Cid Skrevet 9. mai 2023 #23081 Skrevet 9. mai 2023 Kvakkekyllingen skrev (5 minutter siden): Flaks! Sånn skulle jeg også hatt. Hjerne altså 😁 Jeg skulle ønske hjernen hadde en av og på knapp. Men ikke for selve hjernen da siden jeg hadde blitt hjernedød da 🤪 men for tankene
Cid Skrevet 9. mai 2023 #23082 Skrevet 9. mai 2023 Parodi på intro sangen til den første sesongen av Pokémon: Sunget av forskjellige brukere Kågemon @Cid Nå skal jeg ut på kvinneguiden for jeg har fått et kall Å fange noen rare brukere som bor inni et forum @TheHairyToothfairy Reiser over tråd og emner ut på evig jakt Ja, Kågemon, se det går an å rapportere deres innlegg @Kvakkekyllingen Kågemon, tagger alle nå for deg og meg for det er jo det jeg må! @AliceNextDoor Kågemon Du, min beste venn på vår jord vi elsker dem @FrankDrebin Kågemon, tagger alle jeg blir så lei for styrke vil vise vei @SVK Du gir meg og jeg gir deg Kågemon Svarer alle nå, Siterer alle nå Kågemon! @Lurven Nå skal jeg ut på kvinneguiden for jeg har fått et knull Å pynte noen rare brukere som bor inni et forum @Athena Freyja Reiser over tråd og emner ut på evig jakt Ja, Kågemon, se det går an å bruke deres tråd @Polly Ester Kågemon for deg og meg For det er jo det jeg må! @Hoppetaujenta Kågemon Du, min beste bruker på vår jord vi elsker brukere @Titania Kågemon jeg blir så lei for styrke vil vise vei @Adobyen Du gir meg og jeg gir deg Kågemon Svarer alle, siterer alle nå~ @Ford3000 Hver tråd blir en test men styrke hjelper meg Når jeg gjør det som jeg kan best vil jeg lykkes på min vei @Peanut Nå skal vi ut på forumet igjen vi er et herlig lag Sammen skal vi stå min venn til vår drøm blir sann en dag @jukkapalme Kågemon for deg og meg For det er jo det jeg må! @Rumle Kågemon Du, min beste bruker på vår jord vi elsker brukere @Frøkenfryden Kågemon jeg blir så lei for styrke vil vise vei Du gir meg og jeg gir deg Kågemon Svarer alle, siterer alle nå~ @Sola de Kågemon for deg og meg For det er jo det jeg må! @Gladikaffe Kågemon Du, min beste bruker på vår jord vi elsker brukere @Boetica Kågemon jeg blir så glad for styrke vil vise vei Du gir meg og jeg gir deg Kågemon Liker alle nå Her er original sangen 1 5
Ciaran og Ciara Skrevet 9. mai 2023 #23083 Skrevet 9. mai 2023 Cid skrev (25 minutter siden): Parodi på intro sangen til den første sesongen av Pokémon: Sunget av forskjellige brukere Kågemon @Cid Nå skal jeg ut på kvinneguiden for jeg har fått et kall Å fange noen rare brukere som bor inni et forum @TheHairyToothfairy Reiser over tråd og emner ut på evig jakt Ja, Kågemon, se det går an å rapportere deres innlegg @Kvakkekyllingen Kågemon, tagger alle nå for deg og meg for det er jo det jeg må! @AliceNextDoor Kågemon Du, min beste venn på vår jord vi elsker dem @FrankDrebin Kågemon, tagger alle jeg blir så lei for styrke vil vise vei @SVK Du gir meg og jeg gir deg Kågemon Svarer alle nå, Siterer alle nå Kågemon! @Lurven Nå skal jeg ut på kvinneguiden for jeg har fått et knull Å pynte noen rare brukere som bor inni et forum @Athena Freyja Reiser over tråd og emner ut på evig jakt Ja, Kågemon, se det går an å bruke deres tråd @Polly Ester Kågemon for deg og meg For det er jo det jeg må! @Hoppetaujenta Kågemon Du, min beste bruker på vår jord vi elsker brukere @Titania Kågemon jeg blir så lei for styrke vil vise vei @Adobyen Du gir meg og jeg gir deg Kågemon Svarer alle, siterer alle nå~ @Ford3000 Hver tråd blir en test men styrke hjelper meg Når jeg gjør det som jeg kan best vil jeg lykkes på min vei @Peanut Nå skal vi ut på forumet igjen vi er et herlig lag Sammen skal vi stå min venn til vår drøm blir sann en dag @jukkapalme Kågemon for deg og meg For det er jo det jeg må! @Rumle Kågemon Du, min beste bruker på vår jord vi elsker brukere @Frøkenfryden Kågemon jeg blir så lei for styrke vil vise vei Du gir meg og jeg gir deg Kågemon Svarer alle, siterer alle nå~ @Sola de Kågemon for deg og meg For det er jo det jeg må! @Gladikaffe Kågemon Du, min beste bruker på vår jord vi elsker brukere @Boetica Kågemon jeg blir så glad for styrke vil vise vei Du gir meg og jeg gir deg Kågemon Liker alle nå Her er original sangen 😍😍🤩🤩
Gjest Adobyen Skrevet 10. mai 2023 #23084 Skrevet 10. mai 2023 Kjenner ikke til Pokémon, men Kågemon var jo fin den 😊 og bandet er det jo ingenting å si på.
Ciaran og Ciara Skrevet 10. mai 2023 #23085 Skrevet 10. mai 2023 Adobyen skrev (6 minutter siden): Kjenner ikke til Pokémon, men Kågemon var jo fin den 😊 og bandet er det jo ingenting å si på. 👨🦰👩🦰👍👍
Cid Skrevet 10. mai 2023 #23086 Skrevet 10. mai 2023 Adobyen skrev (7 minutter siden): Kjenner ikke til Pokémon, men Kågemon var jo fin den 😊 og bandet er det jo ingenting å si på. Som i gamle Pokémon så er der 151 brukere å fange 😄 Den mest sjeldne Kågemonen er kvinneguidens grunnlegger 😎 1
Gjest Lurven Skrevet 10. mai 2023 #23088 Skrevet 10. mai 2023 Cid skrev (9 timer siden): Jeg skulle ønske hjernen hadde en av og på knapp. Men ikke for selve hjernen da siden jeg hadde blitt hjernedød da 🤪 men for tankene Ja da hadde du ikke kunne skru den på igjen
Gjest Lurven Skrevet 10. mai 2023 #23089 Skrevet 10. mai 2023 Cid skrev (7 timer siden): Parodi på intro sangen til den første sesongen av Pokémon: Sunget av forskjellige brukere Kågemon @Cid Nå skal jeg ut på kvinneguiden for jeg har fått et kall Å fange noen rare brukere som bor inni et forum @TheHairyToothfairy Reiser over tråd og emner ut på evig jakt Ja, Kågemon, se det går an å rapportere deres innlegg @Kvakkekyllingen Kågemon, tagger alle nå for deg og meg for det er jo det jeg må! @AliceNextDoor Kågemon Du, min beste venn på vår jord vi elsker dem @FrankDrebin Kågemon, tagger alle jeg blir så lei for styrke vil vise vei @SVK Du gir meg og jeg gir deg Kågemon Svarer alle nå, Siterer alle nå Kågemon! @Lurven Nå skal jeg ut på kvinneguiden for jeg har fått et knull Å pynte noen rare brukere som bor inni et forum @Athena Freyja Reiser over tråd og emner ut på evig jakt Ja, Kågemon, se det går an å bruke deres tråd @Polly Ester Kågemon for deg og meg For det er jo det jeg må! @Hoppetaujenta Kågemon Du, min beste bruker på vår jord vi elsker brukere @Titania Kågemon jeg blir så lei for styrke vil vise vei @Adobyen Du gir meg og jeg gir deg Kågemon Svarer alle, siterer alle nå~ @Ford3000 Hver tråd blir en test men styrke hjelper meg Når jeg gjør det som jeg kan best vil jeg lykkes på min vei @Peanut Nå skal vi ut på forumet igjen vi er et herlig lag Sammen skal vi stå min venn til vår drøm blir sann en dag @jukkapalme Kågemon for deg og meg For det er jo det jeg må! @Rumle Kågemon Du, min beste bruker på vår jord vi elsker brukere @Frøkenfryden Kågemon jeg blir så lei for styrke vil vise vei Du gir meg og jeg gir deg Kågemon Svarer alle, siterer alle nå~ @Sola de Kågemon for deg og meg For det er jo det jeg må! @Gladikaffe Kågemon Du, min beste bruker på vår jord vi elsker brukere @Boetica Kågemon jeg blir så glad for styrke vil vise vei Du gir meg og jeg gir deg Kågemon Liker alle nå Her er original sangen 😄 jeg får alltid sånne pervo greier på meg
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 10. mai 2023 #23090 Skrevet 10. mai 2023 Haha. Jeg skulle tagget dere alle men min @ er ute av drift 😢 @@@@@@@@
Cid Skrevet 10. mai 2023 #23091 Skrevet 10. mai 2023 Lurven skrev (3 timer siden): 😄 jeg får alltid sånne pervo greier på meg Som man reder, så ligger man
Gjest Lurven Skrevet 10. mai 2023 #23092 Skrevet 10. mai 2023 Cid skrev (28 minutter siden): Som man reder, så ligger man 😁
Ford3000 Skrevet 10. mai 2023 #23094 Skrevet 10. mai 2023 Lurven skrev (På 9.5.2023 den 12.27): Episode 562 Det nærmet seg eurovision, og mange av landene som skulle delta hadde alt for dårlig kvalitet på sine sangere. Så de besluttet å hudhente sosioprater. @Frøkenfryden Italia - piccolo a terra, grande a parole (liten på jorda, stor i orda ) @TheHairyToothfairy skulle synge for Belgia- på belgisk såklart, med sangen la chanson d'amour de la feé des dents ( tannfeens kjærlighetssang) @Cid Danmark- niogtres @Kvakkekyllingen Østerrike mein henne kommst fürst @Athena Freyja Island-ùlfur i kvennmannsfötum ( ulv i kvinneklær) @Boetica Norge- når man blir fem og femti @Sola de spania- yo brillo por ti ( jeg skinner for deg) @Polly Ester Finland- puuvillaa korvassa- (bomull i øra ) @Helene1982 sverige- jag har tappat min BH @jukkapalme England- Two big coconuts @Ford3000 irland- stuffed beaver @Adobyen Tyrkia- kük i kök @AliceNextDoor Tyskland- unglücklicher nachbar Siden jeg har en så fantastisk sangstemme hadde jeg åpenbart vunnet hele greia Ikke høy på meg selv, røykte noe dårlig bever i går 1
Ford3000 Skrevet 10. mai 2023 #23095 Skrevet 10. mai 2023 Cid skrev (14 timer siden): Parodi på intro sangen til den første sesongen av Pokémon: Sunget av forskjellige brukere Kågemon @Cid Nå skal jeg ut på kvinneguiden for jeg har fått et kall Å fange noen rare brukere som bor inni et forum @TheHairyToothfairy Reiser over tråd og emner ut på evig jakt Ja, Kågemon, se det går an å rapportere deres innlegg @Kvakkekyllingen Kågemon, tagger alle nå for deg og meg for det er jo det jeg må! @AliceNextDoor Kågemon Du, min beste venn på vår jord vi elsker dem @FrankDrebin Kågemon, tagger alle jeg blir så lei for styrke vil vise vei @SVK Du gir meg og jeg gir deg Kågemon Svarer alle nå, Siterer alle nå Kågemon! @Lurven Nå skal jeg ut på kvinneguiden for jeg har fått et knull Å pynte noen rare brukere som bor inni et forum @Athena Freyja Reiser over tråd og emner ut på evig jakt Ja, Kågemon, se det går an å bruke deres tråd @Polly Ester Kågemon for deg og meg For det er jo det jeg må! @Hoppetaujenta Kågemon Du, min beste bruker på vår jord vi elsker brukere @Titania Kågemon jeg blir så lei for styrke vil vise vei @Adobyen Du gir meg og jeg gir deg Kågemon Svarer alle, siterer alle nå~ @Ford3000 Hver tråd blir en test men styrke hjelper meg Når jeg gjør det som jeg kan best vil jeg lykkes på min vei @Peanut Nå skal vi ut på forumet igjen vi er et herlig lag Sammen skal vi stå min venn til vår drøm blir sann en dag @jukkapalme Kågemon for deg og meg For det er jo det jeg må! @Rumle Kågemon Du, min beste bruker på vår jord vi elsker brukere @Frøkenfryden Kågemon jeg blir så lei for styrke vil vise vei Du gir meg og jeg gir deg Kågemon Svarer alle, siterer alle nå~ @Sola de Kågemon for deg og meg For det er jo det jeg må! @Gladikaffe Kågemon Du, min beste bruker på vår jord vi elsker brukere @Boetica Kågemon jeg blir så glad for styrke vil vise vei Du gir meg og jeg gir deg Kågemon Liker alle nå Her er original sangen Herlig! Dette er råbra! Du er god! 1 2
Cid Skrevet 10. mai 2023 #23096 Skrevet 10. mai 2023 Ford3000 skrev (3 timer siden): Herlig! Dette er råbra! Du er god! Takk 2
Frøkenfryden Skrevet 10. mai 2023 #23097 Skrevet 10. mai 2023 Lurven skrev (22 timer siden): Kjakan😆 🤓 Jeg dristet meg til Kjakan😁
TheHairyToothfairy Skrevet 10. mai 2023 #23098 Skrevet 10. mai 2023 Lurven skrev (22 timer siden): Men hvem la de første eggene Dinosauer
TheHairyToothfairy Skrevet 10. mai 2023 #23099 Skrevet 10. mai 2023 (endret) Lurven skrev (22 timer siden): Kjakan😆 Kjakan er helten min. Sånn på ordentlig! I dag er det forøvrig 12 år siden han døde. Nr24 ❤️ Endret 10. mai 2023 av TheHairyToothfairy
TheHairyToothfairy Skrevet 10. mai 2023 #23100 Skrevet 10. mai 2023 Lurven skrev (22 timer siden): Hjernen til tooth blir rebooted 1 gang i uka så det er nok slettet fra minnet hans Hjerne...?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå