Gjest Lurven Skrevet 31. mai 2023 #23821 Skrevet 31. mai 2023 (endret) . Endret 8. juni 2023 av Lurven
Gjest Lurven Skrevet 31. mai 2023 #23822 Skrevet 31. mai 2023 (endret) . Endret 8. juni 2023 av Lurven
Cid Skrevet 31. mai 2023 #23823 Skrevet 31. mai 2023 Lurven skrev (3 minutter siden): Episode 585 Fugl i bur Hun hadde tidligere vært den frittgående @Kvakkekyllingen. Men hadde etterhvert havnet på @Kokeplaten , han var så god å varme seg på kan du skjønne. At han bare hadde klær av @Polly Ester brydde hun seg lite om. Der var bare for @Peanuts å regne. Jeg er @Sola de pleide han å si, og du er min @Frøkenfryden. Ja jeg føler @trygghet med deg sa hun, liker å sitte å drikke @Cider og spise @Sodd med deg på fredagskveldene. @Ane Rikke hva jeg skulle gjort uten deg @Kvakkekyllingen sa han. Du er @CAPS LOCKen i livet mitt, jeg er så glad du sa ja til at jeg kunne bli @Maskinføreren din . Du skal aldri mangle @Noe. @duerenknupp kvitret hun. Skal vi stikke å @jukkapalme litt😏 Cideren min er den forbudte drikke. 2
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 31. mai 2023 #23826 Skrevet 31. mai 2023 Lurven skrev (52 minutter siden): Episode 585 Fugl i bur Hun hadde tidligere vært den frittgående @Kvakkekyllingen. Men hadde etterhvert havnet på @Kokeplaten , han var så god å varme seg på kan du skjønne. At han bare hadde klær av @Polly Ester brydde hun seg lite om. Der var bare for @Peanuts å regne. Jeg er @Sola de pleide han å si, og du er min @Frøkenfryden. Ja jeg føler @trygghet med deg sa hun, liker å sitte å drikke @Cider og spise @Sodd med deg på fredagskveldene. @Ane Rikke hva jeg skulle gjort uten deg @Kvakkekyllingen sa han. Du er @CAPS LOCKen i livet mitt, jeg er så glad du sa ja til at jeg kunne bli @Maskinføreren din . Du skal aldri mangle @Noe. @duerenknupp kvitret hun. Skal vi stikke å @jukkapalme litt😏 Haha, story of kvakkes liv 🥳 @Kokeplate😘😘😘😘
Ane Rikke Skrevet 31. mai 2023 #23827 Skrevet 31. mai 2023 Lurven skrev (1 time siden): Episode 585 Fugl i bur Hun hadde tidligere vært den frittgående @Kvakkekyllingen. Men hadde etterhvert havnet på @Kokeplaten , han var så god å varme seg på kan du skjønne. At han bare hadde klær av @Polly Ester brydde hun seg lite om. Der var bare for @Peanuts å regne. Jeg er @Sola de pleide han å si, og du er min @Frøkenfryden. Ja jeg føler @trygghet med deg sa hun, liker å sitte å drikke @Cider og spise @Sodd med deg på fredagskveldene. @Ane Rikke hva jeg skulle gjort uten deg @Kvakkekyllingen sa han. Du er @CAPS LOCKen i livet mitt, jeg er så glad du sa ja til at jeg kunne bli @Maskinføreren din . Du skal aldri mangle @Noe. @duerenknupp kvitret hun. Skal vi stikke å @jukkapalme litt😏 Vakker historie! 1
Maskinfører Skrevet 31. mai 2023 #23828 Skrevet 31. mai 2023 Lurven skrev (3 timer siden): Episode 585 Fugl i bur Hun hadde tidligere vært den frittgående @Kvakkekyllingen. Men hadde etterhvert havnet på @Kokeplaten , han var så god å varme seg på kan du skjønne. At han bare hadde klær av @Polly Ester brydde hun seg lite om. Der var bare for @Peanuts å regne. Jeg er @Sola de pleide han å si, og du er min @Frøkenfryden. Ja jeg føler @trygghet med deg sa hun, liker å sitte å drikke @Cider og spise @Sodd med deg på fredagskveldene. @Ane Rikke hva jeg skulle gjort uten deg @Kvakkekyllingen sa han. Du er @CAPS LOCKen i livet mitt, jeg er så glad du sa ja til at jeg kunne bli @Maskinføreren din . Du skal aldri mangle @Noe. @duerenknupp kvitret hun. Skal vi stikke å @jukkapalme litt😏 Ja men denne var jo fin takk tak for benevnelse 1
Frøkenfryden Skrevet 31. mai 2023 #23829 Skrevet 31. mai 2023 Lurven skrev (3 timer siden): Episode 585 Fugl i bur Hun hadde tidligere vært den frittgående @Kvakkekyllingen. Men hadde etterhvert havnet på @Kokeplaten , han var så god å varme seg på kan du skjønne. At han bare hadde klær av @Polly Ester brydde hun seg lite om. Der var bare for @Peanuts å regne. Jeg er @Sola de pleide han å si, og du er min @Frøkenfryden. Ja jeg føler @trygghet med deg sa hun, liker å sitte å drikke @Cider og spise @Sodd med deg på fredagskveldene. @Ane Rikke hva jeg skulle gjort uten deg @Kvakkekyllingen sa han. Du er @CAPS LOCKen i livet mitt, jeg er så glad du sa ja til at jeg kunne bli @Maskinføreren din . Du skal aldri mangle @Noe. @duerenknupp kvitret hun. Skal vi stikke å @jukkapalme litt😏 Haha så søt! U went rom-kom😁😂
Ciaran og Ciara Skrevet 31. mai 2023 #23830 Skrevet 31. mai 2023 Lurven skrev (4 timer siden): Episode 585 Fugl i bur Hun hadde tidligere vært den frittgående @Kvakkekyllingen. Men hadde etterhvert havnet på @Kokeplaten , han var så god å varme seg på kan du skjønne. At han bare hadde klær av @Polly Ester brydde hun seg lite om. Der var bare for @Peanuts å regne. Jeg er @Sola de pleide han å si, og du er min @Frøkenfryden. Ja jeg føler @trygghet med deg sa hun, liker å sitte å drikke @Cider og spise @Sodd med deg på fredagskveldene. @Ane Rikke hva jeg skulle gjort uten deg @Kvakkekyllingen sa han. Du er @CAPS LOCKen i livet mitt, jeg er så glad du sa ja til at jeg kunne bli @Maskinføreren din . Du skal aldri mangle @Noe. @duerenknupp kvitret hun. Skal vi stikke å @jukkapalme litt😏 😍😍🤩🤩
Ciaran og Ciara Skrevet 31. mai 2023 #23831 Skrevet 31. mai 2023 Maskinfører skrev (1 time siden): Ja men denne var jo fin takk tak for benevnelse 🥰🥰 1
Gjest Lurven Skrevet 31. mai 2023 #23832 Skrevet 31. mai 2023 (endret) . Endret 8. juni 2023 av Lurven
Maskinfører Skrevet 31. mai 2023 #23833 Skrevet 31. mai 2023 Ciaran og Ciara skrev (3 timer siden): 🥰🥰 🥰🥰 1
Cid Skrevet 1. juni 2023 #23834 Skrevet 1. juni 2023 Kvinneguiden after high school when we first met We make out in your Mustang to Ole Ivars And on my 18th birthday we got matching @Peanut Used to steal your parents' romprose and climb to the roof Talk about our @Cid like we had a clue Never planned that one day, I'd be losing you In another life I would be your Cid We keep all our promises Be us against the @jukkapalme In another @SVK I would make Cid stay So I don't have to say You were the one that got pyntet The one Cid got away I was @Frøkenfryden and you were my @TheHairyToothfairy Never one without the other we made a pact Sometimes when I miss @Lurven I pynt those faces on Someone said you had your pynt removed Saw @Titania downtown singing the blues Its time to face the Kid I'm no longer your Cid In another life I would be your gal We keep all our promises Be us against @Athena Freyja In another kg I would make you like So I don't have to rapportert! You were the one that got banned The one that got blokkert The o-o-o-o-o-one The o-o-o-o-o-one The o-o-o-o-o-one The one that got rekt I'm falling for you like @Letharia From the top of the hundredth floor Look out below @Kvakkekyllingen Tryin' to get behind the closed doors to your @Adobyen Why'd you have to end the @Mysticgirl We had such a beautiful @Ford3000 There was still more lurv to go Now look, I'm not insinuating that You're some type of fair @Boetica player But even if the whole Kvakke falls over I wouldn't be aware of a @Polly Ester I just wanna see you eat up Doing your mouth in the mirror with your makeup Then, maybe in the next lifetime we could eat Kvakke In another kg I would be your tråd We keep all our innlegg Be us against @Hoppetaujenta In @AliceNextDoor I would make you stay So I don't have to say You were the one that got away The one that @Ane Rikke The o-o-o-o-o-one The o-o-o-o-o-one The o-o-o-o-o-one In another life I would make you @Rumle So I don't have to say You were @Sola de that got away The one that got away 3
Ciaran og Ciara Skrevet 1. juni 2023 #23835 Skrevet 1. juni 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Kvinneguiden after high school when we first met We make out in your Mustang to Ole Ivars And on my 18th birthday we got matching @Peanut Used to steal your parents' romprose and climb to the roof Talk about our @Cid like we had a clue Never planned that one day, I'd be losing you In another life I would be your Cid We keep all our promises Be us against the @jukkapalme In another @SVK I would make Cid stay So I don't have to say You were the one that got pyntet The one Cid got away I was @Frøkenfryden and you were my @TheHairyToothfairy Never one without the other we made a pact Sometimes when I miss @Lurven I pynt those faces on Someone said you had your pynt removed Saw @Titania downtown singing the blues Its time to face the Kid I'm no longer your Cid In another life I would be your gal We keep all our promises Be us against @Athena Freyja In another kg I would make you like So I don't have to rapportert! You were the one that got banned The one that got blokkert The o-o-o-o-o-one The o-o-o-o-o-one The o-o-o-o-o-one The one that got rekt I'm falling for you like @Letharia From the top of the hundredth floor Look out below @Kvakkekyllingen Tryin' to get behind the closed doors to your @Adobyen Why'd you have to end the @Mysticgirl We had such a beautiful @Ford3000 There was still more lurv to go Now look, I'm not insinuating that You're some type of fair @Boetica player But even if the whole Kvakke falls over I wouldn't be aware of a @Polly Ester I just wanna see you eat up Doing your mouth in the mirror with your makeup Then, maybe in the next lifetime we could eat Kvakke In another kg I would be your tråd We keep all our innlegg Be us against @Hoppetaujenta In @AliceNextDoor I would make you stay So I don't have to say You were the one that got away The one that @Ane Rikke The o-o-o-o-o-one The o-o-o-o-o-one The o-o-o-o-o-one In another life I would make you @Rumle So I don't have to say You were @Sola de that got away The one that got away 😍😍🤩🤩
Letharia Skrevet 1. juni 2023 #23836 Skrevet 1. juni 2023 Cid skrev (29 minutter siden): Kvinneguiden after high school when we first met We make out in your Mustang to Ole Ivars And on my 18th birthday we got matching @Peanut Used to steal your parents' romprose and climb to the roof Talk about our @Cid like we had a clue Never planned that one day, I'd be losing you In another life I would be your Cid We keep all our promises Be us against the @jukkapalme In another @SVK I would make Cid stay So I don't have to say You were the one that got pyntet The one Cid got away I was @Frøkenfryden and you were my @TheHairyToothfairy Never one without the other we made a pact Sometimes when I miss @Lurven I pynt those faces on Someone said you had your pynt removed Saw @Titania downtown singing the blues Its time to face the Kid I'm no longer your Cid In another life I would be your gal We keep all our promises Be us against @Athena Freyja In another kg I would make you like So I don't have to rapportert! You were the one that got banned The one that got blokkert The o-o-o-o-o-one The o-o-o-o-o-one The o-o-o-o-o-one The one that got rekt I'm falling for you like @Letharia From the top of the hundredth floor Look out below @Kvakkekyllingen Tryin' to get behind the closed doors to your @Adobyen Why'd you have to end the @Mysticgirl We had such a beautiful @Ford3000 There was still more lurv to go Now look, I'm not insinuating that You're some type of fair @Boetica player But even if the whole Kvakke falls over I wouldn't be aware of a @Polly Ester I just wanna see you eat up Doing your mouth in the mirror with your makeup Then, maybe in the next lifetime we could eat Kvakke In another kg I would be your tråd We keep all our innlegg Be us against @Hoppetaujenta In @AliceNextDoor I would make you stay So I don't have to say You were the one that got away The one that @Ane Rikke The o-o-o-o-o-one The o-o-o-o-o-one The o-o-o-o-o-one In another life I would make you @Rumle So I don't have to say You were @Sola de that got away The one that got away 😂😂👏🏼 3
Cid Skrevet 1. juni 2023 #23837 Skrevet 1. juni 2023 Letharia skrev (1 minutt siden): 😂😂👏🏼 Takk digger Katy Perry 😄 1
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 1. juni 2023 #23838 Skrevet 1. juni 2023 😀👏 Bra Cid. Kommer såpe fra meg også etterhvert. Bare vente litt 👍
Gjest Lurven Skrevet 1. juni 2023 #23839 Skrevet 1. juni 2023 Cid skrev (46 minutter siden): Kvinneguiden after high school when we first met We make out in your Mustang to Ole Ivars And on my 18th birthday we got matching @Peanut Used to steal your parents' romprose and climb to the roof Talk about our @Cid like we had a clue Never planned that one day, I'd be losing you In another life I would be your Cid We keep all our promises Be us against the @jukkapalme In another @SVK I would make Cid stay So I don't have to say You were the one that got pyntet The one Cid got away I was @Frøkenfryden and you were my @TheHairyToothfairy Never one without the other we made a pact Sometimes when I miss @Lurven I pynt those faces on Someone said you had your pynt removed Saw @Titania downtown singing the blues Its time to face the Kid I'm no longer your Cid In another life I would be your gal We keep all our promises Be us against @Athena Freyja In another kg I would make you like So I don't have to rapportert! You were the one that got banned The one that got blokkert The o-o-o-o-o-one The o-o-o-o-o-one The o-o-o-o-o-one The one that got rekt I'm falling for you like @Letharia From the top of the hundredth floor Look out below @Kvakkekyllingen Tryin' to get behind the closed doors to your @Adobyen Why'd you have to end the @Mysticgirl We had such a beautiful @Ford3000 There was still more lurv to go Now look, I'm not insinuating that You're some type of fair @Boetica player But even if the whole Kvakke falls over I wouldn't be aware of a @Polly Ester I just wanna see you eat up Doing your mouth in the mirror with your makeup Then, maybe in the next lifetime we could eat Kvakke In another kg I would be your tråd We keep all our innlegg Be us against @Hoppetaujenta In @AliceNextDoor I would make you stay So I don't have to say You were the one that got away The one that @Ane Rikke The o-o-o-o-o-one The o-o-o-o-o-one The o-o-o-o-o-one In another life I would make you @Rumle So I don't have to say You were @Sola de that got away The one that got away Alltid one more lurv to go😁
Ane Rikke Skrevet 2. juni 2023 #23840 Skrevet 2. juni 2023 😅 Jeg klarte ikke ta sangen, men morsomt var det lell:) 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå