Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Lurven skrev (12 timer siden):

Ja gjestene trenger en psykolog og en de kan ta med seg hjem

Klart, særlig på slåsskamper på barer i Bergen hvor politiet blir så slitne at de glemmer å skrive det noe sted i loggen 

Videoannonse
Annonse
Gjest Lurven
Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (2 timer siden):

Klart, særlig på slåsskamper på barer i Bergen hvor politiet blir så slitne at de glemmer å skrive det noe sted i loggen 

De har det kanskje ikke så lett hjemme vet du

Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (2 timer siden):

Avokado John Christian Elden

Han som lagde Elden Ring

• Hjerte 1
Skrevet

@Lurven må avlastes så jeg kjører litt lørdagsvikar-oppdrag😁

MODERERERNE

Hvis våre kjente og mer eller mindre kjære var moderatorer, hva ville de slått ned på her inne:

@Kvakkekyllingen Modererer heftig tråder med «Hvordan steke kylling crisp i panna». Hun er dødsrå ustekt jo!

@Cid Modererer beinhardt alle tråder om pizza med ekstra ost, og det er MYE bilder å slette i middagstråden😳

@Lurven villle moderert…. Innholdet her er moderert pga støtende innhold. 

@Hoppetaujenta ville moderert alle tråder på kosthold og livsstil om lavkalori-iser, hun syns det krenker ordinær is. 

@TheHairyToothfairy ville moderert alle tråder med tesla-ros, samt beinhard moderering av tråden «Kompenserer menn for noe når de har mange biler..?»

@Polly Ester ville moderert alle tråder om at polyester ikke er bærekraftig og gir mikroplast i havet. Hun vil jo snart makrobade seg selv i sommer

@Athena Freyja modererer alle tråder om «gamle røyer over 40». Og skriver litt anonymt i tråden om «eldre deilige mystiske kvinner😎»

@Titania modererte heftig i tråden «jeg blir trist av ham men holder fast likevel». Hun hadde erkjent ting og ville ikke unne andre den kjipe veien for å oppnå den erkjennelsen♥️

@SVK modererte alle som ba @Hoppetaujenta meske seg med frierere som om hun var med i et TLC-program, verden var blitt for uanstendig syntes han!

@CAPS LOCK modererte alle med umotivert bruk av store bokstaver. Folk må jo moderere seg!!

@Sola de Modererte alle tråder om vinteren, husj.. ut med kulde og mørke. Hun vil jo bare være sola di! 

@Peanut Modererte alle tråder om godt naboskap. Hun visste bedre..

@jukkapalme Modererte alle tråder om at man ikke skal ha planter på soverommet fordi den jo tar oksygenet om natta. Tenke seg til.. frarøve fine planter soveromsmoro! 😮

• Liker 4
  • Hjerte 2
Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet
Frøkenfryden skrev (13 minutter siden):

MODERERERNE

Hvis våre kjente og mer eller mindre kjære var moderatorer, hva ville de slått ned på her inne:

@Kvakkekyllingen Modererer heftig tråder med «Hvordan steke kylling crisp i panna». Hun er dødsrå ustekt jo!

@Cid Modererer beinhardt alle tråder om pizza med ekstra ost, og det er MYE bilder å slette i middagstråden😳

@Hoppetaujenta ville moderert alle tråder på kosthold og livsstil om lavkalori-iser, hun syns det krenker ordinær is. 

@TheHairyToothfairy ville moderert alle tråder med tesla-ros, samt beinhard moderering av tråden «Kompenserer menn for noe når de har mange biler..?»

@Polly Ester ville moderert alle tråder om at polyester ikke er bærekraftig og gir mikroplast i havet. Hun vil jo snart makrobade seg selv i sommer

@Athena Freyja modererer alle tråder om «gamle røyer over 40». Og skriver litt anonymt i tråden om «eldre deilige mystiske kvinner😎»

@Titania modererte heftig i tråden «jeg blir trist av ham men holder fast likevel». Hun hadde erkjent ting og ville ikke unne andre den kjipe veien for å oppnå den erkjennelsen♥️

@SVK modererte alle som ba @Hoppetaujenta meske seg med frierere som om hun var med i et TLC-program, verden var blitt for uanstendig syntes han!

@CAPS LOCK modererte alle med umotivert bruk av store bokstaver. Folk må jo moderere seg!!

@Sola de Modererte alle tråder om vinteren, husj.. ut med kulde og mørke. Hun vil jo bare være sola di! 

@jukkapalme Modererte alle tråder om at man ikke skal ha planter på soverommet fordi den jo tar oksygenet om natta. Tenke seg til.. frarøve fine planter soveromsmoro! 😮

Fin såpe! 🥳😁  

Gjest Lurven
Skrevet
Frøkenfryden skrev (1 time siden):

MODERERERNE

😄

Har på følelsen at denne blir moderert

Skrevet
Lurven skrev (59 minutter siden):

😄

Har på følelsen at denne blir moderert

😮😭

Skrevet
Frøkenfryden skrev (3 timer siden):

MODERERERNE

Flott 😄

Uvant forresten å se tagger blåe :P 

• Liker 1
Skrevet
Kvakkekyllingen skrev (3 timer siden):

Fin såpe! 🥳😁  

Takk😌

Skrevet
Ford3000 skrev (2 timer siden):

Fin episode @Frøkenfryden! :D  

Takk! Glemmer alltid noen.. sorry🥹

• Hjerte 1
Skrevet
Cid skrev (7 timer siden):

Flott 😄

Uvant forresten å se tagger blåe :P 

Ja det var nytt!

Skrevet
Frøkenfryden skrev (33 minutter siden):

Ja det var nytt!

Og at man ikke kan se antall innlegg og likes lenger uten å gå inn på profilen 

Skrevet
Frøkenfryden skrev (1 time siden):

Takk! Glemmer alltid noen.. sorry🥹

Det var ikke sånn ment! Jeg er litt sporadisk her innom grunnet pakking og diverse. Forventer ikke å bli husket alltid. Koser meg med episodene, med eller uten å bli nevnt! 😊❤️ 

• Hjerte 1
Gjest Lurven
Skrevet

Episode 561

@Cid down comedian 

God kvæld i hete for @Cid

Tar resten på bokmål da jeg tross alt leser bøker.

Skulle egentlig ha stand up her i dag men vil ikke komme hit med ereksjon slik at dere skal tro at jeg er helt @Lurven og sånn.

Dere skal få slippe å se @Maskinføreren min i fri dressur 

Så da velger jeg å sitte ned i stedet.

Har holdt på med @Hoppetaujenta i hele dag, vi har hoppet tau.

Godt å sitte ned litt og få pulsen ned i 69 bpm.

Var på butikken en gang og skulle kjøpe meg noe å tygge på, fikk lyst på @Peanutter fant en pose ved siden av hylla med @Kvakkekyllingen, det sto @Polly Ester på posen, jeg tenkte at det var en ny type polly peanøtter, men det var noen @Blå knapper oppi der, @Ane Rikke hvorfor jeg prøvde å spise de, men knakk en tann da,  tenkte at den vokser sikkert ut igjen, sånn som den gjorde da jeg var barn, men tida gikk og tanna dukket ikke opp, men @TheHairyToothfairy dukket opp, han hadde nemlig fått beskjed av hjernekrymperen min @Frøkenfryden om hva som hadde skjedd 

Han kom å satte inn en tannprotese som var formet som en @jukkapalme.

Det så litt rart ut, men jeg har hvertfall sjans på @Embla Othea fortsatt, hu er ikke så nøye på det.

Takk for meg!

Skrevet
Lurven skrev (21 minutter siden):

Episode 561

@Cid down comedian 

Skulle egentlig ha stand up her i dag men vil ikke komme hit med ereksjon slik at dere skal tro at jeg er helt @Lurven og sånn.

Var på butikken en gang og skulle kjøpe meg noe å tygge på, fikk lyst på @Peanutter fant en pose ved siden av hylla med @Kvakkekyllingen, det sto @Polly Ester på posen, jeg tenkte at det var en ny type polly peanøtter, men det var noen @Blå knapper oppi der, @Ane Rikke hvorfor jeg prøvde å spise de, men knakk en tann da,  tenkte at den vokser sikkert ut igjen, sånn som den gjorde da jeg var barn, men tida gikk og tanna dukket ikke opp, men @TheHairyToothfairy dukket opp, han hadde nemlig fått beskjed av hjernekrymperen min @Frøkenfryden om hva som hadde skjedd 

Det så litt rart ut, men jeg har hvertfall sjans på @Embla Othea fortsatt, hu er ikke så nøye på det.

Takk for meg!

Knallbra! :danse2:

Skrevet
Frøkenfryden skrev (På 28.3.2023 den 16.59):

Påskeepisode 1. 

Det var den vinteren våren ikke kom,  men snøen lurte rundt skyene stadig vekk. Den fylte tunene med snø og den fylte kvinneguiden-tråder av typen «hva som går en på nervene». 
Noen hadde på seg kløvergrønt hver dag i håp om å fremskynde prosessen, mens andre koste puser og kjøpte egon-pizza mens de smurte seg med tålmodighet.

@Frøkenfrydensyntes det var vanskelig å redde alle på jobb, så hun ville heller være en påskehare og gi enkle gleder. Så hun avspaserte for å fylle påskeegg til KG-gjengen🐣

Hun startet med trofaste @Cid. Han fikk et egg med kald cola, og varme nudler med kylling og en minnebok om Kg våren 2022 som Fryden hadde illustrert med blomster og 69 bier. Til minne om det som var.

@Hoppetaujentafikk et egg med gavekort på hjemlevering fra MENY og ODA ut året. Hun starter inspisere is-menyen i begge butikker lynkvikt, men kom på at det var jo litt is-stopp og sunnhet.. heldigvis fant hun en zeroh-saft med royal trippel-smak i egget også, i tillegg til en frier som faktisk dugde!

@Athena Freyjaåpnet sitt egg på fredagen, klar for helgekos. Hun fikk favoritt-kims-potetgull. Og en signert plakat av Jarle Bernhoft. Den havnet over senga for å si’re sånn. 

@Lurven fikk en ny treningsshorts i sitt egg. Med bilde av Minni Mus på hver rumpeball bak, og en ananas fremme. Og en matchende T-skjorte med «ananas ringer i juice». Fryden knegget ennå over morsomheten i orddelingsfeilen og gledet seg til Lurvie skulle se dette. Han derimot var opptatt av at ananas på tøyet gav ham litt av spensten han hadde i 2004 og dro rett på løpetur mot Nordstrand for å vise seg for fiffen. 

@Kvakkekyllingen fikk et egg med en kyllingfilet med tacokrydder, en porselenskylling og en stripper. Sistnevnte var for å bli litt kjent før utdrikningslaget, slik at hun også kjenner hans verdier på innsida, og ikke bare liker han for kyllinglåra for å si’re sånn. 😁

@SVK Fikk tacosausen til los tacos, som Fryden husket han hadde ønsket oppskrift på et halvt års tid. 

@FrankDrebin fikk en krokanrull og gavekort på 10 imøtekommende kunder på jobb 😁 (kan løses inn ved behov.)

@Adobyen Fikk en kortreist svineknoke som grynta ennå og en surdeig til bakingen, med hint av påskelilje og kakao.

@TheHairyToothfairy Fikk to modeller. En lekker bil bestående av 696969 deler, og en modell til å ligge på panseret.., sistnevnte kunne blåses opp. 

@hjärterdam fikk en mummikopp, ny for sesongen, med en pjolter oppi så hun kunne døyve stresset ved å lure på hvordan det skulle bli plass til ennå en modell..

@AliceNextDoor Fikk bratwurst og Derrick på vhs.

@Geojak Fikk kaffe, rundstykker og en .. bonusresept på det du vet😁 

@Peanut Fikk dørskilt til det nye huset, det var på 1 meter for å få plass til alle emojiene hun syntes måtte med. 

@Boetica Fikk nytt smågodt siden hun spiste opp alt påskegodtet helga som var. Samt ett ekstra egg Fryden gravde ned utenfor jobben sin, da hun antok det ville ta en halv påske før Boetica fant dette. 

@Ford3000 Fikk ahlgrens biler og et nytt nick slik at Bevern ikke forfulgte mer. Nytt nick ble Føkkbevers2000

Så ikke denne før nå 😳 kan umulig ha fulgt med i timen..

Herlig historie, likte godt den «bonusresepten» 😏

• Liker 1
Skrevet (endret)

Kom på en episode å skrive nå men kan vente litt så jeg ikke kupper episodene her :)

Endret av Cid
  • Hjerte 1
Skrevet
Lurven skrev (35 minutter siden):

Episode 561

@Cid down comedian 

Takk for meg!

😆

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...