Entern Skrevet 1. februar 2023 #20561 Skrevet 1. februar 2023 Embla Othea skrev (1 time siden): Jeg tror at man blir mer pervers med årene jeg. Mer seksuell erfaring, mer pervo-humor 🤭 Før eller senere blir man sittende der som en gammel gris 🐷 2
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar 2023 #20562 Skrevet 1. februar 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Før eller senere blir man sittende der som en gammel gris 🐷 🐷🐷🤣🤣👍👍 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar 2023 #20563 Skrevet 1. februar 2023 Embla Othea skrev (1 time siden): Jeg tror at man blir mer pervers med årene jeg. Mer seksuell erfaring, mer pervo-humor 🤭 🤣🤣👍👍 1 1
Embla Othea Skrevet 1. februar 2023 #20564 Skrevet 1. februar 2023 Entern skrev (43 minutter siden): Før eller senere blir man sittende der som en gammel gris 🐷 Hihi 🐽 2
Gjest Cid Skrevet 1. februar 2023 #20565 Skrevet 1. februar 2023 Entern skrev (44 minutter siden): Før eller senere blir man sittende der som en gammel gris 🐷 Derfor det er greit å gi seg før den tid 😛
Entern Skrevet 1. februar 2023 #20566 Skrevet 1. februar 2023 Cid skrev (13 minutter siden): Derfor det er greit å gi seg før den tid 😛 På stampuben min henger det et skilt på veggen der det står: "Dirty old men have feelings too." ("Gamle griser har også følelser") 🤣🤣🤣 2
Embla Othea Skrevet 1. februar 2023 #20567 Skrevet 1. februar 2023 Entern skrev (59 minutter siden): På stampuben min henger det et skilt på veggen der det står: "Dirty old men have feelings too." ("Gamle griser har også følelser") 🤣🤣🤣 😆 1 1
Gjest Agent smith Skrevet 1. februar 2023 #20568 Skrevet 1. februar 2023 Episode 448 Svøm,tøm,røm og gløm @Frøkenfryden hadde invitert sosiokratene til å joine henne i svømmehallen på hennes ukentlige svømmetur. Selv stilte hun i ananasbadedrakt men uten badehette @Hoppetaujenta dukket opp i en badebukse fra 1998, den hadde hun bestilt fra Ellos katalogen det året, hun hadde ikke badet i basseng siden da. @Peanut dukket opp i en utringet badedrakt som hun hadde kjøpt på ferie i Spania @Embla Othea hoppet naken rett i bassenget, og la seg på rygg som hun var vant med. @Kvakkekyllingen dukket opp i en knallgul badedrakt som såvidt dekket høna @Entern dukket opp i en svært liten badebukse, den var så liten at godteposen hans syntes svært godt @Cid som var blitt en meget anstendig mann, dukket opp i full bekledning. @TheHairyToothfairy , @Adobyen og @Agent smith skulle ikke svømme, bare se på, de håpet å få et glimt av 50 meter bryst @Titania skulke heller ikke svømme, for det synes hun er kjedelig, hun var kun der for å hoppe fra tiern. @Rosakatt var også invitert men holdt seg langt unna siden hun jo er en katt. Men @jukkapalme kom, for alle vet jo at palmer trenger mye vann til Kokosnüssene sine
Entern Skrevet 1. februar 2023 #20569 Skrevet 1. februar 2023 Agent smith skrev (3 minutter siden): Episode 448 Svøm,tøm,røm og gløm @Frøkenfryden hadde invitert sosiokratene til å joine henne i svømmehallen på hennes ukentlige svømmetur. Selv stilte hun i ananasbadedrakt men uten badehette @Hoppetaujenta dukket opp i en badebukse fra 1998, den hadde hun bestilt fra Ellos katalogen det året, hun hadde ikke badet i basseng siden da. @Peanut dukket opp i en utringet badedrakt som hun hadde kjøpt på ferie i Spania @Embla Othea hoppet naken rett i bassenget, og la seg på rygg som hun var vant med. @Kvakkekyllingen dukket opp i en knallgul badedrakt som såvidt dekket høna @Entern dukket opp i en svært liten badebukse, den var så liten at godteposen hans syntes svært godt @Cid som var blitt en meget anstendig mann, dukket opp i full bekledning. @TheHairyToothfairy , @Adobyen og @Agent smith skulle ikke svømme, bare se på, de håpet å få et glimt av 50 meter bryst @Titania skulke heller ikke svømme, for det synes hun er kjedelig, hun var kun der for å hoppe fra tiern. @Rosakatt var også invitert men holdt seg langt unna siden hun jo er en katt. Men @jukkapalme kom, for alle vet jo at palmer trenger mye vann til Kokosnüssene sine 50 m bryst??? Da snakker vi laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaange hengepupper da 😵 1
Ford3000 Skrevet 1. februar 2023 #20570 Skrevet 1. februar 2023 Entern skrev (2 timer siden): Før eller senere blir man sittende der som en gammel gris 🐷 Jeg er en gammel gris. Nøff nøff. Heldigvis er jeg ikke skitten i dag, har dusjet 1
Entern Skrevet 1. februar 2023 #20571 Skrevet 1. februar 2023 Ford3000 skrev (Akkurat nå): Jeg er en gammel gris. Nøff nøff. Heldigvis er jeg ikke skitten i dag, har dusjet 🥳 1
Ford3000 Skrevet 1. februar 2023 #20572 Skrevet 1. februar 2023 Agent smith skrev (5 minutter siden): Episode 448 Svøm,tøm,røm og gløm @Frøkenfryden hadde invitert sosiokratene til å joine henne i svømmehallen på hennes ukentlige svømmetur. Selv stilte hun i ananasbadedrakt men uten badehette @Hoppetaujenta dukket opp i en badebukse fra 1998, den hadde hun bestilt fra Ellos katalogen det året, hun hadde ikke badet i basseng siden da. @Peanut dukket opp i en utringet badedrakt som hun hadde kjøpt på ferie i Spania @Embla Othea hoppet naken rett i bassenget, og la seg på rygg som hun var vant med. @Kvakkekyllingen dukket opp i en knallgul badedrakt som såvidt dekket høna @Entern dukket opp i en svært liten badebukse, den var så liten at godteposen hans syntes svært godt @Cid som var blitt en meget anstendig mann, dukket opp i full bekledning. @TheHairyToothfairy , @Adobyen og @Agent smith skulle ikke svømme, bare se på, de håpet å få et glimt av 50 meter bryst @Titania skulke heller ikke svømme, for det synes hun er kjedelig, hun var kun der for å hoppe fra tiern. @Rosakatt var også invitert men holdt seg langt unna siden hun jo er en katt. Men @jukkapalme kom, for alle vet jo at palmer trenger mye vann til Kokosnüssene sine Du er genial! Elsker humoren din!
jukkapalme Skrevet 1. februar 2023 #20573 Skrevet 1. februar 2023 Agent smith skrev (6 minutter siden): Episode 448 Svøm,tøm,røm og gløm @Frøkenfryden hadde invitert sosiokratene til å joine henne i svømmehallen på hennes ukentlige svømmetur. Selv stilte hun i ananasbadedrakt men uten badehette @Hoppetaujenta dukket opp i en badebukse fra 1998, den hadde hun bestilt fra Ellos katalogen det året, hun hadde ikke badet i basseng siden da. @Peanut dukket opp i en utringet badedrakt som hun hadde kjøpt på ferie i Spania @Embla Othea hoppet naken rett i bassenget, og la seg på rygg som hun var vant med. @Kvakkekyllingen dukket opp i en knallgul badedrakt som såvidt dekket høna @Entern dukket opp i en svært liten badebukse, den var så liten at godteposen hans syntes svært godt @Cid som var blitt en meget anstendig mann, dukket opp i full bekledning. @TheHairyToothfairy , @Adobyen og @Agent smith skulle ikke svømme, bare se på, de håpet å få et glimt av 50 meter bryst @Titania skulke heller ikke svømme, for det synes hun er kjedelig, hun var kun der for å hoppe fra tiern. @Rosakatt var også invitert men holdt seg langt unna siden hun jo er en katt. Men @jukkapalme kom, for alle vet jo at palmer trenger mye vann til Kokosnüssene sine Entern skrev (2 minutter siden): 50 m bryst??? Da snakker vi laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaange hengepupper da 😵 Dere to, ass! Gutta krutt! 1
Gjest Cid Skrevet 1. februar 2023 #20574 Skrevet 1. februar 2023 jukkapalme skrev (1 minutt siden): Dere to, ass! Gutta krutt! Ut i vår kg hage
Gjest Agent smith Skrevet 1. februar 2023 #20575 Skrevet 1. februar 2023 Entern skrev (8 minutter siden): 50 m bryst??? Da snakker vi laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaange hengepupper da 😵 Ja blir litt mye
Gjest Agent smith Skrevet 1. februar 2023 #20576 Skrevet 1. februar 2023 Ford3000 skrev (6 minutter siden): Du er genial! Elsker humoren din! 🙂 thanks
Entern Skrevet 1. februar 2023 #20577 Skrevet 1. februar 2023 jukkapalme skrev (6 minutter siden): Dere to, ass! Gutta krutt! 😄
Entern Skrevet 1. februar 2023 #20578 Skrevet 1. februar 2023 Cid skrev (4 minutter siden): Ut i vår kg hage Med meg, deg og @Agent smith i de fleste rollene, pluss diverse gjesteskuespillere 😁
Gjest Cid Skrevet 1. februar 2023 #20579 Skrevet 1. februar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Med meg, deg og @Agent smith i de fleste rollene, pluss diverse gjesteskuespillere 😁 Eller hadde Uti vår kåge blitt bedre?
Entern Skrevet 1. februar 2023 #20580 Skrevet 1. februar 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Eller hadde Uti vår kåge blitt bedre? Uti Vår KG = win 😁
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå