Cid Skrevet 9. februar 2024 #29281 Del Skrevet 9. februar 2024 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): JA! Det finnes alltid noe å glede seg til. Fyss. Kommer demonen til å vekke meg tidlig i morgen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. februar 2024 #29282 Del Skrevet 9. februar 2024 Lurven skrev (3 minutter siden): Likte whigfield, det beste Danmark hadde å by på Favorittsangen var sexy eyes Jeg kan dansen til saturday night! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. februar 2024 #29283 Del Skrevet 9. februar 2024 Lurven skrev (1 minutt siden): Og bli borret Er han tannlege???? Ekkelt med stringuniformen når man ligger der i stolen og han jobber med ens munn da, Fyss!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 9. februar 2024 #29284 Del Skrevet 9. februar 2024 Cid skrev (1 minutt siden): Og få borreliose. Flott Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 9. februar 2024 #29285 Del Skrevet 9. februar 2024 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Jeg kan dansen til saturday night! Visste ikke at det var en egen dans😲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. februar 2024 #29286 Del Skrevet 9. februar 2024 Cid skrev (Akkurat nå): Kommer demonen til å vekke meg tidlig i morgen? De skal kile deg over i drømme og du kommer til å få det fryktelig fælt, for du blir hypnoTISSErt og kan ikke våkne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 9. februar 2024 #29287 Del Skrevet 9. februar 2024 Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): Nei, de er litt reduserte i kveld ser det ut til, men de kommer sterkere tilbake. MYE sterkere. Kanskje best om det føles slik, men ikke er slik? *hun er på glattisen nå* Pass deg for glatta sa Trampe i Stampe 🤣 Er ikke lett å trampe.... Så ligger du der langflat over vannet... Herregud hva har jeg gjort?... Nå er det meste gått i ball... Her jeg ligger etter et fall 🤣 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 9. februar 2024 #29288 Del Skrevet 9. februar 2024 Når sosiopatene ikke får sove..... @Frøkenfryden skriver ned sine dypeste tanker om alle sosiopatene. @Ciaran og Ciara lager trehytte av fyrstikker. @Cid teller til 69, 69 ganger. @CAPS LOCK Skriver dikt om blokkbokstaver. @Titania Spionerer på naboen. @Hoppetaujenta spiser is i senga. @AprilLudgate Går en tur og ser på havet. @Lurven ligger og babler med kona, som sover. @Ford3000 skrur på Forden. @SVK stirrer i taket. @Gladikaffe drikker kaffe @Maskinfører koser med alle kattene som er ute om natten. og @TheHairyToothfairy samler inn melketenner. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 9. februar 2024 #29289 Del Skrevet 9. februar 2024 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Er han tannlege???? Ekkelt med stringuniformen når man ligger der i stolen og han jobber med ens munn da, Fyss!!! Tror vi snakker om forskjellige ting, men munnen er med på begge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. februar 2024 #29290 Del Skrevet 9. februar 2024 (endret) Mitt passet finfint, F.V. Endret 9. februar 2024 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. februar 2024 #29291 Del Skrevet 9. februar 2024 Lurven skrev (1 minutt siden): Visste ikke at det var en egen dans😲 Sender en video en gang jeg har glitterdress på 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 9. februar 2024 #29292 Del Skrevet 9. februar 2024 Freyja Valkyrie skrev (1 minutt siden): Når sosiopatene ikke får sove..... @Frøkenfryden skriver ned sine dypeste tanker om alle sosiopatene. @Ciaran og Ciara lager trehytte av fyrstikker. @Cid teller til 69, 69 ganger. @CAPS LOCK Skriver dikt om blokkbokstaver. @Titania Spionerer på naboen. @Hoppetaujenta spiser is i senga. @AprilLudgate Går en tur og ser på havet. @Lurven ligger og babler med kona, som sover. @Ford3000 skrur på Forden. @SVK stirrer i taket. @Gladikaffe drikker kaffe @Maskinfører koser med alle kattene som er ute om natten. og @TheHairyToothfairy samler inn melketenner. Haha, det har faktisk skjedd! Mer enn en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 9. februar 2024 #29293 Del Skrevet 9. februar 2024 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Sender en video en gang jeg har glitterdress på 😎 Gleder meg til det. Og jeg kommer ikke til å glemme at du har lovt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. februar 2024 #29294 Del Skrevet 9. februar 2024 Lurven skrev (31 minutter siden): Episode 758 Dagen vi mista vår dyd på Tusenfryd Sosiopratene hadde aldri vært på @Tusenfryd før. Men nå hadde @Hoppetaujenta organisert en tur , selve jomfruturen. Endelig skulle vi få kjøre karuseller og spise sukkerspinn Hele parken er jo en Metafor, så her var der bare å slå seg løs @[email protected] skulle egentlig kjøre speed monster, men han var allerde et monster på speed, så han slapp aldri inn @Frøkenfryden dro rett til badefryd, hun så ut som en våt ananas der hun lå å duppet blant skrukkete bestemødre med altfor store badedrakter og små barn som urinrerte i vannet @TheHairyToothfairy brukte dagen på bestefars bil, ikke fordi han var bestefar, men han mente han var en god far og dessuten var han glad i bilen @SVK prøvde sverre, han synes det passet bra siden han hetter sverre Karlsen @MarianneE plasserte høna si i marihøna, hun synes det passet så bra. @Irak tok supersplash, hun likte godt å bli sprutet på og sånn. @Gladikaffe prøvde stubbesnurr, det er kaffekopplignende stubber som snurrer rundt, hun spøy opp morgenkaffen etterpå @KnekkeBørre tok tømmerrenna, han likte så godt å bli våt på tømmerstokken sin @Lurven var innom både fryds hus og fryds lekeplass , men @Frøkenfryden var ikke der😐 @CAPS LOCK var innom den aller minste, det viste seg at navnet hans kun var en slags penizforlenger I mellomtiden dreiv @Cid på med å vinne bamser til @Polly Ester og @Boetica. Åååå din deilige bamsegutt stønnet de. @Freyja Valkyrie og @Titania var på rodeo i western landsbyen. @FrankDrebin betraktet de med et smil, ser at disse damene har ridd før ja! @Ford3000 og @jukkapalme brukte dagen på å slafse i seg sukkerspinn, deilig å endelig ha en fallos som smaker sukker fniste de i kor @sofie777 tok spaceshot og følte seg nærmere himmelen enn noen gang. Plutselig tutet en buss, det var @Maskinfører som var kommet for å hente gjengen. De var enige om at det hadde vært en fin men svett dag, heldigvis hadde @Sola de lovet å vaske de svette trusene til både @Baktus og @Ciaran og Ciara Det er en bestemor der jeg bader nå med så innmari sidrumpa badedrakt. Tenkte på henne😂 ååå bomtur på @Lurven!! Men kanskje jeg kom tilbake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. februar 2024 #29295 Del Skrevet 9. februar 2024 Lurven skrev (2 minutter siden): Haha, det har faktisk skjedd! Mer enn en gang Feel u bro. Jeg snakker mye. Dag og kveld. Franzen får med seg 60% og mer kan man ikke kreve😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. februar 2024 #29296 Del Skrevet 9. februar 2024 (endret) Freyja Valkyrie skrev (4 minutter siden): Når sosiopatene ikke får sove..... @Frøkenfryden skriver ned sine dypeste tanker om alle sosiopatene. @Ciaran og Ciara lager trehytte av fyrstikker. @Cid teller til 69, 69 ganger. @CAPS LOCK Skriver dikt om blokkbokstaver. @Titania Spionerer på naboen. @Hoppetaujenta spiser is i senga. @AprilLudgate Går en tur og ser på havet. @Lurven ligger og babler med kona, som sover. @Ford3000 skrur på Forden. @SVK stirrer i taket. @Gladikaffe drikker kaffe @Maskinfører koser med alle kattene som er ute om natten. og @TheHairyToothfairy samler inn melketenner. Jupp jupp tenker mitt ja😉 Endret 9. februar 2024 av Frøkenfryden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 9. februar 2024 #29297 Del Skrevet 9. februar 2024 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Det er en bestemor der jeg bader nå med så innmari sidrumpa badedrakt. Tenkte på henne😂 ååå bomtur på @Lurven!! Men kanskje jeg kom tilbake? Kanskje det er rumpa som er på siden, ikke badedrakten 🤔 Du kom aldri tilbake, så jeg dro på løpetur med franzen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 9. februar 2024 #29298 Del Skrevet 9. februar 2024 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Feel u bro. Jeg snakker mye. Dag og kveld. Franzen får med seg 60% og mer kan man ikke kreve😂 Haha Tror kona får med seg under 50% Med mindre jeg sier noe galt, da kan jeg få høre om det i årevis etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. februar 2024 #29299 Del Skrevet 9. februar 2024 Lurven skrev (Akkurat nå): Kanskje det er rumpa som er på siden, ikke badedrakten 🤔 Du kom aldri tilbake, så jeg dro på løpetur med franzen Haha nei den er bare gammel og segen😂 Han sier unnskyld for at han sprang litt i forveien. Er så rask vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 9. februar 2024 #29300 Del Skrevet 9. februar 2024 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Feel u bro. Jeg snakker mye. Dag og kveld. Franzen får med seg 60% og mer kan man ikke kreve😂 Jeg har det på samme måte, tror egentlig vi bare liker å høre vår egen stemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå