Maskinfører Skrevet 3. februar 2023 #20641 Skrevet 3. februar 2023 -Missi- skrev (3 minutter siden): Trist med de gode dyrevennene man mister ❤️sender deg en klem @Maskinfører❤️ Takk @-Missi- ja det er det nå har jeg bare søsteren igjen av det kullet samt en annen katt jeg tok inn i 2017 takk for klemmen ❤️vi lå på gulvet sammen den siste uka hun levde hun ville ikke opp i sofan ❤️ 2
Maskinfører Skrevet 3. februar 2023 #20642 Skrevet 3. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (4 minutter siden): 1
-Missi- Skrevet 3. februar 2023 #20643 Skrevet 3. februar 2023 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Takk @-Missi- ja det er det nå har jeg bare søsteren igjen av det kullet samt en annen katt jeg tok inn i 2017 takk for klemmen ❤️vi lå på gulvet sammen den siste uka hun levde hun ville ikke opp i sofan ❤️ Godt du har noen flere firbente venner igjen ❤️jeg har ikke hatt katt men et par generasjoner av marsvin og et par hunder. De setter spor ❤️hørtes ut som pusen din fikk mye kjærlighet av deg var nok et godt katte liv🥰 3
Maskinfører Skrevet 3. februar 2023 #20644 Skrevet 3. februar 2023 -Missi- skrev (5 minutter siden): Godt du har noen flere firbente venner igjen ❤️jeg har ikke hatt katt men et par generasjoner av marsvin og et par hunder. De setter spor ❤️hørtes ut som pusen din fikk mye kjærlighet av deg var nok et godt katte liv🥰 Ja det er det ikke katt nei marsvin er også koselig da hatt mest hunder og katter hunden min en Elg-Cocker spaniel gikk bort for 21 år siden valgte katter da de klarer seg litt mere alene ja de setter spor hun fikk veldig mye kjærlighet ❤️❤️❤️ 2
-Missi- Skrevet 4. februar 2023 #20645 Skrevet 4. februar 2023 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja det er det ikke katt nei marsvin er også koselig da hatt mest hunder og katter hunden min en Elg-Cocker spaniel gikk bort for 21 år siden valgte katter da de klarer seg litt mere alene ja de setter spor hun fikk veldig mye kjærlighet ❤️❤️❤️ Jeg hadde en Shetland sheepdog i 16 år☺️men vokste opp med ulike hunder og også kyr jeg knyttet meg til 🤭marsvin hadde jeg to kull av. Nå har jeg ingen dyr ☺️håper å flytte litt mer landlig på sikt så jeg kan ha dyr igjen mye selskap ☺️ 3
Ciaran og Ciara Skrevet 4. februar 2023 #20646 Skrevet 4. februar 2023 Maskinfører skrev (7 minutter siden): Ja det er det ikke katt nei marsvin er også koselig da hatt mest hunder og katter hunden min en Elg-Cocker spaniel gikk bort for 21 år siden valgte katter da de klarer seg litt mere alene ja de setter spor hun fikk veldig mye kjærlighet ❤️❤️❤️ -Missi- skrev (3 minutter siden): Jeg hadde en Shetland sheepdog i 16 år☺️men vokste opp med ulike hunder og også kyr jeg knyttet meg til 🤭marsvin hadde jeg to kull av. Nå har jeg ingen dyr ☺️håper å flytte litt mer landlig på sikt så jeg kan ha dyr igjen mye selskap ☺️ 2
Maskinfører Skrevet 4. februar 2023 #20647 Skrevet 4. februar 2023 -Missi- skrev (2 minutter siden): Jeg hadde en Shetland sheepdog i 16 år☺️men vokste opp med ulike hunder og også kyr jeg knyttet meg til 🤭marsvin hadde jeg to kull av. Nå har jeg ingen dyr ☺️håper å flytte litt mer landlig på sikt så jeg kan ha dyr igjen mye selskap ☺️ De er vakre skapninger min hund ble 17 hadde bare Ronja hun var født i 1986 og jeg i 1988 koselig med kyr marsvin er koselige trist og ikke ha dyr ja bor en ved vei er det ikke noe særlig med katter har innepuser jeg da 1
Maskinfører Skrevet 4. februar 2023 #20648 Skrevet 4. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): 1
-Missi- Skrevet 4. februar 2023 #20649 Skrevet 4. februar 2023 Maskinfører skrev (1 minutt siden): De er vakre skapninger min hund ble 17 hadde bare Ronja hun var født i 1986 og jeg i 1988 koselig med kyr marsvin er koselige trist og ikke ha dyr ja bor en ved vei er det ikke noe særlig med katter har innepuser jeg da Så fint å vokse opp sammen sånn🐕 ☺️jeg er født i 87 mamma hadde en hund som het Ruff så han var min kompis en par år. Har sett bilder av han og han så litt skummel ut ved siden av en baby 😂svær ulvehund aktig gatemix🤭 2
Maskinfører Skrevet 4. februar 2023 #20650 Skrevet 4. februar 2023 -Missi- skrev (1 minutt siden): Så fint å vokse opp sammen sånn🐕 ☺️jeg er født i 87 mamma hadde en hund som het Ruff så han var min kompis en par år. Har sett bilder av han og han så litt skummel ut ved siden av en baby 😂svær ulvehund aktig gatemix🤭 Ja det er det født i 1987 ja Ruff var fint navn ja de kan det sammen med en baby eneste babybilde jeg har er jeg som ligger på en sånn skinnfell og pappas gamle pusekatt ligger ved siden av og titter på meg hun gikk bort i 1991 ca 13 år gammel var ett krefttilfelle ja ulvehunder er fine dem var en her oppe som hadde en sånn lilly hun ble dessverre tatt av toget i 2006 samme ble pappas katt også i 1982 Pondus 3
Ciaran og Ciara Skrevet 4. februar 2023 #20651 Skrevet 4. februar 2023 -Missi- skrev (7 minutter siden): Så fint å vokse opp sammen sånn🐕 ☺️jeg er født i 87 mamma hadde en hund som het Ruff så han var min kompis en par år. Har sett bilder av han og han så litt skummel ut ved siden av en baby 😂svær ulvehund aktig gatemix🤭 Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja det er det født i 1987 ja Ruff var fint navn ja de kan det sammen med en baby eneste babybilde jeg har er jeg som ligger på en sånn skinnfell og pappas gamle pusekatt ligger ved siden av og titter på meg hun gikk bort i 1991 ca 13 år gammel var ett krefttilfelle ja ulvehunder er fine dem var en her oppe som hadde en sånn lilly hun ble dessverre tatt av toget i 2006 samme ble pappas katt også i 1982 Pondus 2
Maskinfører Skrevet 4. februar 2023 #20652 Skrevet 4. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): 2
Ciaran og Ciara Skrevet 4. februar 2023 #20653 Skrevet 4. februar 2023 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene Takker for klemmene, for du er så snill med oss @Maskinfører 1
Maskinfører Skrevet 4. februar 2023 #20654 Skrevet 4. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene Takker for klemmene, for du er så snill med oss @Maskinfører Takk bare koselig @Ciaran og Ciara viktig å være snille mot hverandre ❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara Skrevet 4. februar 2023 #20655 Skrevet 4. februar 2023 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Takk bare koselig @Ciaran og Ciara viktig å være snille mot hverandre ❤️❤️ Ja det er Cassidy Tvillingene helt enige med.🥰🥰♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 4. februar 2023 #20656 Skrevet 4. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (4 minutter siden): Ja det er Cassidy Tvillingene helt enige med.🥰🥰♥️♥️ Det er bra ❤️❤️ 1
Entern Skrevet 4. februar 2023 #20657 Skrevet 4. februar 2023 Agent smith skrev (6 timer siden): Episode 450 @Titania love av 2 pacman @Titania knows how to party @Titania knows how to @TheHairyToothfairy In the cityyyy of L.A In the city og ol' @Rosakatt s In the @Cid y of @Entern We keep it rockin Now let @Rumle welcome @TheHairyToothfairy to the wild wild west A state thats untouchable like @Peanut Ness Let the @Rosakatt hit your eardrum like a slug to your chest @CAPS LOCK a vest for your jimmy in the @Cidy of @SVK We in that sunshine state with a @Boetica ass hemp beat. The state where ya @Nevian find a dancefloor empty And pimps be on a @Million for them green Lean mean money makin @Maskinfører Service @Frøkenfrydens Ive been in the game for @Adobyen years makin rap tunes. Ever since @TheHairyToothfairy was wearing sassoon Now its 95 and they @CAPS LOCK me abd watch @Rumle Diamonds shinin looking like i robbed @jukkapalme Its all @Cid from @Ichiko to da Bay Your city is tha bomb if your @Cidy making pay Throw up a @Anonymburker if ya feel the same way. @MarianneE puttin it down for @Titania Shake it @TheHairyToothfairy Shake it @Ciaran og Ciara Shake it @-Missi- Shake it @TheHairyToothfairy Bra 1
Embla Othea Skrevet 4. februar 2023 #20658 Skrevet 4. februar 2023 Agent smith skrev (7 timer siden): Episode 450 @Titania love av 2 pacman @Titania knows how to party @Titania knows how to @TheHairyToothfairy In the cityyyy of L.A In the city og ol' @Rosakatt s In the @Cid y of @Entern We keep it rockin Now let @Rumle welcome @TheHairyToothfairy to the wild wild west A state thats untouchable like @Peanut Ness Let the @Rosakatt hit your eardrum like a slug to your chest @CAPS LOCK a vest for your jimmy in the @Cidy of @SVK We in that sunshine state with a @Boetica ass hemp beat. The state where ya @Nevian find a dancefloor empty And pimps be on a @Million for them green Lean mean money makin @Maskinfører Service @Frøkenfrydens Ive been in the game for @Adobyen years makin rap tunes. Ever since @TheHairyToothfairy was wearing sassoon Now its 95 and they @CAPS LOCK me abd watch @Rumle Diamonds shinin looking like i robbed @jukkapalme Its all @Cid from @Ichiko to da Bay Your city is tha bomb if your @Cidy making pay Throw up a @Anonymburker if ya feel the same way. @MarianneE puttin it down for @Titania Shake it @TheHairyToothfairy Shake it @Ciaran og Ciara Shake it @-Missi- Shake it @TheHairyToothfairy Jeg savner fortsatt episoden fra Gjøkeredet! 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 4. februar 2023 #20659 Skrevet 4. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Jeg savner fortsatt episoden fra Gjøkeredet! Cassidy Tvillingene venter også på den. 2
Embla Othea Skrevet 4. februar 2023 #20660 Skrevet 4. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene venter også på den. Hører du det @Agent smith? Flere som venter på den. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå