Gå til innhold

KG såpeopera

Gjest lurven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

lurven skrev (Akkurat nå):

Ja men liker kun min egen promp, ikke andres

Hvorfor så jeg da at du ble prompa på av tøse Therese i forgårs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Cid skrev (4 minutter siden):

Det var ikke meg det var min onde tvilling @Larvelurve

Endret av lurven
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
Cid skrev (4 minutter siden):

🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TheHairyToothfairy skrev (23 timer siden):

Hvorfor var ikke du der jeg jobbet da, jeg gikk ikke akkurat i sånne bukser og klær - men det var sånt jeg likte ....æææææ .... se på? #dørvakttryne 

Steaming hot tighs, jeg trodde det bare var et tullebegrep fra skitne menn.

Man skuløe tro det!! At det var tull. Men det fantes!! Kanskje jeg var opphavskvinnen.

jeg hadde også gule og selvlysende nettingbukser. Lyste i mørket. Ja jeg vet. Med matchende topp med lang alvehette. Levende refleks altså😂😂😂

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (10 timer siden):

Du kan begynne å skrive erotiske noveller for bladet vi menn da,det krever ikke så mye tålmodighet

No får eg idear til sommarsåpe😎🤪😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (13 timer siden):

Episode 78

Da var endelig den store dagen kommet hvor alle skulle få være x-men og x-women for en dag ( eller heter det x-personer nå)

@TheHairyToothfairy fikk lov å være wolverine (grein seg til det) og hadde klørne ute hele dagen

@Entern ble nightcrawler og brukte dagen til å teleportere seg mellom ulike brune puber i Oslo og på Lillehammer

@Athena Catalina ble mystique og brukte dagen til å shapeshifte mellom ulike brukernavn

@Frøkenfryden fikk være professor x og brukte dagen til å rote i de andres sinn.

@Kvakkekyllingen ble storm og sørget for fint vær hele dagen 

@Cid ble juggernaut og brukte dagen til å løpe gjennom vegger.

@AliceNextDoor ble Jean grey/Phoenix  og brukte dagen til å psychokinese @TheHairyToothfairy sine biler

@Titania ble shadowcat, og kunne se fremtiden til alle sammen, men det holdt hun hemmelig.

Ååå jeg ble professor til slutt. Nydelig🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Garantert god som du var. Og er. 

Å. Takk:rodmer: Prøver! Nå er jeg liiitt streitere. Eier dog ingen jeans da..  for jeg vil fortsatt være litt annerledes. 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Entern skrev (23 timer siden):

Sorry du er nå en ekstremt gorgeous brunette 👩🏻
Alle protester ignoreres 😎

😂😂😂😃 flaks for meg! Jeg er brunette da. Men jukser med litt blondt i.. gråner🙁

Entern skrev (23 timer siden):

Jeg vurderte å farge håret svart for 25 år siden men heldigvis fikk vennene mine meg fra det, jeg er for rødlett 🤬

Typisk nok holdt håret mitt på å nærme seg svart av seg selv da det begynte å gråne for alvor isteden 😡

Åå du gråner også. Vi er to:5: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (23 timer siden):

Sier det igjen, vi skulle kjent hverandre i 2003!

Jeg ble kjent med han vennen min i 2001 .. som flytter dritlang bort nå. Kunne blitt kjent med deg og ikke blitt knust nå pga flytt. Aarrghh livet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tok du feil. Jeg er absolutt mest på mørke brunetter og redheads. 

Rødt er nydelig! Skjønner deg godt😊 likte så godt å ha det! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AliceNextDoor skrev (7 timer siden):

Del 2. Måtte ta en liten pause for å hente mer strøm i kofferten, da var det best å poste det som allerede var ferdig.

@Kvakkekyllingenhadde ankommet vingården litt før middag, og det var hun glad for. Hun var kjempesulten etter den lange reisen, men ble litt skuffet over at det kun var grillet kylling og and med franske poteter og loff på menyen. Hun tok en god porsjon poteter og en halv loff med godt smør. Etter å ha spist litt var hun like glad og hjalp til med å sette opp lydanlegget til Guetta.
@Peanut fant frem til vinkjelleren som @Entern faktisk ikke hadde hatt tid til å undersøke ennå. Det var mye fine viner og masse andre skatter der nede, blant annet gamle store reisekofferter fulle av siste moter fra 30-tallet. Noen foreslo å kle seg opp i disse stasklærne, @lurven var rask med å finne lorgnetter og flosshatt mens @Entern fant en flott kjole med bustier som han aldri hadde ikledd seg i hadde det ikke vært for mye fin vin.
@AliceNextDoor kom fasjonabelt sent, kanskje litt trøtt og sliten. Men veldig klar for festligheter, dansing og fjasing. Flink som hun var så holdt hun seg til limonaden som @Cid hadde laget til henne.

De danset og de spiste og de drakk, lykken var helt komplett og for en stund glemte de at det manglet en som hadde lovet å komme. De sovnet i hagemøbler og på diverse rom, det var en avslappende helg med mye latter og moro. Men litt utpå tirsdagen så slo det @Entern at det hadde vært lite country og snakk om våpen og dårlige dad-jokes, og da måtte jo spørsmålet stilles. Hvor var @TheHairyToothfairy ? Han brukte jo alltid være den som kom først? Man forsøkte ringe, men til ingen nytte. Det var helt stille og ingen svar.

Tidlig en morgen, man tror det kan ha vært torsdag, så stod @Peanut ute på den lille verandaen til rommet sitt og kikket på soloppgangen. Der så hun en stor, sliten og fillete mann som kom traskende mens han bannet og var grinete. Det kunne vel ikke være...
Og det var det. @TheHairyToothfairy hadde blitt veldig forsinket fordi han hadde insistert på å kjøre hele veien, men godt inne i Belgia hadde den svenske bilen hans havarert, tatt fyr og falt fra hverandre. Og han snakket jo ikke belgisk, tenkte han, og glemte at det ikke er noe språk som heter belgisk. Han hadde havnet i klammeri med både brannvesenet, bilbergeren og det lokale politiet, dels fordi han var sur og dels fordi de hadde tatt fra han nøklene til bilen hans sammen med førerkortet, og deretter forlangte han å få snakke med Poirot. Det hadde tatt han to dager å komme ut av glattcellen som han hadde delt med to store lærkledde menn. @TheHairyToothfairy ville ikke kaste så mye lys over mer om det, mens han gikk hjulbent inn i skyggen.
Alle sammen lo litt og serverte han en kald Coca-Cola Zero, og klappet han på skuldrene.
"- Dette tåler du, det styrker karakteren."
"- Kjør Porsche neste gang."

:flekke:

Fan-bloody-tastisk! Klart du kan skrive, kvinde! Det et litt inside info her som jeg fryder meg over, ti poeng på humor og snert ❤️

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (1 time siden):

Å. Takk:rodmer: Prøver! Nå er jeg liiitt streitere. Eier dog ingen jeans da..  for jeg vil fortsatt være litt annerledes. 🙂

Jeg er egentlig veldig A4, men var absolutt ikke det før 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (1 time siden):

Man skuløe tro det!! At det var tull. Men det fantes!! Kanskje jeg var opphavskvinnen.

jeg hadde også gule og selvlysende nettingbukser. Lyste i mørket. Ja jeg vet. Med matchende topp med lang alvehette. Levende refleks altså😂😂😂

Haha, høres ut som en bunad jeg faktisk husker fra enkelte gjester 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TheHairyToothfairy skrev (3 minutter siden):

Jeg er egentlig veldig A4, men var absolutt ikke det før 

Tror det kommer an på hva man mener med A4 :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...