Ford3000 Skrevet 18. april 2023 #22621 Skrevet 18. april 2023 Kvakkekyllingen skrev (50 minutter siden): Det blir fort mye mus hvis ikke man har katt ja! Vi har ingen dyr nå men mamma har katt og vi bor en del hos henne for tiden Gruer meg til å flytte fra den 🥹😅 Du får nyte tiden hos din mor og katt til dere flytter 😊❤️ 1
TheHairyToothfairy Skrevet 18. april 2023 #22622 Skrevet 18. april 2023 Lurven skrev (1 time siden): Kjente en bergenser som ikke skarret også, det var rart, klarte ikke å plassere han helt. Han var sikkert fra Nordhordaland. Knarvik elns
TheHairyToothfairy Skrevet 18. april 2023 #22623 Skrevet 18. april 2023 Lurven skrev (59 minutter siden): Episode 540 Hakkene i sengestolpen Som alle vet har sosiopratene vært ute en vinterdag før, eller hatt noe eller noen inni seg en mørk høstnatt. Har fått låne nøkkel av ektefeller, kjærester, bestemødre, vaktmestere, husverter og tvilsomme onkler får å sjekke hvor mange hakk sosiopratene har i sengestolpene. Hos @Frøkenfryden fant jeg ingen hakk, men troféer ( men ingen tannfeer). Det var blant annet engelsk konfekt, ringbrynje, Nato flagg og dorullnisser. Hos @Cid var det som forventet 69 hakk Hos @TheHairyToothfairy var det tannmerker i stedet for hakk, telte opp merker fra over 700 forskjellige tenner. Hos @Kvakkekyllingen var det masse hakk, men tror det var fordi hun hadde hakket med nebbet under aktene Hos @Entern var det så mange hakk at senga hadde knekt. Slutta å telle Hakkene da jeg kom til 100. Mest fordi jeg ikke kan tenke lenger. @Boetica hadde nettopp kjøpt ny seng, så fikk ingen data derfra Hos @Fighter83 var det 83 hakk, nå vet jeg hva det tallet står for. Hos @Adobyen var det ingen seng igjen, var bare et stort hakk på soverommet hans. Hos @Titania fant jeg ingen hakk, men hun hadde skrevet ned navnene på alle som hadde vært i den sengen. Og sist men minst @Embla Othea med 0 hakk. Erhm, det var ikke soverommet. Du beskriver nå vaskerommet der au pairene bor 1
Ford3000 Skrevet 18. april 2023 #22624 Skrevet 18. april 2023 TheHairyToothfairy skrev (26 minutter siden): Erhm, det var ikke soverommet. Du beskriver nå vaskerommet der au pairene bor 🤣🤣🤣 2
Ciaran og Ciara Skrevet 18. april 2023 #22625 Skrevet 18. april 2023 Ford3000 skrev (3 minutter siden): 🤣🤣🤣 🤣🤣👍👍
Embla Othea Skrevet 18. april 2023 #22626 Skrevet 18. april 2023 Lurven skrev (1 time siden): Episode 540 Hakkene i sengestolpen Som alle vet har sosiopratene vært ute en vinterdag før, eller hatt noe eller noen inni seg en mørk høstnatt. Har fått låne nøkkel av ektefeller, kjærester, bestemødre, vaktmestere, husverter og tvilsomme onkler får å sjekke hvor mange hakk sosiopratene har i sengestolpene. Hos @Frøkenfryden fant jeg ingen hakk, men troféer ( men ingen tannfeer). Det var blant annet engelsk konfekt, ringbrynje, Nato flagg og dorullnisser. Hos @Cid var det som forventet 69 hakk Hos @TheHairyToothfairy var det tannmerker i stedet for hakk, telte opp merker fra over 700 forskjellige tenner. Hos @Kvakkekyllingen var det masse hakk, men tror det var fordi hun hadde hakket med nebbet under aktene Hos @Entern var det så mange hakk at senga hadde knekt. Slutta å telle Hakkene da jeg kom til 100. Mest fordi jeg ikke kan tenke lenger. @Boetica hadde nettopp kjøpt ny seng, så fikk ingen data derfra Hos @Fighter83 var det 83 hakk, nå vet jeg hva det tallet står for. Hos @Adobyen var det ingen seng igjen, var bare et stort hakk på soverommet hans. Hos @Titania fant jeg ingen hakk, men hun hadde skrevet ned navnene på alle som hadde vært i den sengen. Og sist men minst @Embla Othea med 0 hakk. 0 hakk fordi du som vanlig mener at jeg er jomfru?
Gjest Lurven Skrevet 18. april 2023 #22627 Skrevet 18. april 2023 TheHairyToothfairy skrev (39 minutter siden): Erhm, det var ikke soverommet. Du beskriver nå vaskerommet der au pairene bor Snart blir det forbudt å ha au pairer på baderommet vet du
Ciaran og Ciara Skrevet 18. april 2023 #22628 Skrevet 18. april 2023 Embla Othea skrev (4 minutter siden): 0 hakk fordi du som vanlig mener at jeg er jomfru? Cassidy Tvillingene ser at det er det samme jomfrumaset igjen.
Cid Skrevet 18. april 2023 #22629 Skrevet 18. april 2023 Lurven skrev (1 time siden): Snart blir det forbudt å ha au pairer på baderommet vet du Spesielt hvis vaskemaskinen sentrifugerer
Ford3000 Skrevet 18. april 2023 #22630 Skrevet 18. april 2023 Ciaran og Ciara skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene ser at det er det samme jomfrumaset igjen. Den mest kjente jomfruen er vel Maria? Tenker @Embla Otheaskal slippe sånt mas. Dessuten spiller det ikke noen rolle om man er det eller ei😊 1
Ciaran og Ciara Skrevet 18. april 2023 #22631 Skrevet 18. april 2023 Ford3000 skrev (Akkurat nå): Den mest kjente jomfruen er vel Maria? Tenker @Embla Otheaskal slippe sånt mas. Dessuten spiller det ikke noen rolle om man er det eller ei😊 Cassidy Tvillingene er helt enige.😊😊☺️☺️ Vi sier Ave Maria til den der.😉😉🤣🤣 1
Cid Skrevet 18. april 2023 #22632 Skrevet 18. april 2023 (endret) Lurven skrev (4 timer siden): Episode 540 Hakkene i sengestolpen Som alle vet har sosiopratene vært ute en vinterdag før, eller hatt noe eller noen inni seg en mørk høstnatt. Har fått låne nøkkel av ektefeller, kjærester, bestemødre, vaktmestere, husverter og tvilsomme onkler får å sjekke hvor mange hakk sosiopratene har i sengestolpene. Hos @Frøkenfryden fant jeg ingen hakk, men troféer ( men ingen tannfeer). Det var blant annet engelsk konfekt, ringbrynje, Nato flagg og dorullnisser. Hos @Cid var det som forventet 69 hakk Hos @TheHairyToothfairy var det tannmerker i stedet for hakk, telte opp merker fra over 700 forskjellige tenner. Hos @Kvakkekyllingen var det masse hakk, men tror det var fordi hun hadde hakket med nebbet under aktene Hos @Entern var det så mange hakk at senga hadde knekt. Slutta å telle Hakkene da jeg kom til 100. Mest fordi jeg ikke kan tenke lenger. @Boetica hadde nettopp kjøpt ny seng, så fikk ingen data derfra Hos @Fighter83 var det 83 hakk, nå vet jeg hva det tallet står for. Hos @Adobyen var det ingen seng igjen, var bare et stort hakk på soverommet hans. Hos @Titania fant jeg ingen hakk, men hun hadde skrevet ned navnene på alle som hadde vært i den sengen. Og sist men minst @Embla Othea med 0 hakk. Ingen hakk i denne sengen 😜 Endret 18. april 2023 av Cid
Ford3000 Skrevet 18. april 2023 #22633 Skrevet 18. april 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene er helt enige.😊😊☺️☺️ Vi sier Ave Maria til den der.😉😉🤣🤣 Hehe! Jeg liker @Embla Otheaog vil ikke hun skal bli lei seg. Eller andre her inne. Man skal få ha det litt gøy, for all del, men det er nok ikke alt man trenger å tulle om hvis man vet det sårer eller plager noen. Jeg bryr meg ikke stort, tull i vei 😊 Nå skal jeg og traktoren sove. God natt og drøm søtt alle sammen 😊🤩 1
Ford3000 Skrevet 18. april 2023 #22634 Skrevet 18. april 2023 Lurven skrev (3 timer siden): Episode 540 Hakkene i sengestolpen Som alle vet har sosiopratene vært ute en vinterdag før, eller hatt noe eller noen inni seg en mørk høstnatt. Har fått låne nøkkel av ektefeller, kjærester, bestemødre, vaktmestere, husverter og tvilsomme onkler får å sjekke hvor mange hakk sosiopratene har i sengestolpene. Hos @Frøkenfryden fant jeg ingen hakk, men troféer ( men ingen tannfeer). Det var blant annet engelsk konfekt, ringbrynje, Nato flagg og dorullnisser. Hos @Cid var det som forventet 69 hakk Hos @TheHairyToothfairy var det tannmerker i stedet for hakk, telte opp merker fra over 700 forskjellige tenner. Hos @Kvakkekyllingen var det masse hakk, men tror det var fordi hun hadde hakket med nebbet under aktene Hos @Entern var det så mange hakk at senga hadde knekt. Slutta å telle Hakkene da jeg kom til 100. Mest fordi jeg ikke kan tenke lenger. @Boetica hadde nettopp kjøpt ny seng, så fikk ingen data derfra Hos @Fighter83 var det 83 hakk, nå vet jeg hva det tallet står for. Hos @Adobyen var det ingen seng igjen, var bare et stort hakk på soverommet hans. Hos @Titania fant jeg ingen hakk, men hun hadde skrevet ned navnene på alle som hadde vært i den sengen. Og sist men minst @Embla Othea med 0 hakk. Jeg er bare klam i hakket 😊
Cid Skrevet 18. april 2023 #22635 Skrevet 18. april 2023 Ford3000 skrev (2 minutter siden): Hehe! Jeg liker @Embla Otheaog vil ikke hun skal bli lei seg. Eller andre her inne. Man skal få ha det litt gøy, for all del, men det er nok ikke alt man trenger å tulle om hvis man vet det sårer eller plager noen. Jeg bryr meg ikke stort, tull i vei 😊 Nå skal jeg og traktoren sove. God natt og drøm søtt alle sammen 😊🤩 Denne traktoren? 2
Ciaran og Ciara Skrevet 18. april 2023 #22636 Skrevet 18. april 2023 Ford3000 skrev (1 minutt siden): Hehe! Jeg liker @Embla Otheaog vil ikke hun skal bli lei seg. Eller andre her inne. Man skal få ha det litt gøy, for all del, men det er nok ikke alt man trenger å tulle om hvis man vet det sårer eller plager noen. Jeg bryr meg ikke stort, tull i vei 😊 Nå skal jeg og traktoren sove. God natt og drøm søtt alle sammen 😊🤩 Cassidy Tvillingene vil heller ikke at @Embla Othea skal bli lei seg Hon er vår bestevenninne og vi er veldig glade i henne. Og vi støtter henne alltid.❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗 Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godnatt, du vår kule og greie venn @Ford3000😴😴💤💤🥱🥱🥰🥰 1
Ciaran og Ciara Skrevet 18. april 2023 #22637 Skrevet 18. april 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Denne traktoren? Cassidy Tvillingene så en del på Gråtass da vi var barn.🥰🥰 1
Ford3000 Skrevet 18. april 2023 #22638 Skrevet 18. april 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Denne traktoren? Nei, ikke Gråtass. En Ford 3000 vel! Vi deler seng. Har spesialseng til oss, og mannen får sove i førerhuset. Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene vil heller ikke at @Embla Othea skal bli lei seg Hon er vår bestevenninne og vi er veldig glade i henne. Og vi støtter henne alltid.❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗 Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godnatt, du vår kule og greie venn @Ford3000😴😴💤💤🥱🥱🥰🥰 Takk for det mine venner😊❤️ dere er også kule! 1
Ciaran og Ciara Skrevet 18. april 2023 #22639 Skrevet 18. april 2023 Ford3000 skrev (Akkurat nå): Nei, ikke Gråtass. En Ford 3000 vel! Vi deler seng. Har spesialseng til oss, og mannen får sove i førerhuset. Takk for det mine venner😊❤️ dere er også kule! Tusen Takk, nå ble Cassidy Tvillingene glade inni oss.♥️♥️ 1
TheHairyToothfairy Skrevet 18. april 2023 #22640 Skrevet 18. april 2023 Lurven skrev (2 timer siden): Snart blir det forbudt å ha au pairer på baderommet vet du De får faen meg ikke bo i garasjen!! Da setter jeg foten ned. Fysjom og dra til hælvete med sykkel og takboks! 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå