Hoppetaujenta Skrevet 26. februar 2023 #21361 Skrevet 26. februar 2023 Akkurat som en veldig flink sirkusartist som sjonglerer femti baller på èn gang...og de kolliderer ikke! 1
Ciaran og Ciara Skrevet 26. februar 2023 #21362 Skrevet 26. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Akkurat som en veldig flink sirkusartist som sjonglerer femti baller på èn gang...og de kolliderer ikke! Ja Nettopp, Cassidy Tvillingene beundrer alle som kan den skrivekunsten som disse episodene her inne er. 1
Frøkenfryden Skrevet 27. februar 2023 #21363 Skrevet 27. februar 2023 O.A filibombombom skrev (10 timer siden): Episode 475 Kg wars episode 9 The raise of dagbøker @Entern palpatine var gjenoppstått og truet hele forumet. Kylo @Adobyen dro til planeten exegol Der finner han ut at palpatine skapte @Snoke for å lure @Adobyen til den mørke siden av forumet Han beordrer @Adobyen til å drepe kylo som blir trent av @Titania organa Kylo @Adobyen drar for å finne rey, ved å bruke kraften Han finner henne i dagboka til @Frøkenfryden Der finner de en hellig smettestol Så drar de til dagboka til @O.A filibombombom Der finner de ut at @chewbacca er i live Kylo avslører siden at hun er barnebarnet til @Entern palpatine Din jævel sier @Kvakkekyllingen @Titania organ dør og Rey dreper kylo @Adobyen Hun stikker en Q tips i hjertet hans @Rey konfronterer @Entern Han ber henne drepe han slik at @Tvillingsjelen hans kan gå inn i henne Hun nekter, gi den heller til @Ciaran og Ciara Han angriper henne med kraftlyn Men hun blokkerer det og dreper han, Men da dør hun selv. Men hun blir redda av @Cid som gir henne brystmassasje og munn til munn. Hun våkner med et gisp og fiker til @Cid Skal ikke være tunge i munn til munn din jævel. Og sånn endte kg krigen HHaha. Holy smettestoly så moro🥳
Frøkenfryden Skrevet 27. februar 2023 #21364 Skrevet 27. februar 2023 O.A filibombombom skrev (10 timer siden): Episode 476 Noen av sosiopatene hadde fått i oppdrag i være hemmelige stasagenter De skulle gjøre stas på forumet og sånn Men de måtte ha tyske dekknavn for å ikke bli avslørt og sånn: @AliceNextDoor Brunhilde bratwürstslicker @TheHairyToothfairy Ronny runkenschnabel @Frøkenfryden Renate rorsachficken @Cid Rolf rimmenscwanz @Hoppetaujenta ulla unterbücksen @Titania irmina intimbarbereich @MarianneE heidi hausenmutter @Adobyen heinrich handjobarbeiter @Ford3000 frauke fiffenfoffler @Athena Freyja bertha blotendrücker @Sola de Klara klütenwascher @Kvakkekyllingen Elvira eggenpöpper Haha😂😂😂
Gjest Lurven Skrevet 27. februar 2023 #21365 Skrevet 27. februar 2023 Episode 477 Det er ikke akkurat noen hemmelighet at sosiopratene har mye skittentøy. Men det blir ingen offentlig skittentøyvask denne gangen. Neida, @Sola de har lovet å vaske alt @TheHairyToothfairy hadde 14 truser som måtte vaskes på 98 grader, tannmerkene måtte bort @Frøkenfryden hadde 4 badedrakter som måtte vaskes på 40 grader @Cid hadde 23 par sokker som måtte vaskes på 69 grader @Kvakkekyllingen hadde en eggvarmer, må vaskes for hånd @O.A filibombombom hadde klær som måtte kokvaskes og det måtte brukes store mengder skyllemiddel @Hoppetaujenta hadde grønne kjøkkenkluter som måtte vaskes separat @Sjokoladepenge hadde en genser som hun hadde sølt sjokolade på, må vaskes med flekkfjerner @Peanut hadde klær med emojies på, må vaskes skånsomt slik at ikke emojiene forsvinner @Adobyen hadde mange klær i forskjellige farger, alt må vaskes sammen @Rosakatt har kun rosaklær, skal kun sleikes rene @Athena Freyja kom med ullklær. Tar sjansen på å vaske de nå som våren endelig er her @Titania har en lue som skal vaskes på 60 grader
Sola de Skrevet 27. februar 2023 #21367 Skrevet 27. februar 2023 Om jeg starter med å vaske opp for alle, så kanskje jeg blir ferdig til neste skuddår 1
Gjest Lurven Skrevet 27. februar 2023 #21368 Skrevet 27. februar 2023 Sola de skrev (Akkurat nå): Om jeg starter med å vaske opp for alle, så kanskje jeg blir ferdig til neste skuddår Du må også bære alt opp til 4 etg. Heisen er ute av drift frem til 29 februar 2024
Sola de Skrevet 27. februar 2023 #21369 Skrevet 27. februar 2023 O.A filibombombom skrev (1 minutt siden): Du må også bære alt opp til 4 etg. Heisen er ute av drift frem til 29 februar 2024 Da emigrerer jeg
Gjest Lurven Skrevet 27. februar 2023 #21370 Skrevet 27. februar 2023 Sola de skrev (Akkurat nå): Da emigrerer jeg Det kan du gjøre når du er ferdig med å vaske😁
Cid Skrevet 27. februar 2023 #21371 Skrevet 27. februar 2023 Sola de skrev (Akkurat nå): Da emigrerer jeg Til Ålesund? 1
Cid Skrevet 27. februar 2023 #21372 Skrevet 27. februar 2023 O.A filibombombom skrev (Akkurat nå): Det kan du gjøre når du er ferdig med å vaske😁 Mankinien din?
Gjest Lurven Skrevet 27. februar 2023 #21373 Skrevet 27. februar 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Mankinien din? Nei den er selvrensende
Cid Skrevet 27. februar 2023 #21374 Skrevet 27. februar 2023 O.A filibombombom skrev (Akkurat nå): Nei den er selvrensende Som Borat?
Sola de Skrevet 27. februar 2023 #21375 Skrevet 27. februar 2023 O.A filibombombom skrev (4 minutter siden): Det kan du gjøre når du er ferdig med å vaske😁 Cid skrev (3 minutter siden): Til Ålesund? Alaska. Langt utenfor rekkevidde
Cid Skrevet 27. februar 2023 #21376 Skrevet 27. februar 2023 Sola de skrev (Akkurat nå): Alaska. Langt utenfor rekkevidde Det gode liv i Alaska
Ford3000 Skrevet 27. februar 2023 #21377 Skrevet 27. februar 2023 O.A filibombombom skrev (22 timer siden): Episode 476 Noen av sosiopatene hadde fått i oppdrag i være hemmelige stasagenter De skulle gjøre stas på forumet og sånn Men de måtte ha tyske dekknavn for å ikke bli avslørt og sånn: @AliceNextDoor Brunhilde bratwürstslicker @TheHairyToothfairy Ronny runkenschnabel @Frøkenfryden Renate rorsachficken @Cid Rolf rimmenscwanz @Hoppetaujenta ulla unterbücksen @Titania irmina intimbarbereich @MarianneE heidi hausenmutter @Adobyen heinrich handjobarbeiter @Ford3000 frauke fiffenfoffler @Athena Freyja bertha blotendrücker @Sola de Klara klütenwascher @Kvakkekyllingen Elvira eggenpöpper Haha, fy faen, jeg ler!
Ford3000 Skrevet 27. februar 2023 #21378 Skrevet 27. februar 2023 O.A filibombombom skrev (17 minutter siden): Episode 477 Det er ikke akkurat noen hemmelighet at sosiopratene har mye skittentøy. Men det blir ingen offentlig skittentøyvask denne gangen. Neida, @Sola de har lovet å vaske alt @TheHairyToothfairy hadde 14 truser som måtte vaskes på 98 grader, tannmerkene måtte bort @Frøkenfryden hadde 4 badedrakter som måtte vaskes på 40 grader @Cid hadde 23 par sokker som måtte vaskes på 69 grader @Kvakkekyllingen hadde en eggvarmer, må vaskes for hånd @O.A filibombombom hadde klær som måtte kokvaskes og det måtte brukes store mengder skyllemiddel @Hoppetaujenta hadde grønne kjøkkenkluter som måtte vaskes separat @Sjokoladepenge hadde en genser som hun hadde sølt sjokolade på, må vaskes med flekkfjerner @Peanut hadde klær med emojies på, må vaskes skånsomt slik at ikke emojiene forsvinner @Adobyen hadde mange klær i forskjellige farger, alt må vaskes sammen @Rosakatt har kun rosaklær, skal kun sleikes rene @Athena Freyja kom med ullklær. Tar sjansen på å vaske de nå som våren endelig er her @Titania har en lue som skal vaskes på 60 grader Jævlig bra det her og! Selv om jeg ikke ble tagget, leser jeg episodene og ler så hjertelig! Jeg har klutenallergi, så har hyret inn vaskehjelp, Consuela De La Morrela. Hun gjør ikke alltid det jeg ber henne om, men, det får så være.
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 27. februar 2023 #21379 Skrevet 27. februar 2023 Lykke til med vasking du heldige utvalgte 😁😂
Ciaran og Ciara Skrevet 27. februar 2023 #21380 Skrevet 27. februar 2023 O.A filibombombom skrev (1 time siden): Episode 477 Det er ikke akkurat noen hemmelighet at sosiopratene har mye skittentøy. Men det blir ingen offentlig skittentøyvask denne gangen. Neida, @Sola de har lovet å vaske alt @TheHairyToothfairy hadde 14 truser som måtte vaskes på 98 grader, tannmerkene måtte bort @Frøkenfryden hadde 4 badedrakter som måtte vaskes på 40 grader @Cid hadde 23 par sokker som måtte vaskes på 69 grader @Kvakkekyllingen hadde en eggvarmer, må vaskes for hånd @O.A filibombombom hadde klær som måtte kokvaskes og det måtte brukes store mengder skyllemiddel @Hoppetaujenta hadde grønne kjøkkenkluter som måtte vaskes separat @Sjokoladepenge hadde en genser som hun hadde sølt sjokolade på, må vaskes med flekkfjerner @Peanut hadde klær med emojies på, må vaskes skånsomt slik at ikke emojiene forsvinner @Adobyen hadde mange klær i forskjellige farger, alt må vaskes sammen @Rosakatt har kun rosaklær, skal kun sleikes rene @Athena Freyja kom med ullklær. Tar sjansen på å vaske de nå som våren endelig er her @Titania har en lue som skal vaskes på 60 grader 😍😍🤩🤩
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå