Ford3000 Skrevet 8. juli 2023 #24361 Skrevet 8. juli 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene hører på både jazz, blues, soul, country, pop og rock. Vi liker musikk fra alle sjangere.🥰🥰 Til og med danseband? For det takler ikke jeg. Min kryptonitt. 1
Entern Skrevet 8. juli 2023 #24362 Skrevet 8. juli 2023 Ford3000 skrev (7 minutter siden): I dag har det gått i mye jazz og soul mens jeg jobbet i huset. Ikke noe spesifikt, bare helt tilfeldig fra Spotify 😊 gikk nesten tom for strøm på telefonen, timene gikk og jeg hadde glemt å lade tlf først. Kunne blitt krise 😊 musikk til arbeidet gjør alt mye lettere 😊 Blir alltid i godt humør av gammel Soul og liker jazz veldig godt selv 😀 Ciaran og Ciara skrev (11 minutter siden): Cassidy Tvillingene er helt enige, vi liker variasjon når vi hører på musikk.🥰🥰 Jeg og (går mye i metall da)😀 2
Entern Skrevet 8. juli 2023 #24363 Skrevet 8. juli 2023 Ford3000 skrev (Akkurat nå): Til og med danseband? For det takler ikke jeg. Min kryptonitt. Min og, med et lite unntak for Ole Ivars av sentimentale grunner siden muttern kjente dem og de har noen morsomme tekster😅 2
Ciaran og Ciara Skrevet 8. juli 2023 #24364 Skrevet 8. juli 2023 Ford3000 skrev (Akkurat nå): Til og med danseband? For det takler ikke jeg. Min kryptonitt. Danseband er ikke Cassidy Tvillingene sin favoritt sjanger vi hører ikke så mye på det. 2
Ciaran og Ciara Skrevet 8. juli 2023 #24365 Skrevet 8. juli 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Blir alltid i godt humør av gammel Soul og liker jazz veldig godt selv 😀 Jeg og (går mye i metall da)😀 Cassidy Tvillingene synes også at det er mye bra musikk i metall.🥰🥰 1
Entern Skrevet 8. juli 2023 #24366 Skrevet 8. juli 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes også at det er mye bra musikk i metall.🥰🥰 Ja det er det, det er en veldig variert sjanger med veldig mye bra og interessant❤️💙 1
Ford3000 Skrevet 8. juli 2023 #24367 Skrevet 8. juli 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Danseband er ikke Cassidy Tvillingene sin favoritt sjanger vi hører ikke så mye på det. Like greit, det er så mye annet å høre på! 🤩 Entern skrev (1 minutt siden): Min og, med et lite unntak for Ole Ivars av sentimentale grunner siden muttern kjente dem og de har noen morsomme tekster😅 Haha, jaja, Ole Ivars kan man vel overleve hvis det settes på, du har jo en årsak da til å lytte på det. Likevel, jeg kjenner alltid kvalmen komme når danseband settes på. Antagelig traumer 😊 eller, jeg vet det er traumer. 3
Ciaran og Ciara Skrevet 8. juli 2023 #24368 Skrevet 8. juli 2023 Ford3000 skrev (1 minutt siden): Like greit, det er så mye annet å høre på! 🤩 Haha, jaja, Ole Ivars kan man vel overleve hvis det settes på, du har jo en årsak da til å lytte på det. Likevel, jeg kjenner alltid kvalmen komme når danseband settes på. Antagelig traumer 😊 eller, jeg vet det er traumer. Cassidy Tvillingene liker visesang bedre enn dansebandmusikk. Entern skrev (3 minutter siden): Ja det er det, det er en veldig variert sjanger med veldig mye bra og interessant❤️💙 Cassidy Tvillingene er helt enige.🥰🥰 2
Entern Skrevet 8. juli 2023 #24369 Skrevet 8. juli 2023 Ford3000 skrev (7 minutter siden): Like greit, det er så mye annet å høre på! 🤩 Haha, jaja, Ole Ivars kan man vel overleve hvis det settes på, du har jo en årsak da til å lytte på det. Likevel, jeg kjenner alltid kvalmen komme når danseband settes på. Antagelig traumer 😊 eller, jeg vet det er traumer. Å, helt enig. 99% av danseband er forferdelig og ulyttbart. 😖 2
Ciaran og Ciara Skrevet 8. juli 2023 #24370 Skrevet 8. juli 2023 Entern skrev (7 minutter siden): Å, helt enig. 99% av danseband er forferdelig og ulyttbart. 😖 Cassidy Tvillingene er helt enige med dere begge to der @Entern og @Ford3000👨🦰👩🦰👍👍 2
Cid Skrevet 9. juli 2023 #24371 Skrevet 9. juli 2023 @Lurven står og hyler i den stille kveld. (Han skal ikkje penetreres men hyler likevel.) Fir'og tjue @Cider sit på ein madrass Endå ei vil @jukkapalme men det er ikkje @Peanut. @Ford3000 står og lyser, @SVK og @Boetica og @Adobyen. @Athena Freyja Kjem frå skogen og luskar hit og dit. @Titania i havet, søv og drøymer søtt. @Kvakky nedi fjøset har eg aldri smakt. @TheHairyToothfairy og @hjärterdam har lagt seg. Cid er vaken, Cid. No klatrar eg ut kvinneguiden, Så springer eg bort til @Letharia. Mens Lurven står og hyler og kona @Ane Rikke. Sit do og eg på @Hoppetaujenta og ler og hopper tau. Mens Lurven står og hyler og @Mysticgirl lyser pent. Sit do og eg på @Polly Ester og ler og pratar skit. 4
Hoppetaujenta Skrevet 9. juli 2023 #24372 Skrevet 9. juli 2023 Hopper dere på meg mens dere gjør deres fornødne??? VOLD! RAN! HJEeeLP! 2
Cid Skrevet 9. juli 2023 #24373 Skrevet 9. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Hopper dere på meg mens dere gjør deres fornødne??? VOLD! RAN! HJEeeLP! Nei nei! Ikke sånn ment vi hopper mot deg med iskrem 🍨 1
Cid Skrevet 9. juli 2023 #24374 Skrevet 9. juli 2023 Jeg prøvde å oversette sangen til engelsk med google translate 🤪 @Lurven stands and howls in the quiet evening. (He must not be penetrated but still howls.) Four and twenty @Cider sit on a mattress Still no one wants @jukkapalme but it's not @Peanut. @Ford3000 stands and shines, @SVK and @Boetica and @Adobyen. @Athena Freyja Coming from the forest and sneaks here and there. @Titania in the sea, sleep and dream sweetly. @Kvakky down the barn I have never tasted. @TheHairyToothfairy and @hjärterdam have gone to bed. Cid is awake, Cid. Now I climb out the women's guide, Then I run over to @Letharia. While Lurven stands and howls and his wife @Ane Rikke. Sit there and I at @Hoppetaugenta and laughs and jumps rope. While Lurven stands and howls and @Mysticgirl glows nicely. Sit there and I at @Polly Ester and laughs and talks shit. 1
Hoppetaujenta Skrevet 9. juli 2023 #24375 Skrevet 9. juli 2023 Cid skrev (10 minutter siden): Nei nei! Ikke sånn ment vi hopper mot deg med iskrem 🍨 Tilgitt med èn gang! 1
Cid Skrevet 9. juli 2023 #24376 Skrevet 9. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Tilgitt med èn gang! 1
Entern Skrevet 9. juli 2023 #24377 Skrevet 9. juli 2023 Cid skrev (3 minutter siden): Ser nydelig ut😋»sushi» også Cid og Hoppe kan like 😊 1
Cid Skrevet 9. juli 2023 #24379 Skrevet 9. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Jatakk...endelig! Trodde du skulle bli forskrekket av tanken på iskrem og sushi 😅 1
Entern Skrevet 9. juli 2023 #24380 Skrevet 9. juli 2023 Cid skrev (25 minutter siden): @Lurven står og hyler i den stille kveld. (Han skal ikkje penetreres men hyler likevel.) Fir'og tjue @Cider sit på ein madrass Endå ei vil @jukkapalme men det er ikkje @Peanut. @Ford3000 står og lyser, @SVK og @Boetica og @Adobyen. @Athena Freyja Kjem frå skogen og luskar hit og dit. @Titania i havet, søv og drøymer søtt. @Kvakky nedi fjøset har eg aldri smakt. @TheHairyToothfairy og @hjärterdam har lagt seg. Cid er vaken, Cid. No klatrar eg ut kvinneguiden, Så springer eg bort til @Letharia. Mens Lurven står og hyler og kona @Ane Rikke. Sit do og eg på @Hoppetaujenta og ler og hopper tau. Mens Lurven står og hyler og @Mysticgirl lyser pent. Sit do og eg på @Polly Ester og ler og pratar skit. Ragnar Hovland💙 Så genial at hverken Nordstoga eller Cid kan ødelegge han 😊 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå