Entern Skrevet 27. juni 2023 #24261 Skrevet 27. juni 2023 Cid skrev (På 25.6.2023 den 18.52): If I should @jukkapalme I would only be in your tråd So I'll go but I know I'll think of you every @Peanut of the way And I will always like @Cid I will always tagg @Kvakkekyllingen Kvakke My bruker, you Mmm-mm Bittersweet @Lurven – That is all I'm taking with me So @Ane Rikke Please don't cry: We both know I'm not what @Polly Ester need And I... will always game @Letharia I... will always troll @TheHairyToothfairy You, ooh I hope kg treats you kind And I hope you have all @Boetica dreamed of And I'm wishing you innlegg and tagging But above all this, I wish you likes And I... will always love @Hoppetaujenta I will always love @Frøkenfryden I will always love @Adobyen I will always love @AliceNextDoor I will always love @Titania I, I will always love @Mysticgirl You Darling, I love @Ford3000 I'll always I'll always love @Athena Freyja Ooh Ooh Så bra 😀😀😀 1
Cid Skrevet 30. juni 2023 #24262 Skrevet 30. juni 2023 (endret) Du må ikke tro at forumet som vokser på egmont’s grunn, er grønnere der enn sjøgress som bølger på havets @Peanut. Ja, se deg omkring på kvinneguiden, et forum som favner alt. Det beste er her, alt annet må tas med en klype @Lurven. Kan du'kke bli, her må du bli, som den kan like, her i det rike, min @Frøkenfryden. Oppe på land med @Cid og @SVK, kan'ke forstå du lengter dit. Se som jeg nyter, ligger og flyter, her bør du bli. Her svinser vi rundt og svanser, i @Athena Freyja, men kanskje du heller hopper med @Hoppetaujenta og @Polly Ester Selv @Boetica i romperoser kan gå på en rektum smell, nei hold deg til oss som holder @Lykke Li naturelle. Her er vi like, her må du nikke, ingen som slår seg, renser og flår deg, bon appeti'! Ikke end opp på diskusjon.no, bare ligg unna rampelys. Anonymbrukere og trolling, rompe på roser, her er vi rapportert, her skal det trolles, "swing it" på @Adobyen, alt som kan like, poster nå i, innlegg og ab og tagging poster nå rundt i sosial and prat. Klar du kan drikke, vi @Ane Rikke, klart du må nikke! Spill er flott og gaming er hot, @Letharia på PC, @TheHairyToothfairy og PS5, spilling på tv, vi gjør ikke sånn vi gamer i "live" på steam. Skrive i tråd og lenge på emner, innlegg i gang og @Titania i tråd, @Ford3000 og @SardintrollReturns ber de om råd mens @jukkapalme tar en kokkos! @Kvakkekyllingen! Vi syns du skal bli, kjøtt mellom fjærne, skrubbsår på klærne, det få'kke vi. Fyker en masse filet på land, her har vi hot i kågeland, pultost og kjeks, blåskjell og sex, er på partner, bløte, små kyllinger, prøver og feiler, utroskap? Hest og fest, sokker og kokker, sving deg på tråden, @AliceNextDoor, går mot forumet, her er moralen: Klart du må bli! Basert på denne sangen. Endret 30. juni 2023 av Cid 2 4
Ford3000 Skrevet 30. juni 2023 #24263 Skrevet 30. juni 2023 Cid skrev (14 minutter siden): Du må ikke tro at forumet som vokser på egmont’s grunn, er grønnere der enn sjøgress som bølger på havets @Peanut. Ja, se deg omkring på kvinneguiden, et forum som favner alt. Det beste er her, alt annet må tas med en klype @Lurven. Kan du'kke bli, her må du bli, som den kan like, her i det rike, min @Frøkenfryden. Oppe på land med @Cid og @SVK, kan'ke forstå du lengter dit. Se som jeg nyter, ligger og flyter, her bør du bli. Her svinser vi rundt og svanser, i @Athena Freyja, men kanskje du heller hopper med @Hoppetaujenta og @Polly Ester Selv @Boetica i romperoser kan gå på en rektum smell, nei hold deg til oss som holder @Lykke Li naturelle. Her er vi like, her må du nikke, ingen som slår seg, renser og flår deg, bon appeti'! Ikke end opp på diskusjon.no, bare ligg unna rampelys. Anonymbrukere og trolling, rompe på roser, her er vi rapportert, her skal det trolles, "swing it" på @Adobyen, alt som kan like, poster nå i, innlegg og ab og tagging poster nå rundt i sosial and prat. Klar du kan drikke, vi @Ane Rikke, klart du må nikke! Spill er flott og gaming er hot, @Letharia på PC, @TheHairyToothfairy og PS5, spilling på tv, vi gjør ikke sånn vi gamer i "live" på steam. Skrive i tråd og lenge på emner, innlegg i gang og @Titania i tråd, @Ford3000 og @SardintrollReturns ber de om råd mens @jukkapalme tar en kokkos! @Kvakkekyllingen! Vi syns du skal bli, kjøtt mellom fjærne, skrubbsår på klærne, det få'kke vi. Fyker en masse filet på land, her har vi hot i kågeland, pultost og kjeks, blåskjell og sex, er på partner, bløte, små kyllinger, prøver og feiler, utroskap? Hest og fest, sokker og kokker, sving deg på tråden, @AliceNextDoor, går mot forumet, her er moralen: Klart du må bli! Herlig episode! 😊🥰 Men du? Trodde pultost var gått ut av produksjon... Noen sa til meg at nå måtte man pule osten sin selv😬 2
Cid Skrevet 30. juni 2023 #24264 Skrevet 30. juni 2023 Ford3000 skrev (1 minutt siden): Herlig episode! 😊🥰 Men du? Trodde pultost var gått ut av produksjon... Noen sa til meg at nå måtte man pule osten sin selv😬 @Lurven holder på med en ny leveranse. 1
Ford3000 Skrevet 30. juni 2023 #24265 Skrevet 30. juni 2023 Cid skrev (Akkurat nå): @Lurven holder på med en ny leveranse. Åh, enda godt. Var redd jeg måtte få mannen til å pule osten for meg. Godt @Lurvenfikser det! 😊 1
Ciaran og Ciara Skrevet 30. juni 2023 #24266 Skrevet 30. juni 2023 Cid skrev (18 minutter siden): Du må ikke tro at forumet som vokser på egmont’s grunn, er grønnere der enn sjøgress som bølger på havets @Peanut. Ja, se deg omkring på kvinneguiden, et forum som favner alt. Det beste er her, alt annet må tas med en klype @Lurven. Kan du'kke bli, her må du bli, som den kan like, her i det rike, min @Frøkenfryden. Oppe på land med @Cid og @SVK, kan'ke forstå du lengter dit. Se som jeg nyter, ligger og flyter, her bør du bli. Her svinser vi rundt og svanser, i @Athena Freyja, men kanskje du heller hopper med @Hoppetaujenta og @Polly Ester Selv @Boetica i romperoser kan gå på en rektum smell, nei hold deg til oss som holder @Lykke Li naturelle. Her er vi like, her må du nikke, ingen som slår seg, renser og flår deg, bon appeti'! Ikke end opp på diskusjon.no, bare ligg unna rampelys. Anonymbrukere og trolling, rompe på roser, her er vi rapportert, her skal det trolles, "swing it" på @Adobyen, alt som kan like, poster nå i, innlegg og ab og tagging poster nå rundt i sosial and prat. Klar du kan drikke, vi @Ane Rikke, klart du må nikke! Spill er flott og gaming er hot, @Letharia på PC, @TheHairyToothfairy og PS5, spilling på tv, vi gjør ikke sånn vi gamer i "live" på steam. Skrive i tråd og lenge på emner, innlegg i gang og @Titania i tråd, @Ford3000 og @SardintrollReturns ber de om råd mens @jukkapalme tar en kokkos! @Kvakkekyllingen! Vi syns du skal bli, kjøtt mellom fjærne, skrubbsår på klærne, det få'kke vi. Fyker en masse filet på land, her har vi hot i kågeland, pultost og kjeks, blåskjell og sex, er på partner, bløte, små kyllinger, prøver og feiler, utroskap? Hest og fest, sokker og kokker, sving deg på tråden, @AliceNextDoor, går mot forumet, her er moralen: Klart du må bli! Basert på denne sangen. Cassidy Tvillingene synes at dette er en skikkelig bra episode, og vi digger den.🥰🥰😍😍🤩🤩
Gjest Adobyen Skrevet 30. juni 2023 #24267 Skrevet 30. juni 2023 (endret) Cid skrev (23 minutter siden): Du må ikke tro at forumet som vokser på egmont’s grunn, er grønnere der enn sjøgress som bølger på havets @Peanut. Ja, se deg omkring på kvinneguiden, et forum som favner alt. Det beste er her, alt annet må tas med en klype @Lurven. Kan du'kke bli, her må du bli, som den kan like, her i det rike, min @Frøkenfryden. Oppe på land med @Cid og @SVK, kan'ke forstå du lengter dit. Se som jeg nyter, ligger og flyter, her bør du bli. Her svinser vi rundt og svanser, i @Athena Freyja, men kanskje du heller hopper med @Hoppetaujenta og @Polly Ester Selv @Boetica i romperoser kan gå på en rektum smell, nei hold deg til oss som holder @Lykke Li naturelle. Her er vi like, her må du nikke, ingen som slår seg, renser og flår deg, bon appeti'! Ikke end opp på diskusjon.no, bare ligg unna rampelys. Anonymbrukere og trolling, rompe på roser, her er vi rapportert, her skal det trolles, "swing it" på @Adobyen, alt som kan like, poster nå i, innlegg og ab og tagging poster nå rundt i sosial and prat. Klar du kan drikke, vi @Ane Rikke, klart du må nikke! Spill er flott og gaming er hot, @Letharia på PC, @TheHairyToothfairy og PS5, spilling på tv, vi gjør ikke sånn vi gamer i "live" på steam. Skrive i tråd og lenge på emner, innlegg i gang og @Titania i tråd, @Ford3000 og @SardintrollReturns ber de om råd mens @jukkapalme tar en kokkos! @Kvakkekyllingen! Vi syns du skal bli, kjøtt mellom fjærne, skrubbsår på klærne, det få'kke vi. Fyker en masse filet på land, her har vi hot i kågeland, pultost og kjeks, blåskjell og sex, er på partner, bløte, små kyllinger, prøver og feiler, utroskap? Hest og fest, sokker og kokker, sving deg på tråden, @AliceNextDoor, går mot forumet, her er moralen: Klart du må bli! @Cid skriver så notatene fyker og blekket spruter. Det haster med sommer-agurk-nyhetene før Dagbladet rapper dem. Midt i kaoset fant jeg et bilde som falt av haugen din med bakgrunnsstoff. Var det noe du ville ha med? Det ligner på en av våre 😂 Endret 30. juni 2023 av Adobyen
Ciaran og Ciara Skrevet 30. juni 2023 #24268 Skrevet 30. juni 2023 Adobyen skrev (1 minutt siden): @Cid skriver så notatene fyker og blekket spruter. Det haster med sommersgurknyhetene før Dagbladet rapper dem. Midt i kaoset fant jeg et bilde som falt av haugen din med bakgrunnsstoff. Var det noe du ville ha med? Det ligner på en av våre 😂 🤣🤣👍👍 1
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 30. juni 2023 #24269 Skrevet 30. juni 2023 Liker! Kjøtt mellom fjæra og skrubbsår 😅 Ikke så rart, har jo vært utro med noen blåskjell. Hysj, hemmelig!
Kokeplate Skrevet 30. juni 2023 #24270 Skrevet 30. juni 2023 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Liker! Kjøtt mellom fjæra og skrubbsår 😅 Ikke så rart, har jo vært utro med noen blåskjell. Hysj, hemmelig! Skal koke noen blåskjell, jeg.
Cid Skrevet 30. juni 2023 #24271 Skrevet 30. juni 2023 Kvakkekyllingen skrev (10 minutter siden): Liker! Kjøtt mellom fjæra og skrubbsår 😅 Ikke så rart, har jo vært utro med noen blåskjell. Hysj, hemmelig! Det høres utro-lig ut. 1
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 30. juni 2023 #24272 Skrevet 30. juni 2023 Kokeplate skrev (9 minutter siden): Skal koke noen blåskjell, jeg. Høhø, du spiser jo ikke sånt 😁
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 30. juni 2023 #24273 Skrevet 30. juni 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Det høres utro-lig ut. 🥳 Har man lyst har man lov.
Kokeplate Skrevet 30. juni 2023 #24274 Skrevet 30. juni 2023 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Høhø, du spiser jo ikke sånt 😁 Man må ikke spise alt man koker. Man kan koke ting av ren ondskap også.
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 30. juni 2023 #24275 Skrevet 30. juni 2023 Kokeplate skrev (3 minutter siden): Man må ikke spise alt man koker. Man kan koke ting av ren ondskap også. Sant. Men du er jo ikke ond! Eller hææ?
Kokeplate Skrevet 30. juni 2023 #24276 Skrevet 30. juni 2023 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Sant. Men du er jo ikke ond! Eller hææ? Ehhh. Jo!
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 30. juni 2023 #24277 Skrevet 30. juni 2023 Kokeplate skrev (Akkurat nå): Ehhh. Jo! Ååååå. Skulle sagt fra litt før! Har jo hatt sånn 7-8 år på deg kaill.
Kokeplate Skrevet 30. juni 2023 #24278 Skrevet 30. juni 2023 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Ååååå. Skulle sagt fra litt før! Har jo hatt sånn 7-8 år på deg kaill. Legg hånden på meg, så får du se.
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 30. juni 2023 #24279 Skrevet 30. juni 2023 Kokeplate skrev (Akkurat nå): Legg hånden på meg, så får du se. Jeg er for hot. Men okei da 🥳
Kokeplate Skrevet 30. juni 2023 #24280 Skrevet 30. juni 2023 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Jeg er for hot. Men okei da 🥳 Hot, hot, hot.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå