Entern Skrevet 30. januar 2023 #20441 Skrevet 30. januar 2023 Agent smith skrev (1 minutt siden): Har alltid trodd at falne engler er demoner Forskjellen er ikke stor da uansett Selv om det også finnes andre demoner i gamle jødiske myter, som ikke nødvendigvis har noe direkte med de falne englene å gjøre, slik som vampyrdemonen Lillith og "de hårete" som er geitemennesker 🐐 1
Ciaran og Ciara Skrevet 30. januar 2023 #20442 Skrevet 30. januar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Det er mye interessant og mye skummelt i religion 😅 Noen mener det jeg skrev om ovenfor egentlig er en form for veldig gammel politisk/religiøs propaganda der en gruppe (israelittene) ville markere sterk avstand til andre grupper i Midt-Østen og snudde en del av nevnte folks mytologi på hodet😅 Det er komplisert og rart 😅 og kommer såklart an på om man tror på det eller ikke 😅 Ja det er nok sant, men selv om Cassidy Tvillingene er ateister begge to, så synes vi at dette var veldig interessant. 1
Entern Skrevet 30. januar 2023 #20443 Skrevet 30. januar 2023 Agent smith skrev (4 minutter siden): Episode 444 Der man skulle tru at ikke nokon kunne bu Denne gangen har turen kommet til @Athena Freyja Hun bor altså i Skien, til tross for det har hun aldri gått på ski, dette er også et sted som ligger litt rart til, det er mellom sørlandsidyllen og det sentrale østlandet. Dessuten har det et fotball lag med rart navn. Men hun har likevel valgt å bli boende her som hun er født oppvokst, hun bor i et hus sammen med med en @Rosakatt og en papegøye Hun har egen vinterhage med @jukkapalmer og ripsbusker I blant kommer @Adobyen og @MarianneE på besøk, for de bor i nærheten. hun vet de er @Gladikaffe så da finner hun frem favoritt @Kruset sitt som er laget av @Polly Ester På fredagskvelden liker hun å spise @Peanut og drikke @Cid er Hun er nesten aldri utenfor hjemstedet, men en gang var hun i Oslo men det var fordi hun hadde tatt feil av Grønland og Grenland etter en tur til dyreparken i Kristiansand. Fin og koselig episode helt uten griseri, bra!!! 1
Entern Skrevet 30. januar 2023 #20444 Skrevet 30. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Ja det er nok sant, men selv om Cassidy Tvillingene er ateister begge to, så synes vi at dette var veldig interessant. Hyggelig å høre Jeg har alltid vært opptatt av mytologi da 🤓 1
Ciaran og Ciara Skrevet 30. januar 2023 #20445 Skrevet 30. januar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Hyggelig å høre Jeg har alltid vært opptatt av mytologi da 🤓 Cassidy Tvillingene liker også godt mytologi, både norrøn, keltisk, romersk og gresk. 1
Entern Skrevet 30. januar 2023 #20446 Skrevet 30. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene liker også godt mytologi, både norrøn, keltisk, romersk og gresk. Samme her De har jeg satt meg mest inn i opp gjennom er norrøn, gresk, romersk, keltisk og forskjellige fra gamle Midt-Østen. 1
Gjest Agent smith Skrevet 30. januar 2023 #20447 Skrevet 30. januar 2023 Entern skrev (4 minutter siden): Fin og koselig episode helt uten griseri, bra!!! Tør ikke å skrive noe griseri når @Athena Freyja er med 😁
Entern Skrevet 30. januar 2023 #20448 Skrevet 30. januar 2023 Agent smith skrev (Akkurat nå): Tør ikke å skrive noe griseri når @Athena Freyja er med 😁 Fornuftig av deg 1
Gjest Agent smith Skrevet 30. januar 2023 #20449 Skrevet 30. januar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Fornuftig av deg Ja hu har truet med å banke meg opp og sånn
Ciaran og Ciara Skrevet 30. januar 2023 #20450 Skrevet 30. januar 2023 Entern skrev (3 minutter siden): Samme her De har jeg satt meg mest inn i opp gjennom er norrøn, gresk, romersk, keltisk og forskjellige fra gamle Midt-Østen. Cassidy Tvillingene synes at det er mye spennende der.
Entern Skrevet 30. januar 2023 #20451 Skrevet 30. januar 2023 Agent smith skrev (5 minutter siden): Ja hu har truet med å banke meg opp og sånn Og de truslene må tas alvorlig 1
Embla Othea Skrevet 30. januar 2023 #20452 Skrevet 30. januar 2023 Entern skrev (27 minutter siden): 😇 Nå må det sies at det jeg snakker om her strengt tatt ikke er kanon i kristendommen lenger unntatt i Etiopia (selv om verset i 1. Mosebok som nevner dette ER kanon), og jødene foretrekker å tenke minst mulig på sånne ting. Mens i islam finnes det ikke onde engler uansett. Interessant! 1
Embla Othea Skrevet 30. januar 2023 #20453 Skrevet 30. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (26 minutter siden): Så kult, men Cassidy Tvillingene likte best å gjøre rampestreker vi. Hvilke rampestreker da? Stikke av til Mc’Donalds som 11-åringer når dere kranglet med læreren? 1
Embla Othea Skrevet 30. januar 2023 #20454 Skrevet 30. januar 2023 Agent smith skrev (11 minutter siden): Ja hu har truet med å banke meg opp og sånn Du har tillatelse fra meg å skrive griseprat. 1
Embla Othea Skrevet 30. januar 2023 #20455 Skrevet 30. januar 2023 Entern skrev (16 minutter siden): Samme her De har jeg satt meg mest inn i opp gjennom er norrøn, gresk, romersk, keltisk og forskjellige fra gamle Midt-Østen. Du er veldig kunnskapsrik. 🙂
Entern Skrevet 30. januar 2023 #20456 Skrevet 30. januar 2023 Embla Othea skrev (9 minutter siden): Interessant! Embla Othea skrev (7 minutter siden): Du er veldig kunnskapsrik. 🙂 Tusen takk 😊 1
Ciaran og Ciara Skrevet 30. januar 2023 #20457 Skrevet 30. januar 2023 Embla Othea skrev (10 minutter siden): Hvilke rampestreker da? Stikke av til Mc’Donalds som 11-åringer når dere kranglet med læreren? Ja og så pleide Cassidy Tvillingene å forstyrre i timene, med at vi ropte What A Fuck tostemt i klasserommet heletiden.😉😉
Ciaran og Ciara Skrevet 30. januar 2023 #20458 Skrevet 30. januar 2023 Embla Othea skrev (11 minutter siden): Du har tillatelse fra meg å skrive griseprat.
Beneath the Moon Skrevet 30. januar 2023 #20459 Skrevet 30. januar 2023 Agent smith skrev (52 minutter siden): Episode 444 Der man skulle tru at ikke nokon kunne bu Denne gangen har turen kommet til @Athena Freyja Hun bor altså i Skien, til tross for det har hun aldri gått på ski, dette er også et sted som ligger litt rart til, det er mellom sørlandsidyllen og det sentrale østlandet. Dessuten har det et fotball lag med rart navn. Men hun har likevel valgt å bli boende her som hun er født oppvokst, hun bor i et hus sammen med med en @Rosakatt og en papegøye Hun har egen vinterhage med @jukkapalmer og ripsbusker I blant kommer @Adobyen og @MarianneE på besøk, for de bor i nærheten. hun vet de er @Gladikaffe så da finner hun frem favoritt @Kruset sitt som er laget av @Polly Ester På fredagskvelden liker hun å spise @Peanut og drikke @Cid er Hun er nesten aldri utenfor hjemstedet, men en gang var hun i Oslo men det var fordi hun hadde tatt feil av Grønland og Grenland etter en tur til dyreparken i Kristiansand. knall bra. 1 2
Beneath the Moon Skrevet 30. januar 2023 #20460 Skrevet 30. januar 2023 Agent smith skrev (44 minutter siden): Tør ikke å skrive noe griseri når @Athena Freyja er med 😁 Og det er til det beste 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå