Gjest Lurven Skrevet 7. juni 2023 #23921 Skrevet 7. juni 2023 (endret) Frøkenfryden skrev (På 7.6.2023 den 8.10): . . Endret 8. juni 2023 av Lurven
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 7. juni 2023 #23922 Skrevet 7. juni 2023 Lurven skrev (3 minutter siden): Episode 593 Stolthet men ikke fordom Det var sånn derre Pride og sånn og i den forbindelse ble sosialpraterne bedt om å komme med en kort uttalelse @TheHairyToothfairy alle kan elske med hvem de vil @Helene1982 alle må få gå på den dassen de vil @Titania jeg savner transkjønnede legofigurer @Cid det finnes 69 kjønn. @Frøkenfryden eg har sett homofile måkar, dei e så skjønne @MarianneE Pride består av 5 fine bokstaver @Kvakkekyllingen æ bor så øde te at æ alldri har sjett nån homoa, men æ har hørt om d @Athena Freyja på tide å åpne alle skapdører og tømme ut innholdet @Ciaran og Ciara vi liker krig og fred og homofile og sånn @Polly Ester jeg har hjemmelaget regnbueflagg i polyester. @Ford3000 vet ikke om vi har homofile her jeg bor, vi går nesten aldri ut, det er for kaldt @Gladikaffe mennesker kommer i alle fasonger og smaker, akkurat som kaffe. 😅 Nååå. Har faktisk sett noen. Tro det eller ei 😎
Gjest Lurven Skrevet 7. juni 2023 #23923 Skrevet 7. juni 2023 (endret) Kvakkekyllingen skrev (På 7.6.2023 den 8.14): 😅 Nååå. Har faktisk sett noen. Tro det eller ei 😎 Endret 8. juni 2023 av Lurven
Frøkenfryden Skrevet 7. juni 2023 #23924 Skrevet 7. juni 2023 Lurven skrev (1 minutt siden): På TV ja! Da jeg møtte Franzen syns han nok jeg ikke var så verdensvant for han refererte til noe med fly som noe jeg sikkert hadde sett på tv😆 Når jeg tenker meg om.. hadde kun tatt fly 6 ganger da vi møttes🥹
Gjest Lurven Skrevet 7. juni 2023 #23925 Skrevet 7. juni 2023 (endret) Frøkenfryden skrev (På 7.6.2023 den 8.19): Da jeg møtte Franzen syns han nok jeg ikke var så verdensvant for han refererte til noe med fly som noe jeg sikkert hadde sett på tv😆 Når jeg tenker meg om.. hadde kun tatt fly 6 ganger da vi møttes🥹 . Endret 8. juni 2023 av Lurven
Ciaran og Ciara Skrevet 7. juni 2023 #23926 Skrevet 7. juni 2023 Lurven skrev (23 minutter siden): Episode 593 Stolthet men ikke fordom Det var sånn derre Pride og sånn og i den forbindelse ble sosialpraterne bedt om å komme med en kort uttalelse @TheHairyToothfairy alle kan elske med hvem de vil @Helene1982 alle må få gå på den dassen de vil @Titania jeg savner transkjønnede legofigurer @Cid det finnes 69 kjønn. @Frøkenfryden eg har sett homofile måkar, dei e så skjønne @MarianneE Pride består av 5 fine bokstaver @Kvakkekyllingen æ bor så øde te at æ alldri har sjett nån homoa, men æ har hørt om d @Athena Freyja på tide å åpne alle skapdører og tømme ut innholdet @Ciaran og Ciara vi liker krig og fred og homofile og sånn @Polly Ester jeg har hjemmelaget regnbueflagg i polyester. @Ford3000 vet ikke om vi har homofile her jeg bor, vi går nesten aldri ut, det er for kaldt @Gladikaffe mennesker kommer i alle fasonger og smaker, akkurat som kaffe. Cassidy Tvillingene synes at dette er en bra episode!!
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 7. juni 2023 #23927 Skrevet 7. juni 2023 Lurven skrev (20 minutter siden): På TV ja! Ja. Men her jeg bor også. Så det så!
Gjest Lurven Skrevet 7. juni 2023 #23928 Skrevet 7. juni 2023 (endret) Kvakkekyllingen skrev (På 7.6.2023 den 8.37): . . Endret 8. juni 2023 av Lurven
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 7. juni 2023 #23929 Skrevet 7. juni 2023 Lurven skrev (14 minutter siden): Det var bare en som var på gjennomreise, en såkalt mannstryker Hmm. Kanskje det ja 🤔
Cid Skrevet 7. juni 2023 #23930 Skrevet 7. juni 2023 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Nååååh Søt! PS: min oppvekst var som Kvakkes, gikk opp noen lys for meg om folk i klassen senere..😂 Bodde du på landet? Frøkenfryden skrev (1 time siden): Da jeg møtte Franzen syns han nok jeg ikke var så verdensvant for han refererte til noe med fly som noe jeg sikkert hadde sett på tv😆 Når jeg tenker meg om.. hadde kun tatt fly 6 ganger da vi møttes🥹 Bare 2 her innen jeg var 19
Ford3000 Skrevet 7. juni 2023 #23931 Skrevet 7. juni 2023 Cid skrev (På 5.6.2023 den 21.36): Får vi vennerabatt? Klart det. Tilbudet står enda for venner 1
Cid Skrevet 7. juni 2023 #23932 Skrevet 7. juni 2023 Ford3000 skrev (1 minutt siden): Klart det. Tilbudet står enda for venner 2
Ford3000 Skrevet 7. juni 2023 #23933 Skrevet 7. juni 2023 Lurven skrev (3 timer siden): Episode 593 Stolthet men ikke fordom Det var sånn derre Pride og sånn og i den forbindelse ble sosialpraterne bedt om å komme med en kort uttalelse @TheHairyToothfairy alle kan elske med hvem de vil @Helene1982 alle må få gå på den dassen de vil @Titania jeg savner transkjønnede legofigurer @Cid det finnes 69 kjønn. @Frøkenfryden eg har sett homofile måkar, dei e så skjønne @MarianneE Pride består av 5 fine bokstaver @Kvakkekyllingen æ bor så øde te at æ alldri har sjett nån homoa, men æ har hørt om d @Athena Freyja på tide å åpne alle skapdører og tømme ut innholdet @Ciaran og Ciara vi liker krig og fred og homofile og sånn @Polly Ester jeg har hjemmelaget regnbueflagg i polyester. @Ford3000 vet ikke om vi har homofile her jeg bor, vi går nesten aldri ut, det er for kaldt @Gladikaffe mennesker kommer i alle fasonger og smaker, akkurat som kaffe. Tror det kan være litt som dette i bygda vi bor i. 1
Cid Skrevet 7. juni 2023 #23934 Skrevet 7. juni 2023 (endret) Tonight I’m gonna have myself a real @Frøkenfryden I feel alive And the forum I'll turn it inside out, yeah I'm floating around in farsmelk So, (don't drink me now) (Don't drink me) 'Cause I'm having a good grøt, having a good grøt I'm a shooting @Peanut leaping through the sky like a @Boetica Defying the laws of @Cid I'm a racing car passing by like @Athena Freyja I'm gonna go, go, go, there's no stopping me I'm burnin' through the sky, yeah 69 degrees, that's why they call me @TheHairyToothfairy I'm travelling at the speed of light I wanna make a @Lurven man out of you I'm having such a good time I'm having a @Cider (Don't pynt me now) If you wanna have a good time Just give @SVK a call (Don't post me now) 'Cause I'm having a broom time (Don't like me now) Yes, I'm havin' a groom time I don't want to stop at all, yeah I'm a @Ford3000 on my way to Oslo on a traktor course I am a @Lurven I'm out of @Mysticgirl I am a kjeks machine ready to reload like an @Polly Ester About to oh, oh, oh, oh, oh, explode I'm burnin' through the kg, yeah 200 likes, that's why they call me @Silva Pluvialis I'm posting at the speed of light I wanna make a supersonic tråd of you Hey, hey, hey (Don't teach me, don't teach me, ooh, ooh, ooh) I @Ane Rikke (Don't stop me, don't stoo me) Have a lurv time, lurv time (Don't fry me, don't fry me) Woah Let loose, @Kvakkekyllingen, all right Oh, I'm hoppin' through the sky, yeah 200 degrees, that's why they call me @Hoppetaujenta (hey) I'm jumping at the speed of light I wanna jump an @Adobyen man out of you (hey, hey) I'm having such a good @Titania I'm having a ball (Don't hopp me now) If you wanna have a good time (ooh, @Letharia) Just give me a call (Don't play me now) 'Cause I'm having a romp rose (hey, hey) (Don't touch me now) Yes, I'm havin' a good @jukkapalme I don't want to stop at all Ah, da, da, da, da Da, da, ah, ah Ah, da, da, ah, ah, ah Ah, da, da Ah, da, da, ah, ah Ooh, ooh-ooh, ooh-ooh Endret 7. juni 2023 av Cid 4
Ciaran og Ciara Skrevet 7. juni 2023 #23935 Skrevet 7. juni 2023 Cid skrev (3 minutter siden): Tonight I’m gonna have myself a real @Frøkenfryden I feel alive And the forum I'll turn it inside out, yeah I'm floating around in farsmelk So, (don't drink me now) (Don't drink me) 'Cause I'm having a good grøt, having a good grøt I'm a shooting @Peanut leaping through the sky like a @Boetica Defying the laws of @Cid I'm a racing car passing by like @Athena Freyja I'm gonna go, go, go, there's no stopping me I'm burnin' through the sky, yeah 69 degrees, that's why they call me @TheHairyToothfairy I'm travelling at the speed of light I wanna make a @Lurven man out of you I'm having such a good time I'm having a @Cider (Don't pynt me now) If you wanna have a good time Just give @SVK a call (Don't post me now) 'Cause I'm having a broom time (Don't like me now) Yes, I'm havin' a groom time I don't want to stop at all, yeah I'm a @Ford3000 on my way to Oslo on a traktor course I am a @Lurven I'm out of @Mysticgirl I am a kjeks machine ready to reload like an @Polly Ester About to oh, oh, oh, oh, oh, explode I'm burnin' through the kg, yeah 200 likes, that's why they call me @Silva Pluvialis I'm posting at the speed of light I wanna make a supersonic tråd of you Hey, hey, hey (Don't teach me, don't teach me, ooh, ooh, ooh) I @Ane Rikke (Don't stop me, don't stoo me) Have a lurv time, lurv time (Don't fry me, don't fry me) Woah Let loose, @Kvakkekyllingen, all right Oh, I'm hoppin' through the sky, yeah 200 degrees, that's why they call me @Hoppetaujenta (hey) I'm jumping at the speed of light I wanna jump an @Adobyen man out of you (hey, hey) I'm having such a good @Titania I'm having a balle (Don't hopp me now) If you wanna have a good time (ooh, @Letharia) Just give me a call (Don't play me now) 'Cause I'm having a good time (hey, hey) (Don't touch me now) Yes, I'm havin' a good @jukkapalme I don't want to stop at all Ah, da, da, da, da Da, da, ah, ah Ah, da, da, ah, ah, ah Ah, da, da Ah, da, da, ah, ah Ooh, ooh-ooh, ooh-ooh Cassidy Tvillingene synes at denne episoden er skikkelig bra!!
Frøkenfryden Skrevet 7. juni 2023 #23938 Skrevet 7. juni 2023 Cid skrev (12 timer siden): Bodde du på landet? Bare 2 her innen jeg var 19 Nei tettsted😌
Frøkenfryden Skrevet 7. juni 2023 #23939 Skrevet 7. juni 2023 Cid skrev (2 timer siden): Tonight I’m gonna have myself a real @Frøkenfryden I feel alive And the forum I'll turn it inside out, yeah I'm floating around in farsmelk So, (don't drink me now) (Don't drink me) 'Cause I'm having a good grøt, having a good grøt I'm a shooting @Peanut leaping through the sky like a @Boetica Defying the laws of @Cid I'm a racing car passing by like @Athena Freyja I'm gonna go, go, go, there's no stopping me I'm burnin' through the sky, yeah 69 degrees, that's why they call me @TheHairyToothfairy I'm travelling at the speed of light I wanna make a @Lurven man out of you I'm having such a good time I'm having a @Cider (Don't pynt me now) If you wanna have a good time Just give @SVK a call (Don't post me now) 'Cause I'm having a broom time (Don't like me now) Yes, I'm havin' a groom time I don't want to stop at all, yeah I'm a @Ford3000 on my way to Oslo on a traktor course I am a @Lurven I'm out of @Mysticgirl I am a kjeks machine ready to reload like an @Polly Ester About to oh, oh, oh, oh, oh, explode I'm burnin' through the kg, yeah 200 likes, that's why they call me @Silva Pluvialis I'm posting at the speed of light I wanna make a supersonic tråd of you Hey, hey, hey (Don't teach me, don't teach me, ooh, ooh, ooh) I @Ane Rikke (Don't stop me, don't stoo me) Have a lurv time, lurv time (Don't fry me, don't fry me) Woah Let loose, @Kvakkekyllingen, all right Oh, I'm hoppin' through the sky, yeah 200 degrees, that's why they call me @Hoppetaujenta (hey) I'm jumping at the speed of light I wanna jump an @Adobyen man out of you (hey, hey) I'm having such a good @Titania I'm having a ball (Don't hopp me now) If you wanna have a good time (ooh, @Letharia) Just give me a call (Don't play me now) 'Cause I'm having a romp rose (hey, hey) (Don't touch me now) Yes, I'm havin' a good @jukkapalme I don't want to stop at all Ah, da, da, da, da Da, da, ah, ah Ah, da, da, ah, ah, ah Ah, da, da Ah, da, da, ah, ah Ooh, ooh-ooh, ooh-ooh HHaha liker verset mitt!! 2
Cid Skrevet 8. juni 2023 #23940 Skrevet 8. juni 2023 Frøkenfryden skrev (9 timer siden): Nei tettsted😌 Hva vil det egentlig si?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå