Cid Skrevet 8. juni 2023 #23941 Skrevet 8. juni 2023 Frøkenfryden skrev (9 timer siden): HHaha liker verset mitt!! 2
Cid Skrevet 8. juni 2023 #23942 Skrevet 8. juni 2023 Hoppetaujenta skrev (10 timer siden): Ai låvv Kviin! Så synd at Freddie døde ungt 1
Frøkenfryden Skrevet 8. juni 2023 #23943 Skrevet 8. juni 2023 Cid skrev (4 minutter siden): Hva vil det egentlig si? Et sted med tett bebyggelse og noe industri og butikker og sånn. Ikke landlig og ikke by. Masse hus og sånn. 6000 innbyggere der jeg vokste opp👍 2
Hoppetaujenta Skrevet 8. juni 2023 #23944 Skrevet 8. juni 2023 Cid skrev (1 time siden): Så synd at Freddie døde ungt Ja, skikkelig trist, for han hadde mye ugjort i kropp og sinn ennå. AIDS er en fæl ting. 2
Ford3000 Skrevet 8. juni 2023 #23945 Skrevet 8. juni 2023 Cid skrev (23 timer siden): Tonight I’m gonna have myself a real @Frøkenfryden I feel alive And the forum I'll turn it inside out, yeah I'm floating around in farsmelk So, (don't drink me now) (Don't drink me) 'Cause I'm having a good grøt, having a good grøt I'm a shooting @Peanut leaping through the sky like a @Boetica Defying the laws of @Cid I'm a racing car passing by like @Athena Freyja I'm gonna go, go, go, there's no stopping me I'm burnin' through the sky, yeah 69 degrees, that's why they call me @TheHairyToothfairy I'm travelling at the speed of light I wanna make a @Lurven man out of you I'm having such a good time I'm having a @Cider (Don't pynt me now) If you wanna have a good time Just give @SVK a call (Don't post me now) 'Cause I'm having a broom time (Don't like me now) Yes, I'm havin' a groom time I don't want to stop at all, yeah I'm a @Ford3000 on my way to Oslo on a traktor course I am a @Lurven I'm out of @Mysticgirl I am a kjeks machine ready to reload like an @Polly Ester About to oh, oh, oh, oh, oh, explode I'm burnin' through the kg, yeah 200 likes, that's why they call me @Silva Pluvialis I'm posting at the speed of light I wanna make a supersonic tråd of you Hey, hey, hey (Don't teach me, don't teach me, ooh, ooh, ooh) I @Ane Rikke (Don't stop me, don't stoo me) Have a lurv time, lurv time (Don't fry me, don't fry me) Woah Let loose, @Kvakkekyllingen, all right Oh, I'm hoppin' through the sky, yeah 200 degrees, that's why they call me @Hoppetaujenta (hey) I'm jumping at the speed of light I wanna jump an @Adobyen man out of you (hey, hey) I'm having such a good @Titania I'm having a ball (Don't hopp me now) If you wanna have a good time (ooh, @Letharia) Just give me a call (Don't play me now) 'Cause I'm having a romp rose (hey, hey) (Don't touch me now) Yes, I'm havin' a good @jukkapalme I don't want to stop at all Ah, da, da, da, da Da, da, ah, ah Ah, da, da, ah, ah, ah Ah, da, da Ah, da, da, ah, ah Ooh, ooh-ooh, ooh-ooh Du er god! 2
Cid Skrevet 8. juni 2023 #23946 Skrevet 8. juni 2023 Ford3000 skrev (2 minutter siden): Du er god! Takk 1 1
jukkapalme Skrevet 8. juni 2023 #23947 Skrevet 8. juni 2023 (endret) Cid skrev (På 7.6.2023 den 19.39): Tonight I’m gonna have myself a real @Frøkenfryden I feel alive And the forum I'll turn it inside out, yeah I'm floating around in farsmelk So, (don't drink me now) (Don't drink me) 'Cause I'm having a good grøt, having a good grøt I'm a shooting @Peanut leaping through the sky like a @Boetica Defying the laws of @Cid I'm a racing car passing by like @Athena Freyja I'm gonna go, go, go, there's no stopping me I'm burnin' through the sky, yeah 69 degrees, that's why they call me @TheHairyToothfairy I'm travelling at the speed of light I wanna make a @Lurven man out of you I'm having such a good time I'm having a @Cider (Don't pynt me now) If you wanna have a good time Just give @SVK a call (Don't post me now) 'Cause I'm having a broom time (Don't like me now) Yes, I'm havin' a groom time I don't want to stop at all, yeah I'm a @Ford3000 on my way to Oslo on a traktor course I am a @Lurven I'm out of @Mysticgirl I am a kjeks machine ready to reload like an @Polly Ester About to oh, oh, oh, oh, oh, explode I'm burnin' through the kg, yeah 200 likes, that's why they call me @Silva Pluvialis I'm posting at the speed of light I wanna make a supersonic tråd of you Hey, hey, hey (Don't teach me, don't teach me, ooh, ooh, ooh) I @Ane Rikke (Don't stop me, don't stoo me) Have a lurv time, lurv time (Don't fry me, don't fry me) Woah Let loose, @Kvakkekyllingen, all right Oh, I'm hoppin' through the sky, yeah 200 degrees, that's why they call me @Hoppetaujenta (hey) I'm jumping at the speed of light I wanna jump an @Adobyen man out of you (hey, hey) I'm having such a good @Titania I'm having a ball (Don't hopp me now) If you wanna have a good time (ooh, @Letharia) Just give me a call (Don't play me now) 'Cause I'm having a romp rose (hey, hey) (Don't touch me now) Yes, I'm havin' a good @jukkapalme I don't want to stop at all Ah, da, da, da, da Da, da, ah, ah Ah, da, da, ah, ah, ah Ah, da, da Ah, da, da, ah, ah Ooh, ooh-ooh, ooh-ooh Haha, så bra @Cid Men, hva har skjedd her, hvorfor har du slettet så mange innlegg, @Lurven? Var jo så mange morsomme episoder her. Synd at de har blitt borte selv om mange av dem er blitt sitert. Endret 8. juni 2023 av jukkapalme 1
Cid Skrevet 8. juni 2023 #23948 Skrevet 8. juni 2023 jukkapalme skrev (1 minutt siden): Haha, så bra @Cid Men, hva har skjedd her, hvorfor har du slettet så mange innlegg, @Lurven? Var jo så mange morsomme episoder her. Synd at de har blitt borte selv om mange av dem er blitt sitert. Veldig kjipt at han har fjernet tråd titlene 😕 de kunne da fint levd videre uten han. Takk forresten 2
jukkapalme Skrevet 8. juni 2023 #23949 Skrevet 8. juni 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Veldig kjipt at han har fjernet tråd titlene 😕 de kunne da fint levd videre uten han. Takk forresten Ja, jeg syns det er så rart. Han gjorde jo ikke det da han slettet seg den gangen. Blir bekymret jeg for at det er noe galt. Likner ikke @Lurven dette her Bare hyggelig. Jeg digger såpene dine! 😁 1
Ciaran og Ciara Skrevet 8. juni 2023 #23950 Skrevet 8. juni 2023 jukkapalme skrev (5 minutter siden): Haha, så bra @Cid Men, hva har skjedd her, hvorfor har du slettet så mange innlegg, @Lurven? Var jo så mange morsomme episoder her. Synd at de har blitt borte selv om mange av dem er blitt sitert. Cassidy Tvillingene er helt enige, vi synes også at det er trist at episodene har blitt borte.
Ciaran og Ciara Skrevet 8. juni 2023 #23951 Skrevet 8. juni 2023 jukkapalme skrev (2 minutter siden): Ja, jeg syns det er så rart. Han gjorde jo ikke det da han slettet seg den gangen. Blir bekymret jeg for at det er noe galt. Likner ikke @Lurven dette her Bare hyggelig. Jeg digger såpene dine! 😁 Cassidy Tvillingene reagerte også litt på dette her.
Gjest Boetica Skrevet 8. juni 2023 #23952 Skrevet 8. juni 2023 jukkapalme skrev (2 minutter siden): Ja, jeg syns det er så rart. Han gjorde jo ikke det da han slettet seg den gangen. Blir bekymret jeg for at det er noe galt. Likner ikke @Lurven dette her Bare hyggelig. Jeg digger såpene dine! 😁 Hmmmm tror dere det hjelper å donere en romperose eller to til ham?
jukkapalme Skrevet 8. juni 2023 #23953 Skrevet 8. juni 2023 Ciaran og Ciara skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene reagerte også litt på dette her. Ja, det er veldig merkelig. Boetica skrev (5 minutter siden): Hmmmm tror dere det hjelper å donere en romperose eller to til ham? Haha, kanskje? Jeg er så bekymret som person, så når folk endrer atferd sånn blir jeg redd det har skjedd noe eller er noe annet galt. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 8. juni 2023 #23954 Skrevet 8. juni 2023 jukkapalme skrev (1 minutt siden): Ja, det er veldig merkelig. Haha, kanskje? Jeg er så bekymret som person, så når folk endrer atferd sånn blir jeg redd det har skjedd noe eller er noe annet galt. Cassidy Tvillingene bekymrer oss også veldig over våre forumvenner, hvis de blir borte en stund eller at de poster mindre enn det som de pleier å gjøre.
Gjest Boetica Skrevet 8. juni 2023 #23955 Skrevet 8. juni 2023 jukkapalme skrev (8 minutter siden): Ja, det er veldig merkelig. Haha, kanskje? Jeg er så bekymret som person, så når folk endrer atferd sånn blir jeg redd det har skjedd noe eller er noe annet galt. Vi får håpe ikke det, da. Kanskje romperose ikke er det rette akkurat nå. 🙂
Cid Skrevet 8. juni 2023 #23956 Skrevet 8. juni 2023 Boetica skrev (5 minutter siden): Vi får håpe ikke det, da. Kanskje romperose ikke er det rette akkurat nå. 🙂 Glad han ikke får endret denne tråden da, da hadde jeg blitt ganske sint.. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 8. juni 2023 #23957 Skrevet 8. juni 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Glad han ikke får endret denne tråden da, da hadde jeg blitt ganske sint.. Der er Cassidy Tvillingene enige med deg.
jukkapalme Skrevet 8. juni 2023 #23958 Skrevet 8. juni 2023 Ciaran og Ciara skrev (12 minutter siden): Cassidy Tvillingene bekymrer oss også veldig over våre forumvenner, hvis de blir borte en stund eller at de poster mindre enn det som de pleier å gjøre. Godt vi er flere. Jeg poster jo lite selv i perioder også, men akkurat dette med vår alles gode Lurv syns jeg er veldig merkelig. Boetica skrev (5 minutter siden): Vi får håpe ikke det, da. Kanskje romperose ikke er det rette akkurat nå. 🙂 Kanskje det er bedre med dagens rose 😊 2
Cid Skrevet 8. juni 2023 #23959 Skrevet 8. juni 2023 jukkapalme skrev (Akkurat nå): Godt vi er flere. Jeg poster jo lite selv i perioder også, men akkurat dette med vår alles gode Lurv syns jeg er veldig merkelig. Kanskje det er bedre med dagens rose 😊 Synes det var greit å ha det litt moro med de ellers irriterende romp rose reklamene. 2 1
Ciaran og Ciara Skrevet 8. juni 2023 #23960 Skrevet 8. juni 2023 jukkapalme skrev (Akkurat nå): Godt vi er flere. Jeg poster jo lite selv i perioder også, men akkurat dette med vår alles gode Lurv syns jeg er veldig merkelig. Kanskje det er bedre med dagens rose 😊 Cassidy Tvillingene håper at alt er bra med Lurven og at det går fint med han.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå