Frøkenfryden Skrevet 5. juli 2023 #24321 Skrevet 5. juli 2023 Cid skrev (36 minutter siden): @Lurven det er ein, to, tre Fire, fem brukere å vera med Ut der @Sola de kikkar ned Og vinden blæs i @Adobyen Der kan det skje At eit eventyr er på gang, og du er med Ja, det er tingen En skinnande @Cid I svingen Før det blir natt Og @Mysticgirl tek over for ho @Frøkenfryden Så spring no ut Så fort du skriv For heldig er den Som tråden min @Kvakky er kvar dag å ha Eit forum på gang som ender bra Finne seg ei tråd stor å leita etter innlegget Langs eit'tråd Og i det skal du sjå at kvinneguiden gror Ja, det er tingen En skinnande @Peanut I svingen Før det blir natt Og @Boetica tek over for @Ane Rikke Så spring no ut Så fort du kjem For heldig er den Som aner det Det er tingen En skinnande @Athena Freyja I svingen Før det blir @SVK Og @Ford3000 tek over for ho @Letharia Så spring no ut å fort du hopp For heldig er @Ho der veit du Som @Hoppetaujenta Det er tingen @TheHairyToothfairy I bilen Før det blir natt Og Coldplay tek over for ho @Titania Så spring no ut Så fort du @Polly Ester For heldig @jukkapalme Som @AliceNextDoor Basert på denne sangen. Flink du er!! Kanskje bra nokon tek over for meg, som du skriv, sidan eg er lite her. 😔
Kvakky Skrevet 5. juli 2023 #24322 Skrevet 5. juli 2023 Adobyen skrev (1 minutt siden): Koselig 😊 jo, du er sikkert knallgod, men vi spiser jo ikke vennene våre 😂 Sant. La meg være den kjuklingen jeg er 🍗🐥 😁
Kvakky Skrevet 5. juli 2023 #24323 Skrevet 5. juli 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Bare når de sletter seg Sorrii. Er tilbake joo
Cid Skrevet 5. juli 2023 #24324 Skrevet 5. juli 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Flink du er!! Kanskje bra nokon tek over for meg, som du skriv, sidan eg er lite her. 😔 Sosial prat er ikke like kjekt uten deg her 😕 1
Cid Skrevet 5. juli 2023 #24325 Skrevet 5. juli 2023 Kvakky skrev (Akkurat nå): Sorrii. Er tilbake joo Rakk bare å spise ene fingeren din 👆
Kvakky Skrevet 5. juli 2023 #24326 Skrevet 5. juli 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Rakk bare å spise ene fingeren din 👆 Går bra. Har mange igjen 👋
Gjest Lurven Skrevet 6. juli 2023 #24327 Skrevet 6. juli 2023 Kvakky skrev (På 4.7.2023 den 10.28): Episode 2384. En helt vanlig tirsdag @Cid var på besøk hos @Lurven en tirsdags formiddag. @Cidhadde skikkelig lyst på @Pølse og @pølsebrød men sånt no hadde ikke lurv. Du må spise @taco og @ananassa lurv. Jeg @AneR ikkehvorfor alle absolutt elsker @Pølse @Cid hørte en skummel stemme i bakgrunnen, det var @TheHairyToothfairy som dukket fram under et @Spisebord CId! Kom her så skal jeg lære deg litt om både @Pølseog brød, høhø 😎 Nei ellers takk sa @Cid, tror jeg stikker til @Frøkenfrydenfor litt kvarg og champis 🍸 Da @Cidvar på tur ut møtte han en forskremt @Kvakkysom akkurat hadde skiftet kjønn. @ kvakkekyllingen var ikke bra nok for henne lenger. @Kvakky hadde havnet under @Kokeplateigjen og var helt forstyrret 🥵 Hjelp meg @Cid, det er noen som følger etter meg! Det viste seg at det bare var @Athena Freyja som var på tur med @hundog @Katt. Cid gikk på bussen, der så han @MarianneEsitte og lese om @Vampyrblodog Cid ramlet av bussen igjen. For en dag! @Sols @Sola de skinte og @Titaniakom syklende forbi med @mobilfremme og tok bilde av Cid. @Cid ble fly @forbannetog kjente at det @Rumlelitt i magen. Han fant fram en @Peanutog gikk videre. NÅ er det nok @Tull og Tøv Heldigvis for Cid var det snart onsdag og da skulle han endelig få besøke @Hoppetaujenta Snipp snapp @snuteså var Cid hjemme. (Første episode på Kvakky, tok tid det her 😅) God episode 😄
Gjest Lurven Skrevet 6. juli 2023 #24328 Skrevet 6. juli 2023 Cid skrev (13 timer siden): @Lurven det er ein, to, tre Fire, fem brukere å vera med Ut der @Sola de kikkar ned Og vinden blæs i @Adobyen Der kan det skje At eit eventyr er på gang, og du er med Ja, det er tingen En skinnande @Cid I svingen Før det blir natt Og @Mysticgirl tek over for ho @Frøkenfryden Så spring no ut Så fort du skriv For heldig er den Som tråden min @Kvakky er kvar dag å ha Eit forum på gang som ender bra Finne seg ei tråd stor å leita etter innlegget Langs eit'tråd Og i det skal du sjå at kvinneguiden gror Ja, det er tingen En skinnande @Peanut I svingen Før det blir natt Og @Boetica tek over for @Ane Rikke Så spring no ut Så fort du kjem For heldig er den Som aner det Det er tingen En skinnande @Athena Freyja I svingen Før det blir @SVK Og @Ford3000 tek over for ho @Letharia Så spring no ut å fort du hopp For heldig er @Ho der veit du Som @Hoppetaujenta Det er tingen @TheHairyToothfairy I bilen Før det blir natt Og Coldplay tek over for ho @Titania Så spring no ut Så fort du @Polly Ester For heldig @jukkapalme Som @AliceNextDoor Basert på denne sangen. Njudelig
Entern Skrevet 6. juli 2023 #24329 Skrevet 6. juli 2023 Cid skrev (14 timer siden): Bare når de sletter seg Da blir de fritert og servert med pommes frites 1
Kvakky Skrevet 6. juli 2023 #24330 Skrevet 6. juli 2023 Lurven skrev (1 time siden): God episode 😄 Takk 👍😏
Ciaran og Ciara Skrevet 6. juli 2023 #24331 Skrevet 6. juli 2023 Entern skrev (1 time siden): Da blir de fritert og servert med pommes frites 1
Letharia Skrevet 7. juli 2023 #24332 Skrevet 7. juli 2023 Cid skrev (På 5.7.2023 den 20.15): @Lurven det er ein, to, tre Fire, fem brukere å vera med Ut der @Sola de kikkar ned Og vinden blæs i @Adobyen Der kan det skje At eit eventyr er på gang, og du er med Ja, det er tingen En skinnande @Cid I svingen Før det blir natt Og @Mysticgirl tek over for ho @Frøkenfryden Så spring no ut Så fort du skriv For heldig er den Som tråden min @Kvakky er kvar dag å ha Eit forum på gang som ender bra Finne seg ei tråd stor å leita etter innlegget Langs eit'tråd Og i det skal du sjå at kvinneguiden gror Ja, det er tingen En skinnande @Peanut I svingen Før det blir natt Og @Boetica tek over for @Ane Rikke Så spring no ut Så fort du kjem For heldig er den Som aner det Det er tingen En skinnande @Athena Freyja I svingen Før det blir @SVK Og @Ford3000 tek over for ho @Letharia Så spring no ut å fort du hopp For heldig er @Ho der veit du Som @Hoppetaujenta Det er tingen @TheHairyToothfairy I bilen Før det blir natt Og Coldplay tek over for ho @Titania Så spring no ut Så fort du @Polly Ester For heldig @jukkapalme Som @AliceNextDoor Basert på denne sangen. Jeg elsker Linus og gjengen, noe av det fineste jeg husker fra barndommen ❤️ 1
Cid Skrevet 7. juli 2023 #24333 Skrevet 7. juli 2023 Letharia skrev (6 minutter siden): Jeg elsker Linus og gjengen, noe av det fineste jeg husker fra barndommen ❤️ Kjekke serier ja rart å tenke på at de er snart 30 år nå, tiden flyr! 1
Entern Skrevet 7. juli 2023 #24334 Skrevet 7. juli 2023 Letharia skrev (31 minutter siden): Jeg elsker Linus og gjengen, noe av det fineste jeg husker fra barndommen ❤️ Cid skrev (23 minutter siden): Kjekke serier ja rart å tenke på at de er snart 30 år nå, tiden flyr! Het en av ungene i Jul i Svingen Linus? Så søtt, trodde det bare var Linus (Espen på norsk) i Knøttene som het det 😀 1
Cid Skrevet 7. juli 2023 #24335 Skrevet 7. juli 2023 Entern skrev (10 minutter siden): Het en av ungene i Jul i Svingen Linus? Så søtt, trodde det bare var Linus (Espen på norsk) i Knøttene som het det 😀 Ja. 1 1
Entern Skrevet 7. juli 2023 #24336 Skrevet 7. juli 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Ja. Jeg er for gammel til å ha sett Jul i Svingen 😅 For meg er Linus alltid han med sutteklut ☺️ 1
Cid Skrevet 7. juli 2023 #24337 Skrevet 7. juli 2023 Entern skrev (3 minutter siden): Jeg er for gammel til å ha sett Jul i Svingen 😅 For meg er Linus alltid han med sutteklut ☺️ Jeg var egentlig litt for stor for det selv siden jeg var 13 år men jeg synes det var/er en koselig serie. Nå i nåtiden så hopper han vel heller av i svingen 🤪 2
Entern Skrevet 7. juli 2023 #24338 Skrevet 7. juli 2023 Cid skrev (3 minutter siden): Jeg var egentlig litt for stor for det selv siden jeg var 13 år men jeg synes det var/er en koselig serie. Nå i nåtiden så hopper han vel heller av i svingen 🤪 Nei det er ok, du var fortsatt et barn da 😊😊😊 og Hahaha klassisk Cid humor 1
Cid Skrevet 7. juli 2023 #24339 Skrevet 7. juli 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Nei det er ok, du var fortsatt et barn da 😊😊😊 og Hahaha klassisk Cid humor Når jeg var 13 så var liksom sånt ikke kult å se på, da ville jeg se på CSI og andre mer voksne ting 😛 2
Entern Skrevet 7. juli 2023 #24340 Skrevet 7. juli 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Når jeg var 13 så var liksom sånt ikke kult å se på, da ville jeg se på CSI og andre mer voksne ting 😛 Vet akkurat hva du mener, når jeg var 13 var jeg mest interessert i skumle, voldelige og gjerne sexy ting 🥴😁 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå