Ford3000 Skrevet 3. juni 2023 #23861 Skrevet 3. juni 2023 Ciaran og Ciara skrev (54 minutter siden): Cassidy Tvillingene kommer til å nevne deg i episodene som vi en gang skriver. For vi kommer til å nevne alle våre forumvenner. Håper virkelig dere hiver dere til 😊❤️ 1
Ciaran og Ciara Skrevet 3. juni 2023 #23862 Skrevet 3. juni 2023 Ford3000 skrev (1 minutt siden): Håper virkelig dere hiver dere til 😊❤️ Cassidy Tvillingene må bare tenke ut en historie først.
Cid Skrevet 4. juni 2023 #23863 Skrevet 4. juni 2023 (endret) På låven sitter @Lurven med sin romprose Så hard og våt så hard og våt Han @jukkapalmer og han.. Neida jeg skal ikke være så pervers 😅 Her er den mer familievennlige versjonen 😁 På låven sitter @TheHairyToothfairy På låven sitter tannfeen med sin modellbil samling Så kul og fin så kul og fin Han mekker og han fikser og han er så glad For @Frøkenfryden vil han gjerne ha Men rundt omkring står alle de små @AnonymBrukere Og de troller og de troller De vil så gjerne ha litt @Kvakkekyllingen Og de @jukkapalmer @jukkapalmer rundt i ring Men @Adobyen han truer med sin store @Peanut Nei bare se og kom avsted For @Cideren min den vil jeg ha i fred Og @Polly Ester vil ikke jeg dele med Men @Hoppetaujenta hun hopper og hun danser Og @SVK svinser og han svanser Han poster etter @Athena Freyja og de liker Og de står om @Boetica tett i ring Men @FrankDrebin han er en liten hissigpropp Og med sin pistol han gjør et pang Jeg henter @Rosakatten hvis de ikke holder opp Når @Rhodiola kommer skal det nok bli stopp Da løper alle @Lurvene så bange Ja så bange Ja så bange De svinger og de @Letharia noen gange Og på en to tre så er de vekk vekk vekk Endret 4. juni 2023 av Cid 4
Frøkenfryden Skrevet 4. juni 2023 #23864 Skrevet 4. juni 2023 Cid skrev (26 minutter siden): På låven sitter @Lurven med sin romprose Så hard og våt så hard og våt Han @jukkapalmer og han.. Neida jeg skal ikke være så pervers 😅 Her er den mer familievennlige versjonen 😁 På låven sitter @TheHairyToothfairy På låven sitter tannfeen med sin modellbil samling Så kul og fin så kul og fin Han mekker og han fikser og han er så glad For @Frøkenfryden vil han gjerne ha Men rundt omkring står alle de små @AnonymBrukere Og de troller og de troller De vil så gjerne ha litt @Kvakkekyllingen Og de @jukkapalmer @jukkapalmer rundt i ring Men @Adobyen han truer med sin store @Peanut Nei bare se og kom avsted For @Cideren min den vil jeg ha i fred Og @Polly Ester vil ikke jeg dele med Men @Hoppetaujenta hun hopper og hun danser Og @SVK svinser og han svanser Han poster etter @Athena Freyja og de liker Og de står om @Boetica tett i ring Men @FrankDrebin han er en liten hissigpropp Og med sin pistol han gjør et pang Jeg henter @Rosakatten hvis de ikke holder opp Når @Rhodiola kommer skal det nok bli stopp Da løper alle @Lurvene så bange Ja så bange Ja så bange De svinger og de @Letharia noen gange Og på en to tre så er de vekk vekk vekk Hahahaha😂 2
Cid Skrevet 4. juni 2023 #23865 Skrevet 4. juni 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Hahahaha😂 God morgen 😁 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 4. juni 2023 #23866 Skrevet 4. juni 2023 Cid skrev (31 minutter siden): På låven sitter @Lurven med sin romprose Så hard og våt så hard og våt Han @jukkapalmer og han.. Neida jeg skal ikke være så pervers 😅 Her er den mer familievennlige versjonen 😁 På låven sitter @TheHairyToothfairy På låven sitter tannfeen med sin modellbil samling Så kul og fin så kul og fin Han mekker og han fikser og han er så glad For @Frøkenfryden vil han gjerne ha Men rundt omkring står alle de små @AnonymBrukere Og de troller og de troller De vil så gjerne ha litt @Kvakkekyllingen Og de @jukkapalmer @jukkapalmer rundt i ring Men @Adobyen han truer med sin store @Peanut Nei bare se og kom avsted For @Cideren min den vil jeg ha i fred Og @Polly Ester vil ikke jeg dele med Men @Hoppetaujenta hun hopper og hun danser Og @SVK svinser og han svanser Han poster etter @Athena Freyja og de liker Og de står om @Boetica tett i ring Men @FrankDrebin han er en liten hissigpropp Og med sin pistol han gjør et pang Jeg henter @Rosakatten hvis de ikke holder opp Når @Rhodiola kommer skal det nok bli stopp Da løper alle @Lurvene så bange Ja så bange Ja så bange De svinger og de @Letharia noen gange Og på en to tre så er de vekk vekk vekk Cassidy Tvillingene synes at det er en bra episode!!
Polly Ester Skrevet 4. juni 2023 #23867 Skrevet 4. juni 2023 Cid skrev (3 timer siden): På låven sitter @Lurven med sin romprose Så hard og våt så hard og våt Han @jukkapalmer og han.. Neida jeg skal ikke være så pervers 😅 Her er den mer familievennlige versjonen 😁 På låven sitter @TheHairyToothfairy På låven sitter tannfeen med sin modellbil samling Så kul og fin så kul og fin Han mekker og han fikser og han er så glad For @Frøkenfryden vil han gjerne ha Men rundt omkring står alle de små @AnonymBrukere Og de troller og de troller De vil så gjerne ha litt @Kvakkekyllingen Og de @jukkapalmer @jukkapalmer rundt i ring Men @Adobyen han truer med sin store @Peanut Nei bare se og kom avsted For @Cideren min den vil jeg ha i fred Og @Polly Ester vil ikke jeg dele med Men @Hoppetaujenta hun hopper og hun danser Og @SVK svinser og han svanser Han poster etter @Athena Freyja og de liker Og de står om @Boetica tett i ring Men @FrankDrebin han er en liten hissigpropp Og med sin pistol han gjør et pang Jeg henter @Rosakatten hvis de ikke holder opp Når @Rhodiola kommer skal det nok bli stopp Da løper alle @Lurvene så bange Ja så bange Ja så bange De svinger og de @Letharia noen gange Og på en to tre så er de vekk vekk vekk 🤣Den var artig. Og Adobyen som truer med den store peanøtta si da gitt. 2
Gjest Boetica Skrevet 4. juni 2023 #23868 Skrevet 4. juni 2023 Cid skrev (4 timer siden): På låven sitter @Lurven med sin romprose Så hard og våt så hard og våt Han @jukkapalmer og han.. Neida jeg skal ikke være så pervers 😅 Her er den mer familievennlige versjonen 😁 På låven sitter @TheHairyToothfairy På låven sitter tannfeen med sin modellbil samling Så kul og fin så kul og fin Han mekker og han fikser og han er så glad For @Frøkenfryden vil han gjerne ha Men rundt omkring står alle de små @AnonymBrukere Og de troller og de troller De vil så gjerne ha litt @Kvakkekyllingen Og de @jukkapalmer @jukkapalmer rundt i ring Men @Adobyen han truer med sin store @Peanut Nei bare se og kom avsted For @Cideren min den vil jeg ha i fred Og @Polly Ester vil ikke jeg dele med Men @Hoppetaujenta hun hopper og hun danser Og @SVK svinser og han svanser Han poster etter @Athena Freyja og de liker Og de står om @Boetica tett i ring Men @FrankDrebin han er en liten hissigpropp Og med sin pistol han gjør et pang Jeg henter @Rosakatten hvis de ikke holder opp Når @Rhodiola kommer skal det nok bli stopp Da løper alle @Lurvene så bange Ja så bange Ja så bange De svinger og de @Letharia noen gange Og på en to tre så er de vekk vekk vekk Ojsann, nå fikk jeg julestemning midt i juni 🤪
Gjest Lurven Skrevet 4. juni 2023 #23869 Skrevet 4. juni 2023 (endret) Frøkenfryden skrev (På 3.6.2023 den 22.40): . . Endret 8. juni 2023 av Lurven
Gjest Lurven Skrevet 4. juni 2023 #23870 Skrevet 4. juni 2023 (endret) Cid skrev (På 4.6.2023 den 6.00): På låven sitter @Lurven med sin romprose Så hard og våt så hard og våt Han @jukkapalmer og han.. Neida jeg skal ikke være så pervers 😅 Her er den mer familievennlige versjonen 😁 På låven sitter @TheHairyToothfairy På låven sitter tannfeen med sin modellbil samling Så kul og fin så kul og fin Han mekker og han fikser og han er så glad For @Frøkenfryden vil han gjerne ha Men rundt omkring står alle de små @AnonymBrukere Og de troller og de troller De vil så gjerne ha litt @Kvakkekyllingen Og de @jukkapalmer @jukkapalmer rundt i ring Men @Adobyen han truer med sin store @Peanut Nei bare se og kom avsted For @Cideren min den vil jeg ha i fred Og @Polly Ester vil ikke jeg dele med Men @Hoppetaujenta hun hopper og hun danser Og @SVK svinser og han svanser Han poster etter @Athena Freyja og de liker Og de står om @Boetica tett i ring Men @FrankDrebin han er en liten hissigpropp Og med sin pistol han gjør et pang Jeg henter @Rosakatten hvis de ikke holder opp Når @Rhodiola kommer skal det nok bli stopp Da løper alle @Lurvene så bange Ja så bange Ja så bange De svinger og de @Letharia noen gange Og på en to tre så er de vekk vekk vekk . Endret 8. juni 2023 av Lurven
Frøkenfryden Skrevet 4. juni 2023 #23871 Skrevet 4. juni 2023 Polly Ester skrev (2 timer siden): 🤣Den var artig. Og Adobyen som truer med den store peanøtta si da gitt. Typisk Adobyer🤪
Frøkenfryden Skrevet 4. juni 2023 #23872 Skrevet 4. juni 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): 😲😄 Ja jeg steila også litt av denne på senga da jeg våkna😅
Gjest Lurven Skrevet 4. juni 2023 #23873 Skrevet 4. juni 2023 (endret) Frøkenfryden skrev (På 4.6.2023 den 11.52): . . Endret 8. juni 2023 av Lurven
Gjest Adobyen Skrevet 4. juni 2023 #23874 Skrevet 4. juni 2023 Polly Ester skrev (2 timer siden): 🤣Den var artig. Og Adobyen som truer med den store peanøtta si da gitt. Fantastisk
Gjest Boetica Skrevet 4. juni 2023 #23875 Skrevet 4. juni 2023 Lurven skrev (13 minutter siden): Jeg falt ut av senga, men landet heldigvis på alle fem 😂du asså
TheHairyToothfairy Skrevet 4. juni 2023 #23876 Skrevet 4. juni 2023 Cid skrev (6 timer siden): På låven sitter @Lurven med sin romprose Så hard og våt så hard og våt Han @jukkapalmer og han.. Neida jeg skal ikke være så pervers 😅 Her er den mer familievennlige versjonen 😁 På låven sitter @TheHairyToothfairy På låven sitter tannfeen med sin modellbil samling Så kul og fin så kul og fin Han mekker og han fikser og han er så glad For @Frøkenfryden vil han gjerne ha Men rundt omkring står alle de små @AnonymBrukere Og de troller og de troller De vil så gjerne ha litt @Kvakkekyllingen Og de @jukkapalmer @jukkapalmer rundt i ring Men @Adobyen han truer med sin store @Peanut Nei bare se og kom avsted For @Cideren min den vil jeg ha i fred Og @Polly Ester vil ikke jeg dele med Men @Hoppetaujenta hun hopper og hun danser Og @SVK svinser og han svanser Han poster etter @Athena Freyja og de liker Og de står om @Boetica tett i ring Men @FrankDrebin han er en liten hissigpropp Og med sin pistol han gjør et pang Jeg henter @Rosakatten hvis de ikke holder opp Når @Rhodiola kommer skal det nok bli stopp Da løper alle @Lurvene så bange Ja så bange Ja så bange De svinger og de @Letharia noen gange Og på en to tre så er de vekk vekk vekk Ikke rør min @Frøkenfryden!! 1
Letharia Skrevet 4. juni 2023 #23877 Skrevet 4. juni 2023 Cid skrev (6 timer siden): På låven sitter @Lurven med sin romprose Så hard og våt så hard og våt Han @jukkapalmer og han.. Neida jeg skal ikke være så pervers 😅 Her er den mer familievennlige versjonen 😁 På låven sitter @TheHairyToothfairy På låven sitter tannfeen med sin modellbil samling Så kul og fin så kul og fin Han mekker og han fikser og han er så glad For @Frøkenfryden vil han gjerne ha Men rundt omkring står alle de små @AnonymBrukere Og de troller og de troller De vil så gjerne ha litt @Kvakkekyllingen Og de @jukkapalmer @jukkapalmer rundt i ring Men @Adobyen han truer med sin store @Peanut Nei bare se og kom avsted For @Cideren min den vil jeg ha i fred Og @Polly Ester vil ikke jeg dele med Men @Hoppetaujenta hun hopper og hun danser Og @SVK svinser og han svanser Han poster etter @Athena Freyja og de liker Og de står om @Boetica tett i ring Men @FrankDrebin han er en liten hissigpropp Og med sin pistol han gjør et pang Jeg henter @Rosakatten hvis de ikke holder opp Når @Rhodiola kommer skal det nok bli stopp Da løper alle @Lurvene så bange Ja så bange Ja så bange De svinger og de @Letharia noen gange Og på en to tre så er de vekk vekk vekk Herlig 😂👏🏼 Må innrømme at jeg ble litt nysgjerrig på den dirty versjonen da 1 2
Gjest Lurven Skrevet 4. juni 2023 #23878 Skrevet 4. juni 2023 Boetica skrev (23 minutter siden): 😂du asså 😁
Gjest Lurven Skrevet 4. juni 2023 #23879 Skrevet 4. juni 2023 (endret) , Endret 8. juni 2023 av Lurven
Frøkenfryden Skrevet 4. juni 2023 #23880 Skrevet 4. juni 2023 Letharia skrev (19 minutter siden): Herlig 😂👏🏼 Må innrømme at jeg ble litt nysgjerrig på den dirty versjonen da Tror det er noe med en enebærbusk 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå