Cid Skrevet 4. mai 2023 #22961 Skrevet 4. mai 2023 Lurven skrev (11 minutter siden): Må jeg lage en sånn episode om hvilken frukt dere har nå? Mine manfruits?
Frøkenfryden Skrevet 4. mai 2023 #22962 Skrevet 4. mai 2023 Lurven skrev (37 minutter siden): Må jeg lage en sånn episode om hvilken frukt dere har nå? Hvem blir dorian? 😮
Cid Skrevet 4. mai 2023 #22963 Skrevet 4. mai 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Hvem blir dorian? 😮 Dorian?
Frøkenfryden Skrevet 4. mai 2023 #22964 Skrevet 4. mai 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Dorian? En stinkende frukt, forbudt på noen hoteller i utlabndet😂
MarianneE Skrevet 4. mai 2023 #22965 Skrevet 4. mai 2023 Frøkenfryden skrev (6 minutter siden): En stinkende frukt, forbudt på noen hoteller i utlabndet😂 Forbuden frukt?
Frøkenfryden Skrevet 4. mai 2023 #22966 Skrevet 4. mai 2023 MarianneE skrev (1 minutt siden): Forbuden frukt? Haha, good one😃
Ford3000 Skrevet 4. mai 2023 #22967 Skrevet 4. mai 2023 Lurven skrev (2 timer siden): Episode 558 Hva sosipratene kaller intim omgang med sine kjære, elskere, Onser, eller generelt bare det andre kjønn. @Frøkenfryden Tour de franzen @Kvakkekyllingen varme om kyllingen på plata @TheHairyToothfairy spille kort @Cid dele et glass cider @Boetica spise godtesnopp @Peanut Peanøttsmør @Ford3000 flå beveren @jukkapalme kukkusnüsse @Embla Othea lage vaffelrøre @MarianneE sex fine ting @Hoppetaujenta hoppe opp og ned @Titania leke godt @Sola de solar eruption @Maskinfører kjøre maskinen @Polly Ester Bolle ester @Rosakatt kose pusen @hjärterdam pusse tennene Hehe, kreativt! 1
Cid Skrevet 4. mai 2023 #22968 Skrevet 4. mai 2023 Frøkenfryden skrev (42 minutter siden): Hvem blir dorian? 😮 Må bli anonymbruker da 😜 1
Gjest Lurven Skrevet 4. mai 2023 #22969 Skrevet 4. mai 2023 Cid skrev (2 timer siden): Mine manfruits? Juicy fruit
Frøkenfryden Skrevet 4. mai 2023 #22970 Skrevet 4. mai 2023 Lurven skrev (2 timer siden): Må jeg lage en sånn episode om hvilken frukt dere har nå? Eg har så mange idear!! Kven er den umodne avokadoen. Kven den sure grapefrukta? Kven den overmodne banana? pink lady? 🤩
Gjest Lurven Skrevet 4. mai 2023 #22971 Skrevet 4. mai 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Eg har så mange idear!! Kven er den umodne avokadoen. Kven den sure grapefrukta? Kven den overmodne banana? pink lady? 🤩 Det blir spennende
Maskinfører Skrevet 4. mai 2023 #22972 Skrevet 4. mai 2023 Lurven skrev (4 timer siden): Episode 558 Hva sosipratene kaller intim omgang med sine kjære, elskere, Onser, eller generelt bare det andre kjønn. @Frøkenfryden Tour de franzen @Kvakkekyllingen varme om kyllingen på plata @TheHairyToothfairy spille kort @Cid dele et glass cider @Boetica spise godtesnopp @Peanut Peanøttsmør @Ford3000 flå beveren @jukkapalme kukkusnüsse @Embla Othea lage vaffelrøre @MarianneE sex fine ting @Hoppetaujenta hoppe opp og ned @Titania leke godt @Sola de solar eruption @Maskinfører kjøre maskinen @Polly Ester Bolle ester @Rosakatt kose pusen @hjärterdam pusse tennene Den var fin takk takk har kjørt gravemaskin i dag 1
Ciaran og Ciara Skrevet 4. mai 2023 #22973 Skrevet 4. mai 2023 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Den var fin takk takk har kjørt gravemaskin i dag 🥰🥰 1
Maskinfører Skrevet 4. mai 2023 #22974 Skrevet 4. mai 2023 Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): 🥰🥰 🥰🥰 1
TheHairyToothfairy Skrevet 4. mai 2023 #22975 Skrevet 4. mai 2023 Lurven skrev (På 3.5.2023 den 18.56): @TheHairyToothfairy hadde nok vært dørvakta som kasta ut meg og fryden fordi vi bar fulle og frekke i kjeften og sånn Pft, hadde ansatt dere
Gjest Lurven Skrevet 5. mai 2023 #22976 Skrevet 5. mai 2023 TheHairyToothfairy skrev (6 timer siden): Pft, hadde ansatt dere Ja gjestene trenger en psykolog og en de kan ta med seg hjem
Gjest Lurven Skrevet 5. mai 2023 #22978 Skrevet 5. mai 2023 Lurven skrev (På 2.5.2023 den 12.26): Episode 556 Hvis sosiopratene skulle spurt om noe på underforumet bil og trafikk. @Frøkenfryden har inspirert litt i denne episoden @TheHairyToothfairy Teslaen min starter ikke hva gjør jeg nå? Legg dynamitt under setet og tenn på @Frøkenfryden kan Man twerke istedet for å blinke i rundkjøring ? Ja men bare i 69 sonen @Boetica bilen min har kommet i overgangsalderen, er den fortsatt trygg å kjøre? Ja men oljeforbruket vil øke @Ford3000 hvordan fjerner man beveren fra girstanga Sett bilen i revers @Kvakkekyllingen har man vikeplikt for kyllinger i veibanen Bare hvis de kvakker @Adobyen er det lov å tute på fine damer i fotgjengerfeltet Ja men kun hvis du er grønn mann @Cid er det lov å ha 69 mens man kjører Ja, så lenge man har hodet riktig vei @MarianneE hvordan fjerner man flekker fra baksetet Prøv med vanish, hvis ikke det går legg et teppe over @Embla Othea er det lov å gi blowjob hvis man kjører selv Ja men bare hvis den andre parten har utstyret i orden @Sola de er det lov å rygge hvis jeg får sol i øynene under kjøring Nei, da må du ta ned markisen @Peanut hvor fort må man kjøre for å drepe naboen. 25 km pleier å holde, om det ikke går, rygg tilbake og prøv på nytt @Hoppetaujenta er det lov å hoppe over fartsdumper Ja det er lov, men ikke så lurt @Titania bilen min mangler airbag, kan man teipe en pute til rattet Nei, men hvis du har store pupper kan du bruke de @Athena Freyja er det innafor med klistremerke med honk if you are horny i 2023 Bare hvis du er fra Grenland @jukkapalme Teslaen min er tom for olje, kan jeg fylle på palmeolje Nei, palmeolje er forbudt, men raps er lov @Maskinfører hvor får man kjøpt blinklysolje På blinklysoljebutikken Episode 559 @Bil123 , @Mekanikeren og @Lastebilmamma har gått gjennom spørsmålene. Svarene er kvalitetskontrollert av @Kvalitets @Controlleren. Se over for svar
Ciaran og Ciara Skrevet 5. mai 2023 #22979 Skrevet 5. mai 2023 Lurven skrev (3 minutter siden): Episode 559 @Bil123 , @Mekanikeren og @Lastebilmamma har gått gjennom spørsmålene. Svarene er kvalitetskontrollert av @Kvalitets @Controlleren. Se over for svar 😍😍🤩🤩
TheHairyToothfairy Skrevet 5. mai 2023 #22980 Skrevet 5. mai 2023 Frøkenfryden skrev (20 timer siden): Eg har så mange idear!! Kven er den umodne avokadoen. Kven den sure grapefrukta? Kven den overmodne banana? pink lady? 🤩 Avokado John Christian Elden
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå