Ford3000 Skrevet 16. april 2023 #22541 Skrevet 16. april 2023 Cid skrev (3 timer siden): Kansellert siden alle ble syke av å drikke meg 😈 Tenkte på noe helt annet nå, passer seg ikke på trykk🙃 2
Gjest Lurven Skrevet 17. april 2023 #22542 Skrevet 17. april 2023 Episode 538 Identitetskrise og sosialpratkjønn sosiopratene er en fargerik gjeng, som ofte kan være noe helt annet enn de ser ut som. @Kvakkekyllingen identifiserer seg som Hen, eller høne som vi sier på norsk @Frøkenfryden regner seg som afroamerikansk basketspiller på 248,5 cm @TheHairyToothfairy er vegansk pasifist på 17 år. @Cid identifiserer seg cidperson @Peanut er fitnessutøver og Tannpastamodell @Boetica er en jente som akkurat har kommet i puberteten @Polly Ester identifiserer seg som bomull @CAPS LOCK regner seg som LGBHTQTRGLHBB @Rosakatt identifiserer seg som Hund med løpetid @Adobyen er lesbisk tante med latinske trekk @Hoppetaujenta identifiserer seg som bifil transevenukk @Ford3000 er zoofil bever @Fighter83 har ingen fast definisjon, hun swinger litt hit og dit @Helene1982 er musikkelskende trance @MarianneE regner seg som husets herre @Sola de regner seg som gammel mann med måne @Embla Othea identifiserer seg som jomfru @Hulderen Homofil trønder @SVK seksuelt vennlig kjønn @Titania er 9 år gammel gutt som elsker Lego @Lurven er internettsex
Embla Othea Skrevet 17. april 2023 #22543 Skrevet 17. april 2023 Lurven skrev (1 minutt siden): Episode 538 Identitetskrise og sosialpratkjønn sosiopratene er en fargerik gjeng, som ofte kan være noe helt annet enn de ser ut som. @Kvakkekyllingen identifiserer seg som Hen, eller høne som vi sier på norsk @Frøkenfryden regner seg som afroamerikansk basketspiller på 248,5 cm @TheHairyToothfairy er vegansk pasifist på 17 år. @Cid identifiserer seg cidperson @Peanut er fitnessutøver og Tannpastamodell @Boetica er en jente som akkurat har kommet i puberteten @Polly Ester identifiserer seg som bomull @CAPS LOCK regner seg som LGBHTQTRGLHBB @Rosakatt identifiserer seg som Hund med løpetid @Adobyen er lesbisk tante med latinske trekk @Hoppetaujenta identifiserer seg som bifil transevenukk @Ford3000 er zoofil bever @Fighter83 har ingen fast definisjon, hun swinger litt hit og dit @Helene1982 er musikkelskende trance @MarianneE regner seg som husets herre @Sola de regner seg som gammel mann med måne @Embla Othea identifiserer seg som jomfru @Hulderen Homofil trønder @SVK seksuelt vennlig kjønn @Titania er 9 år gammel gutt som elsker Lego @Lurven er internettsex Og det er stor etterspørsel etter jomfruer.
Fighter83 Skrevet 17. april 2023 #22544 Skrevet 17. april 2023 Ford3000 skrev (13 timer siden): Tenkte på noe helt annet nå, passer seg ikke på trykk🙃 Hahahaha🤣🤣🤣🤣 1
TheHairyToothfairy Skrevet 17. april 2023 #22545 Skrevet 17. april 2023 Lurven skrev (21 timer siden): Episode 537 sånn cirka. Tannfeens paradis @TheHairyToothfairy hadde kommet til paradis, men det var ikke pga gode gjerninger, han hadde simpelthen bare flyttet dit. Det hadde vært mange ting å ha med seg på flyttelasset, masse klær laget av @Polly Ester, en @Full Ugle, @StinkySocks , @melatonin og en @Rosakatt Heldigvis hadde han nok av kjøretøy å frakte tingene i. Han hadde en @Ford3000 som han kalte Isla. En 82 modell Toyta corolla som bar navnet @Helene1982 Og en 80 modell volvo 240 som het @Hannah80 Mer om bilene hans kommer i en annen episode. Første natten i det nye huset hørte han rare lyder fra kjelleren, det var sånne kosemosedåse lyder, han listet seg ned å åpnet luken, der så han to irske-siamesiske tvillinger, vi er @Ciaran og Ciara vi sa de Han bannet høyt! Var det derfor huset var så billig ja, tenkte han, han kastet ned en håndgranat og smalt luken igjen. Neste morgen satt @hjärterdam å spiste @Kvakkekyllingen og drakk @Cider til frokost,det @Rumlet godt i magen. @Sola de hadde akkurat stått opp. Plutselig hørte hun noen rare lyder utenfor Rrrrr sa det rrr, rrrr, rrrrrr Er det noen som prøver å starte en bil tenkte hun, hun gikk ut for å sjekke. Men det var bare @TheHairyToothfairy som øvde seg på å skarrrrre. Han hadde stått opp @Frøkenfryden tidlig for å få øve i fred. Og håpet at ingen ville høre han. @hjärterdam synes han var blitt @Lurven men likevel respekterte hun at han ville ha egentid for å øve... Jeg kan da virkelig skarrrrrre! Tross alt oppvokst i et hus i skogen i Bergen! MmmmmmIsla
Gjest Lurven Skrevet 17. april 2023 #22547 Skrevet 17. april 2023 TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): Jeg kan da virkelig skarrrrrre! Tross alt oppvokst i et hus i skogen i Bergen! MmmmmmIsla Ja du kunne det da du var liten ja. Men du fortrengte det jo i voksen alder
Gjest Lurven Skrevet 17. april 2023 #22548 Skrevet 17. april 2023 Ford3000 skrev (13 timer siden): Tenkte på noe helt annet nå, passer seg ikke på trykk🙃 Cidjuice
TheHairyToothfairy Skrevet 17. april 2023 #22549 Skrevet 17. april 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Ja du kunne det da du var liten ja. Men du fortrengte det jo i voksen alder Skarrer jo hver eneste dag, men det er for så vidt sant at vi ikke er så harde på der i Fana. Vi sier feks "jeg" og ikke "eg" eller "æg"
Gjest Lurven Skrevet 17. april 2023 #22550 Skrevet 17. april 2023 Embla Othea skrev (5 minutter siden): Og det er stor etterspørsel etter jomfruer. Ja blant gifteklare menn fra Midtøsten
TheHairyToothfairy Skrevet 17. april 2023 #22551 Skrevet 17. april 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Cidjuice Wahaha, den likte jeg
Gjest Lurven Skrevet 17. april 2023 #22552 Skrevet 17. april 2023 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Skarrer jo hver eneste dag, men det er for så vidt sant at vi ikke er så harde på der i Fana. Vi sier feks "jeg" og ikke "eg" eller "æg" Har lagt merke til at noen bergensere sier jeg istedet for eg ja, så det har å gjøre med hvor i byen man bor?
Embla Othea Skrevet 17. april 2023 #22553 Skrevet 17. april 2023 Lurven skrev (2 minutter siden): Har lagt merke til at noen bergensere sier jeg istedet for eg ja, så det har å gjøre med hvor i byen man bor? Erna Solberg er fra Fana. Legg merke til at hun sier «jeg», ikke «eg». I Åsane derimot sier de «eg». Så ja, det har noe å si med hvilken del av byen man bor i. Jeg er ikke fra Bergen, men jeg har bodd i Bergen i et par år. Sandviken er nok det området med dialekten som ligner mest på Østlandsk. 1
Fighter83 Skrevet 17. april 2023 #22554 Skrevet 17. april 2023 Lurven skrev (4 minutter siden): Cidjuice Tror ikke jeg har så godt av å være så koffert🤣🤣🤣 Tror dere alle liker cidjuice ?😉
Embla Othea Skrevet 17. april 2023 #22555 Skrevet 17. april 2023 Lurven skrev (6 minutter siden): Ja blant gifteklare menn fra Midtøsten Nehei, også blant norske poteter i Norge!
Ciaran og Ciara Skrevet 17. april 2023 #22556 Skrevet 17. april 2023 Embla Othea skrev (14 minutter siden): Og det er stor etterspørsel etter jomfruer. Cassidy Tvillingene har også merket det.
Gjest Lurven Skrevet 17. april 2023 #22557 Skrevet 17. april 2023 TheHairyToothfairy skrev (40 minutter siden): Wahaha, den likte jeg Har du smakt den?
Gjest Lurven Skrevet 17. april 2023 #22558 Skrevet 17. april 2023 Ciaran og Ciara skrev (33 minutter siden): Cassidy Tvillingene har også merket det. Har dere blitt spurt mye😁
Ciaran og Ciara Skrevet 17. april 2023 #22559 Skrevet 17. april 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Har dere blitt spurt mye😁 Cassidy Tvillingene har fått det spørsmålet en del ganger ja.😉😉
Ciaran og Ciara Skrevet 17. april 2023 #22560 Skrevet 17. april 2023 Lurven skrev (57 minutter siden): Episode 538 Identitetskrise og sosialpratkjønn sosiopratene er en fargerik gjeng, som ofte kan være noe helt annet enn de ser ut som. @Kvakkekyllingen identifiserer seg som Hen, eller høne som vi sier på norsk @Frøkenfryden regner seg som afroamerikansk basketspiller på 248,5 cm @TheHairyToothfairy er vegansk pasifist på 17 år. @Cid identifiserer seg cidperson @Peanut er fitnessutøver og Tannpastamodell @Boetica er en jente som akkurat har kommet i puberteten @Polly Ester identifiserer seg som bomull @CAPS LOCK regner seg som LGBHTQTRGLHBB @Rosakatt identifiserer seg som Hund med løpetid @Adobyen er lesbisk tante med latinske trekk @Hoppetaujenta identifiserer seg som bifil transevenukk @Ford3000 er zoofil bever @Fighter83 har ingen fast definisjon, hun swinger litt hit og dit @Helene1982 er musikkelskende trance @MarianneE regner seg som husets herre @Sola de regner seg som gammel mann med måne @Embla Othea identifiserer seg som jomfru @Hulderen Homofil trønder @SVK seksuelt vennlig kjønn @Titania er 9 år gammel gutt som elsker Lego @Lurven er internettsex 😍😍🤩🤩
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå