Ciaran og Ciara Skrevet 28. januar 2023 #20321 Skrevet 28. januar 2023 Entern skrev (27 minutter siden): Drøvtygge🐮 🤣🤣
Embla Othea Skrevet 28. januar 2023 #20322 Skrevet 28. januar 2023 Agent smith skrev (57 minutter siden): Må tygge litt på det Jeg forventer at du hoster opp noe i morgen
Gjest Agent smith Skrevet 28. januar 2023 #20323 Skrevet 28. januar 2023 Episode 440 Språknazien @Agent smith skulle ta (?) Bussen en dag. Han hadde akkurat satt seg ned da @AliceNextDoor ringte. Hallå schöne mann sa hun, hva virru sa han, jeg sitter på bussen. @AliceNextDoor klikket, du sitter vel i bussen dummkopf. Du er akkurat like ille som @TheHairyToothfairy sa hun, han påstår ofte at han er i do og at han står på døra på utesteder. Jada han er håpløs sa agenten Men han påstår at han er bedre enn deg i kjærlighetens språk og fransk. Det eneste han er god på er fransk åpning sa hun oppgitt. Men vi må snakke om @Cid Ja hva er det med han? Han tror riming og rimming er det samme Det fører til mange rare situasjoner altså. Ja veit at @Hoppetaujenta ble forbanna på han hvertfall, hun ville bare ha et fint dikt... @Hoppetaujenta ja hun er også et kapittel for seg selv sa @AliceNextDoor Hun trodde jo at club 4 var en klubb med bare 4 medlemmer Og @Kvakkekyllingen da, brukernavnet hennes er jo helt feil, kyllinger piper jo de kvakker ikke. Tror det er fordi høna hennes kvekker når du klemmer på den sa agenten. Åsså @Rosakatt som egentlig skulle kalle seg pink pussy😯 Det er ikkje låv sa @Frøkenfryden Hun satt bak agenten på bussen, eller var det i? Det var ingen sikre på lenger. Lov skrives med o ikke å skreik @AliceNextDoor Jeg tror @CAPS LOCK også er en skrivefeil, skulle vært laps cock. Fy flate kom det fra foran i bussen, det var @Adobyen han var busssjåfør Scheiße smalt det fra @AliceNextDoor det er ikke lov med 3 konsonanter etter hverandre Det heter bussjåfør Busesjåfør sa @Cid Hvor komm du fra sa @Titania Jeg har liggi å rimma under setet sa han
Hoppetaujenta Skrevet 28. januar 2023 #20324 Skrevet 28. januar 2023 Nutidens dikt er ikke som det en gang var nei... 1
Ciaran og Ciara Skrevet 28. januar 2023 #20325 Skrevet 28. januar 2023 Agent smith skrev (2 minutter siden): Episode 440 Språknazien @Agent smith skulle ta (?) Bussen en dag. Han hadde akkurat satt seg ned da @AliceNextDoor ringte. Hallå schöne mann sa hun, hva virru sa han, jeg sitter på bussen. @AliceNextDoor klikket, du sitter vel i bussen dummkopf. Du er akkurat like ille som @TheHairyToothfairy sa hun, han påstår ofte at han er i do og at han står på døra på utesteder. Jada han er håpløs sa agenten Men han påstår at han er bedre enn deg i kjærlighetens språk og fransk. Det eneste han er god på er fransk åpning sa hun oppgitt. Men vi må snakke om @Cid Ja hva er det med han? Han tror riming og rimming er det samme Det fører til mange rare situasjoner altså. Ja veit at @Hoppetaujenta ble forbanna på han hvertfall, hun ville bare ha et fint dikt... @Hoppetaujenta ja hun er også et kapittel for seg selv sa @AliceNextDoor Hun trodde jo at club 4 var en klubb med bare 4 medlemmer Og @Kvakkekyllingen da, brukernavnet hennes er jo helt feil, kyllinger piper jo de kvakker ikke. Tror det er fordi høna hennes kvekker når du klemmer på den sa agenten. Åsså @Rosakatt som egentlig skulle kalle seg pink pussy😯 Det er ikkje låv sa @Frøkenfryden Hun satt bak agenten på bussen, eller var det i? Det var ingen sikre på lenger. Lov skrives med o ikke å skreik @AliceNextDoor Jeg tror @CAPS LOCK også er en skrivefeil, skulle vært laps cock. Fy flate kom det fra foran i bussen, det var @Adobyen han var busssjåfør Scheiße smalt det fra @AliceNextDoor det er ikke lov med 3 konsonanter etter hverandre Det heter bussjåfør Busesjåfør sa @Cid Hvor komm du fra sa @Titania Jeg har liggi å rimma under setet sa han Cassidy Tvillingene digger denne episoden.😍😍🤩🤩
Gjest Agent smith Skrevet 28. januar 2023 #20326 Skrevet 28. januar 2023 Entern skrev (57 minutter siden): Drøvtygge🐮 Drøytygge
Gjest Agent smith Skrevet 28. januar 2023 #20327 Skrevet 28. januar 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Nutidens dikt er ikke som det en gang var nei... Mye bedre da vi var unge
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 28. januar 2023 #20328 Skrevet 28. januar 2023 Agent smith skrev (8 minutter siden): Episode 440 Språknazien @Agent smith skulle ta (?) Bussen en dag. Han hadde akkurat satt seg ned da @AliceNextDoor ringte. Hallå schöne mann sa hun, hva virru sa han, jeg sitter på bussen. @AliceNextDoor klikket, du sitter vel i bussen dummkopf. Du er akkurat like ille som @TheHairyToothfairy sa hun, han påstår ofte at han er i do og at han står på døra på utesteder. Jada han er håpløs sa agenten Men han påstår at han er bedre enn deg i kjærlighetens språk og fransk. Det eneste han er god på er fransk åpning sa hun oppgitt. Men vi må snakke om @Cid Ja hva er det med han? Han tror riming og rimming er det samme Det fører til mange rare situasjoner altså. Ja veit at @Hoppetaujenta ble forbanna på han hvertfall, hun ville bare ha et fint dikt... @Hoppetaujenta ja hun er også et kapittel for seg selv sa @AliceNextDoor Hun trodde jo at club 4 var en klubb med bare 4 medlemmer Og @Kvakkekyllingen da, brukernavnet hennes er jo helt feil, kyllinger piper jo de kvakker ikke. Tror det er fordi høna hennes kvekker når du klemmer på den sa agenten. Åsså @Rosakatt som egentlig skulle kalle seg pink pussy😯 Det er ikkje låv sa @Frøkenfryden Hun satt bak agenten på bussen, eller var det i? Det var ingen sikre på lenger. Lov skrives med o ikke å skreik @AliceNextDoor Jeg tror @CAPS LOCK også er en skrivefeil, skulle vært laps cock. Fy flate kom det fra foran i bussen, det var @Adobyen han var busssjåfør Scheiße smalt det fra @AliceNextDoor det er ikke lov med 3 konsonanter etter hverandre Det heter bussjåfør Busesjåfør sa @Cid Hvor komm du fra sa @Titania Jeg har liggi å rimma under setet sa han Fytti 😂😂 Mine kyllinger kvakker faktisk. SÅ DET SÅ!
Titania Skrevet 28. januar 2023 #20329 Skrevet 28. januar 2023 Agent smith skrev (18 minutter siden): Episode 440 Språknazien @Agent smith skulle ta (?) Bussen en dag. Han hadde akkurat satt seg ned da @AliceNextDoor ringte. Hallå schöne mann sa hun, hva virru sa han, jeg sitter på bussen. @AliceNextDoor klikket, du sitter vel i bussen dummkopf. Du er akkurat like ille som @TheHairyToothfairy sa hun, han påstår ofte at han er i do og at han står på døra på utesteder. Jada han er håpløs sa agenten Men han påstår at han er bedre enn deg i kjærlighetens språk og fransk. Det eneste han er god på er fransk åpning sa hun oppgitt. Men vi må snakke om @Cid Ja hva er det med han? Han tror riming og rimming er det samme Det fører til mange rare situasjoner altså. Ja veit at @Hoppetaujenta ble forbanna på han hvertfall, hun ville bare ha et fint dikt... @Hoppetaujenta ja hun er også et kapittel for seg selv sa @AliceNextDoor Hun trodde jo at club 4 var en klubb med bare 4 medlemmer Og @Kvakkekyllingen da, brukernavnet hennes er jo helt feil, kyllinger piper jo de kvakker ikke. Tror det er fordi høna hennes kvekker når du klemmer på den sa agenten. Åsså @Rosakatt som egentlig skulle kalle seg pink pussy😯 Det er ikkje låv sa @Frøkenfryden Hun satt bak agenten på bussen, eller var det i? Det var ingen sikre på lenger. Lov skrives med o ikke å skreik @AliceNextDoor Jeg tror @CAPS LOCK også er en skrivefeil, skulle vært laps cock. Fy flate kom det fra foran i bussen, det var @Adobyen han var busssjåfør Scheiße smalt det fra @AliceNextDoor det er ikke lov med 3 konsonanter etter hverandre Det heter bussjåfør Busesjåfør sa @Cid Hvor komm du fra sa @Titania Jeg har liggi å rimma under setet sa han Denne minte meg litt om hva svenskene lærer barn 🙈😂 1 1
Gjest Adobyen Skrevet 28. januar 2023 #20330 Skrevet 28. januar 2023 Agent smith skrev (19 minutter siden): Episode 440 Språknazien @Agent smith skulle ta (?) Bussen en dag. Han hadde akkurat satt seg ned da @AliceNextDoor ringte. Hallå schöne mann sa hun, hva virru sa han, jeg sitter på bussen. @AliceNextDoor klikket, du sitter vel i bussen dummkopf. Du er akkurat like ille som @TheHairyToothfairy sa hun, han påstår ofte at han er i do og at han står på døra på utesteder. Jada han er håpløs sa agenten Men han påstår at han er bedre enn deg i kjærlighetens språk og fransk. Det eneste han er god på er fransk åpning sa hun oppgitt. Men vi må snakke om @Cid Ja hva er det med han? Han tror riming og rimming er det samme Det fører til mange rare situasjoner altså. Ja veit at @Hoppetaujenta ble forbanna på han hvertfall, hun ville bare ha et fint dikt... @Hoppetaujenta ja hun er også et kapittel for seg selv sa @AliceNextDoor Hun trodde jo at club 4 var en klubb med bare 4 medlemmer Og @Kvakkekyllingen da, brukernavnet hennes er jo helt feil, kyllinger piper jo de kvakker ikke. Tror det er fordi høna hennes kvekker når du klemmer på den sa agenten. Åsså @Rosakatt som egentlig skulle kalle seg pink pussy😯 Det er ikkje låv sa @Frøkenfryden Hun satt bak agenten på bussen, eller var det i? Det var ingen sikre på lenger. Lov skrives med o ikke å skreik @AliceNextDoor Jeg tror @CAPS LOCK også er en skrivefeil, skulle vært laps cock. Fy flate kom det fra foran i bussen, det var @Adobyen han var busssjåfør Scheiße smalt det fra @AliceNextDoor det er ikke lov med 3 konsonanter etter hverandre Det heter bussjåfør Busesjåfør sa @Cid Hvor komm du fra sa @Titania Jeg har liggi å rimma under setet sa han Fy flate for et ramaskrik det ble da vi nådde endestasjonen på dunrenseriet. @Kvakkekyllingenfikk fullstendig panikk og flakset med vingene så fjæra føyk. Vi andre ville jo bare ha en myk landing etter reisen 😱
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 28. januar 2023 #20331 Skrevet 28. januar 2023 Adobyen skrev (4 minutter siden): Fy flate for et ramaskrik det ble da vi nådde endestasjonen på dunrenseriet. @Kvakkekyllingenfikk fullstendig panikk og flakset med vingene så fjæra føyk. Vi andre ville jo bare ha en myk landing etter reisen 😱 😂😂 Ramakvakk!
Ciaran og Ciara Skrevet 28. januar 2023 #20332 Skrevet 28. januar 2023 Titania skrev (18 minutter siden): Denne minte meg litt om hva svenskene lærer barn 🙈😂
Ciaran og Ciara Skrevet 28. januar 2023 #20333 Skrevet 28. januar 2023 Kvakkekyllingen skrev (7 minutter siden): 😂😂 Ramakvakk! 🤣🤣
Gjest Adobyen Skrevet 28. januar 2023 #20334 Skrevet 28. januar 2023 Kvakkekyllingen skrev (31 minutter siden): 😂😂 Ramakvakk! Ja, det stemmer. Dakars deg ❤️fant du igjen alle fjærene dine og lånte noen i tillegg, slik at det ble bra igjen?
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 28. januar 2023 #20335 Skrevet 28. januar 2023 Adobyen skrev (Akkurat nå): Ja, det stemmer. Dakars deg ❤️fant du igjen alle fjærene dine og lånte noen i tillegg, slik at det ble bra igjen? Fant noen fjær i fjøset etter hønsene der. Lynlim hadde vi i skapet så nå ser jeg perfekt ut igjen. Gul, hvit og rød 🥳
Gjest Agent smith Skrevet 28. januar 2023 #20336 Skrevet 28. januar 2023 Titania skrev (51 minutter siden): Denne minte meg litt om hva svenskene lærer barn 🙈😂 😆
Gjest Cid Skrevet 28. januar 2023 #20337 Skrevet 28. januar 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Nutidens dikt er ikke som det en gang var nei... Husker en fæl sak i media hvor to unge damer solte seg naken på en nudiststrand og så kom det en eldre fyr og startet å onanere foran dem 🤢
Ciaran og Ciara Skrevet 28. januar 2023 #20338 Skrevet 28. januar 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Husker en fæl sak i media hvor to unge damer solte seg naken på en nudiststrand og så kom det en eldre fyr og startet å onanere foran dem 🤢 Cassidy Tvillingene synes at sånne folk er så fæle og ekle 🤢🤢 2
TheHairyToothfairy Skrevet 29. januar 2023 #20339 Skrevet 29. januar 2023 Agent smith skrev (4 timer siden): Episode 440 Språknazien @Agent smith skulle ta (?) Bussen en dag. Han hadde akkurat satt seg ned da @AliceNextDoor ringte. Hallå schöne mann sa hun, hva virru sa han, jeg sitter på bussen. @AliceNextDoor klikket, du sitter vel i bussen dummkopf. Du er akkurat like ille som @TheHairyToothfairy sa hun, han påstår ofte at han er i do og at han står på døra på utesteder. Jada han er håpløs sa agenten Men han påstår at han er bedre enn deg i kjærlighetens språk og fransk. Det eneste han er god på er fransk åpning sa hun oppgitt. Men vi må snakke om @Cid Ja hva er det med han? Han tror riming og rimming er det samme Det fører til mange rare situasjoner altså. Ja veit at @Hoppetaujenta ble forbanna på han hvertfall, hun ville bare ha et fint dikt... @Hoppetaujenta ja hun er også et kapittel for seg selv sa @AliceNextDoor Hun trodde jo at club 4 var en klubb med bare 4 medlemmer Og @Kvakkekyllingen da, brukernavnet hennes er jo helt feil, kyllinger piper jo de kvakker ikke. Tror det er fordi høna hennes kvekker når du klemmer på den sa agenten. Åsså @Rosakatt som egentlig skulle kalle seg pink pussy😯 Det er ikkje låv sa @Frøkenfryden Hun satt bak agenten på bussen, eller var det i? Det var ingen sikre på lenger. Lov skrives med o ikke å skreik @AliceNextDoor Jeg tror @CAPS LOCK også er en skrivefeil, skulle vært laps cock. Fy flate kom det fra foran i bussen, det var @Adobyen han var busssjåfør Scheiße smalt det fra @AliceNextDoor det er ikke lov med 3 konsonanter etter hverandre Det heter bussjåfør Busesjåfør sa @Cid Hvor komm du fra sa @Titania Jeg har liggi å rimma under setet sa han Haha, men jeg er bedre i fransk! It needs to be rubbed in, etc 1 1
Entern Skrevet 29. januar 2023 #20340 Skrevet 29. januar 2023 Agent smith skrev (4 timer siden): Mye bedre da vi var unge Faktisk men samtidig var det masse far out dikt da og, Tristan Vindthorn (R.I.P.) bl.a. 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå