Ciaran og Ciara Skrevet 28. februar 2023 #21421 Skrevet 28. februar 2023 Cid skrev (6 timer siden): Del 2 av brukerne blir skuespillere i tv serier @Boetica er med i The Blacklist @Ford3000 er med i Criminal Minds som en ny agent @Ciaran og Ciara er med i Twin Peaks @Entern er med i Shameless @Dr. Ops er med i Greys Anatomy som en gynekolog @FrankDrebin er med i en tv serie versjon av mannen med den nakne pistol hvor han spiller Frank Drebin 😁 @Millimani er med i Vikings Cassidy Tvillingene digger denne episoden.😍😍🤩🤩
Frøkenfryden Skrevet 28. februar 2023 #21422 Skrevet 28. februar 2023 Athena Freyja skrev (11 timer siden): Her er noen av morgen rutinene til de utvalgte Det første @Hoppetaujenta gjør om morgenen er å ta baklengs salto i sengen før hun står opp og spiser iskrem med jordbær smak til frokost. @Sola de hun sitter hver morgen i senga og ser ut av vinduet og filmer soloppgangen, hun er heldig som har soveromsvinduer mot øst. @Rumle skriver alltid ned drømmene sine og prøver å finne ut betydningene. @Peanut spiser en stor melkesjokolade som hun har gjemt under puta. @Ciaran og Ciara har ingen rutiner, da de aldri sover, om natta. @Cid pønsker ut alle rampestrekene han skal gjøre og ler godt. @Kvakkekyllingen lager kvakkelyder for å klarne stemmen sin. @Frøkenfryden lager seg en stor og solid frokost som holder til middagstid, men hun leser dagens avis i papir utgave. @Daryl Dixon blar gjennom blomsterboka som ligger på nattbordet. @Frøkensina Står opp fyrer i peisen og setter seg der med en kopp kakao. @SVK leser hver morgen en bok om seg selv, skrevet av Roald Dahl. @Maskinfører Planlegger hvilken type maskin han skal føre i dag. @Ford3000 Tar på seg klærne går ut og sier god morgen til Forden sin. @TheHairyToothfairy Teller alle melketennene han har hentet. Frokost❤️☺️👍🏻 1
Frøkenfryden Skrevet 28. februar 2023 #21423 Skrevet 28. februar 2023 Cid skrev (8 timer siden): Nå skal brukerne her prøve seg som skuespiller i diverse serier @Athena Freyja skal spille en ukjent datter av Georg i en gjenopplivning av Hotel Cæsar @TheHairyToothfairy er med i Home and Away hvor han spiller en tidligere livvakt for Isla Fisher som nå flytter til Summer Bay og blir livvakt på Salt (serien sin restaurant) @Hoppetaujenta er med i en ny sesong av Boretslaget hvor hun spiller kjæresten til Narvestad @Frøkenfryden er med i Glamour hvor hun spiller en ny ansatt ved motehuset som viser seg å være en ukjent søster av Ridge @Kvakkekyllingen er med på Yellowstone hvor hun spiller en ukjent datter av John Dutton @O.A filibombombom er med i en spinn off av Dexter hvor han er Dexter sin ukjente storebror og vil følge i hans fotspor men istedenfor å drepe så vil han pynte alle jævler @Adobyen er med i NCIS hvor han spiller en ny agent, og er nevøen til Gibbs @AliceNextDoor er med i Chicago Med hvor hun spiller en anerkjent psykolog som har hatt flere kjendiser som sine klienter opp igjennom årene @SVK er med i The Walking Dead som en super walker, lederen av alle walkers i serien @Peanut er med i 9-1-1 som en poltidame, og en venn av Athena (Athena karakteren i serien altså ikke brukeren her 😅) @Titania er med i The Good Doctor som Shaun sin barndomsvenninne Jeg er med i Obi-Wan Kenobi og spiller Darth Sidious Motehus!😃🥳 noen anerkjenner min stil. Omsider😁 1
Cid Skrevet 28. februar 2023 #21424 Skrevet 28. februar 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Motehus!😃🥳 noen anerkjenner min stil. Omsider😁 Fryden AS
Frøkensina Skrevet 28. februar 2023 #21425 Skrevet 28. februar 2023 Athena Freyja skrev (14 timer siden): Her er noen av morgen rutinene til de utvalgte Det første @Hoppetaujenta gjør om morgenen er å ta baklengs salto i sengen før hun står opp og spiser iskrem med jordbær smak til frokost. @Sola de hun sitter hver morgen i senga og ser ut av vinduet og filmer soloppgangen, hun er heldig som har soveromsvinduer mot øst. @Rumle skriver alltid ned drømmene sine og prøver å finne ut betydningene. @Peanut spiser en stor melkesjokolade som hun har gjemt under puta. @Ciaran og Ciara har ingen rutiner, da de aldri sover, om natta. @Cid pønsker ut alle rampestrekene han skal gjøre og ler godt. @Kvakkekyllingen lager kvakkelyder for å klarne stemmen sin. @Frøkenfryden lager seg en stor og solid frokost som holder til middagstid, men hun leser dagens avis i papir utgave. @Daryl Dixon blar gjennom blomsterboka som ligger på nattbordet. @Frøkensina Står opp fyrer i peisen og setter seg der med en kopp kakao. @SVK leser hver morgen en bok om seg selv, skrevet av Roald Dahl. @Maskinfører Planlegger hvilken type maskin han skal føre i dag. @Ford3000 Tar på seg klærne går ut og sier god morgen til Forden sin. @TheHairyToothfairy Teller alle melketennene han har hentet. Har bare peis på hytta, men elsker den Nå fikk jeg lyst på kakao 1
Gjest Lurven Skrevet 1. mars 2023 #21426 Skrevet 1. mars 2023 Episode 479 Da @Sola de fikk måne Det var blitt onsdag igjen, nærmere bestemt 1 mars, og det var klart for den ukentlige vaskedagen. Altså hun skulle vaske håret, ikke klær. Hun var litt stresset denne dagen, for hun skulle til få besøk av @Ford3000 denne dagen, de skulle se på favorittserien hennes @TheHairyToothfairy og @Cid på nye og gamle eventyr. Og hun måtte rekke butikken først, de skulle spise @Kvakkekyllingen og drikke @Cider Men uansett da. I sitt stress klarte hun å ha tøymykner i håret i stedet for shampoo. Hun merket det heldigvis ganske fort, men hun mistet en runding med hår midt på hodet. Hun ringte @Adobyen fra sin samsung galaxy og gråt. Stjerner og planeter! Utbrøt han. Jeg sitter her med @Rosakatt Vi ser på tegnefilm med Pluto og Mikke. Jeg merkur på stemmen din at noe er galt Tell us whats wrong Jeg har fått måte sa @Sola de Slapp av vi ringer @Athena Freyja Hun kommer med lue. Ok sa @Sola de da setter jeg på en maskin med klær så lenge
Ciaran og Ciara Skrevet 1. mars 2023 #21427 Skrevet 1. mars 2023 O.A filibombombom skrev (2 minutter siden): Episode 479 Da @Sola de fikk måne Det var blitt onsdag igjen, nærmere bestemt 1 mars, og det var klart for den ukentlige vaskedagen. Altså hun skulle vaske håret, ikke klær. Hun var litt stresset denne dagen, for hun skulle til få besøk av @Ford3000 denne dagen, de skulle se på favorittserien hennes @TheHairyToothfairy og @Cid på nye og gamle eventyr. Og hun måtte rekke butikken først, de skulle spise @Kvakkekyllingen og drikke @Cider Men uansett da. I sitt stress klarte hun å ha tøymykner i håret i stedet for shampoo. Hun merket det heldigvis ganske fort, men hun mistet en runding med hår midt på hodet. Hun ringte @Adobyen fra sin samsung galaxy og gråt. Stjerner og planeter! Utbrøt han. Jeg sitter her med @Rosakatt Vi ser på tegnefilm med Pluto og Mikke. Jeg merkur på stemmen din at noe er galt Tell us whats wrong Jeg har fått måte sa @Sola de Slapp av vi ringer @Athena Freyja Hun kommer med lue. Ok sa @Sola de da setter jeg på en maskin med klær så lenge 😍😍🤩🤩
Sola de Skrevet 1. mars 2023 #21428 Skrevet 1. mars 2023 O.A filibombombom skrev (36 minutter siden): Episode 479 Da @Sola de fikk måne Det var blitt onsdag igjen, nærmere bestemt 1 mars, og det var klart for den ukentlige vaskedagen. Altså hun skulle vaske håret, ikke klær. Hun var litt stresset denne dagen, for hun skulle til få besøk av @Ford3000 denne dagen, de skulle se på favorittserien hennes @TheHairyToothfairy og @Cid på nye og gamle eventyr. Og hun måtte rekke butikken først, de skulle spise @Kvakkekyllingen og drikke @Cider Men uansett da. I sitt stress klarte hun å ha tøymykner i håret i stedet for shampoo. Hun merket det heldigvis ganske fort, men hun mistet en runding med hår midt på hodet. Hun ringte @Adobyen fra sin samsung galaxy og gråt. Stjerner og planeter! Utbrøt han. Jeg sitter her med @Rosakatt Vi ser på tegnefilm med Pluto og Mikke. Jeg merkur på stemmen din at noe er galt Tell us whats wrong Jeg har fått måte sa @Sola de Slapp av vi ringer @Athena Freyja Hun kommer med lue. Ok sa @Sola de da setter jeg på en maskin med klær så lenge Hahaha 1
Cid Skrevet 1. mars 2023 #21429 Skrevet 1. mars 2023 O.A filibombombom skrev (1 time siden): Episode 479 Da @Sola de fikk måne Det var blitt onsdag igjen, nærmere bestemt 1 mars, og det var klart for den ukentlige vaskedagen. Altså hun skulle vaske håret, ikke klær. Hun var litt stresset denne dagen, for hun skulle til få besøk av @Ford3000 denne dagen, de skulle se på favorittserien hennes @TheHairyToothfairy og @Cid på nye og gamle eventyr. Og hun måtte rekke butikken først, de skulle spise @Kvakkekyllingen og drikke @Cider Men uansett da. I sitt stress klarte hun å ha tøymykner i håret i stedet for shampoo. Hun merket det heldigvis ganske fort, men hun mistet en runding med hår midt på hodet. Hun ringte @Adobyen fra sin samsung galaxy og gråt. Stjerner og planeter! Utbrøt han. Jeg sitter her med @Rosakatt Vi ser på tegnefilm med Pluto og Mikke. Jeg merkur på stemmen din at noe er galt Tell us whats wrong Jeg har fått måte sa @Sola de Slapp av vi ringer @Athena Freyja Hun kommer med lue. Ok sa @Sola de da setter jeg på en maskin med klær så lenge Fantastisk 1
TheHairyToothfairy Skrevet 1. mars 2023 #21430 Skrevet 1. mars 2023 O.A filibombombom skrev (3 timer siden): Episode 479 Da @Sola de fikk måne Det var blitt onsdag igjen, nærmere bestemt 1 mars, og det var klart for den ukentlige vaskedagen. Altså hun skulle vaske håret, ikke klær. Hun var litt stresset denne dagen, for hun skulle til få besøk av @Ford3000 denne dagen, de skulle se på favorittserien hennes @TheHairyToothfairy og @Cid på nye og gamle eventyr. Og hun måtte rekke butikken først, de skulle spise @Kvakkekyllingen og drikke @Cider Men uansett da. I sitt stress klarte hun å ha tøymykner i håret i stedet for shampoo. Hun merket det heldigvis ganske fort, men hun mistet en runding med hår midt på hodet. Hun ringte @Adobyen fra sin samsung galaxy og gråt. Stjerner og planeter! Utbrøt han. Jeg sitter her med @Rosakatt Vi ser på tegnefilm med Pluto og Mikke. Jeg merkur på stemmen din at noe er galt Tell us whats wrong Jeg har fått måte sa @Sola de Slapp av vi ringer @Athena Freyja Hun kommer med lue. Ok sa @Sola de da setter jeg på en maskin med klær så lenge Den serien hadde en trang start, det var ikke alle TV-kanaler som tålte humoren og galskapen i denne. Det er en grunn til at den ikke er anbefalt for barn!
Ford3000 Skrevet 1. mars 2023 #21431 Skrevet 1. mars 2023 O.A filibombombom skrev (4 timer siden): Episode 479 Da @Sola de fikk måne Det var blitt onsdag igjen, nærmere bestemt 1 mars, og det var klart for den ukentlige vaskedagen. Altså hun skulle vaske håret, ikke klær. Hun var litt stresset denne dagen, for hun skulle til få besøk av @Ford3000 denne dagen, de skulle se på favorittserien hennes @TheHairyToothfairy og @Cid på nye og gamle eventyr. Og hun måtte rekke butikken først, de skulle spise @Kvakkekyllingen og drikke @Cider Men uansett da. I sitt stress klarte hun å ha tøymykner i håret i stedet for shampoo. Hun merket det heldigvis ganske fort, men hun mistet en runding med hår midt på hodet. Hun ringte @Adobyen fra sin samsung galaxy og gråt. Stjerner og planeter! Utbrøt han. Jeg sitter her med @Rosakatt Vi ser på tegnefilm med Pluto og Mikke. Jeg merkur på stemmen din at noe er galt Tell us whats wrong Jeg har fått måte sa @Sola de Slapp av vi ringer @Athena Freyja Hun kommer med lue. Ok sa @Sola de da setter jeg på en maskin med klær så lenge Kvakkekyllingen får leve videre, slipper å bli spist, for jeg tåler ikke kylling Veldig fin episode og digger måten du brukte navnene våre på! Love it! 1
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 1. mars 2023 #21432 Skrevet 1. mars 2023 Ford3000 skrev (14 minutter siden): Kvakkekyllingen får leve videre, slipper å bli spist, for jeg tåler ikke kylling Veldig fin episode og digger måten du brukte navnene våre på! Love it! Bra!! Takk for at du lar meg få leve 😁
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 1. mars 2023 #21433 Skrevet 1. mars 2023 O.A filibombombom skrev (4 timer siden): Episode 479 Da @Sola de fikk måne Det var blitt onsdag igjen, nærmere bestemt 1 mars, og det var klart for den ukentlige vaskedagen. Altså hun skulle vaske håret, ikke klær. Hun var litt stresset denne dagen, for hun skulle til få besøk av @Ford3000 denne dagen, de skulle se på favorittserien hennes @TheHairyToothfairy og @Cid på nye og gamle eventyr. Og hun måtte rekke butikken først, de skulle spise @Kvakkekyllingen og drikke @Cider Men uansett da. I sitt stress klarte hun å ha tøymykner i håret i stedet for shampoo. Hun merket det heldigvis ganske fort, men hun mistet en runding med hår midt på hodet. Hun ringte @Adobyen fra sin samsung galaxy og gråt. Stjerner og planeter! Utbrøt han. Jeg sitter her med @Rosakatt Vi ser på tegnefilm med Pluto og Mikke. Jeg merkur på stemmen din at noe er galt Tell us whats wrong Jeg har fått måte sa @Sola de Slapp av vi ringer @Athena Freyja Hun kommer med lue. Ok sa @Sola de da setter jeg på en maskin med klær så lenge 🥳 Ingen spiste meg.
Ford3000 Skrevet 1. mars 2023 #21434 Skrevet 1. mars 2023 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Bra!! Takk for at du lar meg få leve 😁 Har ingen intensjoner om å ikke la deg leve, for å si det sånn. KG hadde blitt kjedelig uten deg 1
Ciaran og Ciara Skrevet 1. mars 2023 #21435 Skrevet 1. mars 2023 Ford3000 skrev (2 minutter siden): Har ingen intensjoner om å ikke la deg leve, for å si det sånn. KG hadde blitt kjedelig uten deg Det er Cassidy Tvillingene helt enige i.😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 1
Gjest Lurven Skrevet 1. mars 2023 #21436 Skrevet 1. mars 2023 TheHairyToothfairy skrev (1 time siden): Den serien hadde en trang start, det var ikke alle TV-kanaler som tålte humoren og galskapen i denne. Det er en grunn til at den ikke er anbefalt for barn! Husker godt episoden der dere skulle ringe på hos bestemødre og stikke av, men @Cid ble igjen og drakk kaffe og ga de intimmassasje
Gjest Lurven Skrevet 1. mars 2023 #21437 Skrevet 1. mars 2023 Kvakkekyllingen skrev (25 minutter siden): 🥳 Ingen spiste meg. Pga av alt oppstyret, men du blir fryst ned til senere
Cid Skrevet 1. mars 2023 #21438 Skrevet 1. mars 2023 O.A filibombombom skrev (33 minutter siden): Husker godt episoden der dere skulle ringe på hos bestemødre og stikke av, men @Cid ble igjen og drakk kaffe og ga de intimmassasje 🏃♂️
Gjest Adobyen Skrevet 1. mars 2023 #21439 Skrevet 1. mars 2023 O.A filibombombom skrev (5 timer siden): Episode 479 Da @Sola de fikk måne Det var blitt onsdag igjen, nærmere bestemt 1 mars, og det var klart for den ukentlige vaskedagen. Altså hun skulle vaske håret, ikke klær. Hun var litt stresset denne dagen, for hun skulle til få besøk av @Ford3000 denne dagen, de skulle se på favorittserien hennes @TheHairyToothfairy og @Cid på nye og gamle eventyr. Og hun måtte rekke butikken først, de skulle spise @Kvakkekyllingen og drikke @Cider Men uansett da. I sitt stress klarte hun å ha tøymykner i håret i stedet for shampoo. Hun merket det heldigvis ganske fort, men hun mistet en runding med hår midt på hodet. Hun ringte @Adobyen fra sin samsung galaxy og gråt. Stjerner og planeter! Utbrøt han. Jeg sitter her med @Rosakatt Vi ser på tegnefilm med Pluto og Mikke. Jeg merkur på stemmen din at noe er galt Tell us whats wrong Jeg har fått måte sa @Sola de Slapp av vi ringer @Athena Freyja Hun kommer med lue. Ok sa @Sola de da setter jeg på en maskin med klær så lenge Jeg håper at det ordnet seg for @Sola de ☀️
AliceNextDoor Skrevet 1. mars 2023 #21440 Skrevet 1. mars 2023 Cid skrev (På 28.2.2023 den 11.16): Nå skal brukerne her prøve seg som skuespiller i diverse serier @Athena Freyja skal spille en ukjent datter av Georg i en gjenopplivning av Hotel Cæsar @TheHairyToothfairy er med i Home and Away hvor han spiller en tidligere livvakt for Isla Fisher som nå flytter til Summer Bay og blir livvakt på Salt (serien sin restaurant) @Hoppetaujenta er med i en ny sesong av Boretslaget hvor hun spiller kjæresten til Narvestad @Frøkenfryden er med i Glamour hvor hun spiller en ny ansatt ved motehuset som viser seg å være en ukjent søster av Ridge @Kvakkekyllingen er med på Yellowstone hvor hun spiller en ukjent datter av John Dutton @O.A filibombombom er med i en spinn off av Dexter hvor han er Dexter sin ukjente storebror og vil følge i hans fotspor men istedenfor å drepe så vil han pynte alle jævler @Adobyen er med i NCIS hvor han spiller en ny agent, og er nevøen til Gibbs @AliceNextDoor er med i Chicago Med hvor hun spiller en anerkjent psykolog som har hatt flere kjendiser som sine klienter opp igjennom årene @SVK er med i The Walking Dead som en super walker, lederen av alle walkers i serien @Peanut er med i 9-1-1 som en poltidame, og en venn av Athena (Athena karakteren i serien altså ikke brukeren her 😅) @Titania er med i The Good Doctor som Shaun sin barndomsvenninne Jeg er med i Obi-Wan Kenobi og spiller Darth Sidious Tro om kjendiser er verre eller bedre klienter? Kan hende de betaler bedre?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå