Titania Skrevet 13. april 2023 #22421 Skrevet 13. april 2023 Lurven skrev (4 minutter siden): Håper du satte prIS på hIStorien Setter alltid prIS på dine historier Kollegaene lurte på hva jeg humret av, så det sier vel sitt
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 13. april 2023 #22422 Skrevet 13. april 2023 Lurven skrev (1 time siden): Episode 533 @Titania møter et isfjell @Titania var endelig ferdig med å bygge Lego og skulle ut på jomfruturen sin. Håhåhå tenkte @Frøkenfryden, får vi høre om noe juicy greier nå. Neida. Det var nemlig første gangen hun skulle ut å kjøpe seg is. Hun dro ned til markedet, der satt det en del tvilsomme typer og solgte is. Det var så mye å velge i, et helt fjell av forskjellige smaker og fasonger. @Adobyen solgte pen is- den smakte Ost og crème fraiche @Peanut solgte anis- søt og god I smaken @Lurven solgte cannab is- denne var også litt søt, men kan gjøre deg litt sløv @Boetica solgte mel is - litt klissete men god @Kvakkekyllingen solgte klitor is - denne smakte fisk @Embla Othea solgte gr is - smakte bacon @TheHairyToothfairy solgte kn is- denne var fylt med sentralstimulerende stoffer som får deg til å le @Polly Ester solgte grat is- denne smakte ingenting, men koster heller ikke noe @Rosakatt solgte R is- denne måtte kokes i vann før den kunne fortæres @AliceNextDoor solgte al is- denne smakte som bratwürst @Titania var svært fornøyd og lot all isen synke inn i seg. Klitor is passer skikkelig godt sammen med pen is. 😁
Gjest Lurven Skrevet 13. april 2023 #22423 Skrevet 13. april 2023 Kvakkekyllingen skrev (5 minutter siden): Klitor is passer skikkelig godt sammen med pen is. 😁 Jada det er en fin kombInaSjon
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 13. april 2023 #22424 Skrevet 13. april 2023 Lurven skrev (17 minutter siden): Jada det er en fin kombInaSjon Ja. Jeg liker best lakr is 🍨
Gjest Adobyen Skrevet 13. april 2023 #22425 Skrevet 13. april 2023 Lurven skrev (2 timer siden): Jada det er en fin kombInaSjon Ja, fy flate!
Ciaran og Ciara Skrevet 13. april 2023 #22426 Skrevet 13. april 2023 Adobyen skrev (43 minutter siden): Ja, fy flate! 🤣🤣👍👍
Gjest Lurven Skrevet 13. april 2023 #22427 Skrevet 13. april 2023 Kvakkekyllingen skrev (3 timer siden): Ja. Jeg liker best lakr is 🍨 Aiiii, glemte å ta med den
Gjest Lurven Skrevet 13. april 2023 #22428 Skrevet 13. april 2023 (endret) Titania skrev (4 timer siden): Setter alltid prIS på dine historier Kollegaene lurte på hva jeg humret av, så det sier vel sitt Bra du tar det med et glIS vil ikke at du skal være mISfornøyd Endret 13. april 2023 av Lurven
Cid Skrevet 13. april 2023 #22430 Skrevet 13. april 2023 TheHairyToothfairy skrev (1 time siden): Faen ass, nå vil jeg ha is To is? 1
Gjest Boetica Skrevet 13. april 2023 #22431 Skrevet 13. april 2023 Lurven skrev (9 timer siden): Du vil blomstre og sånn Åh godt å ha det skriftlig
Embla Othea Skrevet 13. april 2023 #22432 Skrevet 13. april 2023 Lurven skrev (9 timer siden): Episode 533 @Titania møter et isfjell @Titania var endelig ferdig med å bygge Lego og skulle ut på jomfruturen sin. Håhåhå tenkte @Frøkenfryden, får vi høre om noe juicy greier nå. Neida. Det var nemlig første gangen hun skulle ut å kjøpe seg is. Hun dro ned til markedet, der satt det en del tvilsomme typer og solgte is. Det var så mye å velge i, et helt fjell av forskjellige smaker og fasonger. @Adobyen solgte pen is- den smakte Ost og crème fraiche @Peanut solgte anis- søt og god I smaken @Lurven solgte cannab is- denne var også litt søt, men kan gjøre deg litt sløv @Boetica solgte mel is - litt klissete men god @Kvakkekyllingen solgte klitor is - denne smakte fisk @Embla Othea solgte gr is - smakte bacon @TheHairyToothfairy solgte kn is- denne var fylt med sentralstimulerende stoffer som får deg til å le @Polly Ester solgte grat is- denne smakte ingenting, men koster heller ikke noe @Rosakatt solgte R is- denne måtte kokes i vann før den kunne fortæres @AliceNextDoor solgte al is- denne smakte som bratwürst @Titania var svært fornøyd og lot all isen synke inn i seg. Liker best kyllingbacon, jeg. 1
Cid Skrevet 13. april 2023 #22433 Skrevet 13. april 2023 Boetica skrev (42 minutter siden): Åh godt å ha det skriftlig Bedre enn muntlig?
Gjest Boetica Skrevet 13. april 2023 #22434 Skrevet 13. april 2023 Cid skrev (42 minutter siden): Bedre enn muntlig? Ja, det skal opp i glass og ramme at jeg er en blomstrende quinde 💃
Gjest Lurven Skrevet 13. april 2023 #22435 Skrevet 13. april 2023 Boetica skrev (2 timer siden): Ja, det skal opp i glass og ramme at jeg er en blomstrende quinde 💃 Du mener vel jente
Ciaran og Ciara Skrevet 13. april 2023 #22436 Skrevet 13. april 2023 Embla Othea skrev (3 timer siden): Liker best kyllingbacon, jeg. 🥰🥰
Gjest Boetica Skrevet 13. april 2023 #22437 Skrevet 13. april 2023 Lurven skrev (1 time siden): Du mener vel jente Søren at du oppdaget at jeg har en fake bruker der jeg skryter på meg hetetokter
Frøkenfryden Skrevet 14. april 2023 #22438 Skrevet 14. april 2023 Lurven skrev (22 timer siden): Episode 533 @Titania møter et isfjell @Titania var endelig ferdig med å bygge Lego og skulle ut på jomfruturen sin. Håhåhå tenkte @Frøkenfryden, får vi høre om noe juicy greier nå. Neida. Det var nemlig første gangen hun skulle ut å kjøpe seg is. Hun dro ned til markedet, der satt det en del tvilsomme typer og solgte is. Det var så mye å velge i, et helt fjell av forskjellige smaker og fasonger. @Adobyen solgte pen is- den smakte Ost og crème fraiche @Peanut solgte anis- søt og god I smaken @Lurven solgte cannab is- denne var også litt søt, men kan gjøre deg litt sløv @Boetica solgte mel is - litt klissete men god @Kvakkekyllingen solgte klitor is - denne smakte fisk @Embla Othea solgte gr is - smakte bacon @TheHairyToothfairy solgte kn is- denne var fylt med sentralstimulerende stoffer som får deg til å le @Polly Ester solgte grat is- denne smakte ingenting, men koster heller ikke noe @Rosakatt solgte R is- denne måtte kokes i vann før den kunne fortæres @AliceNextDoor solgte al is- denne smakte som bratwürst @Titania var svært fornøyd og lot all isen synke inn i seg. Klart jeg ble skuffa, ikke fikk jeg juicy story og aldri is til meg😭 (bra såpe da😃🥳)
Gjest Lurven Skrevet 14. april 2023 #22439 Skrevet 14. april 2023 Boetica skrev (11 timer siden): Søren at du oppdaget at jeg har en fake bruker der jeg skryter på meg hetetokter Du skryter På deg å være hot altså?
Gjest Lurven Skrevet 14. april 2023 #22440 Skrevet 14. april 2023 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Klart jeg ble skuffa, ikke fikk jeg juicy story og aldri is til meg😭 (bra såpe da😃🥳) Du får nøye deg med kvarg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå