Ford3000 Skrevet 29. mars 2023 #22001 Skrevet 29. mars 2023 Lurven skrev (4 timer siden): Løper ut hele året. Jeg løper kun fra Fanden. Det jeg kaller edderkopper for. 1
Gjest Lurven Skrevet 29. mars 2023 #22002 Skrevet 29. mars 2023 Ford3000 skrev (1 time siden): Jeg løper kun fra Fanden. Det jeg kaller edderkopper for. Løper de etter?
Ford3000 Skrevet 29. mars 2023 #22003 Skrevet 29. mars 2023 Lurven skrev (57 minutter siden): Løper de etter? Ja! Noen hopper til og med! Det er jo rene terroren her. Skulle fått trent noen bevere til å jakte på de syke edderkoppene. 1
Rosakatt Skrevet 29. mars 2023 #22004 Skrevet 29. mars 2023 Ford3000 skrev (1 time siden): Ja! Noen hopper til og med! Det er jo rene terroren her. Skulle fått trent noen bevere til å jakte på de syke edderkoppene. Fysj edderkopper er de værste skapningene på denne jord! De som ikke er redd dem er jo direkte frelst
Frøkenfryden Skrevet 29. mars 2023 #22005 Skrevet 29. mars 2023 TheHairyToothfairy skrev (15 timer siden): Akkurat passe mengder deler på den modellen! Flaks😁 1
Ford3000 Skrevet 29. mars 2023 #22006 Skrevet 29. mars 2023 Rosakatt skrev (2 timer siden): Fysj edderkopper er de værste skapningene på denne jord! De som ikke er redd dem er jo direkte frelst Edderkopper er utrolig nok fine dyr, holder nede andre skadedyr og insekter, men problemet er at man ser de og de løper etter en og prøver å drepe en. Har innsett at jeg kanskje likner for mye på et skadedyr. Det er vel ikke edderkoppen sin feil, men min egen. Har opprettet spleis for å få råd til kirurgi, der målet er å se ut som en modell. Blir ganske kostbart. Det fins verre dyr her på jord enn edderkopper, det ene dyret bor i Russland...
TheHairyToothfairy Skrevet 29. mars 2023 #22007 Skrevet 29. mars 2023 @Lurven feiret bursdag og skull3 få gaver fra KGerne. Først kom @Kvakkekyllingen med påskeegg. Lurven ble henrykt og åpnet med lurvete iver - og smilet falt da han så innholdet. Det lå papir etter Smil, men det var kun to biter igjen. Alle Hubba Bubbaene var tygget på og fotballklistermerkene var byttet ut med bare de dårligste. @Lurven jaget @Kvakkekyllingen ut. Så kom @Adobyen, han hadde med seg utgått skråtobakk og gavekort på videoutleie. Fra 1993. "Ut!" Ropte @Lurven! @Frøkenfryden hadde med tre OnlyFans abonnement fra Villige Vigdis, Enorme Eleonora og Deilige Dorthe. @Lurven jaget henne ut, men stakk en lapp i lomma hennes hvor han skrev at han egentlig var veldig takknemlig - men de andre så på og da måtte han være streng. @TheHairyToothfairy hadde med femten melketenner og en råtten tann fra en bjørn. "UT!!" @Ford3000 kom med en konvolutt med 1000 kroner oppi. @Lurven ble glad, endelig en fornuftig gave. Men @Ford3000 spurte om hun kunne få låne 700 kroner til en kopp kaffe og desuten 200 til bussen hjem. @Lurven jaget @Ford3000 og kastet en tier etter. @Cid kom med en spennende film. @Lurven ble glad igjen, helt til Cid spoilet filmen med poenget om hvordan helten i filmen dør og hvem som drepte ham. @Lurven jaget ham ut! @AliceNextDoor kom med CD-boks med alle Modern Talkings hits. @Lurven jaget henne ut mens han gråt. @Rosakatt kom med vidundermiddel laget av brent åbbår kokt sammen med hestelim og asparges. Skal tas i 400 doser på 200 dager og gir hele 100% større penis. @Lurven løp etter og viftet med en vibrator han tilfeldigvis fant liggende i stuen. @hjärterdam kom med kattunger. @Lurven kunne ikke akkurat jage henne ut, men ble nå sittende med bryet å finne hjem til dem. Alle 13. Men det eneste han hadde ønsket seg fikk han ikke, for ingen hadde giddet bake kake til ham. Den måtte han kjøpe selv, og han var ikke brydd med at han ikke delte med noen. @Frøkenfryden fikk en etterpå, når de andre ikke så. Han kunne ikke vise til alle at den gaven satte han veldig pris på! 4
Ford3000 Skrevet 29. mars 2023 #22008 Skrevet 29. mars 2023 TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): @Lurven feiret bursdag og skull3 få gaver fra KGerne. Først kom @Kvakkekyllingen med påskeegg. Lurven ble henrykt og åpnet med lurvete iver - og smilet falt da han så innholdet. Det lå papir etter Smil, men det var kun to biter igjen. Alle Hubba Bubbaene var tygget på og fotballklistermerkene var byttet ut med bare de dårligste. @Lurven jaget @Kvakkekyllingen ut. Så kom @Adobyen, han hadde med seg utgått skråtobakk og gavekort på videoutleie. Fra 1993. "Ut!" Ropte @Lurven! @Frøkenfryden hadde med tre OnlyFans abonnement fra Villige Vigdis, Enorme Eleonora og Deilige Dorthe. @Lurven jaget henne ut, men stakk en lapp i lomma hennes hvor han skrev at han egentlig var veldig takknemlig - men de andre så på og da måtte han være streng. @TheHairyToothfairy hadde med femten melketenner og en råtten tann fra en bjørn. "UT!!" @Ford3000 kom med en konvolutt med 1000 kroner oppi. @Lurven ble glad, endelig en fornuftig gave. Men @Ford3000 spurte om hun kunne få låne 700 kroner til en kopp kaffe og desuten 200 til bussen hjem. @Lurven jaget @Ford3000 og kastet en tier etter. @Cid kom med en spennende film. @Lurven ble glad igjen, helt til Cid spoilet filmen med poenget om hvordan helten i filmen dør og hvem som drepte ham. @Lurven jaget ham ut! @AliceNextDoor kom med CD-boks med alle Modern Talkings hits. @Lurven jaget henne ut mens han gråt. @Rosakatt kom med vidundermiddel laget av brent åbbår kokt sammen med hestelim og asparges. Skal tas i 400 doser på 200 dager og gir hele 100% større penis. @Lurven løp etter og viftet med en vibrator han tilfeldigvis fant liggende i stuen. @hjärterdam kom med kattunger. @Lurven kunne ikke akkurat jage henne ut, men ble nå sittende med bryet å finne hjem til dem. Alle 13. Men det eneste han hadde ønsket seg fikk han ikke, for ingen hadde giddet bake kake til ham. Den måtte han kjøpe selv, og han var ikke brydd med at han ikke delte med noen. @Frøkenfryden fikk en etterpå, når de andre ikke så. Han kunne ikke vise til alle at den gaven satte han veldig pris på! Ååh, fin historie! Har Lurven bursdag idag? 😅
Gjest Lurven Skrevet 29. mars 2023 #22009 Skrevet 29. mars 2023 (endret) Episode 512 Tanny står opp for seg selv God kveld jeg er altså @TheHairyToothfairy, og dette er min stand up. Sa brudgommen høhø neida, joda men det kan vi ta etterpå. Storbjeff! Jeg kommer fra et konservativt hjem, selv om man kanskje ikke skulle tro det, som liten ble jeg blant annet fortalt at barna kommer med @Kvakkekyllingen, men det er jo bare tull, alle vet jo at de kommer med storken. Da jeg kom i puberteten måtte jeg som alle de andre gutta i ytre ballefjord gi kjønnsorganet mitt navn. Der kameratene mine gikk for navn som @Fighter83, @Lurven , @SVK, @CAPS LOCK, @Maskinfører og @Peanut Gikk jeg for det litt mer uskyldige lokkestokk Det ble ofte lock, Stock and two smoking barrels i ungdommen for å si're sånn Storbjeff! Har også vært på noen fine ferieturer i Afghanistan og Kosovo, men det ble for lite action. Så jeg dro tilbake til Norge. Har jobbet på både 3 brødre og 2 søstre Storbjeff! Er flink til å passe på dører, ingen dører har noengang blitt ødelagt på min vakt. Har alltid vært glad i å spille kort, har blitt mange sene nattetimer med klespoker med @Adobyen , @Frøkenfryden og @Lurven mens vi har drukket @Cid er og spist @Peanuter Til slutt klarte jeg faktisk å spille kortene mine riktige og trakk @hjärterdam. Storbjeff! Endret 29. mars 2023 av Lurven
TheHairyToothfairy Skrevet 29. mars 2023 #22010 Skrevet 29. mars 2023 (endret) Lurven skrev (3 minutter siden): Episode 512 Tanny står opp for seg selv God kveld jeg er altså @TheHairyToothfairy, og dette er min stand up. Sa brudgommen høhø neida, joda men det kan vi ta etterpå. Storbjeff! Jeg kommer fra et konservativt hjem, selv om man kanskje ikke skulle tro det, som liten ble jeg blant annet fortalt at barna kommer med @Kvakkekyllingen, men det er jo bare tull, alle vet jo at de kommer med storken. Da jeg kom i puberteten måtte jeg som alle de andre gutta i ytre ballefjord gi kjønnsorganet mitt navn. Der kameratene mine gikk fot navn som @Fighter83, @Lurven , @SVK, @CAPS LOCK, @Maskinfører og @Peanut Gikk jeg fot det litt mer uskyldige lokkestokk Det ble ofte lock, Stock and two smoking barrels i ungdommen for å si're Storbjeff! Har også vært på noen fine ferieturer i Afghanistan og Kosovo, men det ble for lite action. Så jeg dro tilbake til Norge. Har jobbet på både 3 brødre og 2 søstre Storbjeff! Er flink til å passe på dører, ingen dører har noengang blitt ødelagt på min vakt. Har alltid vært glad i å spille kort, har blitt mange sene nattetimer med klespoker med @Adobyen , @Frøkenfryden og @Lurven mens vi har drukket @Cid er og spist @Peanuter Til slutt klarte jeg faktisk å spille kortene mine riktige og trakk @hjärterdam. Storbjeff! Gå alltid for Queen of hearts. Queen of diamonds koster alt for mye, og til sist går ikke kabalen opp! Kan ikke spise nøtter! Endret 29. mars 2023 av TheHairyToothfairy 1
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 29. mars 2023 #22011 Skrevet 29. mars 2023 TheHairyToothfairy skrev (26 minutter siden): @Lurven feiret bursdag og skull3 få gaver fra KGerne. Først kom @Kvakkekyllingen med påskeegg. Lurven ble henrykt og åpnet med lurvete iver - og smilet falt da han så innholdet. Det lå papir etter Smil, men det var kun to biter igjen. Alle Hubba Bubbaene var tygget på og fotballklistermerkene var byttet ut med bare de dårligste. @Lurven jaget @Kvakkekyllingen ut. Så kom @Adobyen, han hadde med seg utgått skråtobakk og gavekort på videoutleie. Fra 1993. "Ut!" Ropte @Lurven! @Frøkenfryden hadde med tre OnlyFans abonnement fra Villige Vigdis, Enorme Eleonora og Deilige Dorthe. @Lurven jaget henne ut, men stakk en lapp i lomma hennes hvor han skrev at han egentlig var veldig takknemlig - men de andre så på og da måtte han være streng. @TheHairyToothfairy hadde med femten melketenner og en råtten tann fra en bjørn. "UT!!" @Ford3000 kom med en konvolutt med 1000 kroner oppi. @Lurven ble glad, endelig en fornuftig gave. Men @Ford3000 spurte om hun kunne få låne 700 kroner til en kopp kaffe og desuten 200 til bussen hjem. @Lurven jaget @Ford3000 og kastet en tier etter. @Cid kom med en spennende film. @Lurven ble glad igjen, helt til Cid spoilet filmen med poenget om hvordan helten i filmen dør og hvem som drepte ham. @Lurven jaget ham ut! @AliceNextDoor kom med CD-boks med alle Modern Talkings hits. @Lurven jaget henne ut mens han gråt. @Rosakatt kom med vidundermiddel laget av brent åbbår kokt sammen med hestelim og asparges. Skal tas i 400 doser på 200 dager og gir hele 100% større penis. @Lurven løp etter og viftet med en vibrator han tilfeldigvis fant liggende i stuen. @hjärterdam kom med kattunger. @Lurven kunne ikke akkurat jage henne ut, men ble nå sittende med bryet å finne hjem til dem. Alle 13. Men det eneste han hadde ønsket seg fikk han ikke, for ingen hadde giddet bake kake til ham. Den måtte han kjøpe selv, og han var ikke brydd med at han ikke delte med noen. @Frøkenfryden fikk en etterpå, når de andre ikke så. Han kunne ikke vise til alle at den gaven satte han veldig pris på! Fine gaver lurv! Må ikke jage oss ut 🥹🤣
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 29. mars 2023 #22012 Skrevet 29. mars 2023 Lurven skrev (28 minutter siden): Episode 512 Tanny står opp for seg selv God kveld jeg er altså @TheHairyToothfairy, og dette er min stand up. Sa brudgommen høhø neida, joda men det kan vi ta etterpå. Storbjeff! Jeg kommer fra et konservativt hjem, selv om man kanskje ikke skulle tro det, som liten ble jeg blant annet fortalt at barna kommer med @Kvakkekyllingen, men det er jo bare tull, alle vet jo at de kommer med storken. Da jeg kom i puberteten måtte jeg som alle de andre gutta i ytre ballefjord gi kjønnsorganet mitt navn. Der kameratene mine gikk for navn som @Fighter83, @Lurven , @SVK, @CAPS LOCK, @Maskinfører og @Peanut Gikk jeg for det litt mer uskyldige lokkestokk Det ble ofte lock, Stock and two smoking barrels i ungdommen for å si're sånn Storbjeff! Har også vært på noen fine ferieturer i Afghanistan og Kosovo, men det ble for lite action. Så jeg dro tilbake til Norge. Har jobbet på både 3 brødre og 2 søstre Storbjeff! Er flink til å passe på dører, ingen dører har noengang blitt ødelagt på min vakt. Har alltid vært glad i å spille kort, har blitt mange sene nattetimer med klespoker med @Adobyen , @Frøkenfryden og @Lurven mens vi har drukket @Cid er og spist @Peanuter Til slutt klarte jeg faktisk å spille kortene mine riktige og trakk @hjärterdam. Storbjeff! Feilinformasjon. Barna kommer med meg. Har fire her. Hvis noen trenger så si fra.
TheHairyToothfairy Skrevet 29. mars 2023 #22013 Skrevet 29. mars 2023 Kvakkekyllingen skrev (9 minutter siden): Feilinformasjon. Barna kommer med meg. Har fire her. Hvis noen trenger så si fra. Takk, skal ikke ha flere!
Frøkenfryden Skrevet 29. mars 2023 #22014 Skrevet 29. mars 2023 Lurven skrev (1 time siden): Episode 512 Tanny står opp for seg selv God kveld jeg er altså @TheHairyToothfairy, og dette er min stand up. Sa brudgommen høhø neida, joda men det kan vi ta etterpå. Storbjeff! Jeg kommer fra et konservativt hjem, selv om man kanskje ikke skulle tro det, som liten ble jeg blant annet fortalt at barna kommer med @Kvakkekyllingen, men det er jo bare tull, alle vet jo at de kommer med storken. Da jeg kom i puberteten måtte jeg som alle de andre gutta i ytre ballefjord gi kjønnsorganet mitt navn. Der kameratene mine gikk for navn som @Fighter83, @Lurven , @SVK, @CAPS LOCK, @Maskinfører og @Peanut Gikk jeg for det litt mer uskyldige lokkestokk Det ble ofte lock, Stock and two smoking barrels i ungdommen for å si're sånn Storbjeff! Har også vært på noen fine ferieturer i Afghanistan og Kosovo, men det ble for lite action. Så jeg dro tilbake til Norge. Har jobbet på både 3 brødre og 2 søstre Storbjeff! Er flink til å passe på dører, ingen dører har noengang blitt ødelagt på min vakt. Har alltid vært glad i å spille kort, har blitt mange sene nattetimer med klespoker med @Adobyen , @Frøkenfryden og @Lurven mens vi har drukket @Cid er og spist @Peanuter Til slutt klarte jeg faktisk å spille kortene mine riktige og trakk @hjärterdam. Storbjeff! Nååh😍
Frøkenfryden Skrevet 29. mars 2023 #22015 Skrevet 29. mars 2023 TheHairyToothfairy skrev (1 time siden): @Lurven feiret bursdag og skull3 få gaver fra KGerne. Først kom @Kvakkekyllingen med påskeegg. Lurven ble henrykt og åpnet med lurvete iver - og smilet falt da han så innholdet. Det lå papir etter Smil, men det var kun to biter igjen. Alle Hubba Bubbaene var tygget på og fotballklistermerkene var byttet ut med bare de dårligste. @Lurven jaget @Kvakkekyllingen ut. Så kom @Adobyen, han hadde med seg utgått skråtobakk og gavekort på videoutleie. Fra 1993. "Ut!" Ropte @Lurven! @Frøkenfryden hadde med tre OnlyFans abonnement fra Villige Vigdis, Enorme Eleonora og Deilige Dorthe. @Lurven jaget henne ut, men stakk en lapp i lomma hennes hvor han skrev at han egentlig var veldig takknemlig - men de andre så på og da måtte han være streng. @TheHairyToothfairy hadde med femten melketenner og en råtten tann fra en bjørn. "UT!!" @Ford3000 kom med en konvolutt med 1000 kroner oppi. @Lurven ble glad, endelig en fornuftig gave. Men @Ford3000 spurte om hun kunne få låne 700 kroner til en kopp kaffe og desuten 200 til bussen hjem. @Lurven jaget @Ford3000 og kastet en tier etter. @Cid kom med en spennende film. @Lurven ble glad igjen, helt til Cid spoilet filmen med poenget om hvordan helten i filmen dør og hvem som drepte ham. @Lurven jaget ham ut! @AliceNextDoor kom med CD-boks med alle Modern Talkings hits. @Lurven jaget henne ut mens han gråt. @Rosakatt kom med vidundermiddel laget av brent åbbår kokt sammen med hestelim og asparges. Skal tas i 400 doser på 200 dager og gir hele 100% større penis. @Lurven løp etter og viftet med en vibrator han tilfeldigvis fant liggende i stuen. @hjärterdam kom med kattunger. @Lurven kunne ikke akkurat jage henne ut, men ble nå sittende med bryet å finne hjem til dem. Alle 13. Men det eneste han hadde ønsket seg fikk han ikke, for ingen hadde giddet bake kake til ham. Den måtte han kjøpe selv, og han var ikke brydd med at han ikke delte med noen. @Frøkenfryden fikk en etterpå, når de andre ikke så. Han kunne ikke vise til alle at den gaven satte han veldig pris på! Fryden vet
Ciaran og Ciara Skrevet 29. mars 2023 #22016 Skrevet 29. mars 2023 TheHairyToothfairy skrev (1 time siden): @Lurven feiret bursdag og skull3 få gaver fra KGerne. Først kom @Kvakkekyllingen med påskeegg. Lurven ble henrykt og åpnet med lurvete iver - og smilet falt da han så innholdet. Det lå papir etter Smil, men det var kun to biter igjen. Alle Hubba Bubbaene var tygget på og fotballklistermerkene var byttet ut med bare de dårligste. @Lurven jaget @Kvakkekyllingen ut. Så kom @Adobyen, han hadde med seg utgått skråtobakk og gavekort på videoutleie. Fra 1993. "Ut!" Ropte @Lurven! @Frøkenfryden hadde med tre OnlyFans abonnement fra Villige Vigdis, Enorme Eleonora og Deilige Dorthe. @Lurven jaget henne ut, men stakk en lapp i lomma hennes hvor han skrev at han egentlig var veldig takknemlig - men de andre så på og da måtte han være streng. @TheHairyToothfairy hadde med femten melketenner og en råtten tann fra en bjørn. "UT!!" @Ford3000 kom med en konvolutt med 1000 kroner oppi. @Lurven ble glad, endelig en fornuftig gave. Men @Ford3000 spurte om hun kunne få låne 700 kroner til en kopp kaffe og desuten 200 til bussen hjem. @Lurven jaget @Ford3000 og kastet en tier etter. @Cid kom med en spennende film. @Lurven ble glad igjen, helt til Cid spoilet filmen med poenget om hvordan helten i filmen dør og hvem som drepte ham. @Lurven jaget ham ut! @AliceNextDoor kom med CD-boks med alle Modern Talkings hits. @Lurven jaget henne ut mens han gråt. @Rosakatt kom med vidundermiddel laget av brent åbbår kokt sammen med hestelim og asparges. Skal tas i 400 doser på 200 dager og gir hele 100% større penis. @Lurven løp etter og viftet med en vibrator han tilfeldigvis fant liggende i stuen. @hjärterdam kom med kattunger. @Lurven kunne ikke akkurat jage henne ut, men ble nå sittende med bryet å finne hjem til dem. Alle 13. Men det eneste han hadde ønsket seg fikk han ikke, for ingen hadde giddet bake kake til ham. Den måtte han kjøpe selv, og han var ikke brydd med at han ikke delte med noen. @Frøkenfryden fikk en etterpå, når de andre ikke så. Han kunne ikke vise til alle at den gaven satte han veldig pris på! 😍😍🤩🤩
Ciaran og Ciara Skrevet 29. mars 2023 #22017 Skrevet 29. mars 2023 Lurven skrev (1 time siden): Episode 512 Tanny står opp for seg selv God kveld jeg er altså @TheHairyToothfairy, og dette er min stand up. Sa brudgommen høhø neida, joda men det kan vi ta etterpå. Storbjeff! Jeg kommer fra et konservativt hjem, selv om man kanskje ikke skulle tro det, som liten ble jeg blant annet fortalt at barna kommer med @Kvakkekyllingen, men det er jo bare tull, alle vet jo at de kommer med storken. Da jeg kom i puberteten måtte jeg som alle de andre gutta i ytre ballefjord gi kjønnsorganet mitt navn. Der kameratene mine gikk for navn som @Fighter83, @Lurven , @SVK, @CAPS LOCK, @Maskinfører og @Peanut Gikk jeg for det litt mer uskyldige lokkestokk Det ble ofte lock, Stock and two smoking barrels i ungdommen for å si're sånn Storbjeff! Har også vært på noen fine ferieturer i Afghanistan og Kosovo, men det ble for lite action. Så jeg dro tilbake til Norge. Har jobbet på både 3 brødre og 2 søstre Storbjeff! Er flink til å passe på dører, ingen dører har noengang blitt ødelagt på min vakt. Har alltid vært glad i å spille kort, har blitt mange sene nattetimer med klespoker med @Adobyen , @Frøkenfryden og @Lurven mens vi har drukket @Cid er og spist @Peanuter Til slutt klarte jeg faktisk å spille kortene mine riktige og trakk @hjärterdam. Storbjeff! 😍😍🤩🤩
Gjest Lurven Skrevet 29. mars 2023 #22018 Skrevet 29. mars 2023 TheHairyToothfairy skrev (1 time siden): @Lurven feiret bursdag og skull3 få gaver fra KGerne. Først kom @Kvakkekyllingen med påskeegg. Lurven ble henrykt og åpnet med lurvete iver - og smilet falt da han så innholdet. Det lå papir etter Smil, men det var kun to biter igjen. Alle Hubba Bubbaene var tygget på og fotballklistermerkene var byttet ut med bare de dårligste. @Lurven jaget @Kvakkekyllingen ut. Så kom @Adobyen, han hadde med seg utgått skråtobakk og gavekort på videoutleie. Fra 1993. "Ut!" Ropte @Lurven! @Frøkenfryden hadde med tre OnlyFans abonnement fra Villige Vigdis, Enorme Eleonora og Deilige Dorthe. @Lurven jaget henne ut, men stakk en lapp i lomma hennes hvor han skrev at han egentlig var veldig takknemlig - men de andre så på og da måtte han være streng. @TheHairyToothfairy hadde med femten melketenner og en råtten tann fra en bjørn. "UT!!" @Ford3000 kom med en konvolutt med 1000 kroner oppi. @Lurven ble glad, endelig en fornuftig gave. Men @Ford3000 spurte om hun kunne få låne 700 kroner til en kopp kaffe og desuten 200 til bussen hjem. @Lurven jaget @Ford3000 og kastet en tier etter. @Cid kom med en spennende film. @Lurven ble glad igjen, helt til Cid spoilet filmen med poenget om hvordan helten i filmen dør og hvem som drepte ham. @Lurven jaget ham ut! @AliceNextDoor kom med CD-boks med alle Modern Talkings hits. @Lurven jaget henne ut mens han gråt. @Rosakatt kom med vidundermiddel laget av brent åbbår kokt sammen med hestelim og asparges. Skal tas i 400 doser på 200 dager og gir hele 100% større penis. @Lurven løp etter og viftet med en vibrator han tilfeldigvis fant liggende i stuen. @hjärterdam kom med kattunger. @Lurven kunne ikke akkurat jage henne ut, men ble nå sittende med bryet å finne hjem til dem. Alle 13. Men det eneste han hadde ønsket seg fikk han ikke, for ingen hadde giddet bake kake til ham. Den måtte han kjøpe selv, og han var ikke brydd med at han ikke delte med noen. @Frøkenfryden fikk en etterpå, når de andre ikke så. Han kunne ikke vise til alle at den gaven satte han veldig pris på! Setter helt klart mest pris på onlyfans og penger, og til dere andre: jeg vet dere gjorde deres beste, men det er ikke godt nok. Skjerpings!
Gjest Lurven Skrevet 29. mars 2023 #22019 Skrevet 29. mars 2023 TheHairyToothfairy skrev (1 time siden): Gå alltid for Queen of hearts. Queen of diamonds koster alt for mye, og til sist går ikke kabalen opp! Kan ikke spise nøtter! @Peanut er trygg å spise har jeg hørt
Cid Skrevet 29. mars 2023 #22020 Skrevet 29. mars 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): @Peanut er trygg å spise har jeg hørt Ikke vår kjære Peanut 🥺
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå