Cid Skrevet 13. juli 2023 #24503 Skrevet 13. juli 2023 Athena Freyja skrev (Akkurat nå): 🚀 Nytt liv på mars?
Beneath the Moon Skrevet 13. juli 2023 #24504 Skrevet 13. juli 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Nytt liv på mars? Dro til Pluto. 1
Polly Ester Skrevet 13. juli 2023 #24505 Skrevet 13. juli 2023 Cid skrev (16 minutter siden): Brukerne på kg har tapt et veddemål og de må nå gjøre noe de virkelig ikke har lyst til å gjøre 🙊 @TheHairyToothfairy må høre på Coldplay i 24 timer i strekk mens han samtidig må se på Peppa Gris. @Lurven må være lærer for en dag på en ungdomsskole hvor kan skal gi seksualundervisning til alle klassene. @jukkapalme må spise first price iskrem med tabascosaus og fiskeolje på, mens hele familien hennes ser på. @Peanut må løpe naken rundt nabolaget. @Ford3000 må kjøre traktor til Russland og tilbake, mens hun er i Russland så må hun gå på date med en russer. @SVK må selge alt han har av spill og filmer og så bruke pengene han tjener på my little pony leker og så invitere foreldrene sine på besøk. @Boetica må ta plastisk kirurgi på hele kroppen sin og bli en vaskeekte Kardashian 🤪 og så legge ut bilder av resultatet på sosiale medier. @Adobyen må poste som anonymbruker i ett år, han kan ikke poste under nick igjen før 13 juli 2024. @Athena Freyja må være med på Naked Attraction, Første Date og så Gift Ved Første Blikk. @Titania må flytte inn i et kollektiv med 5 andre 20 åringer som fester døgnet rundt og hun må betale hele husleien i ett år. @Kvakky må skille seg og så gifte seg igjen 5 ganger på rad, de må også hver gang dra på bryllupsreise til Hviterussland. @AliceNextDoor må bli venner på Facebook med alle fra kg og chatte med dem hver dag i 2 år, hun må også endre brukernavn sitt til alicebieberxox. @Letharia må spille 1000 timer på alle Call of Duty spillene som finnes. @Ane Rikke må utgi seg for å være 30 år og gå på date med 30 30 åringer i løpet av en måned, de drar alle på samme restaurant og spiser det ekleste de har. @Hoppetaujenta må bli Kody Brown sin nye kone og bli med i de neste 5 sesongene av En Mann Fire Koner, hun må også spise et brett med sushi hver søndag. @Entern må se på Star Wars Episode 1 100 ganger i løpet av dette året og han må drikke rødvin til hver visning. @Mysticgirl må strippe foran en gjeng med 90 år gamle menn på et gamlehjem hver lørdag i 5 år. @Polly Ester må selge alt hun har og bli en nonne. Jeg må tilbringe en helg med Mia Gundersen ( ) Her var det mange artige skjebner. Hvem fikk jobben med å dokumentere og filme at alle faktisk gjorde som de skulle? Og som @Hoppetaujenta så protesterer jeg mot å bli nonne. Jeg protesterer i kraft at jeg er protestant og ikke katolikk. Jeg protesterer egentlig på å være protestant også, så jeg protesterer på protesten. Tror ingen klostre ville hatt meg, jeg lager for mye bråk uansett. 2
Cid Skrevet 13. juli 2023 #24507 Skrevet 13. juli 2023 Polly Ester skrev (1 minutt siden): Her var det mange artige skjebner. Hvem fikk jobben med å dokumentere og filme at alle faktisk gjorde som de skulle? Og som @Hoppetaujenta så protesterer jeg mot å bli nonne. Jeg protesterer i kraft at jeg er protestant og ikke katolikk. Jeg protesterer egentlig på å være protestant også, så jeg protesterer på protesten. Tror ingen klostre ville hatt meg, jeg lager for mye bråk uansett. @james @Cameron
Frøkenfryden Skrevet 13. juli 2023 #24508 Skrevet 13. juli 2023 Jeg er ikke med fordi jeg aldri taper veddemål.
Cid Skrevet 13. juli 2023 #24509 Skrevet 13. juli 2023 (endret) Frøkenfryden skrev (10 minutter siden): Jeg er ikke med fordi jeg aldri taper veddemål. Skjønner ikke hvordan jeg klarte å glemme deg 😲 du bruker alltid å være en av de første jeg kommer på. Nei dette er ikke greit! Så klart har du tapt et veddemål med Du og mannen må flytte til en hybel på 15kvm og bo der i 10 år. Endret 13. juli 2023 av Cid 1
Polly Ester Skrevet 13. juli 2023 #24510 Skrevet 13. juli 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Skjønner ikke hvordan jeg klarte å glemme deg 😲 du bruker alltid å være en av de første jeg kommer på. Nei dette er ikke greit! Så klart har du tapt et veddemål med Du og mannen må flytte til en hybel på 15kvm og bo der i 10 år Tror nok det var du som var den som tapte dette veddemålet. @Cid tapte veddemål mot @Frøkenfryden og helgen med Mia Gundersen blir litt annerledes. Mia måtte få vikar fordi hun skulle på turné, så da ble det Jens Stoltenberg som kom i stedet, og de ble nødt til å snakke engelsk hele helgen i tillegg. 😮😁 1
Cid Skrevet 13. juli 2023 #24511 Skrevet 13. juli 2023 Polly Ester skrev (2 minutter siden): Tror nok det var du som var den som tapte dette veddemålet. @Cid tapte veddemål mot @Frøkenfryden og helgen med Mia Gundersen blir litt annerledes. Mia måtte få vikar fordi hun skulle på turné, så da ble det Jens Stoltenberg som kom i stedet, og de ble nødt til å snakke engelsk hele helgen i tillegg. 😮😁 🏃♂️🛩️ 1
Gjest Adobyen Skrevet 13. juli 2023 #24512 Skrevet 13. juli 2023 (endret) Cid skrev (42 minutter siden): Brukerne på kg har tapt et veddemål og de må nå gjøre noe de virkelig ikke har lyst til å gjøre 🙊 @TheHairyToothfairy må høre på Coldplay i 24 timer i strekk mens han samtidig må se på Peppa Gris. @Lurven må være lærer for en dag på en ungdomsskole hvor kan skal gi seksualundervisning til alle klassene. @jukkapalme må spise first price iskrem med tabascosaus og fiskeolje på, mens hele familien hennes ser på. @Peanut må løpe naken rundt nabolaget. @Ford3000 må kjøre traktor til Russland og tilbake, mens hun er i Russland så må hun gå på date med en russer. @SVK må selge alt han har av spill og filmer og så bruke pengene han tjener på my little pony leker og så invitere foreldrene sine på besøk. @Boetica må ta plastisk kirurgi på hele kroppen sin og bli en vaskeekte Kardashian 🤪 og så legge ut bilder av resultatet på sosiale medier. @Adobyen må poste som anonymbruker i ett år, han kan ikke poste under nick igjen før 13 juli 2024. @Athena Freyja må være med på Naked Attraction, Første Date og så Gift Ved Første Blikk. @Titania må flytte inn i et kollektiv med 5 andre 20 åringer som fester døgnet rundt og hun må betale hele husleien i ett år. @Kvakky må skille seg og så gifte seg igjen 5 ganger på rad, de må også hver gang dra på bryllupsreise til Hviterussland. @AliceNextDoor må bli venner på Facebook med alle fra kg og chatte med dem hver dag i 2 år, hun må også endre brukernavn sitt til alicebieberxox. @Letharia må spille 1000 timer på alle Call of Duty spillene som finnes. @Ane Rikke må utgi seg for å være 30 år og gå på date med 30 30 åringer i løpet av en måned, de drar alle på samme restaurant og spiser det ekleste de har. @Hoppetaujenta må bli Kody Brown sin nye kone og bli med i de neste 5 sesongene av En Mann Fire Koner, hun må også spise et brett med sushi hver søndag. @Entern må se på Star Wars Episode 1 100 ganger i løpet av dette året og han må drikke rødvin til hver visning. @Mysticgirl må strippe foran en gjeng med 90 år gamle menn på et gamlehjem hver lørdag i 5 år. @Polly Ester må selge alt hun har og bli en nonne. @Frøkenfryden og mannen må flytte til en hybel på 15kvm og bo der i 10 år. Jeg må tilbringe en helg med Mia Gundersen ( ) Her var det mange morsomme straffer for å tape veddemål. Når jeg ser en som prøver å jogge og viser med all tydelighet at dette ikke er frivillig, så tenker jeg alltid at vedkommende har tapt et veddemål. Jeg tror heller ikke at jeg kommer i mål med min oppgave. Med vennlig hilsen Anonymjævel: 0e27x...f1x Endret 13. juli 2023 av Adobyen
Entern Skrevet 13. juli 2023 #24513 Skrevet 13. juli 2023 Cid skrev (2 timer siden): Brukerne på kg har tapt et veddemål og de må nå gjøre noe de virkelig ikke har lyst til å gjøre 🙊 @TheHairyToothfairy må høre på Coldplay i 24 timer i strekk mens han samtidig må se på Peppa Gris. @Lurven må være lærer for en dag på en ungdomsskole hvor kan skal gi seksualundervisning til alle klassene. @jukkapalme må spise first price iskrem med tabascosaus og fiskeolje på, mens hele familien hennes ser på. @Peanut må løpe naken rundt nabolaget. @Ford3000 må kjøre traktor til Russland og tilbake, mens hun er i Russland så må hun gå på date med en russer. @SVK må selge alt han har av spill og filmer og så bruke pengene han tjener på my little pony leker og så invitere foreldrene sine på besøk. @Boetica må ta plastisk kirurgi på hele kroppen sin og bli en vaskeekte Kardashian 🤪 og så legge ut bilder av resultatet på sosiale medier. @Adobyen må poste som anonymbruker i ett år, han kan ikke poste under nick igjen før 13 juli 2024. @Athena Freyja må være med på Naked Attraction, Første Date og så Gift Ved Første Blikk. @Titania må flytte inn i et kollektiv med 5 andre 20 åringer som fester døgnet rundt og hun må betale hele husleien i ett år. @Kvakky må skille seg og så gifte seg igjen 5 ganger på rad, de må også hver gang dra på bryllupsreise til Hviterussland. @AliceNextDoor må bli venner på Facebook med alle fra kg og chatte med dem hver dag i 2 år, hun må også endre brukernavn sitt til alicebieberxox. @Letharia må spille 1000 timer på alle Call of Duty spillene som finnes. @Ane Rikke må utgi seg for å være 30 år og gå på date med 30 30 åringer i løpet av en måned, de drar alle på samme restaurant og spiser det ekleste de har. @Hoppetaujenta må bli Kody Brown sin nye kone og bli med i de neste 5 sesongene av En Mann Fire Koner, hun må også spise et brett med sushi hver søndag. @Entern må se på Star Wars Episode 1 100 ganger i løpet av dette året og han må drikke rødvin til hver visning. @Mysticgirl må strippe foran en gjeng med 90 år gamle menn på et gamlehjem hver lørdag i 5 år. @Polly Ester må selge alt hun har og bli en nonne. @Frøkenfryden og mannen må flytte til en hybel på 15kvm og bo der i 10 år. Jeg må tilbringe en helg med Mia Gundersen ( ) Genialt Cid 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆 Jeg slapp visst relativt lett unna alt tatt i betraktning 😅😅😅😅
Entern Skrevet 13. juli 2023 #24514 Skrevet 13. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Jeg protesterer heftig på min skjebne, men tror at din er verre Cid; hun snakker skarp stavangerdialekt 24/7 og det kan ta knekken på hvem som helst. Det er mulig jeg har inspirert han litt, jeg møtte jo Mia på pub for ca 10 år siden😉
Entern Skrevet 13. juli 2023 #24515 Skrevet 13. juli 2023 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Det er like gøy i dag🥹 Ja den tråden gir og gir 🤣🤣🤣
Cid Skrevet 13. juli 2023 #24516 Skrevet 13. juli 2023 Entern skrev (23 minutter siden): Genialt Cid 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆 Jeg slapp visst relativt lett unna alt tatt i betraktning 😅😅😅😅 Trodde du mislikte episode 1-3 da? 😅
Kvakky Skrevet 13. juli 2023 #24517 Skrevet 13. juli 2023 Cid skrev (2 timer siden): Brukerne på kg har tapt et veddemål og de må nå gjøre noe de virkelig ikke har lyst til å gjøre 🙊 @TheHairyToothfairy må høre på Coldplay i 24 timer i strekk mens han samtidig må se på Peppa Gris. @Lurven må være lærer for en dag på en ungdomsskole hvor kan skal gi seksualundervisning til alle klassene. @jukkapalme må spise first price iskrem med tabascosaus og fiskeolje på, mens hele familien hennes ser på. @Peanut må løpe naken rundt nabolaget. @Ford3000 må kjøre traktor til Russland og tilbake, mens hun er i Russland så må hun gå på date med en russer. @SVK må selge alt han har av spill og filmer og så bruke pengene han tjener på my little pony leker og så invitere foreldrene sine på besøk. @Boetica må ta plastisk kirurgi på hele kroppen sin og bli en vaskeekte Kardashian 🤪 og så legge ut bilder av resultatet på sosiale medier. @Adobyen må poste som anonymbruker i ett år, han kan ikke poste under nick igjen før 13 juli 2024. @Athena Freyja må være med på Naked Attraction, Første Date og så Gift Ved Første Blikk. @Titania må flytte inn i et kollektiv med 5 andre 20 åringer som fester døgnet rundt og hun må betale hele husleien i ett år. @Kvakky må skille seg og så gifte seg igjen 5 ganger på rad, de må også hver gang dra på bryllupsreise til Hviterussland. @AliceNextDoor må bli venner på Facebook med alle fra kg og chatte med dem hver dag i 2 år, hun må også endre brukernavn sitt til alicebieberxox. @Letharia må spille 1000 timer på alle Call of Duty spillene som finnes. @Ane Rikke må utgi seg for å være 30 år og gå på date med 30 30 åringer i løpet av en måned, de drar alle på samme restaurant og spiser det ekleste de har. @Hoppetaujenta må bli Kody Brown sin nye kone og bli med i de neste 5 sesongene av En Mann Fire Koner, hun må også spise et brett med sushi hver søndag. @Entern må se på Star Wars Episode 1 100 ganger i løpet av dette året og han må drikke rødvin til hver visning. @Mysticgirl må strippe foran en gjeng med 90 år gamle menn på et gamlehjem hver lørdag i 5 år. @Polly Ester må selge alt hun har og bli en nonne. @Frøkenfryden og mannen må flytte til en hybel på 15kvm og bo der i 10 år. Jeg må tilbringe en helg med Mia Gundersen ( ) Haha. Stress! Kunne lett bytta med noen av de andre her 🥳 Lurv og tannfe feks. Lett! 1
Entern Skrevet 13. juli 2023 #24518 Skrevet 13. juli 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Trodde du mislikte episode 1-3 da? 😅 Det stemmer, men mye bedre enn å løpe naken rundt i nabolaget, eller høre musikk jeg hater og se barne-tv sammenhengende i 24 timer, eller bo på 15 kvadrat med en annen person 1 år…😅 1
Cid Skrevet 13. juli 2023 #24519 Skrevet 13. juli 2023 Entern skrev (22 minutter siden): Det er mulig jeg har inspirert han litt, jeg møtte jo Mia på pub for ca 10 år siden😉 Jeg synes Mia er en fin dame 😃 en av få damer som er 30+ år eldre enn meg som jeg gjerne ville datet 😃 2
Cid Skrevet 13. juli 2023 #24520 Skrevet 13. juli 2023 Kvakky skrev (2 minutter siden): Haha. Stress! Kunne lett bytta med noen av de andre her 🥳 Lurv og tannfe feks. Lett! Dere måtte betalt for bryllupet hver gang da 😆 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå