Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet
Cid skrev (6 timer siden):

@TheHairyToothfairy og sexkammeret

Hairy er atter en gang hjemme hos sine kjipe slektninger når det plutselig dukker opp en snakkende kylling kalt @Kvakkekyllingen som lager leven inne på rommet til Hairy, hun vil ikke at Hairy skal returnere til Galtvorte men Hairy bryr seg ikke 

Plutselig så hører han noen kjente stemmer utenfra vinduet, det er @Agent smith i en flyvende @Ford3000, han knuser vinduet slik at Hairy kan hoppe inn i bilen og bli med.

De drar for å kjøpe utstyr til skolen sammen med Smitt sin familie da @Adobyen og faren hans @luciusmalfoy , de småkrangler litt før de stikker

De skal til å ta toget men de rekker ikke det så de bruker den flyvende bilen for å ta igjen toget, de kjører langt over fartsgrensen og ender opp med å krasje i et tre utenfor Galtvorte. De blir tatt på fersken og får gjensitting hos sin nye lærer for beskyttelse mot tvillingdekk og diesel. @Nietsoj heter han, en veldig populær ost som liker å skryte til andre om hvor god ost han er 🧀

Når Hairy drar tilbake fra gjensitting så hører han stemmer og ser en merkelig skrift på veggen skrevet med farsmelk "Sexkammeret har blitt åpnet, fiender av BDSM bes å være forsiktig" Adobyen sin @Rosakatt har også blitt forsteinet 😱

Professor @Hoppetaujenta sier at Sexkammeret ble bygd av moderatorene for mange år siden for å holde et uhyre fanget der og at bare en arvtager kan kontrollere det. Hairy, Smith og @Frøkenfryden tror at Adobyen kan være den arvingen og lager et sannhetsserum for å tvinge fram sannheten (han var ikke arvingen) Mens de lagde sannhetsserumet på toalettet så møtte de på et spøkelse kalt Stønne Stina, en tidligere elev som døde av orgasme

Senere i løpet av et rompelime race så blir Hairy skadet av en annen sin rompe og skader armen sin. Kvakke dukker opp igjen om natten og avslører at det var hun som angrep Hairy med stumpen sin. Den sammen natten så blir en student forsteinet

På det store bilstevnet så finner han ut at han kan prate med biler og alle de andre synes han er rar for det

Senere på toalettet så finner Hairy en tom dagbok med navnet @CAPS LOCKskrevet på. Hairy prøver å skrive i dagboken MEN DA SKRIVER CAPS LOCK TILBAKE. Han får se et minne fra 50 år tilbake i tid, han får se sin egen fødsel… Neida 😆 Vi får se CAPS LOCK angi @SVK for å ha åpnet Sexkammeret, det viser seg at en student ble rimmet av en sexgal person som SVK hadde gjemt der.

Dagboken blir stjålet til slutt og Fryden blir forsteinet på vei tilbake fra vinsmaking 😱 SVK blir atter en gang anklaget for en forbrytelse begått på Galtvorte og blir sendt til Gjøkeredet, Dumlesnurr blir også sendt ditt

Hairy og Smith drar til den forpulte skog hvor de møter en gigantisk jævel, SVK har pyntet ihjel en stor edderkopp. Jæveledderkoppen forteller dem at SVK er uskyldig og at der ikke er noen sexgale i sexkammeret (og i hvert fall ingen som rimmer) Plutselig så dukker det opp en haug av små jævler og Hairy og Smith løper for livet 🕷️🕷️🕷️🕷️🕷️🏃‍♂️🏃. Når de kommer tilbake til Galtvorte så finner de ut at @Embla Othea har blitt kidnappet av en sexgal person og tatt til Sexkammeret

Hairy og Smith får med seg Nietsoj inn i Sexkammeret for å redde Embla men han innrømmer at han ikke er den han har utgitt seg for å være, han er egentlig en brunost! Han prøver å drukne Hairy og Smith i smeltet ost men han snubler og blir klistret fast til all osten. Smith blir igjen og spiser ost så Hairy må dra alene

På innsiden av Sexkammeret så møter han på CAPS LOCK som har kidnappet Embla, han prøver å tømme henne for farsmelk slik at han kan bli gjenopplivet. Det viser seg at CAPS LOCK er fyrst Anonymbruker! Han tilkaller en stor pyntet jævel for å angripe Hairy, Hairy får hjelp fra voffe William som kommer med et hoppetau fra Hoppe. Han bruker den til å brekke penisen til jævelen og blir kvitt CAPS LOCK

Alle er nå trygge, Fryden er seg selv igjen og SVK blir løslatt fra Gjøkeredet

The End

😀😀 Så moro! 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå):

😀😀 Så moro! 

Husket å inkludere deg i denne 😄 Jeg endret husnissen Noldus til kyllingen Kvakke 😃

Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet
Cid skrev (5 minutter siden):

Husket å inkludere deg i denne 😄 Jeg endret husnissen Noldus til kyllingen Kvakke 😃

Bra! 😀 Men går fint å bli glemt altså 😁 Åå, Noldus 🥰

Skrevet
Kvakkekyllingen skrev (5 minutter siden):

Bra! 😀 Men går fint å bli glemt altså 😁 Åå, Noldus 🥰

Jeg holder mine løfter 😃 Jeg elsker de første filmene 😄 

Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet
Cid skrev (7 minutter siden):

Jeg holder mine løfter 😃 Jeg elsker de første filmene 😄 

👍😀 Ja de er fine. Men husker ikke så mye av de siste. 

Skrevet
Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden):

👍😀 Ja de er fine. Men husker ikke så mye av de siste. 

De siste ble alt for alvorlige for min del, jeg liker best de 3 første hvor det føles som eventyr filmer 

Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet
Cid skrev (5 minutter siden):

De siste ble alt for alvorlige for min del, jeg liker best de 3 første hvor det føles som eventyr filmer 

Sant. Ble for mye action i de siste. Vanskelig å følge med. De tre første er gode 👍

Skrevet
Kvakkekyllingen skrev (4 minutter siden):

Sant. Ble for mye action i de siste. Vanskelig å følge med. De tre første er gode 👍

Sett de fabeldyr filmene?

Skrevet
Embla Othea skrev (59 minutter siden):

Hun var snasen! 🥳🥰

Ja 🥰

Hun heter Brittney Slayes :) 

• Nyttig 1
Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet
Cid skrev (2 minutter siden):

Sett de fabeldyr filmene?

Nei. Du da?

Skrevet
Cid skrev (35 minutter siden):

Men du ekskluderte meg 😒

Skrevet
Cid skrev (13 minutter siden):

Kvakkekyllingen skrev (7 minutter siden):

Jeg liker best 3, 4 og 5, der omkring.  De aller siste er veldig mørke og monotone, særlig de to aller siste.

Den første er veldig barnefilm, 2 er bedre mye pga Brannagh og monsteret men 3-5 eller der omkring er sweet spot.

Skrevet
Cid skrev (1 time siden):

Minner meg om Morticia Addams :P 

Ja litt :D 

Brittney-Slayes-1200x1311.jpg

• Hjerte 1
Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet
Entern skrev (Akkurat nå):

Jeg liker best 3, 4 og 5, der omkring.  De aller siste er veldig mørke og monotone, særlig de to aller siste.

Den første er veldig barnefilm, 2 er bedre mye pga Brannagh og monsteret men 3-5 eller der omkring er sweet spot.

De to siste kan jeg nesten ikke huske. Tror jeg var litt lei når jeg så dem. Skulle bare bli ferdig med de liksom 😛

Skrevet
Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden):

Nei. Du da?

Nei men skal en gang 

Entern skrev (1 minutt siden):

Men du ekskluderte meg 😒

Du var i eneren men karakteren døde til slutt, jeg kan recaste deg til en annen karakter i neste film hvis du vil. Du kan være han som blir om til ulv

Brannagh så ganske genial ut i filmen 😄 god skuespiller!

Skrevet
Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå):

De to siste kan jeg nesten ikke huske. Tror jeg var litt lei når jeg så dem. Skulle bare bli ferdig med de liksom 😛

Ja litt samme her 😄

Synes beste starten er den der han tar bussen til skolen i en dyster by og overnatter på hospits sammen med en sinnssyk krakilsk bok 😆

Skrevet

Ja litt samme her 😄

Synes beste starten er den der han tar bussen til skolen i en dyster by og overnatter på hospits sammen med en sinnssyk krakilsk bok 😆

Og når bussen bråbremser og Harry flyr rett inn i frontruta :P 

Skrevet
Cid skrev (Akkurat nå):

Du var i eneren men karakteren døde til slutt, jeg kan recaste deg til en annen karakter i neste film hvis du vil. Du kan være han som blir om til ulv

Jeg bare tulla, trenger ikke være med i alt :) 

Cid skrev (Akkurat nå):

Brannagh så ganske genial ut i filmen 😄 god skuespiller!

Ja jeg er stor fan av han, han var veldig bra i Harry Potter og også som Poirot og Wallander :) 

Han regisserte sin første film som 25-åring, den er og veldig bra (Henry V).

Skrevet
Cid skrev (Akkurat nå):

Og når bussen bråbremser og Harry flyr rett inn i frontruta :P 

Ja :D 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...