Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 30. juni 2023 #24281 Skrevet 30. juni 2023 Kokeplate skrev (5 minutter siden): Hot, hot, hot. 🔥🥵
Cid Skrevet 30. juni 2023 #24282 Skrevet 30. juni 2023 Kvakkekyllingen skrev (9 minutter siden): Jeg er for hot. Men okei da 🥳 1
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 30. juni 2023 #24283 Skrevet 30. juni 2023 Cid skrev (Akkurat nå): 🔥 Der har du meg 🥳
Cid Skrevet 30. juni 2023 #24284 Skrevet 30. juni 2023 Kvakkekyllingen skrev (2 minutter siden): 🔥 Der har du meg 🥳 Er mannen med bart herr hane? 1
Ciaran og Ciara Skrevet 30. juni 2023 #24285 Skrevet 30. juni 2023 Cid skrev (2 minutter siden): 🥔🥔🟡🟡🌶️🌶️🤣🤣
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 30. juni 2023 #24286 Skrevet 30. juni 2023 Cid skrev (5 minutter siden): Er mannen med bart herr hane? Nei. En jeg var utro med. Aner ikke hvem det er. Han var hot
Cid Skrevet 30. juni 2023 #24287 Skrevet 30. juni 2023 Kvakkekyllingen skrev (3 minutter siden): Nei. En jeg var utro med. Aner ikke hvem det er. Han var hot Kanskje han her?
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 30. juni 2023 #24288 Skrevet 30. juni 2023 Cid skrev (16 minutter siden): Kanskje han her? Uu. Hvem er det?
Cid Skrevet 30. juni 2023 #24289 Skrevet 30. juni 2023 Kvakkekyllingen skrev (12 minutter siden): Uu. Hvem er det? En som heter Geraldo Rivera, ny person for meg
Polly Ester Skrevet 1. juli 2023 #24290 Skrevet 1. juli 2023 Cid skrev (11 timer siden): Du må ikke tro at forumet som vokser på egmont’s grunn, er grønnere der enn sjøgress som bølger på havets @Peanut. Ja, se deg omkring på kvinneguiden, et forum som favner alt. Det beste er her, alt annet må tas med en klype @Lurven. Kan du'kke bli, her må du bli, som den kan like, her i det rike, min @Frøkenfryden. Oppe på land med @Cid og @SVK, kan'ke forstå du lengter dit. Se som jeg nyter, ligger og flyter, her bør du bli. Her svinser vi rundt og svanser, i @Athena Freyja, men kanskje du heller hopper med @Hoppetaujenta og @Polly Ester Selv @Boetica i romperoser kan gå på en rektum smell, nei hold deg til oss som holder @Lykke Li naturelle. Her er vi like, her må du nikke, ingen som slår seg, renser og flår deg, bon appeti'! Ikke end opp på diskusjon.no, bare ligg unna rampelys. Anonymbrukere og trolling, rompe på roser, her er vi rapportert, her skal det trolles, "swing it" på @Adobyen, alt som kan like, poster nå i, innlegg og ab og tagging poster nå rundt i sosial and prat. Klar du kan drikke, vi @Ane Rikke, klart du må nikke! Spill er flott og gaming er hot, @Letharia på PC, @TheHairyToothfairy og PS5, spilling på tv, vi gjør ikke sånn vi gamer i "live" på steam. Skrive i tråd og lenge på emner, innlegg i gang og @Titania i tråd, @Ford3000 og @SardintrollReturns ber de om råd mens @jukkapalme tar en kokkos! @Kvakkekyllingen! Vi syns du skal bli, kjøtt mellom fjærne, skrubbsår på klærne, det få'kke vi. Fyker en masse filet på land, her har vi hot i kågeland, pultost og kjeks, blåskjell og sex, er på partner, bløte, små kyllinger, prøver og feiler, utroskap? Hest og fest, sokker og kokker, sving deg på tråden, @AliceNextDoor, går mot forumet, her er moralen: Klart du må bli! Basert på denne sangen. Fantastisk. Den filmen har jeg sett så mange ganger at ved første setning kjente jeg igjen sangen og jeg sang faktisk teksten inni hodet, og det med stemmen til Helge Jordal. 1
Cid Skrevet 1. juli 2023 #24291 Skrevet 1. juli 2023 Polly Ester skrev (1 time siden): Fantastisk. Den filmen har jeg sett så mange ganger at ved første setning kjente jeg igjen sangen og jeg sang faktisk teksten inni hodet, og det med stemmen til Helge Jordal. Takk God stemmeskuespiller han! Husker han godt som skurken i Basil Mus. 1
Entern Skrevet 1. juli 2023 #24292 Skrevet 1. juli 2023 Cid skrev (7 minutter siden): Takk God stemmeskuespiller han! Husker han godt som skurken i Basil Mus. Husker han best som Borr i Bekmørktna😊 1
Cid Skrevet 1. juli 2023 #24293 Skrevet 1. juli 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Husker han best som Borr i Bekmørktna😊 Borra han tennene til folk? 2
Entern Skrevet 1. juli 2023 #24294 Skrevet 1. juli 2023 Cid skrev (40 minutter siden): Borra han tennene til folk? Han var en omstreifer med rød lue som hjalp en jente som hadde forlist med å komme hjem til familien sin, på 1800-tallet en gang 😊 1
Cid Skrevet 2. juli 2023 #24296 Skrevet 2. juli 2023 Ane Rikke skrev (9 minutter siden): Så morsom du er, @Cid 🥰 Takk 2
Kvakky Skrevet 4. juli 2023 #24297 Skrevet 4. juli 2023 Episode 2384. En helt vanlig tirsdag @Cid var på besøk hos @Lurven en tirsdags formiddag. @Cidhadde skikkelig lyst på @Pølse og @pølsebrød men sånt no hadde ikke lurv. Du må spise @taco og @ananassa lurv. Jeg @AneR ikkehvorfor alle absolutt elsker @Pølse @Cid hørte en skummel stemme i bakgrunnen, det var @TheHairyToothfairy som dukket fram under et @Spisebord CId! Kom her så skal jeg lære deg litt om både @Pølseog brød, høhø 😎 Nei ellers takk sa @Cid, tror jeg stikker til @Frøkenfrydenfor litt kvarg og champis 🍸 Da @Cidvar på tur ut møtte han en forskremt @Kvakkysom akkurat hadde skiftet kjønn. @ kvakkekyllingen var ikke bra nok for henne lenger. @Kvakky hadde havnet under @Kokeplateigjen og var helt forstyrret 🥵 Hjelp meg @Cid, det er noen som følger etter meg! Det viste seg at det bare var @Athena Freyja som var på tur med @hundog @Katt. Cid gikk på bussen, der så han @MarianneEsitte og lese om @Vampyrblodog Cid ramlet av bussen igjen. For en dag! @Sols @Sola de skinte og @Titaniakom syklende forbi med @mobilfremme og tok bilde av Cid. @Cid ble fly @forbannetog kjente at det @Rumlelitt i magen. Han fant fram en @Peanutog gikk videre. NÅ er det nok @Tull og Tøv Heldigvis for Cid var det snart onsdag og da skulle han endelig få besøke @Hoppetaujenta Snipp snapp @snuteså var Cid hjemme. (Første episode på Kvakky, tok tid det her 😅) 1 4
Gjest Peanut Skrevet 4. juli 2023 #24298 Skrevet 4. juli 2023 2 minutter siden, Kvakky said: Episode 2384. En helt vanlig tirsdag @Cid var på besøk hos @Lurven en tirsdags formiddag. @Cidhadde skikkelig lyst på @Pølse og @pølsebrød men sånt no hadde ikke lurv. Du må spise @taco og @ananassa lurv. Jeg @AneR ikkehvorfor alle absolutt elsker @Pølse @Cid hørte en skummel stemme i bakgrunnen, det var @TheHairyToothfairy som dukket fram under et @Spisebord CId! Kom her så skal jeg lære deg litt om både @Pølseog brød, høhø 😎 Nei ellers takk sa @Cid, tror jeg stikker til @Frøkenfrydenfor litt kvarg og champis 🍸 Da @Cidvar på tur ut møtte han en forskremt @Kvakkysom akkurat hadde skiftet kjønn. @ kvakkekyllingen var ikke bra nok for henne lenger. @Kvakky hadde havnet under @Kokeplateigjen og var helt forstyrret 🥵 Hjelp meg @Cid, det er noen som følger etter meg! Det viste seg at det bare var @Athena Freyja som var på tur med @hundog @Katt. Cid gikk på bussen, der så han @MarianneEsitte og lese om @Vampyrblodog Cid ramlet av bussen igjen. For en dag! @Sols @Sola de skinte og @Titaniakom syklende forbi med @mobilfremme og tok bilde av Cid. @Cid ble fly @forbannetog kjente at det @Rumlelitt i magen. Han fant fram en @Peanutog gikk videre. NÅ er det nok @Tull og Tøv Heldigvis for Cid var det snart onsdag og da skulle han endelig få besøke @Hoppetaujenta Snipp snapp @snuteså var Cid hjemme. (Første episode på Kvakky, tok tid det her 😅) Oh wow!❤️
Frøkenfryden Skrevet 4. juli 2023 #24299 Skrevet 4. juli 2023 Kvakky skrev (4 minutter siden): Episode 2384. En helt vanlig tirsdag @Cid var på besøk hos @Lurven en tirsdags formiddag. @Cidhadde skikkelig lyst på @Pølse og @pølsebrød men sånt no hadde ikke lurv. Du må spise @taco og @ananassa lurv. Jeg @AneR ikkehvorfor alle absolutt elsker @Pølse @Cid hørte en skummel stemme i bakgrunnen, det var @TheHairyToothfairy som dukket fram under et @Spisebord CId! Kom her så skal jeg lære deg litt om både @Pølseog brød, høhø 😎 Nei ellers takk sa @Cid, tror jeg stikker til @Frøkenfrydenfor litt kvarg og champis 🍸 Da @Cidvar på tur ut møtte han en forskremt @Kvakkysom akkurat hadde skiftet kjønn. @ kvakkekyllingen var ikke bra nok for henne lenger. @Kvakky hadde havnet under @Kokeplateigjen og var helt forstyrret 🥵 Hjelp meg @Cid, det er noen som følger etter meg! Det viste seg at det bare var @Athena Freyja som var på tur med @hundog @Katt. Cid gikk på bussen, der så han @MarianneEsitte og lese om @Vampyrblodog Cid ramlet av bussen igjen. For en dag! @Sols @Sola de skinte og @Titaniakom syklende forbi med @mobilfremme og tok bilde av Cid. @Cid ble fly @forbannetog kjente at det @Rumlelitt i magen. Han fant fram en @Peanutog gikk videre. NÅ er det nok @Tull og Tøv Heldigvis for Cid var det snart onsdag og da skulle han endelig få besøke @Hoppetaujenta Snipp snapp @snuteså var Cid hjemme. (Første episode på Kvakky, tok tid det her 😅) Aaahaaaa kvakky har fått krølla alfaen!!🥰🥰🥰🥰 Nydelig! 1
Kvakky Skrevet 4. juli 2023 #24300 Skrevet 4. juli 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Aaahaaaa kvakky har fått krølla alfaen!!🥰🥰🥰🥰 Nydelig! Ja 😎 Måtte prøve. Har tenkt på mange ganger men ble enklere nå bortsett fra at jeg ikke får fjernet et navn som er tagget så ble litt sur med sola og det der 😅 Jaja. Blir bedre neste gang 😁 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå