Embla Othea Skrevet 10. februar 2023 #20941 Skrevet 10. februar 2023 Agent smith skrev (58 minutter siden): Har sluttet Er du tørr nå. Kan ikke kona din sette deg i gang 1 1
Fru Uperfekt Skrevet 10. februar 2023 #20942 Skrevet 10. februar 2023 Agent smith skrev (1 time siden): Episode 458 Feuer freia Styret i Freia har nå godt gjennom forslagene og silet kandidater inn og ut, som brura sa Her er svarene de sendte til sosiopratene @Hoppetaujenta Din blomstereng gikk desverre ikke gjennom denne gangen, prøv igjen til sommeren. @Peanut desverre ble ditt forslag for sterk kost for Oss, men du får et års gratis forbruk av sjokolade som trøstepremie @TheHairyToothfairy du er videre til neste runde. @Frøkenfryden du er videre under sterk tvil @Kvakkekyllingen gratulerer du er videre @Athena Freyja gratulerer @Entern du er med videre @CAPS LOCK ble ikke deg denne gangen desverre @Titania du kom ikke videre, da vi faktisk ønsker å selge sjokoladen @Adobyen meget kreativt. Du er videre @Embla Othea du er videre, men slutt å mase om Farsmelk @Polly Ester du er ikke videre, vi ser etter Sjokolade som smelter på tungen @Boetica congrats! @MarianneE du er med videre, pga ditt unike forslag @Jocelynn desverre... @Maskinfører ideen var god men vi kan ikke godkjenne forslaget, vi er redd for at folk skal dø @Ciaran og Ciara tror deres forslag passer best for det irske og Nord irske markedet. Beklager @jukkapalme beklager. Palmeolje er ikke lenger en del av våre produkter @Rosakatt du er ikke videre i vår konkurranse. Men du er vinner av årets kattemat konkurranse @Fru Uperfekt vi ønsker ikke å bli assosiert med massasje, beklager @Sjokoladepenge for uspesifisert, beklager @Sola de vi har sendt forslaget ditt videre, passer ikke helt for oss @AliceNextDoor du er ikke videre, forslaget ditt passer nok best i det tyske markedet. Har sendt det videre til avdelingen vår i Freiaburg @tånegla her må vi sette foten ned @Ane Rikke du er ikke videre, men vi planlegger en spesialplate med ditt forslag rundt juletider @SVK beklager det blir for tørt @Cid vi fikk ikke plass til alle smakene dine nå, men vi planlegger en 5 kg plate senere I år @Agent smith du er syk, søk hjelp De som er videre må komme opp med et slagord til neste episode Det går helt fint, jeg får pakke vekk masasjebordet mitt så lenge 🙂
Ciaran og Ciara Skrevet 10. februar 2023 #20943 Skrevet 10. februar 2023 Embla Othea skrev (5 minutter siden): Er du tørr nå. Kan ikke kona din sette deg i gang 🤣🤣 1
Fru Uperfekt Skrevet 10. februar 2023 #20944 Skrevet 10. februar 2023 Agent smith skrev (5 timer siden): Episode 457 Arbeid macht Freia Freia har jo utlyst en sånn sjokoladeoppfinner konkurranse, der man skal sende inn forslag til nye smaker. Her kommer sosiopratenes forslag @Hoppetaujenta Smak av blomstereng @Peanut wasabinøttesmak @TheHairyToothfairy går for Motorolje og CO2 @Frøkenfryden sendte inn forslag om smak av kvarg og ananas @Athena Freyja purreløk @Kvakkekyllingen ville ha smak av karsk @Entern whisky smak med en hint av lime @Ford3000 bevernøttesmak @CAPS LOCK lungemos @Titania blodklubb @Adobyen svett hest @Embla Othea ønsket seg aller mest sjokolade med vaffelsmak @Polly Ester ønsker seg bomullsmak @Boetica ønsker seg blanding av forskjellig godteri som man finner i en typisk godtesnop pose @MarianneE sendte inn forslag om smak av kålrotstappe @Jocelynn vil ha smak av kjøttkaker @Maskinfører ønsker seg smak av diesel og bremsevæske @Ciaran og Ciara irish Coffee @jukkapalme bryr seg ikke så mye om smaken, men vil at den skal inneholde palmeolje @Rosakatt sendte inn forslag om smak av død mus @Fru Uperfekt massasjeoljesmak @Sjokoladepenge vil at det skal smake som en million dollars @Sola de solkrem @AliceNextDoor bratwürst @tånegla fotsopp @Ane Rikke surkål @SVK tørrfisk @Cid hadde en liste med 69 forskjellige smaker. Som er for lang til å ramse opp nå. @Agent smith slufsesmak De som går videre blir kontaktet i neste episode Smak på massasjeoljer er ofte fy fy siden de med smak er klissete… 1
Gjest Agent smith Skrevet 10. februar 2023 #20945 Skrevet 10. februar 2023 Fru Uperfekt skrev (1 time siden): Smak på massasjeoljer er ofte fy fy siden de med smak er klissete… Ja det har jeg prøvd for mange år siden. Det ble mye klin
Fru Uperfekt Skrevet 10. februar 2023 #20946 Skrevet 10. februar 2023 Hva med en smak av sol og sommer?
Gjest Agent smith Skrevet 10. februar 2023 #20947 Skrevet 10. februar 2023 Embla Othea skrev (1 time siden): Er du tørr nå. Kan ikke kona din sette deg i gang Batteriet er flatt
Fru Uperfekt Skrevet 10. februar 2023 #20948 Skrevet 10. februar 2023 Agent smith skrev (Akkurat nå): Ja det har jeg prøvd for mange år siden. Det ble mye klin Håper du ikke slet like mye som meg med å få massasjebordet rent etterpå 🙂
Gjest Agent smith Skrevet 10. februar 2023 #20949 Skrevet 10. februar 2023 Fru Uperfekt skrev (Akkurat nå): Hva med en smak av sol og sommer? @Sola de og @Sommer2464?
Gjest Agent smith Skrevet 10. februar 2023 #20950 Skrevet 10. februar 2023 Fru Uperfekt skrev (Akkurat nå): Håper du ikke slet like mye som meg med å få massasjebordet rent etterpå 🙂 Nei vi hadde ikke bord
Gjest Agent smith Skrevet 10. februar 2023 #20951 Skrevet 10. februar 2023 Entern skrev (2 timer siden): Jeg putter ikke ananas i rassen 😄 det gjør nok vondt
Gjest Agent smith Skrevet 10. februar 2023 #20952 Skrevet 10. februar 2023 AliceNextDoor skrev (2 timer siden): Das ist nicht OK. Die Jury muss korrupt sein! Scheiß drauf...! Du får massasjeolje med sjokoladesmak som plaster på såret
Gjest Agent smith Skrevet 10. februar 2023 #20953 Skrevet 10. februar 2023 Kvakkekyllingen skrev (2 timer siden): Trenger du å bli litt mer barsk? Kjøp Freias sjokolade med karsk! 😎 😄
Entern Skrevet 10. februar 2023 #20954 Skrevet 10. februar 2023 Agent smith skrev (2 minutter siden): 😄 det gjør nok vondt Ja 😨
Sola de Skrevet 10. februar 2023 #20955 Skrevet 10. februar 2023 Agent smith skrev (8 minutter siden): @Sola de og @Sommer2464? Vil smake aldeles vindunderlig skulle jeg til å si 1 1
Gjest Agent smith Skrevet 10. februar 2023 #20956 Skrevet 10. februar 2023 Sola de skrev (1 minutt siden): Vil smake aldeles vindunderlig skulle jeg til å si Ja vil tro det smaker som en blanding av solsikke og sana sol
Sola de Skrevet 10. februar 2023 #20957 Skrevet 10. februar 2023 Agent smith skrev (Akkurat nå): Ja vil tro det smaker som en blanding av solsikke og sana sol Sanasol 1
Gjest Agent smith Skrevet 10. februar 2023 #20958 Skrevet 10. februar 2023 Sola de skrev (Akkurat nå): Sanasol Det er godt,
Cid Skrevet 10. februar 2023 #20959 Skrevet 10. februar 2023 Entern skrev (2 timer siden): Jeg putter ikke ananas i rassen Gjør vel ingen 😛 1
Entern Skrevet 10. februar 2023 #20960 Skrevet 10. februar 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Gjør vel ingen 😛 Vet jo aldri 🤔
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå