Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Cid skrev (Akkurat nå):

Jeg har sesong 1-20 på dvd, etter sesong 20 så var det plutselig ikke så artig lenger. Rart å tenke på at serien har holdt på i 34 år, eldre enn meg :P 

Husker ikke hvor langt jeg kom i dvd-samlingen, men kanskje du har en eller to sesonger mer enn meg 😊 hehe, ja! Serien er ett år yngre enn meg😅 Er gammel! 🤣

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ford3000 skrev (3 minutter siden):

Husker ikke hvor langt jeg kom i dvd-samlingen, men kanskje du har en eller to sesonger mer enn meg 😊 hehe, ja! Serien er ett år yngre enn meg😅 Er gammel! 🤣

Og nå er karakterer som Apu og Edna skrevet ut, da blir det virkelig ikke det samme. De karakterene jeg virkelig savner i simpsons er Troy McClure og Lionel Hutz. Stemmeskuespilleren bak dem Phil Hartman ble skutt av kona si mens han sov og så skjøt hun seg selv rett etter 😱 :( 

Gjest Lurven
Skrevet
Cid skrev (2 timer siden):

Jeg foretrekker Kongen av Queens 

Enig, jeg liker best de fra tidlig 90 tallet til tidlig 2000 tallet

Skikkelig catchy sang 😄

I nåtid så er det meg, @Lurven og @TheHairyToothfairy som er bruspulverguttene

"Ikke sant Hairy Toothfairy? Joo Lurven! Og så plinger Cid på glasset"

Vet ikke hvem bruspulverguttene er engang jeg 😄

Skrevet
Lurven skrev (Akkurat nå):

Vet ikke hvem bruspulverguttene er engang jeg 😄

De fra Vazelina Hjulkalender

• Hjerte 1
Gjest Lurven
Skrevet
Cid skrev (1 minutt siden):

De fra Vazelina Hjulkalender

Aha ja, har aldri sett på den

Skrevet
Cid skrev (1 time siden):

Og nå er karakterer som Apu og Edna skrevet ut, da blir det virkelig ikke det samme. De karakterene jeg virkelig savner i simpsons er Troy McClure og Lionel Hutz. Stemmeskuespilleren bak dem Phil Hartman ble skutt av kona si mens han sov og så skjøt hun seg selv rett etter 😱 :( 

Apu og Edna, de er savnet. Det var vel krenkende å ha Apu der. Oi, såpass ja. Har fått med meg at en stemmeskuespiller døde, men ikke hisrorien rundt. Døde ikke Ednas stemmeskuespiller også? 

Skrevet
Ford3000 skrev (1 minutt siden):

Apu og Edna, de er savnet. Det var vel krenkende å ha Apu der. Oi, såpass ja. Har fått med meg at en stemmeskuespiller døde, men ikke hisrorien rundt. Døde ikke Ednas stemmeskuespiller også? 

Jo av sykdom, stakkars Flanders har mistet to koner :(  Faren til Krusty døde også

• Hjerte 1
Skrevet
Lurven skrev (10 timer siden):

Aha ja, har aldri sett på den

Vazelina Hjulkalender er skikkelig artig. Du har gått glipp av noe der. 

Men, nå digger jeg Vazelina Bilopphøggers og humoren de har da. Så kan jo hende at du ikke har gått glipp av noe allikevel om du ikke har sansen for dem. 
De er ikke veldig gode skuespillere så det er ikke noe kjempekvalitet over det, men det er sånn artig allikevel. Og de har endel gullkorn.

• Nyttig 1
Gjest Lurven
Skrevet
Polly Ester skrev (51 minutter siden):

Vazelina Hjulkalender er skikkelig artig. Du har gått glipp av noe der. 

Men, nå digger jeg Vazelina Bilopphøggers og humoren de har da. Så kan jo hende at du ikke har gått glipp av noe allikevel om du ikke har sansen for dem. 
De er ikke veldig gode skuespillere så det er ikke noe kjempekvalitet over det, men det er sånn artig allikevel. Og de har endel gullkorn.

Ja jeg liker jo sangene deres altså 

Gjest Lurven
Skrevet (endret)

Episode 537 sånn cirka.

Tannfeens paradis 

@TheHairyToothfairy hadde kommet til paradis, men det var ikke pga gode gjerninger, han hadde simpelthen bare flyttet dit.

Det hadde vært mange ting å ha med seg på flyttelasset, masse klær laget av @Polly Ester, en @Full Ugle, @StinkySocks , @melatonin og en @Rosakatt

Heldigvis hadde han nok av kjøretøy å frakte tingene i. 

Han hadde en @Ford3000 som han kalte Isla.

En 82 modell Toyta corolla som bar navnet @Helene1982

Og en 80 modell volvo 240 som het @Hannah80

Mer om bilene hans kommer i en annen  episode.

Første natten i det nye huset hørte han rare lyder fra kjelleren, det var sånne kosemosedåse lyder, han listet seg ned å åpnet luken, der så han to irske-siamesiske tvillinger, vi er @Ciaran og Ciara vi sa de

Han bannet høyt!

Var det derfor huset var så billig ja, tenkte han, han kastet ned en håndgranat og smalt luken igjen.

Neste morgen satt @hjärterdam å spiste @Kvakkekyllingen og drakk @Cider til frokost,det @Rumlet godt i magen. @Sola de hadde akkurat stått opp.

Plutselig hørte hun noen rare lyder utenfor

Rrrrr sa det rrr, rrrr, rrrrrr

Er det noen som prøver å starte en bil tenkte hun, hun gikk ut for å sjekke.

Men det var bare @TheHairyToothfairy som øvde seg på å skarrrrre.

Han hadde stått opp @Frøkenfryden tidlig for å få øve i fred. Og håpet at ingen ville høre han.

@hjärterdam synes han var blitt @Lurven men likevel respekterte hun at han ville ha egentid for å øve...

Endret av Lurven
Skrevet

Gleder meg til fortsettelsen! 😊

• Liker 1
Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet
Lurven skrev (4 timer siden):

Episode 537 sånn cirka.

Tannfeens paradis 

@TheHairyToothfairy hadde kommet til paradis, men det var ikke pga gode gjerninger, han hadde simpelthen bare flyttet dit.

Det hadde vært mange ting å ha med seg på flyttelasset, masse klær laget av @Polly Ester, en @Full Ugle, @StinkySocks , @melatonin og en @Rosakatt

Første natten i det nye huset hørte han rare lyder fra kjelleren, det var sånne kosemosedåse lyder, han listet seg ned å åpnet luken, der så han to irske-siamesiske tvillinger, vi er @Ciaran og Ciara vi sa de

Han bannet høyt!

Var det derfor huset var så billig ja, tenkte han, han kastet ned en håndgranat og smalt luken igjen.

Neste morgen satt @hjärterdam å spiste @Kvakkekyllingen og drakk @Cider til frokost,det @Rumlet godt i magen. @Sola de hadde akkurat stått opp.

Han hadde stått opp @Frøkenfryden tidlig for å få øve i fred. Og håpet at ingen ville høre han.

@hjärterdam synes han var blitt @Lurven men likevel respekterte hun at han ville ha egentid for å øve...

Haha 🥳😆

Skrevet
Ford3000 skrev (1 time siden):

Gleder meg til fortsettelsen! 😊

Kansellert siden alle ble syke av å drikke meg 😈

Skrevet
Lurven skrev (4 timer siden):

Episode 537 sånn cirka.

Tannfeens paradis 

Han bannet høyt!

Ååå spennende🥰

og frøkenfryden-tidlig! Et uttrykk😃

• Liker 1
Skrevet
Frøkenfryden skrev (7 minutter siden):

Ååå spennende🥰

Du er en fryd for øynene ❤️

• Hjerte 1
Gjest Lurven
Skrevet
Frøkenfryden skrev (1 time siden):

Ååå spennende🥰

Ja det er før hanen galer for å si det sånn

Skrevet
Lurven skrev (6 minutter siden):

Ja det er før hanen galer for å si det sånn

Det er under måketinget. Dei har MYKJE på gang 06 ass😂

Skrevet
Cid skrev (1 time siden):

Du er en fryd for øynene ❤️

Nåååh:ninuskapus:

Gjest Lurven
Skrevet
Frøkenfryden skrev (23 minutter siden):

Det er under måketinget. Dei har MYKJE på gang 06 ass😂

Ja de måkene hos deg har ikke 06 for  å si det sånn

Skrevet
Lurven skrev (6 timer siden):

Episode 537 sånn cirka.

Tannfeens paradis 

Han bannet høyt!

😍😍🤩🤩

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...