Gjest Lurven Skrevet 24. mars 2023 #21901 Skrevet 24. mars 2023 Ford3000 skrev (9 timer siden): Burde nok egentlig ha skiftet nick skjønner jeg. Bevern henger etter meg. Det er jo rollen du liksom har fått nå
Gjest Lurven Skrevet 24. mars 2023 #21902 Skrevet 24. mars 2023 Adobyen skrev (8 timer siden): 🤠 Bare skjelletet og knapt nok det igjen av den fine hesten din
Gjest Adobyen Skrevet 24. mars 2023 #21903 Skrevet 24. mars 2023 Lurven skrev (13 minutter siden): Bare skjelletet og knapt nok det igjen av den fine hesten din Bare tester en mer klimavennlig modell noen dager. Denne skulle visst ha mindre utslipp og anbefales i det grønne skiftet 😅
Ciaran og Ciara Skrevet 24. mars 2023 #21904 Skrevet 24. mars 2023 Adobyen skrev (2 minutter siden): Bare tester en mer klimavennlig modell noen dager. Denne skulle visst ha mindre utslipp og anbefales i det grønne skiftet 😅 👍👍🤣🤣
Ciaran og Ciara Skrevet 24. mars 2023 #21905 Skrevet 24. mars 2023 Lurven skrev (30 minutter siden): Bare skjelletet og knapt nok det igjen av den fine hesten din 👍👍🤣🤣
Gjest Lurven Skrevet 24. mars 2023 #21906 Skrevet 24. mars 2023 Adobyen skrev (1 time siden): Bare tester en mer klimavennlig modell noen dager. Denne skulle visst ha mindre utslipp og anbefales i det grønne skiftet 😅 😆
Cid Skrevet 24. mars 2023 #21907 Skrevet 24. mars 2023 Adobyen skrev (1 time siden): Bare tester en mer klimavennlig modell noen dager. Denne skulle visst ha mindre utslipp og anbefales i det grønne skiftet 😅 Greta Thunberg modellen 1
Gjest Lurven Skrevet 24. mars 2023 #21908 Skrevet 24. mars 2023 Episode 507 Overgangsfasen av @Boetica Hei hei alle sammen, jeg heter altså boetica, akkurat som boetica planten trenger jeg vann for å trives, men kan også overleve på Brus og godteri. En av ulempene med denne nye fasen er at humøret svinger like mye som @Fighter83 sånn omtrent. I det ene øyeblikket er jeg blid som @Sola de , ja jeg er reneste @Frøkenfryden. I neste øyeblikk er jeg sur som en @sitron Og hytter med @Nevian til alle som går forbi. Jeg har også blitt så fælt @Gladikaffe, og magen @Rumler hvis jeg ikke får det. I underetasjen er det også så som så, der er det like tørt som @Lurven sine vitser Men på loftet er det fortsatt ganske fint, @Maskinføreren fungerer fortsatt. Tennene er fortsatt fine, takket være pleien fra @TheHairyToothfairy. Om natten får jeg ikke sove, så da sitter jeg oppe å kosemoser med @Ciaran og Ciara. Håper dette bare er en fase. Takk for meg og god kveld.
Ciaran og Ciara Skrevet 24. mars 2023 #21909 Skrevet 24. mars 2023 Lurven skrev (29 minutter siden): Episode 507 Overgangsfasen av @Boetica Hei hei alle sammen, jeg heter altså boetica, akkurat som boetica planten trenger jeg vann for å trives, men kan også overleve på Brus og godteri. En av ulempene med denne nye fasen er at humøret svinger like mye som @Fighter83 sånn omtrent. I det ene øyeblikket er jeg blid som @Sola de , ja jeg er reneste @Frøkenfryden. I neste øyeblikk er jeg sur som en @sitron Og hytter med @Nevian til alle som går forbi. Jeg har også blitt så fælt @Gladikaffe, og magen @Rumler hvis jeg ikke får det. I underetasjen er det også så som så, der er det like tørt som @Lurven sine vitser Men på loftet er det fortsatt ganske fint, @Maskinføreren fungerer fortsatt. Tennene er fortsatt fine, takket være pleien fra @TheHairyToothfairy. Om natten får jeg ikke sove, så da sitter jeg oppe å kosemoser med @Ciaran og Ciara. Håper dette bare er en fase. Takk for meg og god kveld. Cassidy Tvillingene digger denne episoden.😍😍🤩🤩
Ford3000 Skrevet 24. mars 2023 #21910 Skrevet 24. mars 2023 Lurven skrev (3 timer siden): Det er jo rollen du liksom har fått nå Heldigvis går jo firmaet Traktor og Bever AS veldig greit for tiden. Har hjulpet på at mange ønsker å dra på beverjakt og ønsker å smake på beveren. God reklame her inne på KG. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 24. mars 2023 #21911 Skrevet 24. mars 2023 Ford3000 skrev (5 minutter siden): Heldigvis går jo firmaet Traktor og Bever AS veldig greit for tiden. Har hjulpet på at mange ønsker å dra på beverjakt og ønsker å smake på beveren. God reklame her inne på KG. 👍👍
Gjest Boetica Skrevet 24. mars 2023 #21912 Skrevet 24. mars 2023 Lurven skrev (1 time siden): Episode 507 Overgangsfasen av @Boetica Hei hei alle sammen, jeg heter altså boetica, akkurat som boetica planten trenger jeg vann for å trives, men kan også overleve på Brus og godteri. En av ulempene med denne nye fasen er at humøret svinger like mye som @Fighter83 sånn omtrent. I det ene øyeblikket er jeg blid som @Sola de , ja jeg er reneste @Frøkenfryden. I neste øyeblikk er jeg sur som en @sitron Og hytter med @Nevian til alle som går forbi. Jeg har også blitt så fælt @Gladikaffe, og magen @Rumler hvis jeg ikke får det. I underetasjen er det også så som så, der er det like tørt som @Lurven sine vitser Men på loftet er det fortsatt ganske fint, @Maskinføreren fungerer fortsatt. Tennene er fortsatt fine, takket være pleien fra @TheHairyToothfairy. Om natten får jeg ikke sove, så da sitter jeg oppe å kosemoser med @Ciaran og Ciara. Håper dette bare er en fase. Takk for meg og god kveld. 😂 en grei oppsummering (men kan i tillegg tilføye at alt @flesk legger seg på magen) Gled dere folkens 🥳
Ciaran og Ciara Skrevet 24. mars 2023 #21913 Skrevet 24. mars 2023 Boetica skrev (9 minutter siden): 😂 en grei oppsummering (men kan i tillegg tilføye at alt @flesk legger seg på magen) Gled dere folkens 🥳 👍👍🤣🤣
Gjest Boetica Skrevet 24. mars 2023 #21914 Skrevet 24. mars 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): 👍👍🤣🤣 🤓
Gjest Lurven Skrevet 24. mars 2023 #21915 Skrevet 24. mars 2023 Boetica skrev (11 minutter siden): 😂 en grei oppsummering (men kan i tillegg tilføye at alt @flesk legger seg på magen) Gled dere folkens 🥳 😆 @flesk har vel ikke noe på magen din å gjøre, går for langt altså
Frøkenfryden Skrevet 24. mars 2023 #21916 Skrevet 24. mars 2023 Lurven skrev (20 timer siden): Episode 506. Sosiopratenes stand up @TheHairyToothfairy kjekt å ha @Cid sit down comedian @Frøkenfryden freudian slip @Kvakkekyllingen høna og egget @Boetica overgangsfaser @Adobyen Cowboyen rir igjen @Ford3000 Ford flår f... beveren @Hulderen fra Sex til ex @Embla Othea griseprat @Baktus wherever i may roam @Hoppetaujenta Tante Sofies tøseprat @Sola de solfaktor @Fighter83 hoppe av i swingen Yaiii! Iført freudian slippers🤣
Gjest Lurven Skrevet 24. mars 2023 #21917 Skrevet 24. mars 2023 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Yaiii! Iført freudian slippers🤣 Kommer flere detaljer i en senere episode
Maskinfører Skrevet 24. mars 2023 #21918 Skrevet 24. mars 2023 Lurven skrev (10 timer siden): Episode 507 Overgangsfasen av @Boetica Hei hei alle sammen, jeg heter altså boetica, akkurat som boetica planten trenger jeg vann for å trives, men kan også overleve på Brus og godteri. En av ulempene med denne nye fasen er at humøret svinger like mye som @Fighter83 sånn omtrent. I det ene øyeblikket er jeg blid som @Sola de , ja jeg er reneste @Frøkenfryden. I neste øyeblikk er jeg sur som en @sitron Og hytter med @Nevian til alle som går forbi. Jeg har også blitt så fælt @Gladikaffe, og magen @Rumler hvis jeg ikke får det. I underetasjen er det også så som så, der er det like tørt som @Lurven sine vitser Men på loftet er det fortsatt ganske fint, @Maskinføreren fungerer fortsatt. Tennene er fortsatt fine, takket være pleien fra @TheHairyToothfairy. Om natten får jeg ikke sove, så da sitter jeg oppe å kosemoser med @Ciaran og Ciara. Håper dette bare er en fase. Takk for meg og god kveld. Den episoden var fin Lurven 😀😀 1
Cid Skrevet 25. mars 2023 #21919 Skrevet 25. mars 2023 (endret) Kg brukerne har laget sine egne versjoner av kjente filmer When Hairy met Saldo @TheHairyToothfairy sjekker saldoen sin og har ikke peng til å klippe håret sitt Lie Hard @jukkapalme synes det er hardt å lyge så da gjør hun ikke det Ravengers: Endgay @Lurven skulle på rave men endte opp på en homseklubb Fortsatt alene hjemme Cid er hjemme hver dag, det er han i dag også Mad Saks: Furten Roar @Embla Othea lekte med saksen men det likte ikke sykepleier Roar Lort of the brings @Adobyen har fått seg hund og med det bringer det mye lort E.T.E @Athena Freyja vil ete så hun gjør det Brusassic Park @FrankDrebin kjøpte seg brus når han var i parken The Sound of Fryden Lyden av @Frøkenfryden er en fryd for ørene Forrest Gun @Kvakkekyllingen fant en pistol i skogen Big @SVK er stor og sterk Titanica @Titania tar danskebåten og krasjer ikke i et isberg Nattskremmeren @Peanut skremmer slemme folk om natten Ikke Tilbake til Fremtiden @AliceNextDoor vil ikke reise tilbake til fremtiden, hun liker nåtiden Hoppsommer @Hoppetaujenta hopper mye tau om sommeren The Matrish @Trish er the matrish No Country for Old Melk @Boetica vil ikke bo i et land med gammal melk Harry Kopper @Kruset har harryhandlet mange kopper Bjørning @Sola de gjør folk bjørnetjenester The Godtfather @Maestro spiser godteri men deler ikke med far Citizen Klein @Rumle havner i en klein situasjon med en innbygger Solas Choice @Sola de må ta et valg The Bridges of Ford Country @Ford3000 kjører forbi en bro Endret 25. mars 2023 av Cid 1 4 1
Ciaran og Ciara Skrevet 25. mars 2023 #21920 Skrevet 25. mars 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Kg brukerne har laget sine egne versjoner av kjente filmer When Hairy met Saldo @TheHairyToothfairy sjekker saldoen sin og har ikke peng til å klippe håret sitt Lie Hard @jukkapalme synes det er hardt å lyge så da gjør hun ikke det Ravengers: Endgay @Lurven skulle på rave men endte opp på en homseklubb Fortsatt alene hjemme Cid er hjemme hver dag, det er han i dag også Mad Saks: Furten Roar @Embla Othea lekte med saksen men det likte ikke sykepleier Roar Lort of the brings @Adobyen har fått seg hund og med det bringer det mye lort E.T.E @Athena Freyja vil ete så hun gjør det Brusassic Park @FrankDrebin kjøpte seg brus når han var i parken The Sound of Fryden Lyden av @Frøkenfryden er en fryd for ørene Forrest Gun @Kvakkekyllingen fant en pistol i skogen Big @SVK er stor og sterk Titanica @Titania tar danskebåten og krasjer ikke i et isberg Nattskremmeren @Peanut skremmer slemme folk om natten Ikke Tilbake til Fremtiden @AliceNextDoor vil ikke reise tilbake til fremtiden, hun liker nåtiden Hoppsommer @Hoppetaujenta hopper mye tau om sommeren The Matrish @Trish er the matrish No Country for Old Melk @Boetica vil ikke bo i et land med gammal melk Harry Kopper @Kruset har harryhandlet mange kopper Bjørning @Sola de gjør folk bjørnetjeneste The Godtfather @Maestro spiser godteri men deler ikke med far Citizen Klein @Rumle havner i en klein situasjon med en innbygger Solas Choice @Sola de må ta et valg The Bridges of Ford @Ford3000 kjører forbi en bro Cassidy Tvillingene digger denne episoden.😍😍🤩🤩
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå