Ciaran og Ciara Skrevet 25. januar 2023 #20021 Skrevet 25. januar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): ♥️♥️
Embla Othea Skrevet 25. januar 2023 #20022 Skrevet 25. januar 2023 Agent smith skrev (1 minutt siden): Episode 433 Det var dag 69 på ikea, @Cid hadde druknet i suppeskålen, plutselig vibrere det i lomma til @Adobyen Rrrrrr, det er vibratoren min sa Kvakkekyllingen, men plutselig stakk et en rosa pussy opp fra lomma hans, det er bare @Rosakatt son maler jo. Men hva er det da som ligger borte ved panda bamsene @Adobyen gikk for å sjekke Fy flate sa han, det er mensa truser, Er det sånne smarte truser spurte @Frøkenfryden? Nei truser med mensblod Det lukter jævlig ass,. Aha! Sa @CAPS LOCK det er @Embla Othea sine, hun er den eneste som går uten truse her. @Agent smith undersøkte trusen nøye. Jeg vet hvem den skyldige er sa han Skyldig i hva? Jeg vet hvem som beit i trusa, det var @Cid Det er derfor han ikke har tenner. I mellomtiden hadde @Kvakkekyllingen funnet vibratorer sin, hun hadde jo hatt den i høna hele tiden. Men nå begynte de å gå tom for luft, og måtte forte seg ut. Men @Athena Catalina. rakk det ikke og ble måtte gå igjen på ikea til evig tid sammen med @TheHairyToothfairy Hun ulte mot månen! Hahaha fy faen dette var ekkelt 😆 Først er jeg tjukk som har forspist meg på vafler og Safari-kjeks, så er jeg tøs… Hva er det neste? 1
Ciaran og Ciara Skrevet 25. januar 2023 #20023 Skrevet 25. januar 2023 Agent smith skrev (3 minutter siden): Episode 433 Det var dag 69 på ikea, @Cid hadde druknet i suppeskålen, plutselig vibrere det i lomma til @Adobyen Rrrrrr, det er vibratoren min sa Kvakkekyllingen, men plutselig stakk et en rosa pussy opp fra lomma hans, det er bare @Rosakatt son maler jo. Men hva er det da som ligger borte ved panda bamsene @Adobyen gikk for å sjekke Fy flate sa han, det er mensa truser, Er det sånne smarte truser spurte @Frøkenfryden? Nei truser med mensblod Det lukter jævlig ass,. Aha! Sa @CAPS LOCK det er @Embla Othea sine, hun er den eneste som går uten truse her. @Agent smith undersøkte trusen nøye. Jeg vet hvem den skyldige er sa han Skyldig i hva? Jeg vet hvem som beit i trusa, det var @Cid Det er derfor han ikke har tenner. I mellomtiden hadde @Kvakkekyllingen funnet vibratorer sin, hun hadde jo hatt den i høna hele tiden. Men nå begynte de å gå tom for luft, og måtte forte seg ut. Men @Athena Catalina. rakk det ikke og ble måtte gå igjen på ikea til evig tid sammen med @TheHairyToothfairy Hun ulte mot månen! Cassidy Tvillingene digger denne episoden.😍😍🤩🤩
Embla Othea Skrevet 25. januar 2023 #20024 Skrevet 25. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godnatt, du vår fine forumbestevenn Embla Othea.😴😴💤💤🥱🥱🥰🥰 1
Embla Othea Skrevet 25. januar 2023 #20025 Skrevet 25. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): ♥️♥️ ❤️🧡 1
Ciaran og Ciara Skrevet 25. januar 2023 #20026 Skrevet 25. januar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Hahaha fy faen dette var ekkelt 😆 Først er jeg tjukk som har forspist meg på vafler og Safari-kjeks, så er jeg tøs… Hva er det neste? 🤣🤣 1
Embla Othea Skrevet 25. januar 2023 #20027 Skrevet 25. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): 🤣🤣 🤪 1
Gjest Agent smith Skrevet 25. januar 2023 #20028 Skrevet 25. januar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Hahaha fy faen dette var ekkelt 😆 Først er jeg tjukk som har forspist meg på vafler og Safari-kjeks, så er jeg tøs… Hva er det neste? Det får du vite senere
Ciaran og Ciara Skrevet 25. januar 2023 #20029 Skrevet 25. januar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): ♥️♥️
Ciaran og Ciara Skrevet 25. januar 2023 #20030 Skrevet 25. januar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): ❤️🧡 🥰🥰
Ciaran og Ciara Skrevet 25. januar 2023 #20031 Skrevet 25. januar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): 🤪 😉😉
Embla Othea Skrevet 25. januar 2023 #20032 Skrevet 25. januar 2023 Agent smith skrev (Akkurat nå): Det får du vite senere Jasså?
Embla Othea Skrevet 25. januar 2023 #20033 Skrevet 25. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): 🥰🥰 ❤️ 1
Ciaran og Ciara Skrevet 25. januar 2023 #20034 Skrevet 25. januar 2023 Embla Othea skrev (3 minutter siden): ❤️ ♥️♥️
Entern Skrevet 25. januar 2023 #20035 Skrevet 25. januar 2023 Embla Othea skrev (13 minutter siden): God natt. Embla legger seg nå. 😴 Sov godt😴😊 1
Rosakatt Skrevet 25. januar 2023 #20036 Skrevet 25. januar 2023 Agent smith skrev (17 minutter siden): Episode 433 Det var dag 69 på ikea, @Cid hadde druknet i suppeskålen, plutselig vibrere det i lomma til @Adobyen Rrrrrr, det er vibratoren min sa Kvakkekyllingen, men plutselig stakk et en rosa pussy opp fra lomma hans, det er bare @Rosakatt son maler jo. Men hva er det da som ligger borte ved panda bamsene @Adobyen gikk for å sjekke Fy flate sa han, det er mensa truser, Er det sånne smarte truser spurte @Frøkenfryden? Nei truser med mensblod Det lukter jævlig ass,. Aha! Sa @CAPS LOCK det er @Embla Othea sine, hun er den eneste som går uten truse her. @Agent smith undersøkte trusen nøye. Jeg vet hvem den skyldige er sa han Skyldig i hva? Jeg vet hvem som beit i trusa, det var @Cid Det er derfor han ikke har tenner. I mellomtiden hadde @Kvakkekyllingen funnet vibratorer sin, hun hadde jo hatt den i høna hele tiden. Men nå begynte de å gå tom for luft, og måtte forte seg ut. Men @Athena Catalina. rakk det ikke og ble måtte gå igjen på ikea til evig tid sammen med @TheHairyToothfairy Hun ulte mot månen! 😂 Som herr 🤠 sier, fy flate Takk for at jeg fikk bli en pocket pussy istede 😄🐱 Synd for @Athena Catalina. og @TheHairyToothfairy, men det kan jo være stor trivelig inne på ikea, å nå er jo stemningen for trivsel satt der inne 😅
Gjest Agent smith Skrevet 25. januar 2023 #20037 Skrevet 25. januar 2023 (endret) Rosakatt skrev (4 minutter siden): 😂 Som herr 🤠 sier, fy flate Takk for at jeg fikk bli en pocket pussy istede 😄🐱 Synd for @Athena Catalina. og @TheHairyToothfairy, men det kan jo være stor trivelig inne på ikea, å nå er jo stemningen for trivsel satt der inne 😅 Bedre å være live pocketpussy enn død mensentruse som onkel Kjell pleide å si Endret 25. januar 2023 av Agent smith
Rosakatt Skrevet 25. januar 2023 #20038 Skrevet 25. januar 2023 Agent smith skrev (7 minutter siden): Bedre å være live pocketpussy enn død mensentruse som onkel Kjell pleide å si Så absolutt 😂 Sånne visdomsord er jo nesten forbeholdt gamle uvurderlige skrifter
TheHairyToothfairy Skrevet 25. januar 2023 #20039 Skrevet 25. januar 2023 Kvakkekyllingen skrev (2 timer siden): Bare hvis det er en Toyota 😁 Nissan! Mamma, jeg vil ha Skyline! De andre får jo Skyline!
TheHairyToothfairy Skrevet 25. januar 2023 #20040 Skrevet 25. januar 2023 Agent smith skrev (1 time siden): Episode 433 Det var dag 69 på ikea, @Cid hadde druknet i suppeskålen, plutselig vibrere det i lomma til @Adobyen Rrrrrr, det er vibratoren min sa Kvakkekyllingen, men plutselig stakk et en rosa pussy opp fra lomma hans, det er bare @Rosakatt son maler jo. Men hva er det da som ligger borte ved panda bamsene @Adobyen gikk for å sjekke Fy flate sa han, det er mensa truser, Er det sånne smarte truser spurte @Frøkenfryden? Nei truser med mensblod Det lukter jævlig ass,. Aha! Sa @CAPS LOCK det er @Embla Othea sine, hun er den eneste som går uten truse her. @Agent smith undersøkte trusen nøye. Jeg vet hvem den skyldige er sa han Skyldig i hva? Jeg vet hvem som beit i trusa, det var @Cid Det er derfor han ikke har tenner. I mellomtiden hadde @Kvakkekyllingen funnet vibratorer sin, hun hadde jo hatt den i høna hele tiden. Men nå begynte de å gå tom for luft, og måtte forte seg ut. Men @Athena Catalina. rakk det ikke og ble måtte gå igjen på ikea til evig tid sammen med @TheHairyToothfairy Hun ulte mot månen! Altså. Om min skjebne er å henge på IKEA hele tiden så er det mulig jeg kommer til å sette fyr på hele bygda! @Athena Catalina. gidder du hjelpe meg sende lyn og torden på folk, kjenner jeg blir litt funky av å tenke på dette. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå