Cid Skrevet 14. april 2023 #22441 Skrevet 14. april 2023 Lurven skrev (4 timer siden): Du får nøye deg med kvarg Kvarg Veum
Helene1982 Skrevet 14. april 2023 #22442 Skrevet 14. april 2023 Lurven skrev (På 12.4.2023 den 17.43): Episode 532 Vårtegn Vinterens kalde omfavnelse hadde endelig begynt å slippe taket, denne hadde føltes som en klem som er akkurat så lang at det ble kleint og ubehagelig. Litt som klemmene @Lurven pleide å gi når han var underernært på kjærlighet og kroppskontakt. Men nå var våren atter kommet, det var i grevens tid, den hadde brukt like lang tid på å komme som @TheHairyToothfairy under en gjennomsnittlig sesjon med fiffling og foffling. Hos @Frøkenfryden hadde måkene endelig begynt å ligge sammen på nærmeste hustak, fryden frydet seg over synet mens hun spiste mokkabønner og sniffet i seg vårens dufter. I mellomtiden var @Adobyen ute å gikk tur med @Rosakatten sin, små tuer med hundebæsj hadde begynt å stikke frem som små hårstrå i nesen, uten sammenligning forøvrig. @Hoppetaujenta som hadde vært ute en vårdag før hadde erfaring med å unngå å tråkke i hundebæsj, hun hoppet like elegant over disse som reklamefilmene på YouTube @Embla Othea var ikke like erfaren, hun tråkket rett som det var i både hunde og mårbæsj, hun bannet høyt inni seg, så høyt at det nesten kunne høres. @Sola de hadde også våknet, dette var hennes tid, tiden da hun endelig skulle begynne å skinne igjen. Hele vinteren hadde hun gjemt seg inne og vasket klær. Sånn ca midt i Vårt vakre mødreland, var det blitt den tiden på året da @Kvakkekyllingen igjen hadde eggløsning, masse egg løsnet fra kroppen hennes og ville bli til små kyllinger utover sommeren. @Boetica var endelig ferdig med sin overgang, og gikk en ny vår i møte Helt nord i landet hadde beveren til @Ford3000 våknet fra dvalen og var klar for nye eventyr. Et annet sted i landet var @Fighter83 vårkåt og satt på verandaen og solte seg uten topplue Imens var @Helene1982 på jakt etter snegler hun kunne klemme slimet ut av for å si det sånn. @Athena Freyja konkluderte med at våren endelig var kommet, og den var kommet, ikke som påskeharen på kjærringa (som stikker like fort som han kommer),men for å bli! Jeg elsker at jeg i sann såpeseriestil av og til dukker opp i serien. Jeg vet ikke om jeg er min egen eneggede tvilling eller om jeg har vært i koma, men jeg liker det 💗
Gjest Lurven Skrevet 14. april 2023 #22443 Skrevet 14. april 2023 Helene1982 skrev (47 minutter siden): Jeg elsker at jeg i sann såpeseriestil av og til dukker opp i serien. Jeg vet ikke om jeg er min egen eneggede tvilling eller om jeg har vært i koma, men jeg liker det 💗 Du er del som trekker i trådene våre, master of puppets kan man si
Gjest Lurven Skrevet 14. april 2023 #22444 Skrevet 14. april 2023 (endret) Episode 534 Kvinneguiden grand Prix. Det var klart for den store finalen i KGP Der sosioprat klientene skulle lage sine egne versjoner av kjente slagere. Og ha finurlige artistnavn @Hoppetaujenta Nora brokksvett- Boy boy- @Frøkenfryden dåse kveleland- intet nytt under kjolen @jukkapalme Kirsti sparegris- jukkemann @Adobyen Sodd børre- stressless @Titania skorgan- Casanova @TheHairyToothfairy jan treigen- bil etter bil @Lurven Fin kald vik- aldri i underlivet @Athena Freyjadolly deluxe- lenge leve underlivet @Fighter83 Bobby sucks- la oss swinge @Ford3000 Karoline knuger- Ford vår jord @Kvakkekyllingen- kåt Gulbrandsen- i mitt underliv @Anonymburker kjedelig stokkand- Hamburger stor @TheHairyToothfairy- Aleksander håndbak- Toothfairytale @CAPS LOCK Didrik sol i tangaen- my hard is yours @Peanut agnete- penisbreaker @Polly Ester klein O- spirit in the skyr @Rosakatt sub woman- give that pussy a banana @Cid sel krykke bø- se ilderen lyse Endret 14. april 2023 av Lurven Cid må med
Fighter83 Skrevet 14. april 2023 #22447 Skrevet 14. april 2023 Hahahaha🤣🤣🤣 Likte veldig godt denne episoden👏
Cid Skrevet 14. april 2023 #22448 Skrevet 14. april 2023 Lurven skrev (38 minutter siden): Episode 534 Kvinneguiden grand Prix. Det var klart for den store finalen i KGP Der sosioprat klientene skulle lage sine egne versjoner av kjente slagere. Og ha finurlige artistnavn @Hoppetaujenta Nora brokksvett- Boy boy- @Frøkenfryden dåse kveleland- intet nytt under kjolen @jukkapalme Kirsti sparegris- jukkemann @Adobyen Sodd børre- stressless @Titania skorgan- Casanova @TheHairyToothfairy jan treigen- bil etter bil @Lurven Fin kald vik- aldri i underlivet @Athena Freyjadolly deluxe- lenge leve underlivet @Fighter83 Bobby sucks- la oss swinge @Ford3000 Karoline knuger- Ford vår jord @Kvakkekyllingen- kåt Gulbrandsen- i mitt underliv @Anonymburker kjedelig stokkand- Hamburger stor @TheHairyToothfairy- Aleksander håndbak- Toothfairytale @CAPS LOCK Didrik sol i tangaen- my hard is yours @Peanut agnete- penisbreaker @Polly Ester klein O- spirit in the skyr @Rosakatt sub woman- give that pussy a banana Meg er Cid-Sel Kyrkjebø 1
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 14. april 2023 #22449 Skrevet 14. april 2023 Lurven skrev (41 minutter siden): Episode 534 Kvinneguiden grand Prix. Det var klart for den store finalen i KGP Der sosioprat klientene skulle lage sine egne versjoner av kjente slagere. Og ha finurlige artistnavn @Hoppetaujenta Nora brokksvett- Boy boy- @Frøkenfryden dåse kveleland- intet nytt under kjolen @jukkapalme Kirsti sparegris- jukkemann @Adobyen Sodd børre- stressless @Titania skorgan- Casanova @TheHairyToothfairy jan treigen- bil etter bil @Lurven Fin kald vik- aldri i underlivet @Athena Freyjadolly deluxe- lenge leve underlivet @Fighter83 Bobby sucks- la oss swinge @Ford3000 Karoline knuger- Ford vår jord @Kvakkekyllingen- kåt Gulbrandsen- i mitt underliv @Anonymburker kjedelig stokkand- Hamburger stor @TheHairyToothfairy- Aleksander håndbak- Toothfairytale @CAPS LOCK Didrik sol i tangaen- my hard is yours @Peanut agnete- penisbreaker @Polly Ester klein O- spirit in the skyr @Rosakatt sub woman- give that pussy a banana Haha! Hvor lenge har du jobbet med denne? Er jo knall! Tror du kunne gitt ut bok lurv 😁
Gjest Lurven Skrevet 14. april 2023 #22450 Skrevet 14. april 2023 Cid skrev (42 minutter siden): Meg er Cid-Sel Kyrkjebø Innerst i selen
Gjest Lurven Skrevet 14. april 2023 #22451 Skrevet 14. april 2023 Kvakkekyllingen skrev (40 minutter siden): Haha! Hvor lenge har du jobbet med denne? Er jo knall! Tror du kunne gitt ut bok lurv 😁 Hadde sånn ca 25 prosent klart I hodet og kom på resten mens jeg skrev. Bok kommer i 2082 rundt juletider.
Frøkenfryden Skrevet 14. april 2023 #22452 Skrevet 14. april 2023 Lurven skrev (1 time siden): Episode 534 Kvinneguiden grand Prix. Det var klart for den store finalen i KGP Der sosioprat klientene skulle lage sine egne versjoner av kjente slagere. Og ha finurlige artistnavn @Hoppetaujenta Nora brokksvett- Boy boy- @Frøkenfryden dåse kveleland- intet nytt under kjolen @jukkapalme Kirsti sparegris- jukkemann @Adobyen Sodd børre- stressless @Titania skorgan- Casanova @TheHairyToothfairy jan treigen- bil etter bil @Lurven Fin kald vik- aldri i underlivet @Athena Freyjadolly deluxe- lenge leve underlivet @Fighter83 Bobby sucks- la oss swinge @Ford3000 Karoline knuger- Ford vår jord @Kvakkekyllingen- kåt Gulbrandsen- i mitt underliv @Anonymburker kjedelig stokkand- Hamburger stor @TheHairyToothfairy- Aleksander håndbak- Toothfairytale @CAPS LOCK Didrik sol i tangaen- my hard is yours @Peanut agnete- penisbreaker @Polly Ester klein O- spirit in the skyr @Rosakatt sub woman- give that pussy a banana @Cid sel krykke bø- se ilderen lyse Kveleland😂 Nåååå det er nyheter under kjolen altså! 😁
Frøkenfryden Skrevet 14. april 2023 #22453 Skrevet 14. april 2023 Lurven skrev (13 minutter siden): Innerst i selen Er det et positivt sel-bilde😆
Gjest Lurven Skrevet 14. april 2023 #22454 Skrevet 14. april 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Er det et positivt sel-bilde😆 Selfølgelig
Gjest Lurven Skrevet 14. april 2023 #22455 Skrevet 14. april 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Kveleland😂 Nåååå det er nyheter under kjolen altså! 😁 Åhåi!
Cid Skrevet 14. april 2023 #22456 Skrevet 14. april 2023 Frøkenfryden skrev (6 minutter siden): Er det et positivt sel-bilde😆 En sel-fie 2
Helene1982 Skrevet 14. april 2023 #22457 Skrevet 14. april 2023 Lurven skrev (1 time siden): Episode 534 Kvinneguiden grand Prix. Det var klart for den store finalen i KGP Der sosioprat klientene skulle lage sine egne versjoner av kjente slagere. Og ha finurlige artistnavn @Hoppetaujenta Nora brokksvett- Boy boy- @Frøkenfryden dåse kveleland- intet nytt under kjolen @jukkapalme Kirsti sparegris- jukkemann @Adobyen Sodd børre- stressless @Titania skorgan- Casanova @TheHairyToothfairy jan treigen- bil etter bil @Lurven Fin kald vik- aldri i underlivet @Athena Freyjadolly deluxe- lenge leve underlivet @Fighter83 Bobby sucks- la oss swinge @Ford3000 Karoline knuger- Ford vår jord @Kvakkekyllingen- kåt Gulbrandsen- i mitt underliv @Anonymburker kjedelig stokkand- Hamburger stor @TheHairyToothfairy- Aleksander håndbak- Toothfairytale @CAPS LOCK Didrik sol i tangaen- my hard is yours @Peanut agnete- penisbreaker @Polly Ester klein O- spirit in the skyr @Rosakatt sub woman- give that pussy a banana @Cid sel krykke bø- se ilderen lyse Nok en gang blir jeg behandlet som en Fremling. Hva døljer du egentlig for mig?
Ciaran og Ciara Skrevet 14. april 2023 #22458 Skrevet 14. april 2023 Cid skrev (4 minutter siden): En sel-fie
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 14. april 2023 #22459 Skrevet 14. april 2023 Lurven skrev (50 minutter siden): Hadde sånn ca 25 prosent klart I hodet og kom på resten mens jeg skrev. Bok kommer i 2082 rundt juletider. Hehe. Godt gjort! Gleder meg. Skal skrive den på ønskelista allerede😁
Ford3000 Skrevet 14. april 2023 #22460 Skrevet 14. april 2023 Lurven skrev (2 timer siden): Episode 534 Kvinneguiden grand Prix. Det var klart for den store finalen i KGP Der sosioprat klientene skulle lage sine egne versjoner av kjente slagere. Og ha finurlige artistnavn @Hoppetaujenta Nora brokksvett- Boy boy- @Frøkenfryden dåse kveleland- intet nytt under kjolen @jukkapalme Kirsti sparegris- jukkemann @Adobyen Sodd børre- stressless @Titania skorgan- Casanova @TheHairyToothfairy jan treigen- bil etter bil @Lurven Fin kald vik- aldri i underlivet @Athena Freyjadolly deluxe- lenge leve underlivet @Fighter83 Bobby sucks- la oss swinge @Ford3000 Karoline knuger- Ford vår jord @Kvakkekyllingen- kåt Gulbrandsen- i mitt underliv @Anonymburker kjedelig stokkand- Hamburger stor @TheHairyToothfairy- Aleksander håndbak- Toothfairytale @CAPS LOCK Didrik sol i tangaen- my hard is yours @Peanut agnete- penisbreaker @Polly Ester klein O- spirit in the skyr @Rosakatt sub woman- give that pussy a banana @Cid sel krykke bø- se ilderen lyse Har faktisk laget en dansebandversjon av Ford vår jord og håper flest mulig kommer til dansebandfestivalen i Sverige i år for å danse til den! 😊 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå