Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Kvakkekyllingen skrev (2 minutter siden):

Åå, endelig en hobby. Jeg har ingen fra før så det blir kos! 

Trodde du hadde hobby fra før... må ha tenkt feil da jeg hacket meg inn på nettleseren din 😄

Videoannonse
Annonse
Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet
Ford3000 skrev (2 minutter siden):

Trodde du hadde hobby fra før... må ha tenkt feil da jeg hacket meg inn på nettleseren din 😄

Håhå 🤫 Hemmelig! Ikke si det videre da, samlingen min begynner å bli stor nå 😁

Skrevet
Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden):

Håhå 🤫 Hemmelig! Ikke si det videre da, samlingen min begynner å bli stor nå 😁

Skal ikke fortelle om dine andre nettkjøp på januarsalget, såklart ikke! Klarer da å holde på en hemmelighet :D

Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet
Ford3000 skrev (Akkurat nå):

Skal ikke fortelle om dine andre nettkjøp på januarsalget, såklart ikke! Klarer da å holde på en hemmelighet :D

Bra! Jeg husker ikke selv hva jeg har kjøpt så bra du har oversikt 😂

Skrevet
Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå):

Bra! Jeg husker ikke selv hva jeg har kjøpt så bra du har oversikt 😂

Da vil du få deg en overraskelse når du begynner å motta pakkene! Særlig de pakkene som ikke har logo på seg, hihi.

Skrevet
Ford3000 skrev (23 minutter siden):

Episode 435

Januarsalg gikk unna i en fei, og jeg har hentet oversikt over hva folk her inne har handlet på nett denne måneden.

@Hoppetaujenta kjøpte seg en spinningsykkel fordi hun ble så lei av å hoppe.

@Kvakkekyllingen kjøpte fuglefrø og kikkert grunnet ønske om ny og sunnere hobby.

@Frøkenfryden kjøpte seg en luftgiftar, var alt hun hadde råd til etter en heftig nyttårsfeiring.

@Cid ville bygge seg en balkong, kjøpte materialer og har begynt å bygge. Et ønske om å komme seg mer ut, sole seg naken i sin vakre kropp og snopp.

@Embla Othea kjøpte seg kikkert, med unnskyldning om "fugletitting", eller snopptitting om mulighetene byr seg.

@Ciaran og Ciara kjøpte seg 15 kg kanel, for her skal det kanelbulles hele året. Ingen intensjon om å spise alt selv, de vil bare bli skikkelig gode på å bake kanelboller.

@Rosakatt kjøpte seg en hund, ble lei katter.

@Adobyen fant ikke kredittkortet sitt og endte opp med å bli tastaturkriger på facebook. Turid 54 år, skjønte ikke helt hva som traff henne i kommentarfeltet.

@Entern kjøpte seg solbriller, våren er jo rett rundt hjørnet og det skal tittes på rips og ryper.

@Maskinfører kjøpte billige bildeler, tenkt som byggesett. Tenkte å cruise rundt til sommeren hvis bilen går.

@jukkapalme kjøpte seg ordentlige palmer. Har ikke råd å reise på sommerferie, så en del i stua blir nå omgitt av palmer og sand i håp om at det skal føles som sommer.

@Agent smith kjøpte seg isbjørnkostyme. Trenger ikke si mer om det.

Hahahaha fy faen!!! 😂😆

«Lov å se men ikke røre», var det ikke det vi ble enige om?

• Liker 1
Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet
Ford3000 skrev (4 minutter siden):

Da vil du få deg en overraskelse når du begynner å motta pakkene! Særlig de pakkene som ikke har logo på seg, hihi.

Haha. Gleder meg 😁 Og gruer meg 😂

Skrevet
Ford3000 skrev (25 minutter siden):

Episode 435

Januarsalg gikk unna i en fei, og jeg har hentet oversikt over hva folk her inne har handlet på nett denne måneden.

@Kvakkekyllingen kjøpte fuglefrø og kikkert grunnet ønske om ny og sunnere hobby.

@Frøkenfryden kjøpte seg en luftgiftar, var alt hun hadde råd til etter en heftig nyttårsfeiring.

@Cid ville bygge seg en balkong, kjøpte materialer og har begynt å bygge. Et ønske om å komme seg mer ut, sole seg naken i sin vakre kropp og snopp.

@Embla Othea kjøpte seg kikkert, med unnskyldning om "fugletitting", eller snopptitting om mulighetene byr seg.

@Ciaran og Ciara kjøpte seg 15 kg kanel, for her skal det kanelbulles hele året. Ingen intensjon om å spise alt selv, de vil bare bli skikkelig gode på å bake kanelboller.

@Adobyen fant ikke kredittkortet sitt og endte opp med å bli tastaturkriger på facebook. Turid 54 år, skjønte ikke helt hva som traff henne i kommentarfeltet.

@Entern kjøpte seg solbriller, våren er jo rett rundt hjørnet og det skal tittes på rips og ryper.

@Maskinfører kjøpte billige bildeler, tenkt som byggesett. Tenkte å cruise rundt til sommeren hvis bilen går.

@jukkapalme kjøpte seg ordentlige palmer. Har ikke råd å reise på sommerferie, så en del i stua blir nå omgitt av palmer og sand i håp om at det skal føles som sommer.

Alle satt leiligheten sin ut for salg etter det 😝

Skrevet
Embla Othea skrev (11 minutter siden):

Hahahaha fy faen!!! 😂😆

«Lov å se men ikke røre», var det ikke det vi ble enige om?

Mhm, så du skal bare kose deg med kikkerten din du 😋

Kvakkekyllingen skrev (11 minutter siden):

Haha. Gleder meg 😁 Og gruer meg 😂

Neida, ikke noe å grue seg til. Vil dog anbefale å åpne pakkene alene. Ikke noe å ta foran familien. Var du på nyttårsfeiringen til @Frøkenfryden siden du ikke husker dine nettkjøp? Må virkelig ha vært DEN festen!

Cid skrev (9 minutter siden):

Alle satt leiligheten sin ut for salg etter det 😝

Ikke alle, for det vil jo garantert være noen som nyter synet av deg, på en eller annen måte :D Hihi!

• Liker 2
Skrevet
Ford3000 skrev (9 minutter siden):

Neida, ikke noe å grue seg til. Vil dog anbefale å åpne pakkene alene. Ikke noe å ta foran familien. Var du på nyttårsfeiringen til @Frøkenfryden siden du ikke husker dine nettkjøp? Må virkelig ha vært DEN festen!

Ikke alle, for det vil jo garantert være noen som nyter synet av deg, på en eller annen måte :D Hihi!

Hihi ja, bare lov å se, ikke røre de unge, kjekke nattevaktene 😂

• Liker 1
Skrevet
Ford3000 skrev (54 minutter siden):

Episode 435

Veldig veldig bra!!! 😄

• Liker 1
Skrevet
Kvakkekyllingen skrev (47 minutter siden):

😁 Hadde iallefall. Nå bare en 😁

"Kjerringa med høna" blir litt for @Agent smith da 😇

Skrevet
Ford3000 skrev (56 minutter siden):

Har du lest "Utsikt til paradiset" av Ambjørnsen? :) 

Skrevet
Entern skrev (8 minutter siden):

Veldig veldig bra!!! 😄

Takk! :D

• Hjerte 1
Skrevet
Ford3000 skrev (14 minutter siden):

Takk! :D

Håper å se flere morsomme ting her fra deg :) 

Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet
Ford3000 skrev (37 minutter siden):

Næsj, familien min tåler en del så det går nok fint 😁 Jeg var hos min bror faktisk, klink edru 😂 Har bare dårlig hukommelse:p 

Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet
Entern skrev (22 minutter siden):

"Kjerringa med høna" blir litt for @Agent smith da 😇

Ja. Helt Agent Smith egentlig. Vi kan late som om jeg har flere 🥳🐓

Skrevet
Entern skrev (28 minutter siden):

Har du lest "Utsikt til paradiset" av Ambjørnsen? :) 

Nei :D Burde jeg har gjort det? :) 

Entern skrev (9 minutter siden):

Håper å se flere morsomme ting her fra deg :) 

Det kan fort hende seg det blir mer etter hvert, selv om det er folk her inne som er sykt mye mer morsommere og flinkere på å skrive! :D 

Kvakkekyllingen skrev (8 minutter siden):

Næsj, familien min tåler en del så det går nok fint 😁 Jeg var hos min bror faktisk, klink edru 😂 Har bare dårlig hukommelse:p 

Du er ikke den eneste, men så bra at jeg kan hjelpe deg med å huske dine nettkjøp 😆

Skrevet
Ford3000 skrev (4 minutter siden):

Nei :D Burde jeg har gjort det? :) 

Det er den første boka i serien om Elling, den er både trist og morsom om en fyr med alvorlige psykiske problemer som bor i sin døde mors leilighet og ser på naboene med kikkert mens han har seksuelle fantasier om Gro Harlem Brundtland 😆

Ford3000 skrev (5 minutter siden):

Det kan fort hende seg det blir mer etter hvert, selv om det er folk her inne som er sykt mye mer morsommere og flinkere på å skrive! :D 

Synes du er like morsom som meg og agenten i alle fall :) 

• Hjerte 1
Skrevet
Entern skrev (8 minutter siden):

Det er den første boka i serien om Elling, den er både trist og morsom om en fyr med alvorlige psykiske problemer som bor i sin døde mors leilighet og ser på naboene med kikkert mens han har seksuelle fantasier om Gro Harlem Brundtland 😆

Synes du er like morsom som meg og agenten i alle fall :) 

Enig! 😆

• Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...