Ford3000 Skrevet 26. mai 2023 #23621 Skrevet 26. mai 2023 Lurven skrev (18 timer siden): Episode 576 Kaffeslabberaset Endelig var den store dagen kommet da sosioprat klientene skulle drikke kaffe sammen. Den første som dukket opp var @Cid Velkommen til slabberas din slabedask sa @Hoppetaujenta , den gned neser og satte seg ved det runde bordet i hjørnet. Like etter dukket @Adobyen han hadde tatt med seg noe å bite i til kaffen for å si det sånn. Plutselig hørte de en plystrelyd fra kjøkkenet, det var ikke fra kaffekjelen men @Frøkenfryden som plystret kjenningsmelodien til sesam stasjon. Jækla irriterende sang skreik @-Missi- , hun skulle akkurat til å stappe en croissant i kjeften til @Kvakkekyllingen fordi hun trodde det var hun som dreiv å plystra. Men akkurat da dukket @Athena Freyja, @MarianneE Og @jukkapalme opp. De var neste generasjon pantertanter, de var der for å observere og lære seg tantete oppførsel. @Ane Rikke kom med forslag om at de burde kalle deg @Rosakatt tanter siden pantertanter og pumatanter allerede var oppteken. I mellom tiden satt @Titania og strikka en penisvarmer, hun hadde brodert @CAPS LOCK med store bokstaver på den. Det der er jo ganske tantete oppførsel @Titania utbrøt @Ford3000, du burde komme til meg en uke og jakte bever og sånn Plutselig dukket de opp 2 helt nye damer som @Lurven aldri hadde sett før. Hvem er dere sa han Vi er @Cordelia og @Letharia sa de. Han var skeptisk.. Er dere tvillinger sa han. Nei vi er bare to tørste damer som er @Gladikaffe. Puh enda godt utbrøt @Embla Othea vi har allerde lenket @Ciaran og Ciara nede i kjelleren. Det er ikke lov med tvillinger her. I min kaffekopp er det kun 100% heimbrent. Ikke en jævla dråpe kaffe skal inn i min kopp og kropp 😄 1
Gjest Lurven Skrevet 26. mai 2023 #23622 Skrevet 26. mai 2023 Ford3000 skrev (50 minutter siden): I min kaffekopp er det kun 100% heimbrent. Ikke en jævla dråpe kaffe skal inn i min kopp og kropp 😄 Kaffedoktor uten kaffe
Gjest Lurven Skrevet 26. mai 2023 #23623 Skrevet 26. mai 2023 Episode 578 @TheHairyToothfairy got back del 1 Oh my @Cid , @TheHairyToothfairy look at her @Peanut Its so big, she look like one of those @CAPS LOCKs girlfriends Who understand those @CAPS LOCKs anaway , they only talk to her because she looks like a total @jukkapalme I mean her @Peanut its just so big UH oh @Lurven she is just so @Rosakatt I like big @Peanuts and i cannot Lie You @Adobyen Brothers cant deny That when a girl Walks in with a @TheHairyToothfairy waist and that @Cid thing in your face You get sprung, want to @oslobull up though, cause you know that @Peanut is stuffed Deep in @Hulderen she is wearing Im @Hoppetaujenta and i cant stop staring Oh baby i wanna get @Titania And take your @pita My @Hoppetaujenta tried to warn me But your @Peanut makes me so @TheHairyToothfairy Oh @Rumle oh smooth @Adobyen You say you wanna get in @LilleMy benzen Well use me use me, cause you aint that average @Sola de I have seen her @Adobyen , to hell with romancin She is sweat, @Rosakatt got me going like a @Ichiko vette Im tired of @Maskinfører sayin flat @Peanuts are the thing Take the average @CAPS LOCK and ask him that, she gotta pack much @Boetica Has your @Athena Freyja got the @Peanut Hell yeah Tell them to shake it Shake that @TheHairyToothfairy butt @TheHairyToothfairy got back @Titania face with that @oakakman boots (Puh! Mye text, del 2 og 3 kommer i andre episoder)
Gjest Mysticgirl Skrevet 26. mai 2023 #23624 Skrevet 26. mai 2023 Cid skrev (8 timer siden): Håper du får en fin dag på jobb da 😃 Tusen takk, det var det God helg 🥰
Ciaran og Ciara Skrevet 26. mai 2023 #23625 Skrevet 26. mai 2023 Lurven skrev (1 time siden): Episode 578 @TheHairyToothfairy got back del 1 Oh my @Cid , @TheHairyToothfairy look at her @Peanut Its so big, she look like one of those @CAPS LOCKs girlfriends Who understand those @CAPS LOCKs anaway , they only talk to her because she looks like a total @jukkapalme I mean her @Peanut its just so big UH oh @Lurven she is just so @Rosakatt I like big @Peanuts and i cannot Lie You @Adobyen Brothers cant deny That when a girl Walks in with a @TheHairyToothfairy waist and that @Cid thing in your face You get sprung, want to @oslobull up though, cause you know that @Peanut is stuffed Deep in @Hulderen she is wearing Im @Hoppetaujenta and i cant stop staring Oh baby i wanna get @Titania And take your @pita My @Hoppetaujenta tried to warn me But your @Peanut makes me so @TheHairyToothfairy Oh @Rumle oh smooth @Adobyen You say you wanna get in @LilleMy benzen Well use me use me, cause you aint that average @Sola de I have seen her @Adobyen , to hell with romancin She is sweat, @Rosakatt got me going like a @Ichiko vette Im tired of @Maskinfører sayin flat @Peanuts are the thing Take the average @CAPS LOCK and ask him that, she gotta pack much @Boetica Has your @Athena Freyja got the @Peanut Hell yeah Tell them to shake it Shake that @TheHairyToothfairy butt @TheHairyToothfairy got back @Titania face with that @oakakman boots (Puh! Mye text, del 2 og 3 kommer i andre episoder) 😍😍🤩🤩
-Missi- Skrevet 26. mai 2023 #23626 Skrevet 26. mai 2023 Kaffeslabberas og croissant hørtes utmerket ut💃🤗 Jeg måtte også bli voksen før jeg likte kaffe mormor var helt frustrert over at jeg aldri ble voksen =drikke svart kaffe fra kaffekjel hvor halve koppen ble fullt av grut🤭 Etter samlivsbrudd i starten av 20 åra begynte jeg å jobbe på trening senter, der var det gratis kaffe til ansatte og etter ett par vakter som startet 6 på morningen ble jeg fast kaffe drikker🤗🤭 hadde skikkelig dårlig råd også så å takke nei til noe som var gratis var helt uaktuelt 🤭 1
Maskinfører Skrevet 26. mai 2023 #23627 Skrevet 26. mai 2023 Lurven skrev (4 timer siden): Episode 578 @TheHairyToothfairy got back del 1 Oh my @Cid , @TheHairyToothfairy look at her @Peanut Its so big, she look like one of those @CAPS LOCKs girlfriends Who understand those @CAPS LOCKs anaway , they only talk to her because she looks like a total @jukkapalme I mean her @Peanut its just so big UH oh @Lurven she is just so @Rosakatt I like big @Peanuts and i cannot Lie You @Adobyen Brothers cant deny That when a girl Walks in with a @TheHairyToothfairy waist and that @Cid thing in your face You get sprung, want to @oslobull up though, cause you know that @Peanut is stuffed Deep in @Hulderen she is wearing Im @Hoppetaujenta and i cant stop staring Oh baby i wanna get @Titania And take your @pita My @Hoppetaujenta tried to warn me But your @Peanut makes me so @TheHairyToothfairy Oh @Rumle oh smooth @Adobyen You say you wanna get in @LilleMy benzen Well use me use me, cause you aint that average @Sola de I have seen her @Adobyen , to hell with romancin She is sweat, @Rosakatt got me going like a @Ichiko vette Im tired of @Maskinfører sayin flat @Peanuts are the thing Take the average @CAPS LOCK and ask him that, she gotta pack much @Boetica Has your @Athena Freyja got the @Peanut Hell yeah Tell them to shake it Shake that @TheHairyToothfairy butt @TheHairyToothfairy got back @Titania face with that @oakakman boots (Puh! Mye text, del 2 og 3 kommer i andre episoder) Ja denne var jo fin 🥰🥰🥰🥰 good pinse 😃😃 1
Ciaran og Ciara Skrevet 26. mai 2023 #23628 Skrevet 26. mai 2023 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja denne var jo fin 🥰🥰🥰🥰 good pinse 😃😃 🥰🥰 1
Maskinfører Skrevet 26. mai 2023 #23629 Skrevet 26. mai 2023 Ciaran og Ciara skrev (6 minutter siden): 🥰🥰 🥰🥰🥰🥰 1
Frøkenfryden Skrevet 26. mai 2023 #23630 Skrevet 26. mai 2023 Lurven skrev (4 timer siden): Episode 578 @TheHairyToothfairy got back del 1 Oh my @Cid , @TheHairyToothfairy look at her @Peanut Its so big, she look like one of those @CAPS LOCKs girlfriends Who understand those @CAPS LOCKs anaway , they only talk to her because she looks like a total @jukkapalme I mean her @Peanut its just so big UH oh @Lurven she is just so @Rosakatt I like big @Peanuts and i cannot Lie You @Adobyen Brothers cant deny That when a girl Walks in with a @TheHairyToothfairy waist and that @Cid thing in your face You get sprung, want to @oslobull up though, cause you know that @Peanut is stuffed Deep in @Hulderen she is wearing Im @Hoppetaujenta and i cant stop staring Oh baby i wanna get @Titania And take your @pita My @Hoppetaujenta tried to warn me But your @Peanut makes me so @TheHairyToothfairy Oh @Rumle oh smooth @Adobyen You say you wanna get in @LilleMy benzen Well use me use me, cause you aint that average @Sola de I have seen her @Adobyen , to hell with romancin She is sweat, @Rosakatt got me going like a @Ichiko vette Im tired of @Maskinfører sayin flat @Peanuts are the thing Take the average @CAPS LOCK and ask him that, she gotta pack much @Boetica Has your @Athena Freyja got the @Peanut Hell yeah Tell them to shake it Shake that @TheHairyToothfairy butt @TheHairyToothfairy got back @Titania face with that @oakakman boots (Puh! Mye text, del 2 og 3 kommer i andre episoder) Jeg passa ikke inn😿
Gjest Lurven Skrevet 26. mai 2023 #23631 Skrevet 26. mai 2023 Frøkenfryden skrev (15 minutter siden): Jeg passa ikke inn😿 😲 du kommer i en annen episode
Gjest Lurven Skrevet 26. mai 2023 #23632 Skrevet 26. mai 2023 -Missi- skrev (3 timer siden): Kaffeslabberas og croissant hørtes utmerket ut💃🤗 Jeg måtte også bli voksen før jeg likte kaffe mormor var helt frustrert over at jeg aldri ble voksen =drikke svart kaffe fra kaffekjel hvor halve koppen ble fullt av grut🤭 Etter samlivsbrudd i starten av 20 åra begynte jeg å jobbe på trening senter, der var det gratis kaffe til ansatte og etter ett par vakter som startet 6 på morningen ble jeg fast kaffe drikker🤗🤭 hadde skikkelig dårlig råd også så å takke nei til noe som var gratis var helt uaktuelt 🤭 Hadde du sagt ja til gratis blodklubb og lungemos🧐
Gjest Lurven Skrevet 26. mai 2023 #23633 Skrevet 26. mai 2023 Mysticgirl skrev (5 timer siden): Tusen takk, det var det God helg 🥰 Hva jobber du med?
Frøkenfryden Skrevet 26. mai 2023 #23634 Skrevet 26. mai 2023 Lurven skrev (5 minutter siden): 😲 du kommer i en annen episode Kan komme sent men sterkt😁
Gjest Mysticgirl Skrevet 26. mai 2023 #23635 Skrevet 26. mai 2023 Lurven skrev (6 minutter siden): Hva jobber du med? Ja, nå kan du lure 😅
Polly Ester Skrevet 26. mai 2023 #23636 Skrevet 26. mai 2023 Lurven skrev (14 minutter siden): Hadde du sagt ja til gratis blodklubb og lungemos🧐 Noen ganger er "leseleifer" artige også, for her var det ingen skriveleif. Men, det jeg da leste var ...gratis blodbad og lignende... 1
-Missi- Skrevet 26. mai 2023 #23637 Skrevet 26. mai 2023 Lurven skrev (12 minutter siden): Hadde du sagt ja til gratis blodklubb og lungemos🧐 Nja antagelig overlevde på havregryn et par år 🤭blodklubb er det typ som blodpølse, blod pannekake? Det vokste jeg opp med. Har ikke laget det som voksen men husker det var blanding av digg og ekkelt men funka med mase sirup og stort glass kald melk ved siden av🤭 Lungemos har jeg aldri smakt. Er man sulten nok går nok det meste ned spørsmålet er bare om det kommer opp igjen 🤔 1
Gjest Lurven Skrevet 26. mai 2023 #23638 Skrevet 26. mai 2023 (endret) Mysticgirl skrev (På 26.5.2023 den 22.26): Ja, nå kan du lure 😅 . Endret 10. juni 2023 av Lurven
Gjest Lurven Skrevet 26. mai 2023 #23639 Skrevet 26. mai 2023 (endret) -Missi- skrev (På 26.5.2023 den 22.34): Nja antagelig overlevde på havregryn et par år 🤭blodklubb er det typ som blodpølse, blod pannekake? Det vokste jeg opp med. Har ikke laget det som voksen men husker det var blanding av digg og ekkelt men funka med mase sirup og stort glass kald melk ved siden av🤭 Lungemos har jeg aldri smakt. Er man sulten nok går nok det meste ned spørsmålet er bare om det kommer opp igjen 🤔 . Endret 10. juni 2023 av Lurven
-Missi- Skrevet 26. mai 2023 #23640 Skrevet 26. mai 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Blodklubb er mel og blod blandet sammen og stekt tror jeg. Har aldri spist det men fattern liker det Spiste en del lungemos som barn, det er bedre enn det høres ut som faktisk Hørtes veldig ut som blodpølse den husker jeg mamma kjøpte ferdig. Blod pannekake da kjøpte mamma sånn bøtte med blod. Lagde vanlig pannekake røre og hadde blodet oppi ☺️ Vi fikk mest blodpølse spiste med sirup, potet og flesk ☺️ Fikk litt lyst på nå 😂ikke spist siden jeg var lita🤭 Er nok mye innmat og bruke hele dyret prinsipp. Mer vanlig på bygda er mitt inntrykk og nordover 🤔vertfall hvis jeg nevner sånn mat til folk🤭 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå