TheHairyToothfairy Skrevet 27. mars 2023 #21941 Skrevet 27. mars 2023 Lurven skrev (4 minutter siden): αυτό ήταν εντελώς ελληνικό για μένα, δεν ξέρω τίποτα από αυτοκίνητα και τέτοια aftó ítan entelós ellinikó gia ména, den xéro típota apó aftokínita kai tétoia Jeg kan lære deg!
Gjest Lurven Skrevet 27. mars 2023 #21942 Skrevet 27. mars 2023 TheHairyToothfairy skrev (2 timer siden): Jeg kan lære deg! 🥳 Spørs om du har tålmodigheten til det
TheHairyToothfairy Skrevet 27. mars 2023 #21943 Skrevet 27. mars 2023 Lurven skrev (6 minutter siden): 🥳 Spørs om du har tålmodigheten til det Jeg har seks yngre søsken. Jeg er bygget av tålmodighet!
Gjest Lurven Skrevet 27. mars 2023 #21944 Skrevet 27. mars 2023 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Jeg har seks yngre søsken. Jeg er bygget av tålmodighet! Men jeg er et svært krevende tilfelle, kan hende du må forklare ting 69 ganger
Cid Skrevet 27. mars 2023 #21945 Skrevet 27. mars 2023 Lurven skrev (1 minutt siden): Men jeg er et svært krevende tilfelle, kan hende du må forklare ting 69 ganger Unge padawan
Cid Skrevet 27. mars 2023 #21946 Skrevet 27. mars 2023 TheHairyToothfairy skrev (2 minutter siden): Jeg har seks yngre søsken. Jeg er bygget av tålmodighet! Oi det må ha blitt mye krangling i løpet av oppveksten 😅
TheHairyToothfairy Skrevet 27. mars 2023 #21947 Skrevet 27. mars 2023 Cid skrev (12 minutter siden): Oi det må ha blitt mye krangling i løpet av oppveksten 😅 Egentlig ikke, jeg var mye eldre enn dem og stakk tidlig egne veier. Var aldri godt å si hvor i verden jeg var, skapt litt avstand heller.
Cid Skrevet 27. mars 2023 #21948 Skrevet 27. mars 2023 TheHairyToothfairy skrev (3 minutter siden): Egentlig ikke, jeg var mye eldre enn dem og stakk tidlig egne veier. Var aldri godt å si hvor i verden jeg var, skapt litt avstand heller. Er de nærmere min alder?
Gjest Lurven Skrevet 27. mars 2023 #21949 Skrevet 27. mars 2023 Episode 512 Sosipratklientene lanserer sin egen drikke @Sola de sola- en unik blanding av cola og solo, med et Hint av solbær. @Dr. A. Kula dr.pepsi- fin blanding av dr pepper og Pepsi som gir deg blodsmak i munnen @Cid herrpunga cider- med smak av pung og eple @Lurven far is- den salte gode smaken av farsmelk @TheHairyToothfairy vill far is- basert på far is men går et steg lenger @Boetica battery acid- smaker jordbær og batterisyre, energidrikk for både korte og lange turer. @Frøkenfryden pulebrus- brusen som får deg i stemning @Hoppetaujenta mozell mozzarella- deilig smak av Ost @jukkapalme kokosnüssemelk- smaker akkurat slik som den mor pleide å lage @Kvakkekyllingen gatordade chicken- herlig drikke med smak av egg og høne. @Ford3000 7cup-smaker full pupp @Adobyen Ingefæl øl-fæl smak, skal drikkes kun i nødstilfeller
Gjest Lurven Skrevet 27. mars 2023 #21950 Skrevet 27. mars 2023 Cid skrev (25 minutter siden): Unge padawan Ja hehe
Frøkenfryden Skrevet 27. mars 2023 #21951 Skrevet 27. mars 2023 Lurven skrev (27 minutter siden): Episode 512 Sosipratklientene lanserer sin egen drikke @Sola de sola- en unik blanding av cola og solo, med et Hint av solbær. @Dr. A. Kula dr.pepsi- fin blanding av dr pepper og Pepsi som gir deg blodsmak i munnen @Cid herrpunga cider- med smak av pung og eple @Lurven far is- den salte gode smaken av farsmelk @TheHairyToothfairy vill far is- basert på far is men går et steg lenger @Boetica battery acid- smaker jordbær og batterisyre, energidrikk for både korte og lange turer. @Frøkenfryden pulebrus- brusen som får deg i stemning @Hoppetaujenta mozell mozzarella- deilig smak av Ost @jukkapalme kokosnüssemelk- smaker akkurat slik som den mor pleide å lage @Kvakkekyllingen gatordade chicken- herlig drikke med smak av egg og høne. @Ford3000 7cup-smaker full pupp @Adobyen Ingefæl øl-fæl smak, skal drikkes kun i nødstilfeller Og så pulebrus da!😳 må værra rød! 1
Frøkenfryden Skrevet 27. mars 2023 #21952 Skrevet 27. mars 2023 Lurven skrev (5 timer siden): Episode 511 Tannfeens biler @TheHairyToothfairy har jo som kjent mange biler, det kanskje ikke alle er fullt klar over er at han også har navn på bilene sine. Noen av disse er oppkalt etter sosioprater fra et nettforum. Litt etter hva slags egenskaper de har og sånn Toyota aygo- denne kaller han @Frøkenfryden, er liten og lett og bruker lite drivstoff for å fungere i hverdagen 69 modell Ford mustang- @Cid denne har stort baksete der 2 personer får plass til å ligge Koenigsegg - @Kvakkekyllingen denne bilen er svært rask og bruker en blanding av karsk og trøndersodd som drivstoff BMW- @AliceNextDoor tysk kjørekomfort på sitt beste. Bugatti chiron- @Lurven kjent for å komme svært fort. Bumblebee- @Athena Freyja bilen som kan forandre fasong og navn etter behov. @Peanut Kia- svært driftsikker, kommer med 7 års garanti Ford kuga- @Adobyen en komfortabel arbeidshest Haha😂😂😂😂Oooog den spiller cd’er
Cid Skrevet 27. mars 2023 #21953 Skrevet 27. mars 2023 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Og så pulebrus da!😳 må værra rød! Eller hvit
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 27. mars 2023 #21954 Skrevet 27. mars 2023 Lurven skrev (1 time siden): Episode 512 Sosipratklientene lanserer sin egen drikke @Sola de sola- en unik blanding av cola og solo, med et Hint av solbær. @Dr. A. Kula dr.pepsi- fin blanding av dr pepper og Pepsi som gir deg blodsmak i munnen @Cid herrpunga cider- med smak av pung og eple @Lurven far is- den salte gode smaken av farsmelk @TheHairyToothfairy vill far is- basert på far is men går et steg lenger @Boetica battery acid- smaker jordbær og batterisyre, energidrikk for både korte og lange turer. @Frøkenfryden pulebrus- brusen som får deg i stemning @Hoppetaujenta mozell mozzarella- deilig smak av Ost @jukkapalme kokosnüssemelk- smaker akkurat slik som den mor pleide å lage @Kvakkekyllingen gatordade chicken- herlig drikke med smak av egg og høne. @Ford3000 7cup-smaker full pupp @Adobyen Ingefæl øl-fæl smak, skal drikkes kun i nødstilfeller Var 100 % sikker på at drikken min var noe karsk-lignende 😂 Nå ble jeg overrasket! Egg og høne smak, hmm. Tror jeg står over! Kan prøve sola de og Adobyen sin. Og pulebrusen til fryden! 🥳 Stemning er bra.
Ciaran og Ciara Skrevet 27. mars 2023 #21955 Skrevet 27. mars 2023 Lurven skrev (2 timer siden): Episode 512 Sosipratklientene lanserer sin egen drikke @Sola de sola- en unik blanding av cola og solo, med et Hint av solbær. @Dr. A. Kula dr.pepsi- fin blanding av dr pepper og Pepsi som gir deg blodsmak i munnen @Cid herrpunga cider- med smak av pung og eple @Lurven far is- den salte gode smaken av farsmelk @TheHairyToothfairy vill far is- basert på far is men går et steg lenger @Boetica battery acid- smaker jordbær og batterisyre, energidrikk for både korte og lange turer. @Frøkenfryden pulebrus- brusen som får deg i stemning @Hoppetaujenta mozell mozzarella- deilig smak av Ost @jukkapalme kokosnüssemelk- smaker akkurat slik som den mor pleide å lage @Kvakkekyllingen gatordade chicken- herlig drikke med smak av egg og høne. @Ford3000 7cup-smaker full pupp @Adobyen Ingefæl øl-fæl smak, skal drikkes kun i nødstilfeller 😍😍🤩🤩
Gjest Lurven Skrevet 27. mars 2023 #21956 Skrevet 27. mars 2023 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Og så pulebrus da!😳 må værra rød! Rød ja😄
Gjest Lurven Skrevet 27. mars 2023 #21957 Skrevet 27. mars 2023 Kvakkekyllingen skrev (1 time siden): Var 100 % sikker på at drikken min var noe karsk-lignende 😂 Nå ble jeg overrasket! Egg og høne smak, hmm. Tror jeg står over! Kan prøve sola de og Adobyen sin. Og pulebrusen til fryden! 🥳 Stemning er bra. Er karsk bedre enn egg og høne mener du?
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 27. mars 2023 #21958 Skrevet 27. mars 2023 Lurven skrev (3 minutter siden): Er karsk bedre enn egg og høne mener du? Njaaa, egg er best. Men kanskje ikke som drikke 🤪
Gjest Lurven Skrevet 27. mars 2023 #21959 Skrevet 27. mars 2023 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Njaaa, egg er best. Men kanskje ikke som drikke 🤪 Har du aldri drukket eggedosis?
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 27. mars 2023 #21960 Skrevet 27. mars 2023 Lurven skrev (2 minutter siden): Har du aldri drukket eggedosis? Jovisst! Det hadde jeg glemt 🥳 Jeg velger eggedosis!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå