Frøkenfryden Skrevet 14. mai 2023 #23181 Skrevet 14. mai 2023 Cid skrev (10 timer siden): Jøss jeg glemte @Frøkenfryden i forrige episode O: Fryden ga i gave til typen sin et 20 år gammelt SIM-kort som hun fant på bunnen av en eske i boden Haha, du er tilgitt😁👍🥰 1
Gjest Lurven Skrevet 14. mai 2023 #23182 Skrevet 14. mai 2023 (endret) Episode 566 Det skulle lages Norske versjoner av mer eller mindre kjente filmer med noen sosiprater i hovedrollene Original: frøken smilias fornemmelse for sne På norsk har den fått tittelen @Frøkenfryden fornemmelse for snørr- hun merket med en gang om noen var snørrete og forkjøla Original dirty harry Norsk : Hairy bruker skitne triks- i hovedrollen finner vi @TheHairyToothfairy som dørvakten som bruker skitne triks for å få legge folk i håndjern Original: chicken run Norsk @Kvakkekyllingen og Rune Handler om @Kvakkekyllingen og Rune som prøver å rømme Original: cider house rules Norsk: @Cid s husregler- handler om reglene han har i huset sitt Original along Came polly Norsk : og så kom polly Handler om @Polly Ester som endelig kom Original Babe in the city Norsk; heldiggrisen Babe hos @Adobyen @Adobyen er grisegutt Original 300 Norsk @Ford3000 Handler om dama som klarer å stoppe 300(0) menn fra å invadere henne Original : eternal sunshine of a spotless mind Norsk @Sola de har et plettfritt sinn Handler om dama som sletter hukommelsen sin med jevne mellomrom for å ikke ha skitne tanker og sånn Original maria magdalena Norsk: @MarianneE Magda og Lena. 3 søstre som ser lyset Original: remember the titans Norsk : husk @Titania Handler om Titania som prøver å huske at svart og hvit fint kan blandes, bortsett fra når man vasker klær. Original: coco Chanel Norsk : kokosnøtt og kanel Handler om @jukkapalme som prøver å skape mote ved hjelp av kokosnøtter og kanel. Original: miss congeniality Norsk: @-Missi- er hyggelig Handler om dama som går undercover som hyggelig Endret 14. mai 2023 av Lurven
Ciaran og Ciara Skrevet 14. mai 2023 #23183 Skrevet 14. mai 2023 Lurven skrev (5 minutter siden): Episode 566 Det skulle lages Norske versjoner av mer eller mindre kjente filmer med noen sosiprater i hovedrollene Original: frøken smilias fornemmelse for sne På norsk har den fått tittelen @Frøkenfryden fornemmelse for snørr- hun merket med en gang om noen var snørrete og forkjøla Original dirty harry Norsk : Hairy bruker skitne triks- i hovedrollen finner vi @TheHairyToothfairy som dørvakten som bruker skitne triks for å få legge folk i håndjern Original: chicken run Norsk @Kvakkekyllingen og Rune Handler om @Kvakkekyllingen og Rune som prøver å rømme Original: cider house rules Norsk: @Cid s husregler- handler om reglene han har i huset sitt Original along Came polly Norsk : og så kom polly Handler om @Polly Ester som endelig kom Original Babe in the city Norsk; heldiggrisen Babe hos @Adobyen @Adobyen er grisegutt Original 300 Norsk @Ford3000 Handler om dama som klarer å stoppe 300(0) menn fra å invadere henne Original : eternal sunshine of a spotless mind Norsk @Sola de har et plettfritt sinn Handler om dama som sletter hukommelsen sin med jevne mellomrom for å ikke ha skitne tanker og sånn Original maria magdalena Norsk: @MarianneE Magda og Lena. 3 søstre som ser lyset Original: remember the titans Norsk : husk @Titania Handler om Titania som prøver å huske at svart og hvit fint kan blandes, bortsett fra når man vasker klær. Original: coco Chanel Norsk : kokosnøtt og kanel Handler om @jukkapalme som prøver å skape mote ved hjelp av kokosnøtter og kanel. Original: miss congeniality Norsk: @-Missi- er hyggelig Handler om dama som går undercover som hyggelig 😍😍🤩🤩
Ford3000 Skrevet 14. mai 2023 #23185 Skrevet 14. mai 2023 Lurven skrev (13 minutter siden): Episode 566 Det skulle lages Norske versjoner av mer eller mindre kjente filmer med noen sosiprater i hovedrollene Original: frøken smilias fornemmelse for sne På norsk har den fått tittelen @Frøkenfryden fornemmelse for snørr- hun merket med en gang om noen var snørrete og forkjøla Original dirty harry Norsk : Hairy bruker skitne triks- i hovedrollen finner vi @TheHairyToothfairy som dørvakten som bruker skitne triks for å få legge folk i håndjern Original: chicken run Norsk @Kvakkekyllingen og Rune Handler om @Kvakkekyllingen og Rune som prøver å rømme Original: cider house rules Norsk: @Cid s husregler- handler om reglene han har i huset sitt Original along Came polly Norsk : og så kom polly Handler om @Polly Ester som endelig kom Original Babe in the city Norsk; heldiggrisen Babe hos @Adobyen @Adobyen er grisegutt Original 300 Norsk @Ford3000 Handler om dama som klarer å stoppe 300(0) menn fra å invadere henne Original : eternal sunshine of a spotless mind Norsk @Sola de har et plettfritt sinn Handler om dama som sletter hukommelsen sin med jevne mellomrom for å ikke ha skitne tanker og sånn Original maria magdalena Norsk: @MarianneE Magda og Lena. 3 søstre som ser lyset Original: remember the titans Norsk : husk @Titania Handler om Titania som prøver å huske at svart og hvit fint kan blandes, bortsett fra når man vasker klær. Original: coco Chanel Norsk : kokosnøtt og kanel Handler om @jukkapalme som prøver å skape mote ved hjelp av kokosnøtter og kanel. Original: miss congeniality Norsk: @-Missi- er hyggelig Handler om dama som går undercover som hyggelig Med ljå, gressklipper, flammekaster og dynamitt? Spennende film! 😊 1
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 14. mai 2023 #23186 Skrevet 14. mai 2023 Her var det mange fine! 👍 Husker da jeg og Rune rømte. Den eneste gangen farfarkvakk har vært sint på oss 😅
Frøkenfryden Skrevet 15. mai 2023 #23187 Skrevet 15. mai 2023 Lurven skrev (8 timer siden): Episode 566 Det skulle lages Norske versjoner av mer eller mindre kjente filmer med noen sosiprater i hovedrollene Original: frøken smilias fornemmelse for sne På norsk har den fått tittelen @Frøkenfryden fornemmelse for snørr- hun merket med en gang om noen var snørrete og forkjøla Original dirty harry Norsk : Hairy bruker skitne triks- i hovedrollen finner vi @TheHairyToothfairy som dørvakten som bruker skitne triks for å få legge folk i håndjern Original: chicken run Norsk @Kvakkekyllingen og Rune Handler om @Kvakkekyllingen og Rune som prøver å rømme Original: cider house rules Norsk: @Cid s husregler- handler om reglene han har i huset sitt Original along Came polly Norsk : og så kom polly Handler om @Polly Ester som endelig kom Original Babe in the city Norsk; heldiggrisen Babe hos @Adobyen @Adobyen er grisegutt Original 300 Norsk @Ford3000 Handler om dama som klarer å stoppe 300(0) menn fra å invadere henne Original : eternal sunshine of a spotless mind Norsk @Sola de har et plettfritt sinn Handler om dama som sletter hukommelsen sin med jevne mellomrom for å ikke ha skitne tanker og sånn Original maria magdalena Norsk: @MarianneE Magda og Lena. 3 søstre som ser lyset Original: remember the titans Norsk : husk @Titania Handler om Titania som prøver å huske at svart og hvit fint kan blandes, bortsett fra når man vasker klær. Original: coco Chanel Norsk : kokosnøtt og kanel Handler om @jukkapalme som prøver å skape mote ved hjelp av kokosnøtter og kanel. Original: miss congeniality Norsk: @-Missi- er hyggelig Handler om dama som går undercover som hyggelig 😂😂😂😂Morgen-morooo😘🥳
Gjest Lurven Skrevet 15. mai 2023 #23188 Skrevet 15. mai 2023 Kvakkekyllingen skrev (8 timer siden): Her var det mange fine! 👍 Husker da jeg og Rune rømte. Den eneste gangen farfarkvakk har vært sint på oss 😅 Han kvakka fælt da har jeg hørt
Frøkenfryden Skrevet 15. mai 2023 #23190 Skrevet 15. mai 2023 Lurven skrev (18 timer siden): Episode 566 Det skulle lages Norske versjoner av mer eller mindre kjente filmer med noen sosiprater i hovedrollene Original: frøken smilias fornemmelse for sne På norsk har den fått tittelen @Frøkenfryden fornemmelse for snørr- hun merket med en gang om noen var snørrete og forkjøla Original dirty harry Norsk : Hairy bruker skitne triks- i hovedrollen finner vi @TheHairyToothfairy som dørvakten som bruker skitne triks for å få legge folk i håndjern Original: chicken run Norsk @Kvakkekyllingen og Rune Handler om @Kvakkekyllingen og Rune som prøver å rømme Original: cider house rules Norsk: @Cid s husregler- handler om reglene han har i huset sitt Original along Came polly Norsk : og så kom polly Handler om @Polly Ester som endelig kom Original Babe in the city Norsk; heldiggrisen Babe hos @Adobyen @Adobyen er grisegutt Original 300 Norsk @Ford3000 Handler om dama som klarer å stoppe 300(0) menn fra å invadere henne Original : eternal sunshine of a spotless mind Norsk @Sola de har et plettfritt sinn Handler om dama som sletter hukommelsen sin med jevne mellomrom for å ikke ha skitne tanker og sånn Original maria magdalena Norsk: @MarianneE Magda og Lena. 3 søstre som ser lyset Original: remember the titans Norsk : husk @Titania Handler om Titania som prøver å huske at svart og hvit fint kan blandes, bortsett fra når man vasker klær. Original: coco Chanel Norsk : kokosnøtt og kanel Handler om @jukkapalme som prøver å skape mote ved hjelp av kokosnøtter og kanel. Original: miss congeniality Norsk: @-Missi- er hyggelig Handler om dama som går undercover som hyggelig Ler sånn av ciderhusreglene😂 enno!
Helene1982 Skrevet 15. mai 2023 #23191 Skrevet 15. mai 2023 Lurven skrev (På 9.5.2023 den 12.27): Episode 562 Det nærmet seg eurovision, og mange av landene som skulle delta hadde alt for dårlig kvalitet på sine sangere. Så de besluttet å hudhente sosioprater. @Frøkenfryden Italia - piccolo a terra, grande a parole (liten på jorda, stor i orda ) @TheHairyToothfairy skulle synge for Belgia- på belgisk såklart, med sangen la chanson d'amour de la feé des dents ( tannfeens kjærlighetssang) @Cid Danmark- niogtres @Kvakkekyllingen Østerrike mein henne kommst fürst @Athena Freyja Island-ùlfur i kvennmannsfötum ( ulv i kvinneklær) @Boetica Norge- når man blir fem og femti @Sola de spania- yo brillo por ti ( jeg skinner for deg) @Polly Ester Finland- puuvillaa korvassa- (bomull i øra ) @Helene1982 sverige- jag har tappat min BH @jukkapalme England- Two big coconuts @Ford3000 irland- stuffed beaver @Adobyen Tyrkia- kük i kök @AliceNextDoor Tyskland- unglücklicher nachbar Vant jeg? 👑 1
Gjest Adobyen Skrevet 15. mai 2023 #23192 Skrevet 15. mai 2023 Helene1982 skrev (4 minutter siden): Vant jeg? 👑 Jeg fikk ikke med meg resultatene, for jeg og @Cid ble kastet ut etter opptreden.
Helene1982 Skrevet 15. mai 2023 #23193 Skrevet 15. mai 2023 Adobyen skrev (56 minutter siden): Jeg fikk ikke med meg resultatene, for jeg og @Cid ble kastet ut etter opptreden. Var du den polske damen og @Cid dassbørsten … eller hva det var? 1
Gjest Lurven Skrevet 15. mai 2023 #23194 Skrevet 15. mai 2023 Helene1982 skrev (1 time siden): Vant jeg? 👑 Ja, og da må du arrangere neste år
Helene1982 Skrevet 15. mai 2023 #23195 Skrevet 15. mai 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Ja, og da må du arrangere neste år Handleliste: 🍾💄🧶🩴🎩🥽🐇🧅🍡🥄🛼🏆🪗🎻🎷🪝⛲️🕹️🪚🪤🧹✂️📢 done 1
Frøkenfryden Skrevet 15. mai 2023 #23196 Skrevet 15. mai 2023 Helene1982 skrev (45 minutter siden): Handleliste: 🍾💄🧶🩴🎩🥽🐇🧅🍡🥄🛼🏆🪗🎻🎷🪝⛲️🕹️🪚🪤🧹✂️📢 done Husk å instruer kameramennene godt om fokus.. 🥥🥥🍆🍆🍑🍑🍑🍑🍳🍳
Helene1982 Skrevet 15. mai 2023 #23197 Skrevet 15. mai 2023 Frøkenfryden skrev (8 minutter siden): Husk å instruer kameramennene godt om fokus.. 🥥🥥🍆🍆🍑🍑🍑🍑🍳🍳 Jeg kommer til å leie inn blant annet @Lurven og @Cid samt @Adobyen og om du er interessert har jeg en ledig stilling som kommentator/sofa fra ikea samt vifteansvarlig. @Maskinfører har sagt ja til å bygge paller og bur som jeg trenger ca 18 stk av … 2
Frøkenfryden Skrevet 15. mai 2023 #23198 Skrevet 15. mai 2023 Helene1982 skrev (1 minutt siden): Jeg kommer til å leie inn blant annet @Lurven og @Cid samt @Adobyen og om du er interessert har jeg en ledig stilling som kommentator/sofa fra ikea samt vifteansvarlig. @Maskinfører har sagt ja til å bygge paller og bur som jeg trenger ca 18 stk av … Har utdannelse i regi😃🤩👍 1 1
Frøkenfryden Skrevet 15. mai 2023 #23199 Skrevet 15. mai 2023 Helene1982 skrev (2 minutter siden): Jeg kommer til å leie inn blant annet @Lurven og @Cid samt @Adobyen og om du er interessert har jeg en ledig stilling som kommentator/sofa fra ikea samt vifteansvarlig. @Maskinfører har sagt ja til å bygge paller og bur som jeg trenger ca 18 stk av … Jeg er foreslått som kommentator da jeg omtalte Eurovision på jobben😂 1
Helene1982 Skrevet 15. mai 2023 #23200 Skrevet 15. mai 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Har utdannelse i regi😃🤩👍 Men hvem skal da være ansvarlig for løvblåseren og kommentator …
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå