jukkapalme Skrevet 8. juni 2023 #23961 Skrevet 8. juni 2023 Cid skrev (6 minutter siden): Synes det var greit å ha det litt moro med de ellers irriterende romp rose reklamene. Hehe, har ikke sett de reklamene jeg. Hva er en rumperose? En rose man stapper opp i ræva? Ciaran og Ciara skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene håper at alt er bra med Lurven og at det går fint med han. Håper jeg og 1
Cid Skrevet 8. juni 2023 #23962 Skrevet 8. juni 2023 jukkapalme skrev (Akkurat nå): Hehe, har ikke sett de reklamene jeg. Hva er en rumperose? En rose man stapper opp i ræva? Håper jeg og For menn til å nå A punktet. 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 8. juni 2023 #23963 Skrevet 8. juni 2023 jukkapalme skrev (1 minutt siden): Hehe, har ikke sett de reklamene jeg. Hva er en rumperose? En rose man stapper opp i ræva? Håper jeg og Cassidy Tvillingene håper at Lurven kommer tilbake og poster her, for Såpeoperatråden er ikke det samme uten han. 1
Gjest Boetica Skrevet 8. juni 2023 #23964 Skrevet 8. juni 2023 Cid skrev (9 minutter siden): Synes det var greit å sette fyr på de irriterende romp rosene 😱ikke leke med fyrstikker
Cid Skrevet 8. juni 2023 #23965 Skrevet 8. juni 2023 Boetica skrev (1 minutt siden): 😱ikke leke med fyrstikker Synd den fortsatt var inni 😔 1
Gjest Boetica Skrevet 8. juni 2023 #23966 Skrevet 8. juni 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Synd den fortsatt var inni 😔 Omgitt av knallgass?
jukkapalme Skrevet 8. juni 2023 #23967 Skrevet 8. juni 2023 Cid skrev (5 minutter siden): For menn til å nå A punktet. Å. Løp og kjøp, hehe
jukkapalme Skrevet 8. juni 2023 #23968 Skrevet 8. juni 2023 Ciaran og Ciara skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene håper at Lurven kommer tilbake og poster her, for Såpeoperatråden er ikke det samme uten han. Håper jeg og 1
Cid Skrevet 8. juni 2023 #23969 Skrevet 8. juni 2023 jukkapalme skrev (Akkurat nå): Å. Løp og kjøp, hehe Mens grisen hyler. 1
Cid Skrevet 8. juni 2023 #23970 Skrevet 8. juni 2023 jukkapalme skrev (Akkurat nå): Håper jeg og En romp rose venter på han. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 8. juni 2023 #23971 Skrevet 8. juni 2023 jukkapalme skrev (2 minutter siden): Håper jeg og Cassidy Tvillingene krysser fingrene og tærne våre på at han kommer tilbake og skriver flere episoder her inne. 1
Letharia Skrevet 8. juni 2023 #23972 Skrevet 8. juni 2023 Cid skrev (På 7.6.2023 den 19.39): Tonight I’m gonna have myself a real @Frøkenfryden I feel alive And the forum I'll turn it inside out, yeah I'm floating around in farsmelk So, (don't drink me now) (Don't drink me) 'Cause I'm having a good grøt, having a good grøt I'm a shooting @Peanut leaping through the sky like a @Boetica Defying the laws of @Cid I'm a racing car passing by like @Athena Freyja I'm gonna go, go, go, there's no stopping me I'm burnin' through the sky, yeah 69 degrees, that's why they call me @TheHairyToothfairy I'm travelling at the speed of light I wanna make a @Lurven man out of you I'm having such a good time I'm having a @Cider (Don't pynt me now) If you wanna have a good time Just give @SVK a call (Don't post me now) 'Cause I'm having a broom time (Don't like me now) Yes, I'm havin' a groom time I don't want to stop at all, yeah I'm a @Ford3000 on my way to Oslo on a traktor course I am a @Lurven I'm out of @Mysticgirl I am a kjeks machine ready to reload like an @Polly Ester About to oh, oh, oh, oh, oh, explode I'm burnin' through the kg, yeah 200 likes, that's why they call me @Silva Pluvialis I'm posting at the speed of light I wanna make a supersonic tråd of you Hey, hey, hey (Don't teach me, don't teach me, ooh, ooh, ooh) I @Ane Rikke (Don't stop me, don't stoo me) Have a lurv time, lurv time (Don't fry me, don't fry me) Woah Let loose, @Kvakkekyllingen, all right Oh, I'm hoppin' through the sky, yeah 200 degrees, that's why they call me @Hoppetaujenta (hey) I'm jumping at the speed of light I wanna jump an @Adobyen man out of you (hey, hey) I'm having such a good @Titania I'm having a ball (Don't hopp me now) If you wanna have a good time (ooh, @Letharia) Just give me a call (Don't play me now) 'Cause I'm having a romp rose (hey, hey) (Don't touch me now) Yes, I'm havin' a good @jukkapalme I don't want to stop at all Ah, da, da, da, da Da, da, ah, ah Ah, da, da, ah, ah, ah Ah, da, da Ah, da, da, ah, ah Ooh, ooh-ooh, ooh-ooh I'm floating around in farsmelk 😂😂 1 2
Cid Skrevet 8. juni 2023 #23973 Skrevet 8. juni 2023 Vi seilte fra kvinneguiden og ankret opp I natt, Jeg har hørt et gammelt rykte om en helt fantastisk tråd @TheHairyToothfairy, er en salig mann, Nå kan jeg lukte likes derfor ror vi inn mot kg Hiv og hoi snart er tråden vår, Så kan vi ta det rolig de neste hundre sider Så kan vi ta det rolig de neste hundre sider Vi seiler over alle tråder og skaper @Boetica og @Frøkenfryden, Når du ser @Polly Ester er det alt for sent å snu Gjennom @Cid og @SVK, ror vi alle brukere Men jeg som kommer først heter @TheHairyToothfairy! Hiv og hoi snart er forumet vår, Så kan vi ta det rolig de neste hundre min Så kan vi ta det rolig de neste hundre min Vi reiser ikke videre før@Kvakkekyllingen er ombord @Ford3000 Når vi røver eller plyndrer er det ingen "kjære @jukkapalme" @TheHairyToothfairy er en salig mann Nå kan jeg lukte troll derfor ror vi inn mot land Hiv og hoi snart er @Letharia vår, Så kan vi ta det rolig de neste @Ane Rikke Så kan vi ta det rolig de neste hundre lekser Hiv og hoi snart er @Hoppetaujenta vår, Så kan vi ta det rolig de neste hundre hopp Så kan vi ta det rolig de neste hundre hopp 1 6
Ciaran og Ciara Skrevet 8. juni 2023 #23974 Skrevet 8. juni 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Vi seilte fra kvinneguiden og ankret opp I natt, Jeg har hørt et gammelt rykte om en helt fantastisk tråd @TheHairyToothfairy, er en salig mann, Nå kan jeg lukte likes derfor ror vi inn mot kg Hiv og hoi snart er tråden vår, Så kan vi ta det rolig de neste hundre sider Så kan vi ta det rolig de neste hundre sider Vi seiler over alle tråder og skaper @Boetica og @Frøkenfryden, Når du ser @Polly Ester er det alt for sent å snu Gjennom @Cid og @SVK, ror vi alle brukere Men jeg som kommer først heter @TheHairyToothfairy! Hiv og hoi snart er forumet vår, Så kan vi ta det rolig de neste hundre min Så kan vi ta det rolig de neste hundre min Vi reiser ikke videre før@Kvakkekyllingen er ombord @Ford3000 Når vi røver eller plyndrer er det ingen "kjære @jukkapalme" @TheHairyToothfairy er en salig mann Nå kan jeg lukte troll derfor ror vi inn mot land Hiv og hoi snart er @Letharia vår, Så kan vi ta det rolig de neste @Ane Rikke Så kan vi ta det rolig de neste hundre lekser Hiv og hoi snart er @Hoppetaujenta vår, Så kan vi ta det rolig de neste hundre hopp Så kan vi ta det rolig de neste hundre hopp Cassidy Tvillingene synes at dette er en skikkelig bra episode.
Polly Ester Skrevet 9. juni 2023 #23975 Skrevet 9. juni 2023 Cid skrev (5 timer siden): Vi seilte fra kvinneguiden og ankret opp I natt, Jeg har hørt et gammelt rykte om en helt fantastisk tråd @TheHairyToothfairy, er en salig mann, Nå kan jeg lukte likes derfor ror vi inn mot kg Hiv og hoi snart er tråden vår, Så kan vi ta det rolig de neste hundre sider Så kan vi ta det rolig de neste hundre sider Vi seiler over alle tråder og skaper @Boetica og @Frøkenfryden, Når du ser @Polly Ester er det alt for sent å snu Gjennom @Cid og @SVK, ror vi alle brukere Men jeg som kommer først heter @TheHairyToothfairy! Hiv og hoi snart er forumet vår, Så kan vi ta det rolig de neste hundre min Så kan vi ta det rolig de neste hundre min Vi reiser ikke videre før@Kvakkekyllingen er ombord @Ford3000 Når vi røver eller plyndrer er det ingen "kjære @jukkapalme" @TheHairyToothfairy er en salig mann Nå kan jeg lukte troll derfor ror vi inn mot land Hiv og hoi snart er @Letharia vår, Så kan vi ta det rolig de neste @Ane Rikke Så kan vi ta det rolig de neste hundre lekser Hiv og hoi snart er @Hoppetaujenta vår, Så kan vi ta det rolig de neste hundre hopp Så kan vi ta det rolig de neste hundre hopp Fantasisk. (og så skulle man sitte igjen med Kaptein Sabeltann sangen på hjernen ) 1
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 9. juni 2023 #23976 Skrevet 9. juni 2023 Cid skrev (5 timer siden): Vi seilte fra kvinneguiden og ankret opp I natt, Jeg har hørt et gammelt rykte om en helt fantastisk tråd @TheHairyToothfairy, er en salig mann, Nå kan jeg lukte likes derfor ror vi inn mot kg Hiv og hoi snart er tråden vår, Så kan vi ta det rolig de neste hundre sider Så kan vi ta det rolig de neste hundre sider Vi seiler over alle tråder og skaper @Boetica og @Frøkenfryden, Når du ser @Polly Ester er det alt for sent å snu Gjennom @Cid og @SVK, ror vi alle brukere Men jeg som kommer først heter @TheHairyToothfairy! Hiv og hoi snart er forumet vår, Så kan vi ta det rolig de neste hundre min Så kan vi ta det rolig de neste hundre min Vi reiser ikke videre før@Kvakkekyllingen er ombord @Ford3000 Når vi røver eller plyndrer er det ingen "kjære @jukkapalme" @TheHairyToothfairy er en salig mann Nå kan jeg lukte troll derfor ror vi inn mot land Hiv og hoi snart er @Letharia vår, Så kan vi ta det rolig de neste @Ane Rikke Så kan vi ta det rolig de neste hundre lekser Hiv og hoi snart er @Hoppetaujenta vår, Så kan vi ta det rolig de neste hundre hopp Så kan vi ta det rolig de neste hundre hopp Hiv og hoi! Jeg er ombord.
Ford3000 Skrevet 9. juni 2023 #23977 Skrevet 9. juni 2023 Cid skrev (6 timer siden): Vi seilte fra kvinneguiden og ankret opp I natt, Jeg har hørt et gammelt rykte om en helt fantastisk tråd @TheHairyToothfairy, er en salig mann, Nå kan jeg lukte likes derfor ror vi inn mot kg Hiv og hoi snart er tråden vår, Så kan vi ta det rolig de neste hundre sider Så kan vi ta det rolig de neste hundre sider Vi seiler over alle tråder og skaper @Boetica og @Frøkenfryden, Når du ser @Polly Ester er det alt for sent å snu Gjennom @Cid og @SVK, ror vi alle brukere Men jeg som kommer først heter @TheHairyToothfairy! Hiv og hoi snart er forumet vår, Så kan vi ta det rolig de neste hundre min Så kan vi ta det rolig de neste hundre min Vi reiser ikke videre før@Kvakkekyllingen er ombord @Ford3000 Når vi røver eller plyndrer er det ingen "kjære @jukkapalme" @TheHairyToothfairy er en salig mann Nå kan jeg lukte troll derfor ror vi inn mot land Hiv og hoi snart er @Letharia vår, Så kan vi ta det rolig de neste @Ane Rikke Så kan vi ta det rolig de neste hundre lekser Hiv og hoi snart er @Hoppetaujenta vår, Så kan vi ta det rolig de neste hundre hopp Så kan vi ta det rolig de neste hundre hopp Haha... Melodien satt i hodet med én gang. Irriterende sang, heldigvis gøyal tekst! 🎶😊 1
Gjest Boetica Skrevet 9. juni 2023 #23978 Skrevet 9. juni 2023 Cid skrev (6 timer siden): Vi seilte fra kvinneguiden og ankret opp I natt, Jeg har hørt et gammelt rykte om en helt fantastisk tråd @TheHairyToothfairy, er en salig mann, Nå kan jeg lukte likes derfor ror vi inn mot kg Hiv og hoi snart er tråden vår, Så kan vi ta det rolig de neste hundre sider Så kan vi ta det rolig de neste hundre sider Vi seiler over alle tråder og skaper @Boetica og @Frøkenfryden, Når du ser @Polly Ester er det alt for sent å snu Gjennom @Cid og @SVK, ror vi alle brukere Men jeg som kommer først heter @TheHairyToothfairy! Hiv og hoi snart er forumet vår, Så kan vi ta det rolig de neste hundre min Så kan vi ta det rolig de neste hundre min Vi reiser ikke videre før@Kvakkekyllingen er ombord @Ford3000 Når vi røver eller plyndrer er det ingen "kjære @jukkapalme" @TheHairyToothfairy er en salig mann Nå kan jeg lukte troll derfor ror vi inn mot land Hiv og hoi snart er @Letharia vår, Så kan vi ta det rolig de neste @Ane Rikke Så kan vi ta det rolig de neste hundre lekser Hiv og hoi snart er @Hoppetaujenta vår, Så kan vi ta det rolig de neste hundre hopp Så kan vi ta det rolig de neste hundre hopp Ojojoi en gammel sørlandsvise 😍 i ny drakt
Ane Rikke Skrevet 9. juni 2023 #23979 Skrevet 9. juni 2023 Hiv og hoi, og en flaske med rom! Eller…. 1
Frøkenfryden Skrevet 9. juni 2023 #23980 Skrevet 9. juni 2023 Cid skrev (8 timer siden): Vi seilte fra kvinneguiden og ankret opp I natt, Jeg har hørt et gammelt rykte om en helt fantastisk tråd @TheHairyToothfairy, er en salig mann, Nå kan jeg lukte likes derfor ror vi inn mot kg Hiv og hoi snart er tråden vår, Så kan vi ta det rolig de neste hundre sider Så kan vi ta det rolig de neste hundre sider Vi seiler over alle tråder og skaper @Boetica og @Frøkenfryden, Når du ser @Polly Ester er det alt for sent å snu Gjennom @Cid og @SVK, ror vi alle brukere Men jeg som kommer først heter @TheHairyToothfairy! Hiv og hoi snart er forumet vår, Så kan vi ta det rolig de neste hundre min Så kan vi ta det rolig de neste hundre min Vi reiser ikke videre før@Kvakkekyllingen er ombord @Ford3000 Når vi røver eller plyndrer er det ingen "kjære @jukkapalme" @TheHairyToothfairy er en salig mann Nå kan jeg lukte troll derfor ror vi inn mot land Hiv og hoi snart er @Letharia vår, Så kan vi ta det rolig de neste @Ane Rikke Så kan vi ta det rolig de neste hundre lekser Hiv og hoi snart er @Hoppetaujenta vår, Så kan vi ta det rolig de neste hundre hopp Så kan vi ta det rolig de neste hundre hopp Haha liker at @TheHairyToothfairy er en salig mann, fortjener han☺️ 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå