Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Entern skrev (34 minutter siden):

Tusen takk 😊

🙂

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ciaran og Ciara skrev (32 minutter siden):

Ja og så pleide Cassidy Tvillingene å forstyrre i timene, med at vi ropte What A Fuck tostemt i klasserommet heletiden.😉😉

:fnise:

• Hjerte 1
Gjest Agent smith
Skrevet
Embla Othea skrev (2 timer siden):

Du har tillatelse fra meg å skrive griseprat. :jepp:

Det overrasker meg ikke

Skrevet (endret)
Agent smith skrev (2 timer siden):

Det overrasker meg ikke

🤪

Endret av Embla Othea
  • Liker 1
Skrevet
jukkapalme skrev (På 29.1.2023 den 17.37):

Haha, råbra 😂 har jeg skifta kjønn siden sist? Hæææh? Jeg har alltid lurt på hvordan det er å være mann såååh :hoho: 

Beklager. Jeg "kjenner" ikke alle og det er ikke alltid like enkelt å se på profilen hvis det ikke står mann/kvinne. Skal ikke gjenta seg.

• Hjerte 2
Skrevet
Ford3000 skrev (Akkurat nå):

Beklager. Jeg "kjenner" ikke alle og det er ikke alltid like enkelt å se på profilen hvis det ikke står mann/kvinne. Skal ikke gjenta seg.

Tror ikke @jukkapalme ble irritert eller noe altså, hun har god humoristisk sans 😀👍

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
Ford3000 skrev (Akkurat nå):

Det gjør da ingenting :klem: Jeg bare lo jeg, syntes episoden var dritmorsom. Står kvinne på profilen min, ihvertfall gjør det det hos meg og jeg tror ikke jeg har skjult det for noen på noen måte, ihvertfall ikke med vilje :) 

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
Entern skrev (2 minutter siden):

Tror ikke @jukkapalme ble irritert eller noe altså, hun har god humoristisk sans 😀👍

Takk ♥️ Ja, humor er viktig og det skal mer til enn som så før jeg blir irritert 😊 men jeg har jo ikke vært like aktiv her inne hele tiden, så vet jo at ikke alle "kjenner" meg like godt :) 

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
jukkapalme skrev (13 minutter siden):

Det gjør da ingenting :klem: Jeg bare lo jeg, syntes episoden var dritmorsom. Står kvinne på profilen min, ihvertfall gjør det det hos meg og jeg tror ikke jeg har skjult det for noen på noen måte, ihvertfall ikke med vilje :) 

Det er godt! Skal prøve å huske på det. Har kun sett utdrag fra profilen din, og der står det ikke noe om kjønn. :) 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Ford3000 skrev (5 minutter siden):

Det er godt! Skal prøve å huske på det. Har kun sett utdrag fra profilen din, og der står det ikke noe om kjønn. :) 

Jøss, så rart :klo: Da må pølsefingrene mine har kødda det til og skjult det uten at jeg har visst om det. Hos meg står det kjønn: kvinne. Står også kvinne under profilbildet mitt i trådene, men det vises kun på nettbrett/pc og ikke på mobil. Må gå inn på selve profilen for å se om man er på mobil.

Sånn ser profilen min ut hos meg. Med utgåtte advarselspoeng og det hele, hehe 🙈😂

01EB7DE6-3DA4-4931-8EA3-F664D4156CDA.thumb.png.058df07c8cdf34fa2cb39de7498c0c93.png

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Jøss, så rart :klo: Da må pølsefingrene mine har kødda det til og skjult det uten at jeg har visst om det. Hos meg står det kjønn: kvinne. Står også kvinne under profilbildet mitt i trådene, men det vises kun på nettbrett/pc og ikke på mobil. Må gå inn på selve profilen for å se om man er på mobil.

Sånn ser profilen min ut hos meg. Med utgåtte advarselspoeng og det hele, hehe 🙈😂

01EB7DE6-3DA4-4931-8EA3-F664D4156CDA.thumb.png.058df07c8cdf34fa2cb39de7498c0c93.png

Det er ikke så supernøye egentlig. Jeg burde ha klart å sjekket deg opp bedre på forhånd, så det er min feil :) Bare glad du ikke ble dritsur og har lagt meg for hat! :D Har lagt dette på minnet: Jukkapalmen jukker ikke, det er stortsett bare menn som gjør det, derfor er det ei dame :D  Damer kan jukke de også, men har til gode å se det.

• Hjerte 1
Skrevet
Ford3000 skrev (2 minutter siden):

Det er ikke så supernøye egentlig. Jeg burde ha klart å sjekket deg opp bedre på forhånd, så det er min feil :) Bare glad du ikke ble dritsur og har lagt meg for hat! :D Har lagt dette på minnet: Jukkapalmen jukker ikke, det er stortsett bare menn som gjør det, derfor er det ei dame :D  Damer kan jukke de også, men har til gode å se det.

Ikke noe problem i det hele tatt, jeg syntes som sagt det bare var morsomt :klemmer: Hehe, nei jeg er ikke av den typen. Skal myyye til før jeg blir dritsur og legger noen for hat :)  Syns du er veldig kul jeg.

Haha, morsom huskeregel :hoho: 

• Hjerte 2
Skrevet
jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Ikke noe problem i det hele tatt, jeg syntes som sagt det bare var morsomt :klemmer: Hehe, nei jeg er ikke av den typen. Skal myyye til før jeg blir dritsur og legger noen for hat :)  Syns du er veldig kul jeg.

Haha, morsom huskeregel :hoho: 

Håper ikke huskeregelen støter noen :D  Takk det samme! :D :klem3:

• Hjerte 2
Skrevet
Embla Othea skrev (6 timer siden):

:fnise:

:fnise::fnise:

• Liker 1
Skrevet
Ford3000 skrev (2 timer siden):

Håper ikke huskeregelen støter noen :D  Takk det samme! :D :klem3:

Fort gjort. :fnise:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Gjest Agent smith
Skrevet

Episode 445

Storfe, småfe og tannfe

@Hoppetaujenta hadde kjøpt seg småbruk på Hadeland og da måtte hun jo ha seg dyr.

Og dyrene måtte ha navn

Bulldoggen  kalte hun @TheHairyToothfairy

Kua fikk navnet @Embla Othea

Høna ble kalt @Kvakkekyllingen

Hesten kalte hun @Adobyen

Grisen ble døpt @Agent smith

En liten mus ved navnet @Frøkenfryden

En panter som fikk navnet @Rosakatt

En hane med navn @CAPS LOCK men det var en skrivefeil, skulle egentlig vært Caps cock

Oksen sin kalte hun @Cid

Og hun hadde også en @Ford3000 i garasjen

Skrevet
Agent smith skrev (8 minutter siden):

Episode 445

Storfe, småfe og tannfe

@Hoppetaujenta hadde kjøpt seg småbruk på Hadeland og da måtte hun jo ha seg dyr.

Og dyrene måtte ha navn

En hane med navn @CAPS LOCK men det var en skrivefeil, skulle egentlig vært Caps cock

Oksen sin kalte hun @Cid

Cassidy Tvillingene digger denne episoden.😍😍🤩🤩

Skrevet
Agent smith skrev (11 minutter siden):

Episode 445

Storfe, småfe og tannfe

Og dyrene måtte ha navn

Oksen sin kalte hun @Cid

Kua og farsmelk 🥳

• Hjerte 1
Skrevet
Embla Othea skrev (12 minutter siden):

Kua og farsmelk 🥳

👍👍🤣🤣

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...