Frøkenfryden Skrevet 4. juli 2023 #24301 Skrevet 4. juli 2023 Kvakky skrev (2 minutter siden): Ja 😎 Måtte prøve. Har tenkt på mange ganger men ble enklere nå bortsett fra at jeg ikke får fjernet et navn som er tagget så ble litt sur med sola og det der 😅 Jaja. Blir bedre neste gang 😁 Alltid bra med dobbelsol😎
Kvakky Skrevet 4. juli 2023 #24302 Skrevet 4. juli 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Alltid bra med dobbelsol😎 Jepp! Lokker frem sola nå. Regnvær her. Men er ute på tur med @Kokeplate til Oppdal. Tviler på at det hjelper men er lov å håpe. 🌞🌞🌞🌞 1
Cid Skrevet 5. juli 2023 #24304 Skrevet 5. juli 2023 @Lurven det er ein, to, tre Fire, fem brukere å vera med Ut der @Sola de kikkar ned Og vinden blæs i @Adobyen Der kan det skje At eit eventyr er på gang, og du er med Ja, det er tingen En skinnande @Cid I svingen Før det blir natt Og @Mysticgirl tek over for ho @Frøkenfryden Så spring no ut Så fort du skriv For heldig er den Som tråden min @Kvakky er kvar dag å ha Eit forum på gang som ender bra Finne seg ei tråd stor å leita etter innlegget Langs eit'tråd Og i det skal du sjå at kvinneguiden gror Ja, det er tingen En skinnande @Peanut I svingen Før det blir natt Og @Boetica tek over for @Ane Rikke Så spring no ut Så fort du kjem For heldig er den Som aner det Det er tingen En skinnande @Athena Freyja I svingen Før det blir @SVK Og @Ford3000 tek over for ho @Letharia Så spring no ut å fort du hopp For heldig er @Ho der veit du Som @Hoppetaujenta Det er tingen @TheHairyToothfairy I bilen Før det blir natt Og Coldplay tek over for ho @Titania Så spring no ut Så fort du @Polly Ester For heldig @jukkapalme Som @AliceNextDoor Basert på denne sangen. 1 4
Ciaran og Ciara Skrevet 5. juli 2023 #24305 Skrevet 5. juli 2023 Cid skrev (5 minutter siden): @Lurven det er ein, to, tre Fire, fem brukere å vera med Ut der @Sola de kikkar ned Og vinden blæs i @Adobyen Der kan det skje At eit eventyr er på gang, og du er med Ja, det er tingen En skinnande @Cid I svingen Før det blir natt Og @Mysticgirl tek over for ho @Frøkenfryden Så spring no ut Så fort du skriv For heldig er den Som tråden min @Kvakky er kvar dag å ha Eit forum på gang som ender bra Finne seg ei tråd stor å leita etter innlegget Langs eit'tråd Og i det skal du sjå at kvinneguiden gror Ja, det er tingen En skinnande @Peanut I svingen Før det blir natt Og @Boetica tek over for @Ane Rikke Så spring no ut Så fort du kjem For heldig er den Som aner det Det er tingen En skinnande @Athena Freyja I svingen Før det blir @SVK Og @Ford3000 tek over for ho @Letharia Så spring no ut å fort du hopp For heldig er @Ho der veit du Som @Hoppetaujenta Det er tingen @TheHairyToothfairy I bilen Før det blir natt Og Coldplay tek over for ho @Titania Så spring no ut Så fort du @Polly Ester For heldig @jukkapalme Som @AliceNextDoor Basert på denne sangen. Cassidy Tvillingene synes at dette er en skikkelig bra episode.😍😍🤩🤩🥰🥰
Gjest Adobyen Skrevet 5. juli 2023 #24306 Skrevet 5. juli 2023 Cid skrev (11 minutter siden): @Lurven det er ein, to, tre Fire, fem brukere å vera med Ut der @Sola de kikkar ned Og vinden blæs i @Adobyen Der kan det skje At eit eventyr er på gang, og du er med Ja, det er tingen En skinnande @Cid I svingen Før det blir natt Og @Mysticgirl tek over for ho @Frøkenfryden Så spring no ut Så fort du skriv For heldig er den Som tråden min @Kvakky er kvar dag å ha Eit forum på gang som ender bra Finne seg ei tråd stor å leita etter innlegget Langs eit'tråd Og i det skal du sjå at kvinneguiden gror Ja, det er tingen En skinnande @Peanut I svingen Før det blir natt Og @Boetica tek over for @Ane Rikke Så spring no ut Så fort du kjem For heldig er den Som aner det Det er tingen En skinnande @Athena Freyja I svingen Før det blir @SVK Og @Ford3000 tek over for ho @Letharia Så spring no ut å fort du hopp For heldig er @Ho der veit du Som @Hoppetaujenta Det er tingen @TheHairyToothfairy I bilen Før det blir natt Og Coldplay tek over for ho @Titania Så spring no ut Så fort du @Polly Ester For heldig @jukkapalme Som @AliceNextDoor Basert på denne sangen. Så koselig episode Det har blåst mye hos meg ja, ☔️og kaldt er det også. Hva har skjedd med 🐥kvakkekyllingen vår? Har noen spist henne opp eller har hun blitt helt @Kvakky? Det ble litt komplifisert her. Jeg trenger en @Cider mens jeg grublifiserer videre.
Cid Skrevet 5. juli 2023 #24307 Skrevet 5. juli 2023 Adobyen skrev (5 minutter siden): Så koselig episode Det har blåst mye hos meg ja, ☔️og kaldt er det også. Hva har skjedd med 🐥kvakkekyllingen vår? Har noen spist henne opp eller har hun blitt helt @Kvakky? Det ble litt komplifisert her. Jeg trenger en @Cider mens jeg grublifiserer videre. Dette er henne nå. Dette er meg. 1
Kvakky Skrevet 5. juli 2023 #24308 Skrevet 5. juli 2023 Adobyen skrev (7 minutter siden): Så koselig episode Det har blåst mye hos meg ja, ☔️og kaldt er det også. Hva har skjedd med 🐥kvakkekyllingen vår? Har noen spist henne opp eller har hun blitt helt @Kvakky? Det ble litt komplifisert her. Jeg trenger en @Cider mens jeg grublifiserer videre. Jeg er blitt Kvakky 👋 Ingen har spist meg. Er ikke så god 😁
Kvakky Skrevet 5. juli 2023 #24309 Skrevet 5. juli 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Dette er henne nå. Dette er meg. Blæææ, nei.
Cid Skrevet 5. juli 2023 #24310 Skrevet 5. juli 2023 Kvakky skrev (På 4.7.2023 den 9.28): Episode 2384. En helt vanlig tirsdag @Cid var på besøk hos @Lurven en tirsdags formiddag. @Cidhadde skikkelig lyst på @Pølse og @pølsebrød men sånt no hadde ikke lurv. Du må spise @taco og @ananassa lurv. Jeg @AneR ikkehvorfor alle absolutt elsker @Pølse @Cid hørte en skummel stemme i bakgrunnen, det var @TheHairyToothfairy som dukket fram under et @Spisebord CId! Kom her så skal jeg lære deg litt om både @Pølseog brød, høhø 😎 Nei ellers takk sa @Cid, tror jeg stikker til @Frøkenfrydenfor litt kvarg og champis 🍸 Da @Cidvar på tur ut møtte han en forskremt @Kvakkysom akkurat hadde skiftet kjønn. @ kvakkekyllingen var ikke bra nok for henne lenger. @Kvakky hadde havnet under @Kokeplateigjen og var helt forstyrret 🥵 Hjelp meg @Cid, det er noen som følger etter meg! Det viste seg at det bare var @Athena Freyja som var på tur med @hundog @Katt. Cid gikk på bussen, der så han @MarianneEsitte og lese om @Vampyrblodog Cid ramlet av bussen igjen. For en dag! @Sols @Sola de skinte og @Titaniakom syklende forbi med @mobilfremme og tok bilde av Cid. @Cid ble fly @forbannetog kjente at det @Rumlelitt i magen. Han fant fram en @Peanutog gikk videre. NÅ er det nok @Tull og Tøv Heldigvis for Cid var det snart onsdag og da skulle han endelig få besøke @Hoppetaujenta Snipp snapp @snuteså var Cid hjemme. (Første episode på Kvakky, tok tid det her 😅) Flott episode her forresten 😃
Cid Skrevet 5. juli 2023 #24311 Skrevet 5. juli 2023 Kvakky skrev (Akkurat nå): Blæææ, nei. Du var mør 1
Kvakky Skrevet 5. juli 2023 #24312 Skrevet 5. juli 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Flott episode her forresten 😃 Takk. Første episode. Litt mye Cid kanskje 😅 Men gøy å skrive
Cid Skrevet 5. juli 2023 #24313 Skrevet 5. juli 2023 Kvakky skrev (Akkurat nå): Takk. Første episode. Litt mye Cid kanskje 😅 Men gøy å skrive Er nok Cider til alle 😄
Kvakky Skrevet 5. juli 2023 #24314 Skrevet 5. juli 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Er nok Cider til alle 😄 Bra 😀🍸👍
Gjest Adobyen Skrevet 5. juli 2023 #24315 Skrevet 5. juli 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Dette er henne nå. Dette er meg. Ha ha 🤣😂 måkke skremme sånn 😅
Frøkenfryden Skrevet 5. juli 2023 #24316 Skrevet 5. juli 2023 Adobyen skrev (Akkurat nå): Ha ha 🤣😂 måkke skremme sånn 😅 Drama queens ass
Cid Skrevet 5. juli 2023 #24317 Skrevet 5. juli 2023 Adobyen skrev (1 minutt siden): Ha ha 🤣😂 måkke skremme sånn 😅 1
Gjest Adobyen Skrevet 5. juli 2023 #24318 Skrevet 5. juli 2023 Kvakky skrev (4 minutter siden): Jeg er blitt Kvakky 👋 Ingen har spist meg. Er ikke så god 😁 Koselig 😊 jo, du er sikkert knallgod, men vi spiser jo ikke vennene våre 😂
Cid Skrevet 5. juli 2023 #24319 Skrevet 5. juli 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Drama queens ass Ass-bjørn.
Cid Skrevet 5. juli 2023 #24320 Skrevet 5. juli 2023 Adobyen skrev (Akkurat nå): Koselig 😊 jo, du er sikkert knallgod, men vi spiser jo ikke vennene våre 😂 Bare når de sletter seg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå