Cid Skrevet 22. februar 2023 #21301 Skrevet 22. februar 2023 Ford3000 skrev (3 minutter siden): Tenker jeg skal prøve å leve så lenge at staten sponser avlivning Uff tenk hvor ødelagt man må føle seg om man lever så lenge 😵💫😵
Ciaran og Ciara Skrevet 22. februar 2023 #21302 Skrevet 22. februar 2023 Cid skrev (2 timer siden): Hvis jeg omkom i en ulykke og alle kroppsdelene mine skulle doneres til brukere på kg @Hoppetaujenta får beina mine så hun kan hoppe tau i min sin ånd @O.A filibombombom får utstyret mitt men det må vaskes før bruk @TheHairyToothfairy får føttene mine slik at han enklere kan sparke folk @Frøkenfryden får rumpa mi så hun enklere kan drite i det 😄 @Adobyen får magen min men da får han også vekten min så han blir satt på en slankekur sporenstreks! @AliceNextDoor får øynene mine (men jeg sliter litt med å se liten tekst så du må nok begynne med briller om noen år da 😕) @Kvakkekyllingen får ørene mine men hun arver også lydsensitiviteten min O: @SVK arver håret mitt og får med seg en flass sjampo på kjøpet siden jeg sliter med mye flass @Titania arver nesen min så hun kan lukte seg fram til troll @Athena Freyja arver halsen min men adamseplet følger med så det blir et vrient valg 🧐 Og aller sist, @AnonymBruker arver hjernen min slik at alle innlegg skrevet av en anonymbruker automatisk blir Cid vennlig 😁 Cassidy Tvillingene digger den der.😍😍🤩🤩
Ford3000 Skrevet 22. februar 2023 #21303 Skrevet 22. februar 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Uff tenk hvor ødelagt man må føle seg om man lever så lenge 😵💫😵 Fins hjelpemidler for det meste. Tenker at innen jeg er 150 år bør jeg ha fått meg en rullator, helst med raketter på hver sin side av rullatoren slik at jeg kan sette på turbofart når jeg blir sulten på ungkjøtt, ikke en nittiåring skal være uprøvd. Regner ikke med at mannen min lever like lenge, så blir potensielt mange år hvor jeg kan cruise rundt i rullatoren og teste ut hjertestarterene på sykehjemmet.
Gjest Lurven Skrevet 22. februar 2023 #21304 Skrevet 22. februar 2023 I fremtiden kan man lagre hjernen sin og overføre den videre til feks en robot. Så man vil leve evig
Ford3000 Skrevet 22. februar 2023 #21305 Skrevet 22. februar 2023 O.A filibombombom skrev (Akkurat nå): I fremtiden kan man lagre hjernen sin og overføre den videre til feks en robot. Så man vil leve evig Eller som i Futurama, sette hodet sitt på glass og leve evig på den måten
Cid Skrevet 22. februar 2023 #21306 Skrevet 22. februar 2023 We Are The KG (Vers 1: @TheHairyToothfairy og @O.A filibombombom) Det kommer en tid hvor man trenger moderering Når kvinneguiden må komme sammen som ett Der er brukere som blir utestengt Å, når det er på tide å leie handen til dagbøker og vise støtte Den største gaven på kg! (Vers 2) Vi kan ikke fortsette å late som ingenting At noen, en plass vil gjøre en forandring Vi er alle en del av KG sin store familie Og sannheten, som du vet Likes er alt vi trenger! I kor sammen med @SVK og @Hoppetaujenta Vi er kvinneguiden, vi er brukerne Vi er dem som skaper inntjening Så la oss poste Det er valg vi tar Vi redder våres egne brukere Det er sant, vi skaper et bedre kg Bare du og meg! (Vers 3) Vel, send dem likes så dem vet at noen bryr seg Og deres bruker vil bli større og bedre Som admin har vist oss ved å gi troll advarselspoeng Og så må vi alle gi en hjelpende hånd og rapportere! I kor: Vi er kvinneguiden, vi er brukerne Vi er dem som skaper inntjening Så la oss poste Det er valg vi tar Vi redder våres egne brukere Det er sant, vi skaper et bedre kg Bare du og meg! ( @SVK @Adobyen @Frøkenfryden @Athena Freyja) Når du er nedfor og det virker som at alt håp er ute Men hvis du ha troen, så er det ingen sjans for at vi kan bli utestengt Vel, vel, vel La oss innse det, å, at forandringer bare kan komme Når vi står sammen som ett! I kor: Vi er kvinneguiden, vi er brukerne Vi er dem som skaper inntjening Så la oss poste Det er valg vi tar Vi redder våres egne brukere Det er sant, vi skaper et bedre kg Bare du og meg! I kor sammen med @FrankDrebin Vi er kvinneguiden, vi er brukerne Vi er dem som skaper inntjening Så la oss poste Det er valg vi tar Vi redder våres egne brukere Det er sant, vi skaper et bedre kg Bare du og meg! I kor sammen med @FrankDrebin og @Kvakkekyllingen Vi er kvinneguiden, vi er brukerne Vi er dem som skaper inntjening Så la oss poste Det er valg vi tar Vi redder våres egne brukere Det er sant, vi skaper et bedre kg Bare du og meg! Okey, la meg høre dere! I kor sammen med @Kvakkekyllingen Vi er kvinneguiden, vi er brukerne Vi er dem som skaper inntjening Så la oss poste (la oss poste) Det er valg vi tar Vi redder våres egne brukere Det er sant, vi skaper et bedre kg Bare du og meg Kom an dere, la meg høre det!!! I kor sammen med @AliceNextDoor og @Titania Vi er kvinneguiden, vi er brukerne (Vi er kvinneguiden, vi er brukerne) Vi er dem som skaper inntjening Så la oss poste Det er valg vi tar Vi redder våres egne brukere Det er sant, vi skaper et bedre kg Bare du og meg, ja! Ja! I kor sammen med @AliceNextDoor og @Titania Vi er kvinneguiden, vi er brukerne (Vi er kvinneguiden, vi er brukerne) Vi er dem som skaper inntjening Så la oss poste Det er valg vi tar Vi redder våres egne brukere Det er sant, vi skaper et bedre kg Bare du og meg! I kor: Vi er kvinneguiden, vi er brukerne Vi er dem som skaper inntjening Så la oss poste Det er valg vi tar Vi redder våres egne brukere Det er sant, vi skaper et bedre kg Bare du og meg! I kor: Vi er kvinneguiden, vi er brukerne Vi er dem som skaper inntjening Så la oss poste Det er valg vi tar Vi redder våres egne brukere Det er sant, vi skaper et bedre kg Bare du og meg! Tusen takk I kor: Vi er kvinneguiden, vi er brukerne Vi er dem som skaper inntjening Så la oss poste Det er valg vi tar Vi redder våres egne brukere Det er sant, vi skaper et bedre kg Bare du og meg! 2 4
Gjest Lurven Skrevet 22. februar 2023 #21307 Skrevet 22. februar 2023 Cid skrev (2 minutter siden): We Are The KG (Vers 1: @TheHairyToothfairy og @O.A filibombombom) Det kommer en tid hvor man trenger moderering Når kvinneguiden må komme sammen som ett Der er brukere som blir utestengt Å, når det er på tide å leie handen til dagbøker og vise støtte Den største gaven på kg! (Vers 2) Vi kan ikke fortsette å late som ingenting At noen, en plass vil gjøre en forandring Vi er alle en del av KG sin store familie Og sannheten, som du vet Likes er alt vi trenger! I kor sammen med @SVK og @Hoppetaujenta Vi er kvinneguiden, vi er brukerne Vi er dem som skaper inntjening Så la oss poste Det er valg vi tar Vi redder våres egne brukere Det er sant, vi skaper et bedre kg Bare du og meg! (Vers 3) Vel, send dem likes så dem vet at noen bryr seg Og deres bruker vil bli større og bedre Som admin har vist oss ved å gi troll advarselspoeng Og så må vi alle gi en hjelpende hånd og rapportere! I kor: Vi er kvinneguiden, vi er brukerne Vi er dem som skaper inntjening Så la oss poste Det er valg vi tar Vi redder våres egne brukere Det er sant, vi skaper et bedre kg Bare du og meg! ( @SVK @Adobyen @Frøkenfryden @Athena Freyja) Når du er nedfor og det virker som at alt håp er ute Men hvis du ha troen, så er det ingen sjans for at vi kan bli utestengt Vel, vel, vel La oss innse det, å, at forandringer bare kan komme Når vi står sammen som ett! I kor: Vi er kvinneguiden, vi er brukerne Vi er dem som skaper inntjening Så la oss poste Det er valg vi tar Vi redder våres egne brukere Det er sant, vi skaper et bedre kg Bare du og meg! I kor sammen med @FrankDrebin Vi er kvinneguiden, vi er brukerne Vi er dem som skaper inntjening Så la oss poste Det er valg vi tar Vi redder våres egne brukere Det er sant, vi skaper et bedre kg Bare du og meg! I kor sammen med @FrankDrebin og @Kvakkekyllingen Vi er kvinneguiden, vi er brukerne Vi er dem som skaper inntjening Så la oss poste Det er valg vi tar Vi redder våres egne brukere Det er sant, vi skaper et bedre kg Bare du og meg! Okey, la meg høre dere! I kor sammen med @Kvakkekyllingen Vi er kvinneguiden, vi er brukerne Vi er dem som skaper inntjening Så la oss poste (la oss poste) Det er valg vi tar Vi redder våres egne brukere Det er sant, vi skaper et bedre kg Bare du og meg Kom an dere, la meg høre det!!! I kor sammen med @AliceNextDoor og @Titania Vi er kvinneguiden, vi er brukerne (Vi er kvinneguiden, vi er brukerne) Vi er dem som skaper inntjening Så la oss poste Det er valg vi tar Vi redder våres egne brukere Det er sant, vi skaper et bedre kg Bare du og meg, ja! Ja! I kor sammen med @AliceNextDoor og @Titania Vi er kvinneguiden, vi er brukerne (Vi er kvinneguiden, vi er brukerne) Vi er dem som skaper inntjening Så la oss poste Det er valg vi tar Vi redder våres egne brukere Det er sant, vi skaper et bedre kg Bare du og meg! I kor: Vi er kvinneguiden, vi er brukerne Vi er dem som skaper inntjening Så la oss poste Det er valg vi tar Vi redder våres egne brukere Det er sant, vi skaper et bedre kg Bare du og meg! I kor: Vi er kvinneguiden, vi er brukerne Vi er dem som skaper inntjening Så la oss poste Det er valg vi tar Vi redder våres egne brukere Det er sant, vi skaper et bedre kg Bare du og meg! Tusen takk I kor: Vi er kvinneguiden, vi er brukerne Vi er dem som skaper inntjening Så la oss poste Det er valg vi tar Vi redder våres egne brukere Det er sant, vi skaper et bedre kg Bare du og meg! Veldig bra!
Cid Skrevet 22. februar 2023 #21308 Skrevet 22. februar 2023 O.A filibombombom skrev (Akkurat nå): Veldig bra! Takk 😄 Jeg digger den sangen så jeg ville gjøre den om til å handle om kg 😃 2
Ciaran og Ciara Skrevet 22. februar 2023 #21309 Skrevet 22. februar 2023 Cid skrev (3 minutter siden): We Are The KG (Vers 1: @TheHairyToothfairy og @O.A filibombombom) Det kommer en tid hvor man trenger moderering Når kvinneguiden må komme sammen som ett Der er brukere som blir utestengt Å, når det er på tide å leie handen til dagbøker og vise støtte Den største gaven på kg! (Vers 2) Vi kan ikke fortsette å late som ingenting At noen, en plass vil gjøre en forandring Vi er alle en del av KG sin store familie Og sannheten, som du vet Likes er alt vi trenger! I kor sammen med @SVK og @Hoppetaujenta Vi er kvinneguiden, vi er brukerne Vi er dem som skaper inntjening Så la oss poste Det er valg vi tar Vi redder våres egne brukere Det er sant, vi skaper et bedre kg Bare du og meg! (Vers 3) Vel, send dem likes så dem vet at noen bryr seg Og deres bruker vil bli større og bedre Som admin har vist oss ved å gi troll advarselspoeng Og så må vi alle gi en hjelpende hånd og rapportere! I kor: Vi er kvinneguiden, vi er brukerne Vi er dem som skaper inntjening Så la oss poste Det er valg vi tar Vi redder våres egne brukere Det er sant, vi skaper et bedre kg Bare du og meg! ( @SVK @Adobyen @Frøkenfryden @Athena Freyja) Når du er nedfor og det virker som at alt håp er ute Men hvis du ha troen, så er det ingen sjans for at vi kan bli utestengt Vel, vel, vel La oss innse det, å, at forandringer bare kan komme Når vi står sammen som ett! I kor: Vi er kvinneguiden, vi er brukerne Vi er dem som skaper inntjening Så la oss poste Det er valg vi tar Vi redder våres egne brukere Det er sant, vi skaper et bedre kg Bare du og meg! I kor sammen med @FrankDrebin Vi er kvinneguiden, vi er brukerne Vi er dem som skaper inntjening Så la oss poste Det er valg vi tar Vi redder våres egne brukere Det er sant, vi skaper et bedre kg Bare du og meg! I kor sammen med @FrankDrebin og @Kvakkekyllingen Vi er kvinneguiden, vi er brukerne Vi er dem som skaper inntjening Så la oss poste Det er valg vi tar Vi redder våres egne brukere Det er sant, vi skaper et bedre kg Bare du og meg! Okey, la meg høre dere! I kor sammen med @Kvakkekyllingen Vi er kvinneguiden, vi er brukerne Vi er dem som skaper inntjening Så la oss poste (la oss poste) Det er valg vi tar Vi redder våres egne brukere Det er sant, vi skaper et bedre kg Bare du og meg Kom an dere, la meg høre det!!! I kor sammen med @AliceNextDoor og @Titania Vi er kvinneguiden, vi er brukerne (Vi er kvinneguiden, vi er brukerne) Vi er dem som skaper inntjening Så la oss poste Det er valg vi tar Vi redder våres egne brukere Det er sant, vi skaper et bedre kg Bare du og meg, ja! Ja! I kor sammen med @AliceNextDoor og @Titania Vi er kvinneguiden, vi er brukerne (Vi er kvinneguiden, vi er brukerne) Vi er dem som skaper inntjening Så la oss poste Det er valg vi tar Vi redder våres egne brukere Det er sant, vi skaper et bedre kg Bare du og meg! I kor: Vi er kvinneguiden, vi er brukerne Vi er dem som skaper inntjening Så la oss poste Det er valg vi tar Vi redder våres egne brukere Det er sant, vi skaper et bedre kg Bare du og meg! I kor: Vi er kvinneguiden, vi er brukerne Vi er dem som skaper inntjening Så la oss poste Det er valg vi tar Vi redder våres egne brukere Det er sant, vi skaper et bedre kg Bare du og meg! Tusen takk I kor: Vi er kvinneguiden, vi er brukerne Vi er dem som skaper inntjening Så la oss poste Det er valg vi tar Vi redder våres egne brukere Det er sant, vi skaper et bedre kg Bare du og meg! Cassidy Tvillingene synes også at den er bra.😍😍🤩🤩
Cid Skrevet 22. februar 2023 #21310 Skrevet 22. februar 2023 Ford3000 skrev (28 minutter siden): Fins hjelpemidler for det meste. Tenker at innen jeg er 150 år bør jeg ha fått meg en rullator, helst med raketter på hver sin side av rullatoren slik at jeg kan sette på turbofart når jeg blir sulten på ungkjøtt, ikke en nittiåring skal være uprøvd. Regner ikke med at mannen min lever like lenge, så blir potensielt mange år hvor jeg kan cruise rundt i rullatoren og teste ut hjertestarterene på sykehjemmet. Hadde vært artig å kjøre en i en rullator med turbofart 😄 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 22. februar 2023 #21311 Skrevet 22. februar 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Hadde vært artig å kjøre en i en rullator med turbofart 😄 😉😉
TheHairyToothfairy Skrevet 22. februar 2023 #21312 Skrevet 22. februar 2023 Cid skrev (2 timer siden): Mens @TheHairyToothfairy kommer i sin flygende Toyota Å fly med Toyota var noe av det første jeg gjorde med bil det satte såpass spor qt jeg har aldri mer hatt Toyota 2
TheHairyToothfairy Skrevet 22. februar 2023 #21313 Skrevet 22. februar 2023 Cid skrev (3 timer siden): En av mine favoritt tråder 😃 vurderer å lage en @TheHairyToothfairy og Fangen fra Razzkaban Rasslaban??! 1
Gjest Adobyen Skrevet 22. februar 2023 #21314 Skrevet 22. februar 2023 Ford3000 skrev (9 timer siden): Episode 471 Nye tv-serier kommer, med hjelp av KG-brukernes regi og terror. Serien Naked and Offroad er et konsept @Kvakkekyllingen og @Embla Othea har tenkt ut. Kvakkekyllingen var lei av at folk var så sykt livredde, og hater dessuten edderopper og bitende insekter. Det var dessuten mange deltakere som skadet seg på kniver og de var stadig sultne. Embla tenkte at kanskje det ble bedre at deltakerne kunne få kjøre på offroad-sykler og liknende, noe med å se svevende baller i lufta mens deltakerne cruiset rundt i jungelen med en hånd på styret og machete i den andre, gjorde tilgangen på mat mye lettere. Den serien søker de deltakere til nå, hiv inn søknad! The Bad Doctor, en serie av @Cid. Doktoren var snill, men fikk en liten hjerneskade som gjorde han slem da han skled på isen. Ingen har oppdaget det enda, kanskje blir de aldri til å gjøre det heller. Doktoren hadde trøbbel med familie og venner samtidig, så kollegaer tror han bare er sint på verden. Kan denne doktoren bli snill igjen? @Ciaran og Ciara står for serien Baketvillingene. De jakter på den beste kanelbolleoppskriften med sleiv og kjevle, og finner på sin reise mange andre gode oppskrifter som de deler med seerne. Ingen røyk og bannskap, veldig familievennlig program. De har til og merket mel, melis og bakepulver tydelig slik at ingen skal tro det er noe annet de benytter seg av under selve bakingen. @Entern får garantert pule heter serien til Entern, men det er veldig lite fokus på selve akten. Hans serie går på dype samtaler med folk han har lyst til å gå veien videre med. Som en slags dokumentarserie, hvor han viser at det å være snill og grei kan hjelpe andre menn på deres reise. Ikke bare lat som man lytter til dama, lytt og spill ballen videre. Han håper på at tittelen på serien er fengende nok, ikke noe kopi av tittelen på en annen populær serie. Serien fremstår som noe kjedelig, noe det faktisk er, siden folk tenkte at det ble mye heftige greier, men heftige samtaler blir det, om kultur og metalmusikk. Brown Diggers står @TheHairyToothfairy for. Det brune gullet skal finnes, og det finnes det mye av i byene. Veldig inspirert av en serie på Discovery, går han under byen i fullt utstyr for å hjelpe borgere med tett kloakk og rør. Det tar han seg veldig godt betalt for, og ønsker å kjøpe seg en Fiat og villa i byens beste kant. Er det nok brunt gull i byen til at han får oppfylt drømmen sin, eller er det bare en ræva ønskedrøm? Det gode byliv med @Titania. Drit i bønder og slikt, det er bylivet som gjelder. En serie som tar for seg hvordan man overlever i byen. Det skal forflyttes raskest mulig fra A til B, kjappe løsninger. En guide med mange gode tips. Hun vet at maten kommer fra butikkene og mener byer bør overta mer og mer av jorda. Hun så på serien "det gode bondeliv", den jævla dansken som skal gjøre ting så sykt vanskelig, ting går tregt. Dette er rake motsetningen. Frøkenfrydens hageverden. Med nytt hus bringer det nye muligheter. Her skal det ordnes til en hage og hun får god hjelp av @Adobyen som er godt vant med å håndtere store maskiner. @Frøkenfryden peker og sier hva hun skal ha, Adobyen fikser som den slaven han innimellom er. Klarer Adobyen å fullføre alle prosjektene Frøkna har satt, eller dør han av utmattelse i fontena hun skal ha? Følg med. Er rusten. Lenge siden jeg har skrevet noe. Ikke sikkert jeg treffer heller. Hjelp, hvordan skal jeg nå klare denne jobben uten å dø på meg i @Frøkenfrydens hage? Jeg tror hun trenger fagfolk til dette og henter inn @Maskinfører til gravearbeid og planering. @Rosakatthar jobbet som kosepus og musefanger i naboens drivhus noen uker nå, så hun kommer med både plantehjelp og de vakreste planter til prosjektet. Da er alt under kontroll og nå går det unna. Da mørket senket seg, satt vi rundt fontena og grillet pølser og marsmallows mens en glad og fornøyd frøken hentet leskedrikker og godtesnop til dugnadsgjengen.
Gjest Adobyen Skrevet 22. februar 2023 #21315 Skrevet 22. februar 2023 Cid skrev (4 timer siden): Hvis jeg omkom i en ulykke og alle kroppsdelene mine skulle doneres til brukere på kg @Hoppetaujenta får beina mine så hun kan hoppe tau i min sin ånd @O.A filibombombom får utstyret mitt men det må vaskes før bruk @TheHairyToothfairy får føttene mine slik at han enklere kan sparke folk @Frøkenfryden får rumpa mi så hun enklere kan drite i det 😄 @Adobyen får magen min men da får han også vekten min så han blir satt på en slankekur sporenstreks! @AliceNextDoor får øynene mine (men jeg sliter litt med å se liten tekst så du må nok begynne med briller om noen år da 😕) @Kvakkekyllingen får ørene mine men hun arver også lydsensitiviteten min O: @SVK arver håret mitt og får med seg en flass sjampo på kjøpet siden jeg sliter med mye flass @Titania arver nesen min så hun kan lukte seg fram til troll @Athena Freyja arver halsen min men adamseplet følger med så det blir et vrient valg 🧐 Og aller sist, @AnonymBruker arver hjernen min slik at alle innlegg skrevet av en anonymbruker automatisk blir Cid vennlig 😁 Oi, tusen takk for magen, den trenger jeg virkelig 🤗 Noen slankekur kan du bare glemme. Hvis jeg endelig får mage, så skal jeg kose meg med den 😂
Ciaran og Ciara Skrevet 22. februar 2023 #21316 Skrevet 22. februar 2023 Adobyen skrev (29 minutter siden): Hjelp, hvordan skal jeg nå klare denne jobben uten å dø på meg i @Frøkenfrydens hage? Jeg tror hun trenger fagfolk til dette og henter inn @Maskinfører til gravearbeid og planering. @Rosakatthar jobbet som kosepus og musefanger i naboens drivhus noen uker nå, så hun kommer med både plantehjelp og de vakreste planter til prosjektet. Da er alt under kontroll og nå går det unna. Da mørket senket seg, satt vi rundt fontena og grillet pølser og marsmallows mens en glad og fornøyd frøken hentet leskedrikker og godtesnop til dugnadsgjengen. Cassidy Tvillingene digger den der.😍😍🤩🤩
Gjest Adobyen Skrevet 22. februar 2023 #21317 Skrevet 22. februar 2023 Cid skrev (2 timer siden): We Are The KG (Vers 1: @TheHairyToothfairy og @O.A filibombombom) Det kommer en tid hvor man trenger moderering Når kvinneguiden må komme sammen som ett Der er brukere som blir utestengt Å, når det er på tide å leie handen til dagbøker og vise støtte Den største gaven på kg! (Vers 2) Vi kan ikke fortsette å late som ingenting At noen, en plass vil gjøre en forandring Vi er alle en del av KG sin store familie Og sannheten, som du vet Likes er alt vi trenger! I kor sammen med @SVK og @Hoppetaujenta Vi er kvinneguiden, vi er brukerne Vi er dem som skaper inntjening Så la oss poste Det er valg vi tar Vi redder våres egne brukere Det er sant, vi skaper et bedre kg Bare du og meg! (Vers 3) Vel, send dem likes så dem vet at noen bryr seg Og deres bruker vil bli større og bedre Som admin har vist oss ved å gi troll advarselspoeng Og så må vi alle gi en hjelpende hånd og rapportere! I kor: Vi er kvinneguiden, vi er brukerne Vi er dem som skaper inntjening Så la oss poste Det er valg vi tar Vi redder våres egne brukere Det er sant, vi skaper et bedre kg Bare du og meg! ( @SVK @Adobyen @Frøkenfryden @Athena Freyja) Når du er nedfor og det virker som at alt håp er ute Men hvis du ha troen, så er det ingen sjans for at vi kan bli utestengt Vel, vel, vel La oss innse det, å, at forandringer bare kan komme Når vi står sammen som ett! I kor: Vi er kvinneguiden, vi er brukerne Vi er dem som skaper inntjening Så la oss poste Det er valg vi tar Vi redder våres egne brukere Det er sant, vi skaper et bedre kg Bare du og meg! I kor sammen med @FrankDrebin Vi er kvinneguiden, vi er brukerne Vi er dem som skaper inntjening Så la oss poste Det er valg vi tar Vi redder våres egne brukere Det er sant, vi skaper et bedre kg Bare du og meg! I kor sammen med @FrankDrebin og @Kvakkekyllingen Vi er kvinneguiden, vi er brukerne Vi er dem som skaper inntjening Så la oss poste Det er valg vi tar Vi redder våres egne brukere Det er sant, vi skaper et bedre kg Bare du og meg! Okey, la meg høre dere! I kor sammen med @Kvakkekyllingen Vi er kvinneguiden, vi er brukerne Vi er dem som skaper inntjening Så la oss poste (la oss poste) Det er valg vi tar Vi redder våres egne brukere Det er sant, vi skaper et bedre kg Bare du og meg Kom an dere, la meg høre det!!! I kor sammen med @AliceNextDoor og @Titania Vi er kvinneguiden, vi er brukerne (Vi er kvinneguiden, vi er brukerne) Vi er dem som skaper inntjening Så la oss poste Det er valg vi tar Vi redder våres egne brukere Det er sant, vi skaper et bedre kg Bare du og meg, ja! Ja! I kor sammen med @AliceNextDoor og @Titania Vi er kvinneguiden, vi er brukerne (Vi er kvinneguiden, vi er brukerne) Vi er dem som skaper inntjening Så la oss poste Det er valg vi tar Vi redder våres egne brukere Det er sant, vi skaper et bedre kg Bare du og meg! I kor: Vi er kvinneguiden, vi er brukerne Vi er dem som skaper inntjening Så la oss poste Det er valg vi tar Vi redder våres egne brukere Det er sant, vi skaper et bedre kg Bare du og meg! I kor: Vi er kvinneguiden, vi er brukerne Vi er dem som skaper inntjening Så la oss poste Det er valg vi tar Vi redder våres egne brukere Det er sant, vi skaper et bedre kg Bare du og meg! Tusen takk I kor: Vi er kvinneguiden, vi er brukerne Vi er dem som skaper inntjening Så la oss poste Det er valg vi tar Vi redder våres egne brukere Det er sant, vi skaper et bedre kg Bare du og meg! Dette var en nydelig sang ❤️👏👏
Ciaran og Ciara Skrevet 22. februar 2023 #21318 Skrevet 22. februar 2023 Adobyen skrev (1 minutt siden): Dette var en nydelig sang ❤️👏👏 Cassidy Tvillingene er helt enige.💚💚
Cid Skrevet 22. februar 2023 #21319 Skrevet 22. februar 2023 Adobyen skrev (1 minutt siden): Dette var en nydelig sang ❤️👏👏 Takk 1 1
Frøkenfryden Skrevet 23. februar 2023 #21320 Skrevet 23. februar 2023 Adobyen skrev (8 timer siden): Hjelp, hvordan skal jeg nå klare denne jobben uten å dø på meg i @Frøkenfrydens hage? Jeg tror hun trenger fagfolk til dette og henter inn @Maskinfører til gravearbeid og planering. @Rosakatthar jobbet som kosepus og musefanger i naboens drivhus noen uker nå, så hun kommer med både plantehjelp og de vakreste planter til prosjektet. Da er alt under kontroll og nå går det unna. Da mørket senket seg, satt vi rundt fontena og grillet pølser og marsmallows mens en glad og fornøyd frøken hentet leskedrikker og godtesnop til dugnadsgjengen. Bål og pølser Jeg er med! Jeg vet du fikk krevende hagejobb men du vet jeg «ser» mennesker jeg og kommer ikke til å presse deg for hardt. Er ganske grei👍 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå