TheHairyToothfairy Skrevet 6. juni 2023 #23901 Skrevet 6. juni 2023 Cid skrev (På 4.6.2023 den 19.25): Han betalte i kinamat. Want some hot buns with that? Høhøhø
TheHairyToothfairy Skrevet 6. juni 2023 #23902 Skrevet 6. juni 2023 Lurven skrev (På 4.6.2023 den 14.52): Episode 590 Sossioene skulle åpne sine egne butikker De var inspirert av eksisterende butikker men hadde en liten vri. @Ford3000 Rema 3000- matbutikken for den kresne, ekspert på bever relaterte produkter @Cid Cid on.cum- erotiske hjemmelagede CDer @TheHairyToothfairy Tannberg data- EDB eksperten, kan også hjelpe til med Windows millennium relaterte problemer @Hoppetaujenta SM- klesbutikken for deg som liker en litt røff stil @Frøkenfryden kjapp ahl-butikken for deg som bare skal innom en kjapp tur å handle klær @Kvakkekyllingen Tacky fried chicken- Smaker rart men er billig @Adobyen gressmann- klær i alle fasonger for gressenkemenn @Letharia Rampehuset- stedet der de selger frekke lamper @Polly Ester Snille- her selges masse krimskrams til en snill pris @jukkapalme submissive way- her selges underdanige baguetter med tilbehør Hahaha, du fikk med deg ME-vitsen min på FB ja
TheHairyToothfairy Skrevet 6. juni 2023 #23903 Skrevet 6. juni 2023 Frøkenfryden skrev (På 4.6.2023 den 12.38): Bra du got my back! Men hvor var du da jeg slåss med 8653468 folk fra 5 nasjonaliteter i en frokostbuffet🥹 På kjøkkenet vel! Right to the source
Gjest Lurven Skrevet 6. juni 2023 #23904 Skrevet 6. juni 2023 TheHairyToothfairy skrev (1 time siden): Hahaha, du fikk med deg ME-vitsen min på FB ja Ja, hehe, har selv mange vonde opplevelser med Windows ME
Cid Skrevet 6. juni 2023 #23905 Skrevet 6. juni 2023 TheHairyToothfairy skrev (1 time siden): Hahaha, du fikk med deg ME-vitsen min på FB ja Fjordlands båten?
Gjest Lurven Skrevet 6. juni 2023 #23906 Skrevet 6. juni 2023 (endret) . Endret 8. juni 2023 av Lurven
Frøkenfryden Skrevet 6. juni 2023 #23907 Skrevet 6. juni 2023 Cid skrev (3 timer siden): Fjordlands båten? Sikkert fuck buddies
Frøkenfryden Skrevet 6. juni 2023 #23908 Skrevet 6. juni 2023 Lurven skrev (29 minutter siden): Episode 592 Første del i den nye spesialepisode serien Måker, sprinkelhunder og andre dyr @Frøkenfryden pustet dypt inn der hun satt på verandaen, nesen hennes fanget opp en odør som var en blanding av måkesekret, hundesvette og timotei. Hun var kledd i @Polly Ester og ananas for anledningen. @Sola de sto lavt på @Kveldshimmelen Langt der nede mellom de andre blokkene i gettoen gikk det en @Rosakatt, hun humret for seg selv mens hun slurpet i seg litt Pære @Cider , ser ut som en liten rosa prikk sa hun høyt. Hva sa du? Lydbølgene traff øret hennes hardt fra høyre, det var @AliceNextDoor som spurte. Rosa prikk kvitret @Frøkenfryden Åååhååå, sa @AliceNextDoor , trodde du sa noe annet veit du Plutselig dukket de opp en hund mellom sprinklene som bjeffet stort, hva heter denne hårete krabaten a sa @Frøkenfryden. @TheHairyToothfairy er navnet han lyder. Hun strakk de små @Peanut hendene sine gjennom sprinklene å kjælte ham, han snuste litt og slikket kvargrester av fingrene hennes. Plutselig hørte hun små skritt fra stuen, det var franzen som var kommet hjem fra @Adobyen, de var utsolgt for blomster men jeg har med @Boetica og @jukkapalme til deg. Ååå du er er så @NydeligMann kvitret hun Nåååhååå nå traff du godt!! Har polyesterkjole og har kost hund og spist frokostkvarg!!🥹 U know me too well😂
Gjest Lurven Skrevet 6. juni 2023 #23909 Skrevet 6. juni 2023 (endret) . Endret 8. juni 2023 av Lurven
Gjest Lurven Skrevet 6. juni 2023 #23910 Skrevet 6. juni 2023 (endret) Frøkenfryden skrev (På 6.6.2023 den 18.31): . . Endret 8. juni 2023 av Lurven
Frøkenfryden Skrevet 6. juni 2023 #23911 Skrevet 6. juni 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Åsså har du spionert på måker som har seg De prøvde ikke gjemme seg altså! Midt på taket på høylys dag😲
Gjest Lurven Skrevet 6. juni 2023 #23912 Skrevet 6. juni 2023 (endret) Frøkenfryden skrev (På 6.6.2023 den 19.10): . . Endret 8. juni 2023 av Lurven
Ciaran og Ciara Skrevet 6. juni 2023 #23914 Skrevet 6. juni 2023 Lurven skrev (1 time siden): Episode 592 Første del i den nye spesialepisode serien Måker, sprinkelhunder og andre dyr @Frøkenfryden pustet dypt inn der hun satt på verandaen, nesen hennes fanget opp en odør som var en blanding av måkesekret, hundesvette og timotei. Hun var kledd i @Polly Ester og ananas for anledningen. @Sola de sto lavt på @Kveldshimmelen Langt der nede mellom de andre blokkene i gettoen gikk det en @Rosakatt, hun humret for seg selv mens hun slurpet i seg litt Pære @Cider , ser ut som en liten rosa prikk sa hun høyt. Hva sa du? Lydbølgene traff øret hennes hardt fra høyre, det var @AliceNextDoor som spurte. Rosa prikk kvitret @Frøkenfryden Åååhååå, sa @AliceNextDoor , trodde du sa noe annet veit du Plutselig dukket de opp en hund mellom sprinklene som bjeffet stort, hva heter denne hårete krabaten a sa @Frøkenfryden. @TheHairyToothfairy er navnet han lyder. Hun strakk de små @Peanut hendene sine gjennom sprinklene å kjælte ham, han snuste litt og slikket kvargrester av fingrene hennes. Plutselig hørte hun små skritt fra stuen, det var franzen som var kommet hjem fra @Adobyen, de var utsolgt for blomster men jeg har med @Boetica og @jukkapalme til deg. Ååå du er er så @NydeligMann kvitret hun Cassidy Tvillingene synes at dette er en bra episode!!
Frøkenfryden Skrevet 6. juni 2023 #23915 Skrevet 6. juni 2023 Lurven skrev (1 time siden): De liker vel at folk ser på da
Gjest Lurven Skrevet 6. juni 2023 #23916 Skrevet 6. juni 2023 (endret) Kvakkekyllingen skrev (På 6.6.2023 den 19.14): . . Endret 8. juni 2023 av Lurven
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 6. juni 2023 #23917 Skrevet 6. juni 2023 Lurven skrev (42 minutter siden): Kommer en @Kvakkekyllingen spesialepisode snart 😁
TheHairyToothfairy Skrevet 6. juni 2023 #23918 Skrevet 6. juni 2023 Cid skrev (10 timer siden): Fjordlands båten? Nei, Facebook! Fjordlands gjør meg bare sulten
Gjest Lurven Skrevet 7. juni 2023 #23919 Skrevet 7. juni 2023 (endret) . Endret 8. juni 2023 av Lurven
Frøkenfryden Skrevet 7. juni 2023 #23920 Skrevet 7. juni 2023 Lurven skrev (1 minutt siden): Episode 593 Stolthet men ikke fordom Det var sånn derre Pride og sånn og i den forbindelse ble sosialpraterne bedt om å komme med en kort uttalelse @TheHairyToothfairy alle kan elske med hvem de vil @Helene1982 alle må få gå på den dassen de vil @Titania jeg savner transkjønnede legofigurer @Cid det finnes 69 kjønn. @Frøkenfryden eg har sett homofile måkar, dei e så skjønne @MarianneE Pride består av 5 fine bokstaver @Kvakkekyllingen æ bor så øde te at æ alldri har sjett nån homoa, men æ har hørt om d @Athena Freyja på tide å åpne alle skapdører og tømme ut innholdet @Ciaran og Ciara vi liker krig og fred og homofile og sånn @Polly Ester jeg har hjemmelaget regnbueflagg i polyester. @Ford3000 vet ikke om vi har homofile her jeg bor, vi går nesten aldri ut, det er for kaldt @Gladikaffe mennesker kommer i alle fasonger og smaker, akkurat som kaffe. Nååååh Søt! PS: min oppvekst var som Kvakkes, gikk opp noen lys for meg om folk i klassen senere..😂
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå