Entern Skrevet 19. februar 2023 #21241 Skrevet 19. februar 2023 Frøkenfryden skrev (6 minutter siden): Den dagen eg havna bak ein tesla som berre skulle stoppe og sleppe av nokon..🤨 Tar tid når dørene er vinger! 😡 Jævla bat-mobil. Må’kke baktale Batmobilen!!😡
Beneath the Moon Skrevet 19. februar 2023 #21242 Skrevet 19. februar 2023 O.A filibombombom skrev (38 minutter siden): Episode 469 Et lite utdrag av selvbiografiene @Kvakkekyllingen det var lørdagskvæll igjen og hainn onkel bjarne kom på besøk som vanlig, vi sku drækk karsk og sætt på en CD med åge alexandersen. Hainn bjarne sku dainns på stuegulvet schøøø... @TheHairyToothfairy Jeg sparket emma litt i hekken, og bannet litt over at bagasjelokket ikke ville gå igjen. Kanskje jeg heller burde ta katrine inn til byen, hun var lettere å kjøre og bråket også mindre.. @Athena Freyja Klokken var blitt over midnatt, jeg kjente hårene reiste seg på kroppen, jeg prøvde å stritte imot. Noooo ooouh oooohu, jeg vrengte av meg klærne og løp ut og ulte mot månen. @Titania Treern skal i toern... hun snakket med seg selv, hun var helt oppslukt av legobyggingen og enset ikke mor som sto sjokkert i døråpningen @Frøkenfryden Klokken var blitt 18 hjemme på casa fryden. Espen ass var på Tv, hun var svært trøtt etter å ha vært oppe i 17 timer allerede men hun var fast bestemt på å få med seg debatten om chlamydia... @jukkapalme Hun gikk forvirret rundt inne på kiwi og leita etter påske egg med palmeolje, hadde de sluttet å selge det.. @AliceNextDoor Hun var lei, lei av de stadige blikkene hans, hvorfor ser han bare? Hvorfor rører han ikke. Helt siden den dagen han hadde hatt skrevet brunhilde i barken på det store eiketreet hadde alt vært forandret @Adobyen Han satt på stamsaloonen og slukket sorgene sine, eller var det halsbrann han slukket? Han var ikke sikker, faktisk var han han ikke sikker på noe lenger.. @Boetica hun skulte bort på de andre, hvorfor måtte hun dele, kunne hun ikke få ha snoppen hans i fred for en gangs skyld @Ciaran og Ciara han følte seg rebelsk han satt og diktet opp historier i kjellerleiligheten sin.. han tok en stor slurk irish coffee og fortsatte... @Sola de i dag var det tirsdag da var det mosegrønne klær som skulle i maskinen, hun var på passet på at de ble vasket på nøyaktig 72 grader. @Entern Han våknet brått, beina befant seg mye lavere enn hodet merket han, ja ja senga var i hvertfall ødelagt, hadde det hele bare vært en våt drøm.. @Cid 35. Jeg bruker skolisser som tanntråd. Men jeg er mer en blodtørstig vampyr
Entern Skrevet 19. februar 2023 #21243 Skrevet 19. februar 2023 Athena Freyja skrev (3 minutter siden): Men jeg er mer en blodtørstig vampyr Da må du passe deg for blonde cheerleadere og afroamerikanere med skinnfrakk og solbriller
Beneath the Moon Skrevet 19. februar 2023 #21244 Skrevet 19. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Da må du passe deg for blonde cheerleadere og afroamerikanere med skinnfrakk og solbriller Det skal jeg huske på, takk for advarselen 1
Gjest Lurven Skrevet 20. februar 2023 #21245 Skrevet 20. februar 2023 (endret) Cid skrev (På 19.2.2023 den 20.45): . Endret 9. juni 2023 av Lurven
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 20. februar 2023 #21246 Skrevet 20. februar 2023 O.A filibombombom skrev (15 timer siden): Episode 469 Et lite utdrag av selvbiografiene @Kvakkekyllingen det var lørdagskvæll igjen og hainn onkel bjarne kom på besøk som vanlig, vi sku drækk karsk og sætt på en CD med åge alexandersen. Hainn bjarne sku dainns på stuegulvet schøøø... @TheHairyToothfairy Jeg sparket emma litt i hekken, og bannet litt over at bagasjelokket ikke ville gå igjen. Kanskje jeg heller burde ta katrine inn til byen, hun var lettere å kjøre og bråket også mindre.. @Athena Freyja Klokken var blitt over midnatt, jeg kjente hårene reiste seg på kroppen, jeg prøvde å stritte imot. Noooo ooouh oooohu, jeg vrengte av meg klærne og løp ut og ulte mot månen. @Titania Treern skal i toern... hun snakket med seg selv, hun var helt oppslukt av legobyggingen og enset ikke mor som sto sjokkert i døråpningen @Frøkenfryden Klokken var blitt 18 hjemme på casa fryden. Espen ass var på Tv, hun var svært trøtt etter å ha vært oppe i 17 timer allerede men hun var fast bestemt på å få med seg debatten om chlamydia... @jukkapalme Hun gikk forvirret rundt inne på kiwi og leita etter påske egg med palmeolje, hadde de sluttet å selge det.. @AliceNextDoor Hun var lei, lei av de stadige blikkene hans, hvorfor ser han bare? Hvorfor rører han ikke. Helt siden den dagen han hadde hatt skrevet brunhilde i barken på det store eiketreet hadde alt vært forandret @Adobyen Han satt på stamsaloonen og slukket sorgene sine, eller var det halsbrann han slukket? Han var ikke sikker, faktisk var han han ikke sikker på noe lenger.. @Boetica hun skulte bort på de andre, hvorfor måtte hun dele, kunne hun ikke få ha snoppen hans i fred for en gangs skyld @Ciaran og Ciara han følte seg rebelsk han satt og diktet opp historier i kjellerleiligheten sin.. han tok en stor slurk irish coffee og fortsatte... @Sola de i dag var det tirsdag da var det mosegrønne klær som skulle i maskinen, hun var på passet på at de ble vasket på nøyaktig 72 grader. @Entern Han våknet brått, beina befant seg mye lavere enn hodet merket han, ja ja senga var i hvertfall ødelagt, hadde det hele bare vært en våt drøm.. @Cid 35. Jeg bruker skolisser som tanntråd. Han Bjarne er ikke helt i vater 😂
Entern Skrevet 20. februar 2023 #21247 Skrevet 20. februar 2023 Kvakkekyllingen skrev (17 minutter siden): Han Bjarne er ikke helt i vater 😂 Hainn Bjarne er bæææææææære i vater når'n har fått i seg litt karsk haaaaaaiiiiiinnnn.... 1
Gjest Lurven Skrevet 20. februar 2023 #21248 Skrevet 20. februar 2023 (endret) Episode 470 Alternative brukernavn @Frøkenfryden kvargkari, mokkamarit90 @Athena Freyja athena lady, lunalena @Entern Endret 9. juni 2023 av Lurven
Entern Skrevet 20. februar 2023 #21249 Skrevet 20. februar 2023 O.A filibombombom skrev (1 minutt siden): Episode 470 Alternative brukernavn @Frøkenfryden kvargkari, mokkamarit90 @Athena Freyja athena lady, lunalena @Entern whiskywilly, ågekåge @Kvakkekyllingen karskkari,thøseterese @TheHairyToothfairy Helgekosen, kåre vinneren @AliceNextDoor blondebrunhilde, germaniagertrude @Titania legolise @Polly Ester polly peanøtter, @jukkapalme kokosnüsse @Adobyen billig the kid Haha den var bra 😁 1
Cid Skrevet 20. februar 2023 #21250 Skrevet 20. februar 2023 Gjest Agent smith skrev (På 28.1.2023 den 13.50): Episode 438 Kåge wars episode VII the fart awakens 30 dager etter borgerkrigen på kåge Har the fist order reist seg fra asken av det tidligere rampelyset og ønsker å ødelegge sosioprat Motstandsgruppen blir ledet av @Titania kjønnsorgana @Lukeskywalker er savnet og de leter etter han på dass og i strippeklubber og bak veggene på gloryholes, men han er ingen steder å finne. På ørken planeten pikku får motstandspiloten hoe @Frøkenfryden tak i et kart som viser hvor skywalker befinner seg. Plutselig dukker Kylo @Adobyen opp og dreper alle og tar hoe @Frøkenfryden til fange Men fryden Androide @Ford3000 stikker av med kartet @Adobyen torturerer @Frøkenfryden ved å bruke the fart @Fighter83 redder fryden og de stikker av. Ka e namnet ditt spør fryden Vet ikke sier hun har alltid blitt kalt @Fighter83 Det nye namnet ditt ska Vera @Kvakkekyllingen sier @Frøkenfryden alvorleg De blir skutt ned og kræsjer, og når de de våkner er hoe borte De møter @Ford3000 og en dame som heter @Rey De stikker videre til dagboka til @TheHairyToothfairy i the millennium falcon Plutselig dukker han cola og chew @Boetica opp De er også på flukt fra noen Fæle anonymebrukere I mellomtiden på rampelyset basen Gir øverste leder @MarianneE godkjenning til general @SVK om at han kun bruke det nye supervåpenet deres. Sjikane og sårende kommentarer Han cola avslører for de andre at skywalker forsøkte å gjenoppbygge jediene men ga f. Da en av lærlingene hans gikk over til den mørke siden av the fart. Han drepte alle med lyspenisen sin og dro sin vei. De reiser til planeten @Hoppetaujenta og møter @Athena Catalina. Som lover å hjelpe dem. Rey finner lyspenisen som tilhørte @Adobyen skywalker og sønnen hans luke Dette gir henne noen vonde visjoner å hun nekter å ta i den @Athena Catalina. gir istedet lyspenisen til @Kvakkekyllingen. Da lyser hun opp bokstavelig talt De blir angrepet av anonyme brukere, men blir reddet av hoe I mellomtiden blir Rey fanget av kylo @Adobyen Han prøver å kle av henne med blikket og tankene sine men hun motstår Han bringer henne til @MarianneE som finner ut at hun kan bruke the fart. Hun unnslipper ved å fake en fart. Han cola dukker opp og konfronterer kylo @Adobyen Han kaller hans ved hans fødenavn @Entern Dette får han til å nøle litt, men han dreper han cola til slutt Da blir chew @Boetica lei seg og skyter @Adobyen @Adobyen jager @Kvakkekyllingen og rey inn i granskauen, han kutter av hånda til rey og slåss litt med @Kvakkekyllingen Men de blir separert når forumet blir revet i to Chew @Boetica kommer å redder de og de drar for å finne luke De følger kartet og finner han på Seksualitet Der gir rey han hans fars lyspenis... O.A filibombombom skrev (4 timer siden): Tror det ja Måtte lete litt men dette var den siste
Polly Ester Skrevet 20. februar 2023 #21251 Skrevet 20. februar 2023 O.A filibombombom skrev (7 timer siden): Episode 470 Alternative brukernavn @Frøkenfryden kvargkari, mokkamarit90 @Athena Freyja athena lady, lunalena @Entern whiskywilly, ågekåge @Kvakkekyllingen karskkari,thøseterese @TheHairyToothfairy Helgekosen, kåre vinneren @AliceNextDoor blondebrunhilde, germaniagertrude @Titania legolise @Polly Ester polly peanøtter, @jukkapalme kokosnüsse @Adobyen billig the kid Haha Veldig bra. Velkommen tilbake 1
Ciaran og Ciara Skrevet 20. februar 2023 #21252 Skrevet 20. februar 2023 O.A filibombombom skrev (7 timer siden): Episode 470 Alternative brukernavn @Frøkenfryden kvargkari, mokkamarit90 @Athena Freyja athena lady, lunalena @Entern whiskywilly, ågekåge @Kvakkekyllingen karskkari,thøseterese @TheHairyToothfairy Helgekosen, kåre vinneren @AliceNextDoor blondebrunhilde, germaniagertrude @Titania legolise @Polly Ester polly peanøtter, @jukkapalme kokosnüsse @Adobyen billig the kid 😍😍🤩🤩
Gjest Lurven Skrevet 20. februar 2023 #21253 Skrevet 20. februar 2023 (endret) Cid skrev (På 20.2.2023 den 16.34): . Endret 9. juni 2023 av Lurven
Ciaran og Ciara Skrevet 20. februar 2023 #21254 Skrevet 20. februar 2023 O.A filibombombom skrev (2 minutter siden): Ok lager episode 9 i morgen hvis jeg får tid Cassidy Tvillingene håper at du får tid, for vi synes at du skriver bra episoder.👍👍
Frøkenfryden Skrevet 20. februar 2023 #21255 Skrevet 20. februar 2023 Entern skrev (På 19.2.2023 den 20.57): Må’kke baktale Batmobilen!!😡 Shit. Jeg gjorde skam på batmobilen🥹
Frøkenfryden Skrevet 20. februar 2023 #21256 Skrevet 20. februar 2023 O.A filibombombom skrev (9 timer siden): Episode 470 Alternative brukernavn @Frøkenfryden kvargkari, mokkamarit90 @Athena Freyja athena lady, lunalena @Entern whiskywilly, ågekåge @Kvakkekyllingen karskkari,thøseterese @TheHairyToothfairy Helgekosen, kåre vinneren @AliceNextDoor blondebrunhilde, germaniagertrude @Titania legolise @Polly Ester polly peanøtter, @jukkapalme kokosnüsse @Adobyen billig the kid Mokkamarit90🤣 1
Entern Skrevet 20. februar 2023 #21257 Skrevet 20. februar 2023 Frøkenfryden skrev (40 minutter siden): Shit. Jeg gjorde skam på batmobilen🥹 Da skal du ikke se bort fra at Batman kommer og BAM! POW!!er deg 👊👊👊👊
Cid Skrevet 20. februar 2023 #21258 Skrevet 20. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Da skal du ikke se bort fra at Batman kommer og BAM! POW!!er deg 👊👊👊👊 Robin da?
Entern Skrevet 20. februar 2023 #21259 Skrevet 20. februar 2023 (endret) Cid skrev (1 minutt siden): Robin da? Han BAM!POW!!er henne og, og så leverer de henne til Gordon som plasserer henne på en celle i Arkham, sannsynligvis mellom Two-Face og Riddler Endret 20. februar 2023 av Entern
Cid Skrevet 20. februar 2023 #21260 Skrevet 20. februar 2023 Entern skrev (4 minutter siden): Han BAM!POW!!er henne og, og så leverer de henne til Gordon som plasserer henne på en celle i Arkham, sannsynligvis mellom Two-Face og Riddler Han backstabber deg og hiver deg inn i cellen sammen med henne. Viser seg at @O.A filibombombom bestakk vaktene
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå