Polly Ester Skrevet 4. mai 2023 #22941 Skrevet 4. mai 2023 Jeg syns det var artig og kreativt og jeg er glad for at jeg er med på lista di, @Cid Før var det "ska'rru værra med meg hjem og se på frimerkesamlingen min" men nå sier jeg bare "hei kjekken, bli med hjem og spis litt Polly peanøtter med meg 'a? Så kan vi rulle oss i pollyester'n etterpå" 2
Cid Skrevet 4. mai 2023 #22942 Skrevet 4. mai 2023 Polly Ester skrev (Akkurat nå): Jeg syns det var artig og kreativt og jeg er glad for at jeg er med på lista di, @Cid Før var det "ska'rru værra med meg hjem og se på frimerkesamlingen min" men nå sier jeg bare "hei kjekken, bli med hjem og spis litt Polly peanøtter med meg 'a? Så kan vi rulle oss i pollyester'n etterpå" Tusen takk 1
Gjest Lurven Skrevet 4. mai 2023 #22943 Skrevet 4. mai 2023 Cid skrev (32 minutter siden): Håper ikke det var ubehagelig for noen å bli nevnt, har hatt en litt uggen følelse siden jeg posta den om at kanskje noen brukere ikke likte å bli nevnt i en sånn sammenheng Det tror jeg folk tåler altså, er jo bare tull uansett
Gjest Lurven Skrevet 4. mai 2023 #22944 Skrevet 4. mai 2023 Episode 558 Hva sosipratene kaller intim omgang med sine kjære, elskere, Onser, eller generelt bare det andre kjønn. @Frøkenfryden Tour de franzen @Kvakkekyllingen varme om kyllingen på plata @TheHairyToothfairy spille kort @Cid dele et glass cider @Boetica spise godtesnopp @Peanut Peanøttsmør @Ford3000 flå beveren @jukkapalme kukkusnüsse @Embla Othea lage vaffelrøre @MarianneE sex fine ting @Hoppetaujenta hoppe opp og ned @Titania leke godt @Sola de solar eruption @Maskinfører kjøre maskinen @Polly Ester Bolle ester @Rosakatt kose pusen @hjärterdam pusse tennene
Embla Othea Skrevet 4. mai 2023 #22945 Skrevet 4. mai 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Episode 558 Hva sosipratene kaller intim omgang med sine kjære, elskere, Onser, eller generelt bare det andre kjønn. @Frøkenfryden Tour de franzen @Kvakkekyllingen varme om kyllingen på plata @TheHairyToothfairy spille kort @Cid dele et glass cider @Boetica spise godtesnopp @Peanut Peanøttsmør @Ford3000 flå beveren @jukkapalme kukkusnüsse @Embla Othea lage vaffelrøre @MarianneE sex fine ting @Hoppetaujenta hoppe opp og ned @Titania leke godt @Sola de solar eruption @Maskinfører kjøre maskinen @Polly Ester Bolle ester @Rosakatt kose pusen @hjärterdam pusse tennene Vaffelrøre på farsmelk. 1
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 4. mai 2023 #22946 Skrevet 4. mai 2023 Lurven skrev (6 minutter siden): Episode 558 Hva sosipratene kaller intim omgang med sine kjære, elskere, Onser, eller generelt bare det andre kjønn. @Frøkenfryden Tour de franzen @Kvakkekyllingen varme om kyllingen på plata @TheHairyToothfairy spille kort @Cid dele et glass cider @Boetica spise godtesnopp @Peanut Peanøttsmør @Ford3000 flå beveren @jukkapalme kukkusnüsse @Embla Othea lage vaffelrøre @MarianneE sex fine ting @Hoppetaujenta hoppe opp og ned @Titania leke godt @Sola de solar eruption @Maskinfører kjøre maskinen @Polly Ester Bolle ester @Rosakatt kose pusen @hjärterdam pusse tennene 😁
Frøkenfryden Skrevet 4. mai 2023 #22947 Skrevet 4. mai 2023 Lurven skrev (12 minutter siden): Episode 558 Hva sosipratene kaller intim omgang med sine kjære, elskere, Onser, eller generelt bare det andre kjønn. @Frøkenfryden Tour de franzen @Kvakkekyllingen varme om kyllingen på plata @TheHairyToothfairy spille kort @Cid dele et glass cider @Boetica spise godtesnopp @Peanut Peanøttsmør @Ford3000 flå beveren @jukkapalme kukkusnüsse @Embla Othea lage vaffelrøre @MarianneE sex fine ting @Hoppetaujenta hoppe opp og ned @Titania leke godt @Sola de solar eruption @Maskinfører kjøre maskinen @Polly Ester Bolle ester @Rosakatt kose pusen @hjärterdam pusse tennene Herregud så gøy jeg syns sex fine ting var😂😂😂 Min .. også god! Flink🥳😁😂👍
Cid Skrevet 4. mai 2023 #22948 Skrevet 4. mai 2023 Lurven skrev (13 minutter siden): Episode 558 Hva sosipratene kaller intim omgang med sine kjære, elskere, Onser, eller generelt bare det andre kjønn. @Frøkenfryden Tour de franzen @Kvakkekyllingen varme om kyllingen på plata @TheHairyToothfairy spille kort @Cid dele et glass cider @Boetica spise godtesnopp @Peanut Peanøttsmør @Ford3000 flå beveren @jukkapalme kukkusnüsse @Embla Othea lage vaffelrøre @MarianneE sex fine ting @Hoppetaujenta hoppe opp og ned @Titania leke godt @Sola de solar eruption @Maskinfører kjøre maskinen @Polly Ester Bolle ester @Rosakatt kose pusen @hjärterdam pusse tennene Jeg kaller det for Forsyne meg av vannmeloner
Gjest Lurven Skrevet 4. mai 2023 #22949 Skrevet 4. mai 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Jeg kaller det for Forsyne meg av vannmeloner Vannmelonene er kun forretten
Frøkenfryden Skrevet 4. mai 2023 #22950 Skrevet 4. mai 2023 Cid skrev (12 timer siden): Håper ikke det var ubehagelig for noen å bli nevnt, har hatt en litt uggen følelse siden jeg posta den om at kanskje noen brukere ikke likte å bli nevnt i en sånn sammenheng Tror dette går supert! Og læresetning fra meg.. selv om noen krenkes betyr ikke det alltid at man har gjort noe feil😌 3
Frøkenfryden Skrevet 4. mai 2023 #22951 Skrevet 4. mai 2023 Lurven skrev (3 minutter siden): Vannmelonene er kun forretten Er vannmelon den nye ferskenen?
Gjest Lurven Skrevet 4. mai 2023 #22952 Skrevet 4. mai 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Er vannmelon den nye ferskenen? Usikker, jeg er for gammel
Cid Skrevet 4. mai 2023 #22953 Skrevet 4. mai 2023 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Tror dette går supert! Og læresetning fra meg.. selv om noen krenkes betyr ikke det alltid at man har gjort noe feil😌 Kloke ord fra en klok dame 😃 1
Frøkenfryden Skrevet 4. mai 2023 #22954 Skrevet 4. mai 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Usikker, jeg er for gammel Usikker sjæl, har ikke meloner
Cid Skrevet 4. mai 2023 #22955 Skrevet 4. mai 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Usikker sjæl, har ikke meloner All frukt er fin da 😄
Frøkenfryden Skrevet 4. mai 2023 #22956 Skrevet 4. mai 2023 Cid skrev (2 minutter siden): All frukt er fin da 😄 😂👍🍎🍉🍑🥭🍆🥑🥥 1
Ciaran og Ciara Skrevet 4. mai 2023 #22957 Skrevet 4. mai 2023 Embla Othea skrev (40 minutter siden): Vaffelrøre på farsmelk.
Gjest Lurven Skrevet 4. mai 2023 #22958 Skrevet 4. mai 2023 Cid skrev (26 minutter siden): All frukt er fin da 😄 😄
Gjest Lurven Skrevet 4. mai 2023 #22959 Skrevet 4. mai 2023 Embla Othea skrev (50 minutter siden): Vaffelrøre på farsmelk. Nåååh🧐
Gjest Lurven Skrevet 4. mai 2023 #22960 Skrevet 4. mai 2023 Cid skrev (28 minutter siden): All frukt er fin da 😄 Må jeg lage en sånn episode om hvilken frukt dere har nå?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå