Gå til innhold

KG såpeopera

Gjest lurven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Cid skrev (Akkurat nå):

Våkna tidlig?

Alltid oppe ca 5. senest 5.30🙂 må rekke en båt i dag👍😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (10 minutter siden):

Hvorfor står du ofte opp i 5 tida?

Jeg fungerer mye bedre med en helt fast døgnrytme. Da slipper jeg hodepine og diverse🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven

Episode 80

Endelig var det helg igjen og Raringene fra KG hadde alke forskjellige planer.

@Frøkenfryden skulle til Danmark å være prinsesse,  ananasen  var strøket og klar til bruk.

@Entern hadde planer om å sitte i torshovparken og se på fine damer, han skulle ha på mørke solbriller og være mystisk, men ikke skummel..

@AliceNextDoor skulle reise langt nord for polarsirkelen og besøke @TheHairyToothfairy og hans beste halvdel, hun skulle ikke bo hos dem men flyttet inn i nabohuset, for hun likte å være den litt mystiske nabojenta

@TheHairyToothfairy skulle bruke helgen til å skru både sin beste halvdel og noen av bilene sine, han gledet seg fælt til en helg full av nytelse, men var også litt nervøs 

@Vikingmamma skulle være sykesøster for @Titania og prøve å få henne frisk ved hjelp av god gammel ballerinakjeks fra Jeløya 

@jukkapalme skulle som vanlig ut å riste kokosnøttene sine

@Athena Catalina skulle leke med katter på dagtid og ule mot månen etter mørkets frembrudd 

@Marianne E skulle som vanlig gjøre 5 fine ting og håpet minst 1 av de ville involvere en lettkledd husets herre 

@Kvakkekyllingen skulle endelig tai bruk sitt nye bad og gledet seg til å få vasket lillekyllingen sin i sitt eget hjem

@Cid skulle tilbringe mesteparten av tiden i en koffert og finne på nyord

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden):

Herlig! dessverre må jeg bytte bort skruing med jobbing :(

Hva jobber du med denne helgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lurven skrev (Akkurat nå):

Hva jobber du med denne helgen?

Underviser frem til klokken ni i kveld. Deretter må jeg fankern meg trø til og henge på en uteplass igjen fordi folk er max slaur og sykemelder seg for den minste pillemannskit. Slik blir det visst tre helger til. 

Så, 15 timers arbeidsdag, here we go. Fruen og Alice stikker av med barna til Sverige, bør bare være med noe bacon til meg altså!

Fun fact, nabohuset er en svær campingplass. Jeg kan skyte med nerf rett på et par campinghytter fra plattingen vår 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
lurven skrev (47 minutter siden):

Episode 80

@Frøkenfryden skulle til Danmark å være prinsesse,  ananasen  var strøket og klar til bruk.

@Entern hadde planer om å sitte i torshovparken og se på fine damer, han skulle ha på mørke solbriller og være mystisk, men ikke skummel..

@AliceNextDoor skulle reise langt nord for polarsirkelen og besøke @TheHairyToothfairy og hans beste halvdel, hun skulle ikke bo hos dem men flyttet inn i nabohuset, for hun likte å være den litt mystiske nabojenta

@TheHairyToothfairy skulle bruke helgen til å skru både sin beste halvdel og noen av bilene sine, han gledet seg fælt til en helg full av nytelse, men var også litt nervøs 

@Vikingmamma skulle være sykesøster for @Titania og prøve å få henne frisk ved hjelp av god gammel ballerinakjeks fra Jeløya 

@Athena Catalina skulle leke med katter på dagtid og ule mot månen etter mørkets frembrudd 

@Marianne E skulle som vanlig gjøre 5 fine ting og håpet minst 1 av de ville involvere en lettkledd husets herre 

@Kvakkekyllingen skulle endelig tai bruk sitt nye bad og gledet seg til å få vasket lillekyllingen sin i sitt eget hjem

Åå. Ja jeg gleder meg 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TheHairyToothfairy skrev (På 22.6.2022 den 21.10):

:flekke:

Fan-bloody-tastisk! Klart du kan skrive, kvinde! Det et litt inside info her som jeg fryder meg over, ti poeng på humor og snert ❤️

Jeg skal nok klare å minne deg på det lykkelige bilkjøpet ditt i mange år fremover. ;) Er det ikke omtrent et år siden nå, sånn akkurat? Husker veldig godt hvor begeistret din kjære var.
Takker for fine ord. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
lurven skrev (51 minutter siden):

Episode 80

Du skulle blitt med, kanskje du har beregnet det inn siden du ikke har fortalt hva du selv skal gjøre?
La meg hjelpe deg. @lurven leide nabohuset til nabohuset til feen slik at han kunne kikke ut av vinduet på naboen som var naboen også til den andre naboen slik at han plutselig hadde to å kikke på. @lurven havnet dermed etter to uker i konflikt med seg selv rundt hvem han skulle konsentrere seg mest om de neste 24 årene. Feen eller Alice? Eller kanskje den mer mystiske Svåre Frøkenen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (4 timer siden):

Jeg fungerer mye bedre med en helt fast døgnrytme. Da slipper jeg hodepine og diverse🙂

Men hvorfor ikke 6 tiden heller?

lurven skrev (2 timer siden):

Episode 80

🧳 sekstinimeterring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
TheHairyToothfairy skrev (4 timer siden):

Underviser frem til klokken ni i kveld. Deretter må jeg fankern meg trø til og henge på en uteplass igjen fordi folk er max slaur og sykemelder seg for den minste pillemannskit. Slik blir det visst tre helger til. 

Så, 15 timers arbeidsdag, here we go. Fruen og Alice stikker av med barna til Sverige, bør bare være med noe bacon til meg altså!

Fun fact, nabohuset er en svær campingplass. Jeg kan skyte med nerf rett på et par campinghytter fra plattingen vår 

Skal du stå I døra eller være DJ

Nerf er gøy 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Kvakkekyllingen skrev (3 timer siden):

Åå. Ja jeg gleder meg 🤣

Kommer det et før og etter bilde mon tro🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...