Fighter83 Skrevet 19. april 2023 #22641 Skrevet 19. april 2023 Hahahaha🤣 Tror disse episodene fører til mer latter enn mye annet i min hverdag nå for tiden👏 2
Ciaran og Ciara Skrevet 19. april 2023 #22642 Skrevet 19. april 2023 Fighter83 skrev (2 minutter siden): Hahahaha🤣 Tror disse episodene fører til mer latter enn mye annet i min hverdag nå for tiden👏 Ja Cassidy Tvillingene er helt enige med deg der.🥰🥰🤣🤣👍👍
Embla Othea Skrevet 19. april 2023 #22643 Skrevet 19. april 2023 Ford3000 skrev (8 timer siden): Hehe! Jeg liker @Embla Otheaog vil ikke hun skal bli lei seg. Eller andre her inne. Man skal få ha det litt gøy, for all del, men det er nok ikke alt man trenger å tulle om hvis man vet det sårer eller plager noen. Jeg bryr meg ikke stort, tull i vei 😊 Nå skal jeg og traktoren sove. God natt og drøm søtt alle sammen 😊🤩 Takk for støtten, men jeg tåler å bli tullet litt med. Det vet nemlig @Lurven godt. ☺️ 2
Gjest Lurven Skrevet 19. april 2023 #22644 Skrevet 19. april 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Takk for støtten, men jeg tåler å bli tullet litt med. Det vet nemlig @Lurven godt. ☺️ Ja, prøver å ikke gå for langt. Regner med at folk sier fra om det blir for ille
Ciaran og Ciara Skrevet 19. april 2023 #22645 Skrevet 19. april 2023 Embla Othea skrev (4 minutter siden): Takk for støtten, men jeg tåler å bli tullet litt med. Det vet nemlig @Lurven godt. ☺️ 🥰🥰♥️♥️
Embla Othea Skrevet 19. april 2023 #22646 Skrevet 19. april 2023 Lurven skrev (8 minutter siden): Ja, prøver å ikke gå for langt. Regner med at folk sier fra om det blir for ille Det veit du at jeg gjør. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 19. april 2023 #22647 Skrevet 19. april 2023 Embla Othea skrev (12 minutter siden): Det veit du at jeg gjør.
Frøkenfryden Skrevet 19. april 2023 #22648 Skrevet 19. april 2023 Lurven skrev (På 18.4.2023 den 19.34): Episode 540 Hakkene i sengestolpen Som alle vet har sosiopratene vært ute en vinterdag før, eller hatt noe eller noen inni seg en mørk høstnatt. Har fått låne nøkkel av ektefeller, kjærester, bestemødre, vaktmestere, husverter og tvilsomme onkler får å sjekke hvor mange hakk sosiopratene har i sengestolpene. Hos @Frøkenfryden fant jeg ingen hakk, men troféer ( men ingen tannfeer). Det var blant annet engelsk konfekt, ringbrynje, Nato flagg og dorullnisser. Hos @Cid var det som forventet 69 hakk Hos @TheHairyToothfairy var det tannmerker i stedet for hakk, telte opp merker fra over 700 forskjellige tenner. Hos @Kvakkekyllingen var det masse hakk, men tror det var fordi hun hadde hakket med nebbet under aktene Hos @Entern var det så mange hakk at senga hadde knekt. Slutta å telle Hakkene da jeg kom til 100. Mest fordi jeg ikke kan tenke lenger. @Boetica hadde nettopp kjøpt ny seng, så fikk ingen data derfra Hos @Fighter83 var det 83 hakk, nå vet jeg hva det tallet står for. Hos @Adobyen var det ingen seng igjen, var bare et stort hakk på soverommet hans. Hos @Titania fant jeg ingen hakk, men hun hadde skrevet ned navnene på alle som hadde vært i den sengen. Og sist men minst @Embla Othea med 0 hakk. Engelsk konfekt.. ser artig og snaskens ut men blir fort litt mye…🤪
Gjest Lurven Skrevet 19. april 2023 #22649 Skrevet 19. april 2023 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Engelsk konfekt.. ser artig og snaskens ut men blir fort litt mye…🤪 Hehe. En uke med engelsk konfekt hver dag, da blir man lei
Gjest Adobyen Skrevet 20. april 2023 #22650 Skrevet 20. april 2023 Lurven skrev (På 18.4.2023 den 19.34): Episode 540 Hakkene i sengestolpen Som alle vet har sosiopratene vært ute en vinterdag før, eller hatt noe eller noen inni seg en mørk høstnatt. Har fått låne nøkkel av ektefeller, kjærester, bestemødre, vaktmestere, husverter og tvilsomme onkler får å sjekke hvor mange hakk sosiopratene har i sengestolpene. Hos @Frøkenfryden fant jeg ingen hakk, men troféer ( men ingen tannfeer). Det var blant annet engelsk konfekt, ringbrynje, Nato flagg og dorullnisser. Hos @Cid var det som forventet 69 hakk Hos @TheHairyToothfairy var det tannmerker i stedet for hakk, telte opp merker fra over 700 forskjellige tenner. Hos @Kvakkekyllingen var det masse hakk, men tror det var fordi hun hadde hakket med nebbet under aktene Hos @Entern var det så mange hakk at senga hadde knekt. Slutta å telle Hakkene da jeg kom til 100. Mest fordi jeg ikke kan tenke lenger. @Boetica hadde nettopp kjøpt ny seng, så fikk ingen data derfra Hos @Fighter83 var det 83 hakk, nå vet jeg hva det tallet står for. Hos @Adobyen var det ingen seng igjen, var bare et stort hakk på soverommet hans. Hos @Titania fant jeg ingen hakk, men hun hadde skrevet ned navnene på alle som hadde vært i den sengen. Og sist men minst @Embla Othea med 0 hakk. Ha ha, hmmmmmmhehe.. hva skal man si eh..?
Gjest Lurven Skrevet 20. april 2023 #22651 Skrevet 20. april 2023 Episode 541 Sosiprat klientene skulle lage animasjon, løst og fast basert på figurer fra cartoon network. @Kvakkekyllingen kuk og kylling- om alle de sprø tingene de to finner på @Cid sæd og toddy- koser seg med noe godt i både koppen og kroppen. @Adobyen gummiballas fantastiske eventyr- Mange fine opplevelser Teen @Titania - handler om henne som tenåring og sånn @Maskinfører onkel rarrar- den litt rare men snille onkelen @Gladikaffe, @Kruset og @Sola de- powergruffjentene- jentene som kurerer gruff @AliceNextDoor kodenavn nabodama- den sjenerte nabodama som snakker i koder @Hoppetaujenta Total dama- kommer med full pakke. @Ford3000 sexters laboratorium-sender nudes fra labben @TheHairyToothfairy og klarlakkene-mannen som driver å lakkerer både store og små biler @Lurven samurai jack off- kuttet uheldigvis av seg noe da han lekte med seg selv. @Boetica totally spice-handler om hun som har mange typer krydder i skapet @Frøkenfryden puppa pigg- handler om ei som har veldig spisse pupper
TheHairyToothfairy Skrevet 20. april 2023 #22652 Skrevet 20. april 2023 Nå vil jeg se den der puppa pig serien!
Ford3000 Skrevet 20. april 2023 #22653 Skrevet 20. april 2023 Lurven skrev (39 minutter siden): Episode 541 Sosiprat klientene skulle lage animasjon, løst og fast basert på figurer fra cartoon network. @Kvakkekyllingen kuk og kylling- om alle de sprø tingene de to finner på @Cid sæd og toddy- koser seg med noe godt i både koppen og kroppen. @Adobyen gummiballas fantastiske eventyr- Mange fine opplevelser Teen @Titania - handler om henne som tenåring og sånn @Maskinfører onkel rarrar- den litt rare men snille onkelen @Gladikaffe, @Kruset og @Sola de- powergruffjentene- jentene som kurerer gruff @AliceNextDoor kodenavn nabodama- den sjenerte nabodama som snakker i koder @Hoppetaujenta Total dama- kommer med full pakke. @Ford3000 sexters laboratorium-sender nudes fra labben @TheHairyToothfairy og klarlakkene-mannen som driver å lakkerer både store og små biler @Lurven samurai jack off- kuttet uheldigvis av seg noe da han lekte med seg selv. @Boetica totally spice-handler om hun som har mange typer krydder i skapet @Frøkenfryden puppa pigg- handler om ei som har veldig spisse pupper Uff, tror jeg må sende nudes fra andre i den labben, for ingen vil ha av meg, haha! Du er kreativ, det skal du ha!
Cid Skrevet 20. april 2023 #22654 Skrevet 20. april 2023 Lurven skrev (1 time siden): Episode 541 Sosiprat klientene skulle lage animasjon, løst og fast basert på figurer fra cartoon network. @Kvakkekyllingen kuk og kylling- om alle de sprø tingene de to finner på @Cid sæd og toddy- koser seg med noe godt i både koppen og kroppen. @Adobyen gummiballas fantastiske eventyr- Mange fine opplevelser Teen @Titania - handler om henne som tenåring og sånn @Maskinfører onkel rarrar- den litt rare men snille onkelen @Gladikaffe, @Kruset og @Sola de- powergruffjentene- jentene som kurerer gruff @AliceNextDoor kodenavn nabodama- den sjenerte nabodama som snakker i koder @Hoppetaujenta Total dama- kommer med full pakke. @Ford3000 sexters laboratorium-sender nudes fra labben @TheHairyToothfairy og klarlakkene-mannen som driver å lakkerer både store og små biler @Lurven samurai jack off- kuttet uheldigvis av seg noe da han lekte med seg selv. @Boetica totally spice-handler om hun som har mange typer krydder i skapet @Frøkenfryden puppa pigg- handler om ei som har veldig spisse pupper Hva er sæd og toddy basert på? 😅 Genialt
Gjest Lurven Skrevet 20. april 2023 #22655 Skrevet 20. april 2023 TheHairyToothfairy skrev (2 timer siden): Nå vil jeg se den der puppa pig serien! Kommer på Disney +++ til høsten
Gjest Lurven Skrevet 20. april 2023 #22656 Skrevet 20. april 2023 Cid skrev (1 time siden): Hva er sæd og toddy basert på? 😅 Genialt Edd og eddy
Gjest Lurven Skrevet 20. april 2023 #22657 Skrevet 20. april 2023 (endret) Ford3000 skrev (2 timer siden): Uff, tror jeg må sende nudes fra andre i den labben, for ingen vil ha av meg, haha! Du er kreativ, det skal du ha! Ikke bry deg om det, nesten ingen vil ha dickpics heller, men folk sender da for det Endret 20. april 2023 av Lurven
Ford3000 Skrevet 20. april 2023 #22658 Skrevet 20. april 2023 Lurven skrev (24 minutter siden): Ikke bry deg om det, nesten ingen vil ha dickpics heller, men folk sender da for det Har jeg vært single og mottatt dickpicks ville jeg skrevet ut bildene og satt de i et fotoalbum. Sikkert hyggelig å bla gjennom albumet når man blir gammel og grå.
Gjest Lurven Skrevet 20. april 2023 #22659 Skrevet 20. april 2023 Ford3000 skrev (9 minutter siden): Har jeg vært single og mottatt dickpicks ville jeg skrevet ut bildene og satt de i et fotoalbum. Sikkert hyggelig å bla gjennom albumet når man blir gammel og grå. 😆
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 20. april 2023 #22660 Skrevet 20. april 2023 Lurven skrev (4 timer siden): Episode 541 Sosiprat klientene skulle lage animasjon, løst og fast basert på figurer fra cartoon network. @Kvakkekyllingen kuk og kylling- om alle de sprø tingene de to finner på @Cid sæd og toddy- koser seg med noe godt i både koppen og kroppen. @Adobyen gummiballas fantastiske eventyr- Mange fine opplevelser Teen @Titania - handler om henne som tenåring og sånn @Maskinfører onkel rarrar- den litt rare men snille onkelen @Gladikaffe, @Kruset og @Sola de- powergruffjentene- jentene som kurerer gruff @AliceNextDoor kodenavn nabodama- den sjenerte nabodama som snakker i koder @Hoppetaujenta Total dama- kommer med full pakke. @Ford3000 sexters laboratorium-sender nudes fra labben @TheHairyToothfairy og klarlakkene-mannen som driver å lakkerer både store og små biler @Lurven samurai jack off- kuttet uheldigvis av seg noe da han lekte med seg selv. @Boetica totally spice-handler om hun som har mange typer krydder i skapet @Frøkenfryden puppa pigg- handler om ei som har veldig spisse pupper 😆
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå