Gå til innhold

KG såpeopera

Gjest lurven

Anbefalte innlegg

Cid skrev (Akkurat nå):

Er greit å skravle litt innimellom episoder :) noen av de hyggeligste stundene på kg det siste året har vært når det har vært skravling og god stemning her i tråden 😃

Enig :ball:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurven skrev (3 timer siden):

Episode 513 og påskeepisode 2

Våren står for døren, eller er den kanskje rett uten for veggen.

@

@Frøkenfryden hadde egget meg i lang tid allerede. Eg synas det er på tio at du delar ut egg no. Hun hadde vært på meg som en klegg.

Jeg fikk med meg @Cid , vi var begge klare for å legge egg i postkassene til noen brukere av kvinnegguiden.

Vi må befrukte eggene først sa @Cid, god ide sa jeg, frukt er jo mye sunnere enn godteri.

@Frøkenfryden fikk ananas (du vet hvorfor)

@Sola de fikk solbær (ja det er en frukt)

@Polly Ester fikk appelsin (appelsin betyr eple fra kina)

@Embla Othea fikk rips (fordi hu er smårips)

@Kvakkekyllingen fikk druer ( ta en pause fra karsk)

@TheHairyToothfairy fikk to store meloner (han er så glad i det veit du)

@Titania fikk jordbær (?)

@Athena Freyja fikk epler ( fordi det er hennes favorittfrukt)

@Boetica fikk stikkelsbær (også en frukt)

@Ford3000 fikk banan ( ikke skrell den før bruk, den kan knekke)

@Adobyen fikk bjørnebær( ja det er også en frukt, dessuten heter han Bjørn)

@Peanut fikk kiwi ( fordi hu jobber der)

@jukkapalme fikk kokosnøtter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TheHairyToothfairy skrev (36 minutter siden):

Sønnen til Oluf heter da Lars. Sketsjen går opprinnelig på at han hadde vært på fest og bævar så bedugget at han trodde han lente seg til en vegg når han skulle pisse, men det var da Emma og ikke en vegg. Og siden lillekaren allerede var i aktivitet så ble hun gravid utav det hele.

Ja, jeg husket feil ang. navnet til denne sønnen.

Men sketsjen jeg hørte var at Oluf snakket om denne påsketuren og at han hadde lent seg mot solveggen og 9 mnd etter fødte solveggen en sønn.

Mulig han har fortalt den på flere måter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen
Lurven skrev (3 timer siden):

@

@Frøkenfryden hadde egget meg i lang tid allerede. Eg synas det er på tio at du delar ut egg no. Hun hadde vært på meg som en klegg.

Jeg fikk med meg @Cid , vi var begge klare for å legge egg i postkassene til noen brukere av kvinnegguiden.

Vi må befrukte eggene først sa @Cid, god ide sa jeg, frukt er jo mye sunnere enn godteri.

Tusen takk for de fine bjørnebærene, jeg har dem foreløpig til pynt ved siden av blomstervasen. De var av en sjelden type, eller kanskje genmannipulte, for se på disse små luringene:

8835F294-3FE2-45FB-85F9-AFC830F22BA9.jpeg

Endret av Adobyen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (18 timer siden):

:yvonne:

Får jeg mokkabønner og kabaret? 

Du får det av meg 😃

638101455103569545-2058527.jpg
large

TheHairyToothfairy skrev (21 timer siden):

@Lurven feiret bursdag og skull3 få gaver fra KGerne.

Først kom @Kvakkekyllingen med  påskeegg. Lurven ble henrykt og åpnet med lurvete iver - og smilet falt da han så innholdet. Det lå papir etter Smil, men det var kun to biter igjen. Alle Hubba Bubbaene var tygget på og fotballklistermerkene var byttet ut med bare de dårligste. @Lurven jaget @Kvakkekyllingen ut.

Så kom @Adobyen, han hadde med seg utgått skråtobakk og gavekort på videoutleie. Fra 1993. "Ut!" Ropte @Lurven!

@Frøkenfryden hadde med tre OnlyFans abonnement fra Villige Vigdis, Enorme Eleonora og Deilige Dorthe. @Lurven jaget henne ut, men stakk en lapp i lomma hennes hvor han skrev at han egentlig var veldig takknemlig - men de andre så på og da måtte han være streng.

@TheHairyToothfairy hadde med femten melketenner og en råtten tann fra en bjørn. "UT!!"

@Ford3000 kom med en konvolutt med 1000 kroner oppi. @Lurven ble glad, endelig en fornuftig gave. Men @Ford3000 spurte om hun kunne få låne 700 kroner til en kopp kaffe og desuten 200 til bussen hjem. @Lurven jaget @Ford3000 og kastet en tier etter.

@Cid kom med en spennende film. @Lurven ble glad igjen, helt til Cid spoilet filmen med poenget om hvordan helten i filmen dør og hvem som drepte ham. @Lurven jaget ham ut!

@AliceNextDoor kom med CD-boks med alle Modern Talkings hits. @Lurven jaget henne ut mens han gråt.

@Rosakatt kom med vidundermiddel laget av brent åbbår kokt sammen med hestelim og asparges. Skal tas i 400 doser på 200 dager og gir hele 100% større penis. @Lurven løp etter og viftet med en vibrator han tilfeldigvis fant liggende i stuen.

@hjärterdam kom med kattunger. @Lurven kunne ikke akkurat jage henne ut, men ble nå sittende med bryet å finne hjem til dem. Alle 13.

Men det eneste han hadde ønsket seg fikk han ikke, for ingen hadde giddet bake kake til ham. Den måtte han kjøpe selv, og han var ikke brydd med at han ikke delte med noen. @Frøkenfryden fikk en etterpå, når de andre ikke så. Han kunne ikke vise til alle at den gaven satte han veldig pris på!

Dette er @Lurven hver gang han jaget ut folk

Her jager han oss to ut

e58dccd849eece5077fe4ece90768b9d37118b1d

Lurven skrev (21 timer siden):

Episode 512

Tanny står opp for seg selv

God kveld jeg er altså @TheHairyToothfairy, og dette er min stand up. Sa brudgommen høhø neida, joda men det kan vi ta etterpå.

Storbjeff!

Jeg kommer fra et konservativt hjem, selv om man kanskje ikke skulle tro det, som liten ble jeg blant annet fortalt at barna kommer med @Kvakkekyllingen, men det er jo bare tull, alle vet jo at de kommer med storken.

Da jeg kom i puberteten måtte jeg som alle de andre gutta i ytre ballefjord gi kjønnsorganet mitt navn. Der kameratene mine gikk for navn som @Fighter83, @Lurven , @SVK, @CAPS LOCK, @Maskinfører og @Peanut

Gikk jeg for det litt mer uskyldige lokkestokk 

Det ble ofte lock, Stock and two smoking barrels i ungdommen for å si're sånn

Storbjeff!

Har også vært på noen fine ferieturer i Afghanistan og Kosovo, men det ble for lite action. Så jeg dro tilbake til Norge.

Har jobbet på både 3 brødre og 2 søstre

Storbjeff!

Er flink til å passe på dører,  ingen dører har noengang blitt ødelagt på min vakt.

Har alltid vært glad i å spille kort, har blitt mange sene nattetimer med klespoker med @Adobyen , @Frøkenfryden  og @Lurven mens vi har drukket  @Cid er 

og spist @Peanuter

Til slutt klarte jeg faktisk å spille kortene mine riktige og trakk @hjärterdam.

Storbjeff!

Hva mener du med storbjeff?

Frøkenfryden skrev (På 28.3.2023 den 16.59):

Påskeepisode 1. 

Det var den vinteren våren ikke kom,  men snøen lurte rundt skyene stadig vekk. Den fylte tunene med snø og den fylte kvinneguiden-tråder av typen «hva som går en på nervene». 
Noen hadde på seg kløvergrønt hver dag i håp om å fremskynde prosessen, mens andre koste puser og kjøpte egon-pizza mens de smurte seg med tålmodighet.

@Frøkenfrydensyntes det var vanskelig å redde alle på jobb, så hun ville heller være en påskehare og gi enkle gleder. Så hun avspaserte for å fylle påskeegg til KG-gjengen🐣

Hun startet med trofaste @Cid. Han fikk et egg med kald cola, og varme nudler med kylling og en minnebok om Kg våren 2022 som Fryden hadde illustrert med blomster og 69 bier. Til minne om det som var.

@Hoppetaujentafikk et egg med gavekort på hjemlevering fra MENY og ODA ut året. Hun starter inspisere is-menyen i begge butikker lynkvikt, men kom på at det var jo litt is-stopp og sunnhet.. heldigvis fant hun en zeroh-saft med royal trippel-smak i egget også, i tillegg til en frier som faktisk dugde!

@Athena Freyjaåpnet sitt egg på fredagen, klar for helgekos. Hun fikk favoritt-kims-potetgull. Og en signert plakat av Jarle Bernhoft. Den havnet over senga for å si’re sånn. 

@Lurven fikk en ny treningsshorts i sitt egg. Med bilde av Minni Mus på hver rumpeball bak, og en ananas fremme. Og en matchende T-skjorte med «ananas ringer i juice». Fryden knegget ennå over morsomheten i orddelingsfeilen og gledet seg til Lurvie skulle se dette. Han derimot var opptatt av at ananas på tøyet gav ham litt av spensten han hadde i 2004 og dro rett på løpetur mot Nordstrand for å vise seg for fiffen. 

@Kvakkekyllingen fikk et egg med en kyllingfilet med tacokrydder, en porselenskylling og en stripper. Sistnevnte var for å bli litt kjent før utdrikningslaget, slik at hun også kjenner hans verdier på innsida, og ikke bare liker han for kyllinglåra for å si’re sånn. 😁

@SVK Fikk tacosausen til los tacos, som Fryden husket han hadde ønsket oppskrift på et halvt års tid. 

@FrankDrebin fikk en krokanrull og gavekort på 10 imøtekommende kunder på jobb 😁 (kan løses inn ved behov.)

@Adobyen Fikk en kortreist svineknoke som grynta ennå og en surdeig til bakingen, med hint av påskelilje og kakao.

@TheHairyToothfairy Fikk to modeller. En lekker bil bestående av 696969 deler, og en modell til å ligge på panseret.., sistnevnte kunne blåses opp. 

@hjärterdam fikk en mummikopp, ny for sesongen, med en pjolter oppi så hun kunne døyve stresset ved å lure på hvordan det skulle bli plass til ennå en modell..

@AliceNextDoor Fikk bratwurst og Derrick på vhs.

@Geojak Fikk kaffe, rundstykker og en .. bonusresept på det du vet😁 

@Peanut Fikk dørskilt til det nye huset, det var på 1 meter for å få plass til alle emojiene hun syntes måtte med. 

@Boetica Fikk nytt smågodt siden hun spiste opp alt påskegodtet helga som var. Samt ett ekstra egg Fryden gravde ned utenfor jobben sin, da hun antok det ville ta en halv påske før Boetica fant dette. 

@Ford3000 Fikk ahlgrens biler og et nytt nick slik at Bevern ikke forfulgte mer. Nytt nick ble Føkkbevers2000

Takker for egget :rodmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lurven
Adobyen skrev (2 minutter siden):

Tusen takk for de fine bjørnebærene, jeg har dem foreløpig til pynt ved siden av blomstervasen. De var av en sjelden type, eller kanskje genmannipulte, for se på disse små luringene:

Gen manipulte haha, den var god

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (14 minutter siden):

😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (7 timer siden):

@

Det er bare ungjenter under 18 år som er smårips. Jeg er 21. Skjerpings. :jolie:

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (3 minutter siden):

Det er bare ungjenter under 18 år som er smårips. Jeg er 21. Skjerpings. :jolie:

:klappe::klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurven

Episode 514

Om hundre år er allting glemt. (Denne er nok glemt om 100 år, muligens litt før)

@Adobyen og @Cid satt og snakket om @Sola de , da skinte hun plutselig, men det var lyset som reflekterte seg i huden hennes, hun hadde nemlig glemt å vaske tøy. Men nøden lærer jo som kjent naken kvinne å spinne, hun begynte å få dårlig tid, husk at hastverk er lastverk formante @Athena Freyja.

Ja og øvelse gjør mester sa @Hoppetaujenta.

Hald kjeften dykkar skreik @Frøkenfryden

Tale er sølv taushet er gull.

@Titania var på vei for å redde henne, men måtte stoppe på McDonald's først,  uten mat og drikke duger helten ikke veit dere.

@Kvakkekyllingen ville bare sabotere hele greia, og gravde en grav for de andre,  men den falt hun i selv.

@Cid og @Adobyen satt å så på rompa til @Rosakatt, når enden er god er allting godt hvisket de seg imellom

I mellomtiden hadde @Polly Ester blitt tørst, og hun gikk over bekken etter vann, da så hun at gresset var mye grønnere på den andre siden.

Langt borte fikk hun se to Fæle typer, det var @TheHairyToothfairy og @Lurven.

En ulykke kommer sjelden alene sa hun, 

Plutselig dukket @Ford3000 og ville selge noe skinn, åhåhå du sa @Polly Ester, ikke selg skinnet før beveren er skutt a.

En enslig svale dukket opp i horisonten. 

Men det var fortsatt vinter.

@Kvakkekyllingen kom plutselig flyvende og satte seg på hånda til @Boetica.

Åhå du er mye finere enn de ti på taket der borte.

Plutselig var det tid for å lage mat, den oppgaven tok @Embla Othea, @Fighter83, @Peanut, @SVK og @Sjokoladepenge seg av, det ble mye søl.

Men alt har en ende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (2 minutter siden):

Episode 514

Om hundre år er allting glemt. (Denne er nok glemt om 100 år, muligens litt før)

@Adobyen og @Cid satt og snakket om @Sola de , da skinte hun plutselig, men det var lyset som reflekterte seg i huden hennes, hun hadde nemlig glemt å vaske tøy. Men nøden lærer jo som kjent naken kvinne å spinne, hun begynte å få dårlig tid, husk at hastverk er lastverk formante @Athena Freyja.

@Titania var på vei for å redde henne, men måtte stoppe på McDonald's først,  uten mat og drikke duger helten ikke veit dere.

@Kvakkekyllingen ville bare sabotere hele greia, og gravde en grav for de andre,  men den falt hun i selv.

@Cid og @Adobyen satt å så på rompa til @Rosakatt, når enden er god er allting godt hvisket de seg imellom

I mellomtiden hadde @Polly Ester blitt tørst, og hun gikk over bekken etter vann, da så hun at gresset var mye grønnere på den andre siden.

Plutselig dukket @Ford3000 og ville selge noe skinn, åhåhå du sa @Polly Ester, ikke selg skinnet før beveren er skutt a.

Plutselig var det tid for å lage mat, den oppgaven tok @Embla Othea, @Fighter83, @Peanut, @SVK og @Sjokoladepenge seg av, det ble mye søl.

Men alt har en ende. 

Oioi, nå var du finurlig flink☺️

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurven skrev (3 minutter siden):

Episode 514

Men alt har en ende. 

Ein svale gjer ingen sommar. Men ein lurv gjer sosioprat🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (3 minutter siden):

Episode 514

Men alt har en ende. 

😍😍🤩🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (4 timer siden):

Du får det av meg 😃

638101455103569545-2058527.jpg
large

Dette er @Lurven hver gang han jaget ut folk

Her jager han oss to ut

e58dccd849eece5077fe4ece90768b9d37118b1d

Hva mener du med storbjeff?

Takker for egget :rodmer:

Mokkabønner og kabaret! Vi er best buds!:mynona2:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er greit å skravle litt innimellom episoder :) noen av de hyggeligste stundene på kg det siste året har vært når det har vært skravling og god stemning her i tråden 😃

Jaaaa:ninuskapus:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (7 timer siden):

@

Ååå du rimer! Fryden blir glad! Bedre med egg enn å møte en vegg si’! 😁

Eg veit! The apple to my pine.. eller no sånt. 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre med dangelbær i egget enn i rumpa 🤪

Er det nå virkelig det? 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...