Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Ford3000 skrev (9 minutter siden):

Litt fornærmet av å ikke få være med i Home and Away, men Criminal Minds er ikke så ille det heller. Kan jobbe tett med Derek og gjøre Penelope sjalu :D

Tenkte på det men jeg hadde allerede gikk tannfeen en rolle der så da måtte jeg tenke på noe annet 😅 jeg synes Criminal Minds var mye bedre når Derek og Hotch var med, nå er ikke Reid med lenger heller 😕  

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Cid skrev (2 minutter siden):

Tenkte på det men jeg hadde allerede gikk tannfeen en rolle der så da måtte jeg tenke på noe annet 😅 jeg synes Criminal Minds var mye bedre når Derek og Hotch var med, nå er ikke Reid med lenger heller 😕  

Har ikke turt å se den nyeste sesongen av Criminal Minds enda. Tenkte jeg skulle gjøre det, men... som du sier, ikke det samme uten Reid.

Skrevet
Ford3000 skrev (Akkurat nå):

Har ikke turt å se den nyeste sesongen av Criminal Minds enda. Tenkte jeg skulle gjøre det, men... som du sier, ikke det samme uten Reid.

Har hørt rykter om at Reid vil dukke opp som en seriemorder en gang i framtiden, at han begynte å få samme psykiske sykdom som mora og den tar overhånd

Skrevet

Har hørt rykter om at Reid vil dukke opp som en seriemorder en gang i framtiden, at han begynte å få samme psykiske sykdom som mora og den tar overhånd

Oi shit... det blir såfall veldig heftig. På grensa til Dexter, kanskje? Bare at Dexter jobba jo i politiet, nå ville jo Reid vært en tidligere ansatt...

Skrevet

Oi shit... det blir såfall veldig heftig. På grensa til Dexter, kanskje? Bare at Dexter jobba jo i politiet, nå ville jo Reid vært en tidligere ansatt...

Dexter så jeg på før men jeg synes det ble for absurd til slutt, med tanke på hva som skjedde mot slutten så er jeg glad jeg slutta 🙊

Skrevet

Dexter så jeg på før men jeg synes det ble for absurd til slutt, med tanke på hva som skjedde mot slutten så er jeg glad jeg slutta 🙊

Jeg tvang meg gjennom hele Dexter bare for å kunne si jeg hadde sett alt. Det var mye rare greier der.

Skrevet

Jeg tvang meg gjennom hele Dexter bare for å kunne si jeg hadde sett alt. Det var mye rare greier der.

Kom en ny sesong nylig faktisk 

Skrevet
Cid skrev (1 minutt siden):

Kom en ny sesong nylig faktisk 

Trodde Dexter var død? Hvor har du sett det, at det er kommet ny sesong?

Skrevet
Cid skrev (3 minutter siden):

Ser de skal lage 3 nye serier basert på Dexter. En om Dexter i de tidligere årene, en om sønnen og en om Trinity drapsmannen

https://www.hollywoodreporter.com/tv/tv-news/dexter-billions-spinoffs-showtime-franchises-paramount-merger-1235318737/

Hmm... det går vel an å melke kua til den er tørr... jeg vet ikke. Blir sikkert å se de seriene hvis jeg dumper over de sånn plutselig. Takk for tips :D

• Liker 1
Skrevet
Cid skrev (3 timer siden):

Nå skal brukerne her prøve seg som skuespiller i diverse serier

@Athena Freyja skal spille en ukjent datter av Georg i en gjenopplivning av Hotel Cæsar

@TheHairyToothfairy er med i Home and Away hvor han spiller en tidligere livvakt for Isla Fisher som nå flytter til Summer Bay og blir livvakt på Salt (serien sin restaurant)

@Hoppetaujenta er med i en ny sesong av Boretslaget hvor hun spiller kjæresten til Narvestad

@Frøkenfryden er med i Glamour hvor hun spiller en ny ansatt ved motehuset som viser seg å være en ukjent søster av Ridge

@Kvakkekyllingen er med på Yellowstone hvor hun spiller en ukjent datter av John Dutton

@O.A filibombombom er med i en spinn off av Dexter hvor han er Dexter sin ukjente storebror og vil følge i hans fotspor men istedenfor å drepe så vil han pynte alle jævler

@Adobyen er med i NCIS hvor han spiller en ny agent, og er nevøen til Gibbs

@AliceNextDoor er med i Chicago Med hvor hun spiller en anerkjent psykolog som har hatt flere kjendiser som sine klienter opp igjennom årene

@SVK er med i The Walking Dead som en super walker, lederen av alle walkers i serien

@Peanut er med i 9-1-1 som en poltidame, og en venn av Athena (Athena karakteren i serien altså ikke brukeren her 😅)

@Titania er med i The Good Doctor som Shaun sin barndomsvenninne

Jeg er med i Obi-Wan Kenobi og spiller Darth Sidious

Jeg og Isla, det blir love story heftigere enn kinoene tillater!

• Hjerte 1
Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet
Athena Freyja skrev (7 timer siden):

Her er noen av morgen rutinene til de utvalgte 

Det første @Hoppetaujenta gjør om morgenen er å ta baklengs salto i sengen før hun står opp og spiser iskrem med jordbær smak til frokost. 

@Sola de hun sitter hver morgen i senga og ser ut av vinduet og filmer soloppgangen, hun er heldig som har soveromsvinduer mot øst.

@Rumle skriver alltid ned drømmene sine og prøver å finne ut betydningene. 

@Peanut spiser en stor melkesjokolade som hun har gjemt under puta.

@Ciaran og Ciara har ingen rutiner, da de aldri sover, om natta.

@Cid pønsker ut alle rampestrekene han skal gjøre og ler godt.

@Kvakkekyllingen lager kvakkelyder for å klarne stemmen sin.

@Frøkenfryden lager seg en stor og solid frokost som holder til middagstid, men hun leser dagens avis i papir utgave.

@Daryl Dixon blar gjennom blomsterboka som ligger på nattbordet. 

@Frøkensina Står opp fyrer i peisen og setter seg der med en kopp kakao.

@SVK  leser hver morgen en bok om seg selv, skrevet av Roald Dahl. 

@Maskinfører Planlegger hvilken type maskin han skal føre i dag.

@Ford3000 Tar på seg klærne går ut og sier god morgen til Forden sin.

@TheHairyToothfairy Teller alle melketennene han har hentet. 

😁 Typisk kvakke. 

Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet
Cid skrev (3 timer siden):

Nå skal brukerne her prøve seg som skuespiller i diverse serier

@Athena Freyja skal spille en ukjent datter av Georg i en gjenopplivning av Hotel Cæsar

@TheHairyToothfairy er med i Home and Away hvor han spiller en tidligere livvakt for Isla Fisher som nå flytter til Summer Bay og blir livvakt på Salt (serien sin restaurant)

@Hoppetaujenta er med i en ny sesong av Boretslaget hvor hun spiller kjæresten til Narvestad

@Frøkenfryden er med i Glamour hvor hun spiller en ny ansatt ved motehuset som viser seg å være en ukjent søster av Ridge

@Kvakkekyllingen er med på Yellowstone hvor hun spiller en ukjent datter av John Dutton

@O.A filibombombom er med i en spinn off av Dexter hvor han er Dexter sin ukjente storebror og vil følge i hans fotspor men istedenfor å drepe så vil han pynte alle jævler

@Adobyen er med i NCIS hvor han spiller en ny agent, og er nevøen til Gibbs

@AliceNextDoor er med i Chicago Med hvor hun spiller en anerkjent psykolog som har hatt flere kjendiser som sine klienter opp igjennom årene

@SVK er med i The Walking Dead som en super walker, lederen av alle walkers i serien

@Peanut er med i 9-1-1 som en poltidame, og en venn av Athena (Athena karakteren i serien altså ikke brukeren her 😅)

@Titania er med i The Good Doctor som Shaun sin barndomsvenninne

Jeg er med i Obi-Wan Kenobi og spiller Darth Sidious

Aldri sett serien men regner med den er super! Spesielt når jeg er med! 

Skrevet
Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden):

Aldri sett serien men regner med den er super! Spesielt når jeg er med! 

Yellowstone er fabelaktig! Se 1883 først

Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (3 minutter siden):

Åå. Ja men det må jeg jo få til. Har ikke sett 1883 heller. Takk for tips! 

Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (8 minutter siden):

Den er ikke på play da, jeg ser på det som er på play nå som er Yellowstone 1-4 og så tegner jeg et abonnement på Paramount hvis jeg får lyst på mer etter sesong 1-4 :) Jeg ser frem til å se 1923 siden Harrison Ford er med, blir første gang siden Cowboys & Aliens at jeg ser Harrison som en cowboy 

Skrevet (endret)
Cid skrev (4 minutter siden):

Den er ikke på play da, jeg ser på det som er på play nå som er Yellowstone 1-4 og så tegner jeg et abonnement på Paramount hvis jeg får lyst på mer etter sesong 1-4 :) Jeg ser frem til å se 1923 siden Harrison Ford er med, blir første gang siden Cowboys & Aliens at jeg ser Harrison som en cowboy 

1923 er like fantastisk pent laget. Jeg liker ikke tv serier, som du kanskje husker, men dette er så godt laget at jeg klarer fint å nyte det. Men den får mye bedre dybde om man begynner med 1883!

Harrison er ikke cowboy, han er rancheier og ansetter masse cowboys, hehe 

Endret av TheHairyToothfairy
  • Liker 1
Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (31 minutter siden):

1923 er like fantastisk pent laget. Jeg liker ikke tv serier, som du kanskje husker, men dette er så godt laget at jeg klarer fint å nyte det. Men den får mye bedre dybde om man begynner med 1883!

Harrison er ikke cowboy, han er rancheier og ansetter masse cowboys, hehe 

Ser det skal komme noen flere spin off serier, en som heter 6666 og en som heter Bass Reeves. Serien minner meg litt som Dallas men mer brutal og med hester istedenfor olje :P 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...