Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Cid skrev (13 timer siden):

Vi seilte fra kvinneguiden og ankret opp I natt,
Jeg har hørt et gammelt rykte om en helt fantastisk tråd
@TheHairyToothfairy, er en salig mann,
Nå kan jeg lukte likes derfor ror vi inn mot kg

Hiv og hoi snart er tråden vår,
Så kan vi ta det rolig de neste hundre sider
Så kan vi ta det rolig de neste hundre sider
Vi seiler over alle tråder og skaper @Boetica og @Frøkenfryden,
Når du ser @Polly Ester er det alt for sent å snu
Gjennom @Cid og @SVK, ror vi alle brukere
Men jeg som kommer først heter @TheHairyToothfairy!

Hiv og hoi snart er forumet vår,
Så kan vi ta det rolig de neste hundre min
Så kan vi ta det rolig de neste hundre min

Vi reiser ikke videre før@Kvakkekyllingen er ombord @Ford3000
Når vi røver eller plyndrer er det ingen "kjære @jukkapalme"
@TheHairyToothfairy er en salig mann
Nå kan jeg lukte troll derfor ror vi inn mot land

Hiv og hoi snart er @Letharia vår,
Så kan vi ta det rolig de neste @Ane Rikke
Så kan vi ta det rolig de neste hundre lekser

Hiv og hoi snart er @Hoppetaujenta vår,
Så kan vi ta det rolig de neste hundre hopp
Så kan vi ta det rolig de neste hundre hopp

Skal seile helgen inn med denne på hjernen 😂👏🏼

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Letharia skrev (1 minutt siden):

Skal seile helgen inn med denne på hjernen 😂👏🏼

:pirat:

• Liker 2
Skrevet
Frøkenfryden skrev (6 timer siden):

Haha liker at @TheHairyToothfairy er en salig mann, fortjener han☺️

Haha, selv en klokke som står har rett to ganger om dagen vettu. Da kan også jeg være zalo. Nei, vent. Salig!

Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (6 minutter siden):

Haha, selv en klokke som står har rett to ganger om dagen vettu. Da kan også jeg være zalo. Nei, vent. Salig!

Var litt usikker på om salig var et positivt ord men satset på det siden salig høres ut som farlig 😄

• Liker 1
Skrevet

Takk for fine ord om sangen alle :rodmer:

Nå når @Lurven er vekke så må jeg steppe opp og sørge for å holde tråden i live 😃

• Hjerte 2
Skrevet
Cid skrev (1 minutt siden):

Takk for fine ord om sangen alle :rodmer:

Nå når @Lurven er vekke så må jeg steppe opp og sørge for å holde tråden i live 😃

Cassidy Tvillingene synes at du også skriver bra episoder.

• Hjerte 1
Skrevet

Haha, fantastisk, @Cid :hoho: jeg digger humoren og fantasien din! 

• Hjerte 2
Skrevet (endret)
Lurven skrev (36 minutter siden):

.

Hva skjer, Lurv? Du skriver innlegg og sletter ett minutt etter og har slettet omtrent alle innleggene dine? Nesten alle de fine og morsomme episodene dine er borte :trist: Veldig synd, syns jeg, for du har virkelig god humor og fantasi, til stor glede for oss alle her inne på sosioprat. Håper det går bra med deg 🤗

Endret av jukkapalme
  • Hjerte 1
Skrevet
jukkapalme skrev (1 time siden):

Haha, fantastisk, @Cid :hoho: jeg digger humoren og fantasien din! 

Cassidy Tvillingene digger også humoren og fantasien til Lurven.

• Hjerte 1
Skrevet
jukkapalme skrev (57 minutter siden):

Hva skjer, Lurv? Du skriver innlegg og sletter ett minutt etter og har slettet omtrent alle innleggene dine? Nesten alle de fine og morsomme episodene dine er borte :trist: Veldig synd, syns jeg, for du har virkelig god humor og fantasi, til stor glede for oss alle her inne på sosioprat. Håper det går bra med deg 🤗

Cassidy Tvillingene håper også at alt går bra med Lurven.

• Hjerte 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet
Lurven skrev (1 time siden):

.

Rakk ikke å lese hva du skrev til meg? 😅

Gjest Lurven
Skrevet
jukkapalme skrev (1 time siden):

Skulle slette et gammelt innlegg, men det dukket opp som et nytt innlegg. Vet ikke hva som skjedde 

Skrevet (endret)
Lurven skrev (6 timer siden):

Skulle slette et gammelt innlegg, men det dukket opp som et nytt innlegg. Vet ikke hva som skjedde 

Hva er det som skjer egentlig siden du sletter innlegg og tråder? Jeg synes du godt kunne gitt oss alle en forklaring, etter all den tiden vi har fjaset og hatt det hyggelig her, greit om du er lei av kg men du kan i det minste si farvel til oss og la trådene dine beholde tråd titlene sine så vi andre kan fortsette å holde på med trådene uansett om du ikke er her.

Endret av Cid
  • Liker 1
  • Hjerte 4
Skrevet
Lurven skrev (3 timer siden):

Hm, merkelig. Sikkert en feil. Men syns det er synd du har slettet så mange innlegg her i såpen og ellers på sosial prat. Såpene dine er helt geniale. At du vil slette sensitive, utleverende ting kan jeg forstå, men er jo ikke så mye av det her på sosial prat. 

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
jukkapalme skrev (2 timer siden):

Hm, merkelig. Sikkert en feil. Men syns det er synd du har slettet så mange innlegg her i såpen og ellers på sosial prat. Såpene dine er helt geniale. At du vil slette sensitive, utleverende ting kan jeg forstå, men er jo ikke så mye av det her på sosial prat. 

Cassidy Tvillingene er helt enige med deg.

Gjest Lurven
Skrevet

Episode 595 (mini episode )

Mørke dager.

@Lurven hadde hatt noen mørke dager, dette til tross for at solen var oppe nesten hele døgnet.

Noen sosiprater hadde således uttrykt bekymring og lurt på om noe var galt, eller om noe hadde skjedd.

Men ingenting var egentlig galt, alt var bare i hans eget hode.

Skrevet
Lurven skrev (26 minutter siden):

Mørke dager.

@Lurven hadde hatt noen mørke dager, dette til tross for at solen var oppe nesten hele døgnet.

Noen sosiprater hadde således uttrykt bekymring og lurt på om noe var galt, eller om noe hadde skjedd.

Synd å høre at du ikke har hatt det bra 😕 håper du kan sette tilbake tråd titlene da nå, kg er ikke det samme uten deg enkelt og greit :(  

• Hjerte 2
Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet
Lurven skrev (26 minutter siden):

Mørke dager.

Hodet kan være rart noen ganger lurv. Men så lenge det er der så er jo det viktigst ☺️ Håper mørket forsvinner snart! 

Skrevet
Lurven skrev (1 time siden):

Mørke dager.

:klem3:

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...