Gjest Lurven Skrevet 25. mars 2023 #21921 Skrevet 25. mars 2023 Cid skrev (3 timer siden): Kg brukerne har laget sine egne versjoner av kjente filmer When Hairy met Saldo @TheHairyToothfairy sjekker saldoen sin og har ikke peng til å klippe håret sitt Lie Hard @jukkapalme synes det er hardt å lyge så da gjør hun ikke det Ravengers: Endgay @Lurven skulle på rave men endte opp på en homseklubb Fortsatt alene hjemme Cid er hjemme hver dag, det er han i dag også Mad Saks: Furten Roar @Embla Othea lekte med saksen men det likte ikke sykepleier Roar Lort of the brings @Adobyen har fått seg hund og med det bringer det mye lort E.T.E @Athena Freyja vil ete så hun gjør det Brusassic Park @FrankDrebin kjøpte seg brus når han var i parken The Sound of Fryden Lyden av @Frøkenfryden er en fryd for ørene Forrest Gun @Kvakkekyllingen fant en pistol i skogen Big @SVK er stor og sterk Titanica @Titania tar danskebåten og krasjer ikke i et isberg Nattskremmeren @Peanut skremmer slemme folk om natten Ikke Tilbake til Fremtiden @AliceNextDoor vil ikke reise tilbake til fremtiden, hun liker nåtiden Hoppsommer @Hoppetaujenta hopper mye tau om sommeren The Matrish @Trish er the matrish No Country for Old Melk @Boetica vil ikke bo i et land med gammal melk Harry Kopper @Kruset har harryhandlet mange kopper Bjørning @Sola de gjør folk bjørnetjenester The Godtfather @Maestro spiser godteri men deler ikke med far Citizen Klein @Rumle havner i en klein situasjon med en innbygger Solas Choice @Sola de må ta et valg The Bridges of Ford Country @Ford3000 kjører forbi en bro Hahahaha, 😆 hysterisk morsomt. Jeg fikk vondt i magen nå
Embla Othea Skrevet 25. mars 2023 #21923 Skrevet 25. mars 2023 Cid skrev (3 timer siden): Kg brukerne har laget sine egne versjoner av kjente filmer When Hairy met Saldo @TheHairyToothfairy sjekker saldoen sin og har ikke peng til å klippe håret sitt Lie Hard @jukkapalme synes det er hardt å lyge så da gjør hun ikke det Ravengers: Endgay @Lurven skulle på rave men endte opp på en homseklubb Fortsatt alene hjemme Cid er hjemme hver dag, det er han i dag også Mad Saks: Furten Roar @Embla Othea lekte med saksen men det likte ikke sykepleier Roar Lort of the brings @Adobyen har fått seg hund og med det bringer det mye lort E.T.E @Athena Freyja vil ete så hun gjør det Brusassic Park @FrankDrebin kjøpte seg brus når han var i parken The Sound of Fryden Lyden av @Frøkenfryden er en fryd for ørene Forrest Gun @Kvakkekyllingen fant en pistol i skogen Big @SVK er stor og sterk Titanica @Titania tar danskebåten og krasjer ikke i et isberg Nattskremmeren @Peanut skremmer slemme folk om natten Ikke Tilbake til Fremtiden @AliceNextDoor vil ikke reise tilbake til fremtiden, hun liker nåtiden Hoppsommer @Hoppetaujenta hopper mye tau om sommeren The Matrish @Trish er the matrish No Country for Old Melk @Boetica vil ikke bo i et land med gammal melk Harry Kopper @Kruset har harryhandlet mange kopper Bjørning @Sola de gjør folk bjørnetjenester The Godtfather @Maestro spiser godteri men deler ikke med far Citizen Klein @Rumle havner i en klein situasjon med en innbygger Solas Choice @Sola de må ta et valg The Bridges of Ford Country @Ford3000 kjører forbi en bro Hihi - veldig bra! 😁
Cid Skrevet 25. mars 2023 #21924 Skrevet 25. mars 2023 Lurven skrev (30 minutter siden): Hahahaha, 😆 hysterisk morsomt. Jeg fikk vondt i magen nå Kvakkekyllingen skrev (26 minutter siden): Hahah. Cid! Du er så bra 😁 Takk dere 😄 1
Gjest Lurven Skrevet 25. mars 2023 #21927 Skrevet 25. mars 2023 Jeg skulle lage episode i dag, men kan ikke toppe denne. Må vente noen dager. Tidenes beste episode
Ciaran og Ciara Skrevet 25. mars 2023 #21928 Skrevet 25. mars 2023 Lurven skrev (3 minutter siden): Jeg skulle lage episode i dag, men kan ikke toppe denne. Må vente noen dager. Tidenes beste episode Cassidy Tvillingene liker episodene dine, vi synes at du lager skikkelig bra episoder.👨🦰👩🦰👍👍
Frøkenfryden Skrevet 25. mars 2023 #21929 Skrevet 25. mars 2023 Cid skrev (6 timer siden): Kg brukerne har laget sine egne versjoner av kjente filmer When Hairy met Saldo @TheHairyToothfairy sjekker saldoen sin og har ikke peng til å klippe håret sitt Lie Hard @jukkapalme synes det er hardt å lyge så da gjør hun ikke det Ravengers: Endgay @Lurven skulle på rave men endte opp på en homseklubb Fortsatt alene hjemme Cid er hjemme hver dag, det er han i dag også Mad Saks: Furten Roar @Embla Othea lekte med saksen men det likte ikke sykepleier Roar Lort of the brings @Adobyen har fått seg hund og med det bringer det mye lort E.T.E @Athena Freyja vil ete så hun gjør det Brusassic Park @FrankDrebin kjøpte seg brus når han var i parken The Sound of Fryden Lyden av @Frøkenfryden er en fryd for ørene Forrest Gun @Kvakkekyllingen fant en pistol i skogen Big @SVK er stor og sterk Titanica @Titania tar danskebåten og krasjer ikke i et isberg Nattskremmeren @Peanut skremmer slemme folk om natten Ikke Tilbake til Fremtiden @AliceNextDoor vil ikke reise tilbake til fremtiden, hun liker nåtiden Hoppsommer @Hoppetaujenta hopper mye tau om sommeren The Matrish @Trish er the matrish No Country for Old Melk @Boetica vil ikke bo i et land med gammal melk Harry Kopper @Kruset har harryhandlet mange kopper Bjørning @Sola de gjør folk bjørnetjenester The Godtfather @Maestro spiser godteri men deler ikke med far Citizen Klein @Rumle havner i en klein situasjon med en innbygger Solas Choice @Sola de må ta et valg The Bridges of Ford Country @Ford3000 kjører forbi en bro Enig med folk, SÅ gøy🥳 2
Ford3000 Skrevet 25. mars 2023 #21930 Skrevet 25. mars 2023 Cid skrev (8 timer siden): Kg brukerne har laget sine egne versjoner av kjente filmer When Hairy met Saldo @TheHairyToothfairy sjekker saldoen sin og har ikke peng til å klippe håret sitt Lie Hard @jukkapalme synes det er hardt å lyge så da gjør hun ikke det Ravengers: Endgay @Lurven skulle på rave men endte opp på en homseklubb Fortsatt alene hjemme Cid er hjemme hver dag, det er han i dag også Mad Saks: Furten Roar @Embla Othea lekte med saksen men det likte ikke sykepleier Roar Lort of the brings @Adobyen har fått seg hund og med det bringer det mye lort E.T.E @Athena Freyja vil ete så hun gjør det Brusassic Park @FrankDrebin kjøpte seg brus når han var i parken The Sound of Fryden Lyden av @Frøkenfryden er en fryd for ørene Forrest Gun @Kvakkekyllingen fant en pistol i skogen Big @SVK er stor og sterk Titanica @Titania tar danskebåten og krasjer ikke i et isberg Nattskremmeren @Peanut skremmer slemme folk om natten Ikke Tilbake til Fremtiden @AliceNextDoor vil ikke reise tilbake til fremtiden, hun liker nåtiden Hoppsommer @Hoppetaujenta hopper mye tau om sommeren The Matrish @Trish er the matrish No Country for Old Melk @Boetica vil ikke bo i et land med gammal melk Harry Kopper @Kruset har harryhandlet mange kopper Bjørning @Sola de gjør folk bjørnetjenester The Godtfather @Maestro spiser godteri men deler ikke med far Citizen Klein @Rumle havner i en klein situasjon med en innbygger Solas Choice @Sola de må ta et valg The Bridges of Ford Country @Ford3000 kjører forbi en bro Herlig! Digger det! Og du er morsom! 😊 2
Gjest Lurven Skrevet 26. mars 2023 #21932 Skrevet 26. mars 2023 Episode 510 Fra seks til eks til heks av @Hulderen Hei hei alle sammen jeg er altså @Hulderen Navnet mitt kommer fra det gammelnorske hylja, som betyr hyller, og det stemmer bra for mang enn mann har har sagt at jeg har fine hyller. Jeg har hatt mange rare ekser, ikke så rare som @Frøkenfryden sine, men det er en annen historie. En av mine ekser gikk kun iført @Polly Ester, Ble ikke noe på han. Hadde også en kjæreste som var altfor @Gladikaffe, han var ikke min kopp te for å si det sånn. En annen kalt konstant hulldra mi for @Rosakatt, da mista jeg all lyst, hadde han i det minste sagt @Kittykat hadde det vært greit liksom @Ane Rikke hvorfor jeg var sammen med han. Ble lei av menn så jeg gikk på en sånn derre butikk og kjøpte meg en @jukkapalme.
Polly Ester Skrevet 26. mars 2023 #21933 Skrevet 26. mars 2023 Lurven skrev (1 time siden): Episode 510 Fra seks til eks til heks av @Hulderen Hei hei alle sammen jeg er altså @Hulderen Navnet mitt kommer fra det gammelnorske hylja, som betyr hyller, og det stemmer bra for mang enn mann har har sagt at jeg har fine hyller. Jeg har hatt mange rare ekser, ikke så rare som @Frøkenfryden sine, men det er en annen historie. En av mine ekser gikk kun iført @Polly Ester, Ble ikke noe på han. Hadde også en kjæreste som var altfor @Gladikaffe, han var ikke min kopp te for å si det sånn. En annen kalt konstant hulldra mi for @Rosakatt, da mista jeg all lyst, hadde han i det minste sagt @Kittykat hadde det vært greit liksom @Ane Rikke hvorfor jeg var sammen med han. Ble lei av menn så jeg gikk på en sånn derre butikk og kjøpte meg en @jukkapalme.
Ane Rikke Skrevet 26. mars 2023 #21934 Skrevet 26. mars 2023 Lurven skrev (1 time siden): Episode 510 Fra seks til eks til heks av @Hulderen Hei hei alle sammen jeg er altså @Hulderen Navnet mitt kommer fra det gammelnorske hylja, som betyr hyller, og det stemmer bra for mang enn mann har har sagt at jeg har fine hyller. Jeg har hatt mange rare ekser, ikke så rare som @Frøkenfryden sine, men det er en annen historie. En av mine ekser gikk kun iført @Polly Ester, Ble ikke noe på han. Hadde også en kjæreste som var altfor @Gladikaffe, han var ikke min kopp te for å si det sånn. En annen kalt konstant hulldra mi for @Rosakatt, da mista jeg all lyst, hadde han i det minste sagt @Kittykat hadde det vært greit liksom @Ane Rikke hvorfor jeg var sammen med han. Ble lei av menn så jeg gikk på en sånn derre butikk og kjøpte meg en @jukkapalme. 😂 Strålende! 1
Ciaran og Ciara Skrevet 26. mars 2023 #21935 Skrevet 26. mars 2023 Lurven skrev (6 timer siden): Episode 510 Fra seks til eks til heks av @Hulderen Hei hei alle sammen jeg er altså @Hulderen Navnet mitt kommer fra det gammelnorske hylja, som betyr hyller, og det stemmer bra for mang enn mann har har sagt at jeg har fine hyller. Jeg har hatt mange rare ekser, ikke så rare som @Frøkenfryden sine, men det er en annen historie. En av mine ekser gikk kun iført @Polly Ester, Ble ikke noe på han. Hadde også en kjæreste som var altfor @Gladikaffe, han var ikke min kopp te for å si det sånn. En annen kalt konstant hulldra mi for @Rosakatt, da mista jeg all lyst, hadde han i det minste sagt @Kittykat hadde det vært greit liksom @Ane Rikke hvorfor jeg var sammen med han. Ble lei av menn så jeg gikk på en sånn derre butikk og kjøpte meg en @jukkapalme. 😍😍🤩🤩
Frøkenfryden Skrevet 26. mars 2023 #21936 Skrevet 26. mars 2023 Lurven skrev (7 timer siden): Episode 510 Fra seks til eks til heks av @Hulderen Hei hei alle sammen jeg er altså @Hulderen Navnet mitt kommer fra det gammelnorske hylja, som betyr hyller, og det stemmer bra for mang enn mann har har sagt at jeg har fine hyller. Jeg har hatt mange rare ekser, ikke så rare som @Frøkenfryden sine, men det er en annen historie. En av mine ekser gikk kun iført @Polly Ester, Ble ikke noe på han. Hadde også en kjæreste som var altfor @Gladikaffe, han var ikke min kopp te for å si det sånn. En annen kalt konstant hulldra mi for @Rosakatt, da mista jeg all lyst, hadde han i det minste sagt @Kittykat hadde det vært greit liksom @Ane Rikke hvorfor jeg var sammen med han. Ble lei av menn så jeg gikk på en sånn derre butikk og kjøpte meg en @jukkapalme. 😂😂😂 litt ny stil. Moro🥳 1
Gjest Lurven Skrevet 27. mars 2023 #21937 Skrevet 27. mars 2023 Episode 511 Tannfeens biler @TheHairyToothfairy har jo som kjent mange biler, det kanskje ikke alle er fullt klar over er at han også har navn på bilene sine. Noen av disse er oppkalt etter sosioprater fra et nettforum. Litt etter hva slags egenskaper de har og sånn Toyota aygo- denne kaller han @Frøkenfryden, er liten og lett og bruker lite drivstoff for å fungere i hverdagen 69 modell Ford mustang- @Cid denne har stort baksete der 2 personer får plass til å ligge Koenigsegg - @Kvakkekyllingen denne bilen er svært rask og bruker en blanding av karsk og trøndersodd som drivstoff BMW- @AliceNextDoor tysk kjørekomfort på sitt beste. Bugatti chiron- @Lurven kjent for å komme svært fort. Bumblebee- @Athena Freyja bilen som kan forandre fasong og navn etter behov. @Peanut Kia- svært driftsikker, kommer med 7 års garanti Ford kuga- @Adobyen en komfortabel arbeidshest
Ciaran og Ciara Skrevet 27. mars 2023 #21938 Skrevet 27. mars 2023 Lurven skrev (3 minutter siden): Episode 511 Tannfeens biler @TheHairyToothfairy har jo som kjent mange biler, det kanskje ikke alle er fullt klar over er at han også har navn på bilene sine. Noen av disse er oppkalt etter sosioprater fra et nettforum. Litt etter hva slags egenskaper de har og sånn Toyota aygo- denne kaller han @Frøkenfryden, er liten og lett og bruker lite drivstoff for å fungere i hverdagen 69 modell Ford mustang- @Cid denne har stort baksete der 2 personer får plass til å ligge Koenigsegg - @Kvakkekyllingen denne bilen er svært rask og bruker en blanding av karsk og trøndersodd som drivstoff BMW- @AliceNextDoor tysk kjørekomfort på sitt beste. Bugatti chiron- @Lurven kjent for å komme svært fort. Bumblebee- @Athena Freyja bilen som kan forandre fasong og navn etter behov. @Peanut Kia- svært driftsikker, kommer med 7 års garanti Ford kuga- @Adobyen en komfortabel arbeidshest 😍😍🤩🤩
TheHairyToothfairy Skrevet 27. mars 2023 #21939 Skrevet 27. mars 2023 Lurven skrev (5 minutter siden): Episode 511 Tannfeens biler @TheHairyToothfairy har jo som kjent mange biler, det kanskje ikke alle er fullt klar over er at han også har navn på bilene sine. Noen av disse er oppkalt etter sosioprater fra et nettforum. Litt etter hva slags egenskaper de har og sånn Toyota aygo- denne kaller han @Frøkenfryden, er liten og lett og bruker lite drivstoff for å fungere i hverdagen 69 modell Ford mustang- @Cid denne har stort baksete der 2 personer får plass til å ligge Koenigsegg - @Kvakkekyllingen denne bilen er svært rask og bruker en blanding av karsk og trøndersodd som drivstoff BMW- @AliceNextDoor tysk kjørekomfort på sitt beste. Bugatti chiron- @Lurven kjent for å komme svært fort. Bumblebee- @Athena Freyja bilen som kan forandre fasong og navn etter behov. @Peanut Kia- svært driftsikker, kommer med 7 års garanti Ford kuga- @Adobyen en komfortabel arbeidshest Mmmmmmustang. Faktisk pinlig at jeg ikke har eid en Mustang ennå, hadde en 1983 Mercury Capri II som også er en Fox-body, men det teller ikke helt. Manglet lissom noe, helt konkret fire sylindere! Kunne tenkt meg en 2005 4.0GT til hverdagsbruk. Hm hm.
Gjest Lurven Skrevet 27. mars 2023 #21940 Skrevet 27. mars 2023 TheHairyToothfairy skrev (1 time siden): Mmmmmmustang. Faktisk pinlig at jeg ikke har eid en Mustang ennå, hadde en 1983 Mercury Capri II som også er en Fox-body, men det teller ikke helt. Manglet lissom noe, helt konkret fire sylindere! Kunne tenkt meg en 2005 4.0GT til hverdagsbruk. Hm hm. αυτό ήταν εντελώς ελληνικό για μένα, δεν ξέρω τίποτα από αυτοκίνητα και τέτοια aftó ítan entelós ellinikó gia ména, den xéro típota apó aftokínita kai tétoia
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå