Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Boetica
Skrevet
Lurven skrev (45 minutter siden):

@Boetica løp så fort hun kunne over  hit da hun hørte at jeg var naken og sånn

Må jo ha litt hvitt i kaffen 🫣

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Boetica skrev (9 minutter siden):

😲

• Liker 1
Skrevet
Boetica skrev (10 minutter siden):

Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

😲

🤣🤣🤣🤣

• Hjerte 1
Skrevet
Boetica skrev (12 minutter siden):

Milkey milkey?🤣

• Hjerte 1
Gjest Boetica
Skrevet
Entern skrev (Akkurat nå):

Milkey milkey?🤣

Kommer du og overtar? 😅

Skrevet
Lurven skrev (1 time siden):

Tror vi kan lansere et nytt ordtak.

Når høna først har sluppet ut eggene kan de aldri kom inn igjen 

Hurra for nytt ordtak 👍🥳 

Skrevet

😯

Du har svart feil @Kvakk

Hæ? Hv@ har jeg svart feil på? 🤔

• Liker 1
Skrevet

Har glemt hvordan man gjør

sa brura

• Liker 2
Skrevet
Kvakky skrev (Akkurat nå):

Hæ? Hv@ har jeg svart feil på? 🤔

Eg tok feil😭@kvakke

• Liker 1
Skrevet
Boetica skrev (5 minutter siden):

Kommer du og overtar? 😅

White King milkey milkey papi🤪😝

(sorry får det surret helt på hjernen🤪)

• Hjerte 1
Gjest Boetica
Skrevet
Entern skrev (1 minutt siden):

Leste det, dritbra 😂

Skrevet
Frøkenfryden skrev (28 minutter siden):

Eg tok feil😭@kvakke

Åå 😅 Går bra 😁

Skrevet
Entern skrev (7 timer siden):

Det er like gøy i dag🥹

Skrevet (endret)

Brukerne på kg har tapt et veddemål og de må nå gjøre noe de virkelig ikke har lyst til å gjøre 🙊

@TheHairyToothfairy må høre på Coldplay i 24 timer i strekk mens han samtidig må se på Peppa Gris.

@Lurven må være lærer for en dag på en ungdomsskole hvor kan skal gi seksualundervisning til alle klassene.

@jukkapalme må spise first price iskrem med tabascosaus og fiskeolje på, mens hele familien hennes ser på. 

@Peanut må løpe naken rundt nabolaget.

@Ford3000 må kjøre traktor til Russland og tilbake, mens hun er i Russland så må hun gå på date med en russer.

@SVK må selge alt han har av spill og filmer og så bruke pengene han tjener på my little pony leker og så invitere foreldrene sine på besøk.

@Boetica må ta plastisk kirurgi på hele kroppen sin og bli en vaskeekte Kardashian 🤪 og så legge ut bilder av resultatet på sosiale medier. 

@Adobyen må poste som anonymbruker i ett år, han kan ikke poste under nick igjen før 13 juli 2024.

@Athena Freyja må være med på Naked Attraction, Første Date og så Gift Ved Første Blikk. 

@Titania må flytte inn i et kollektiv med 5 andre 20 åringer som fester døgnet rundt og hun må betale hele husleien i ett år. 

@Kvakky må skille seg og så gifte seg igjen 5 ganger på rad, de må også hver gang dra på bryllupsreise til Hviterussland. 

@AliceNextDoor må bli venner på Facebook med alle fra kg og chatte med dem hver dag i 2 år, hun må også endre brukernavn sitt til alicebieberxox. 

@Letharia må spille 1000 timer på alle Call of Duty spillene som finnes.

@Ane Rikke må utgi seg for å være 30 år og gå på date med 30 30 åringer i løpet av en måned, de drar alle på samme restaurant og spiser det ekleste de har. 

@Hoppetaujenta må bli Kody Brown sin nye kone og bli med i de neste 5 sesongene av En Mann Fire Koner, hun må også spise et brett med sushi hver søndag.

@Entern må se på Star Wars Episode 1 100 ganger i løpet av dette året og han må drikke rødvin til hver visning.

@Mysticgirl må strippe foran en gjeng med 90 år gamle menn på et gamlehjem hver lørdag i 5 år.

@Polly Ester må selge alt hun har og bli en nonne.

@Frøkenfryden og mannen må flytte til en hybel på 15kvm og bo der i 10 år.

Jeg må tilbringe en helg med Mia Gundersen ( :lur: )

Endret av Cid
  • Liker 2
  • Hjerte 3
Skrevet

Jeg protesterer heftig på min skjebne, men tror at din er verre Cid; hun snakker skarp stavangerdialekt 24/7
og det kan ta knekken på hvem som helst. :ninja: 

• Liker 3
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Jeg protesterer heftig på min skjebne, men tror at din er verre Cid; hun snakker skarp stavangerdialekt 24/7
og det kan ta knekken på hvem som helst. :ninja: 

Spørs hvem som knekker hvem først :knegg: 

Gjest Boetica
Skrevet
Cid skrev (4 minutter siden):

Brukerne på kg har tapt et veddemål og de må nå gjøre noe de virkelig ikke har lyst til å gjøre 🙊

@TheHairyToothfairy må høre på Coldplay i 24 timer i strekk mens han samtidig må se på Peppa Gris.

@Lurven må være lærer for en dag på en ungdomsskole hvor kan skal gi seksualundervisning til alle klassene.

@jukkapalme må spise first price iskrem med tabascosaus og fiskeolje på, mens hele familien hennes ser på. 

@Ford3000 må kjøre traktor til Russland og tilbake, mens hun er i Russland så må hun gå på date med en russer.

@SVK må selge alt han har av spill og filmer og så bruke pengene han tjener på my little pony leker og så invitere foreldrene sine på besøk.

@Boetica må ta plastisk kirurgi på hele kroppen sin og bli en vaskeekte Kardashian 🤪 og så legge ut bilder av resultatet på sosiale medier. 

@Adobyen må poste som anonymbruker i ett år, han kan ikke poste under nick igjen før 13 juli 2024.

@Athena Freyja må være med på Naked Attraction, Første Date og så Gift Ved Første Blikk. 

@Titania må flytte inn i et kollektiv med 5 andre 20 åringer som fester døgnet rundt og hun må betale hele husleien i ett år. 

@Kvakky må skille seg og så gifte seg igjen 5 ganger på rad, de må også hver gang dra på bryllupsreise til Hviterussland. 

@AliceNextDoor må bli venner på Facebook med alle fra kg og chatte med dem hver dag i 2 år, hun må også endre brukernavn sitt til alicebieberxox. 

@Ane Rikke må utgi seg for å være 30 år og gå på date med 30 30 åringer i løpet av en måned, de drar alle på samme restaurant og spiser det ekleste de har. 

@Hoppetaujenta må bli Kody Brown sin nye kone og bli med i de neste 5 sesongene av En Mann Fire Koner, hun må også spise et brett med sushi hver søndag.

@Entern må se på Star Wars Episode 1 100 ganger i løpet av dette året og han må drikke rødvin til hver visning.

@Mysticgirl må strippe foran en gjeng med 90 år gamle menn på et gamlehjem hver lørdag i 5 år.

😂 helt rett at jeg ikke vil bli plastic fantastic. Men jeg går med på det hvis du blir med på klinikken og tar rompe-implantater 🤓

Skrevet
Boetica skrev (1 minutt siden):

😂 helt rett at jeg ikke vil bli plastic fantastic. Men jeg går med på det hvis du blir med på klinikken og tar rompe-implantater 🤓

Kan ta på dem :knegg: 

Skrevet
Cid skrev (7 minutter siden):

🏃‍♀️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...