Gjest Lurven Skrevet 4. februar 2024 #29181 Del Skrevet 4. februar 2024 Boetica skrev (11 timer siden): Eeeeeh 🤭 Åhåhåhå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 4. februar 2024 #29182 Del Skrevet 4. februar 2024 Boetica skrev (11 timer siden): Jeg må ha åpen kiste slik at jeg kan følge med 🧐☺️ Jeg har våknet fra de døde og har historien klar , Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. februar 2024 #29183 Del Skrevet 4. februar 2024 Lurven skrev (2 minutter siden): Jeg har våknet fra de døde og har historien klar , I dag skal jeg også koke opp noe her, litt utpå dagen👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 4. februar 2024 #29184 Del Skrevet 4. februar 2024 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): I dag skal jeg også koke opp noe her, litt utpå dagen👍 Det tar vel 90 min? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. februar 2024 #29185 Del Skrevet 4. februar 2024 Lurven skrev (3 minutter siden): Det tar vel 90 min? Såpa tar anslagsvis 60 min. Middag.., sikkert 120 min og mye banning, siden jeg vurderer lage noe nytt😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 4. februar 2024 #29186 Del Skrevet 4. februar 2024 Åhå? Hvilken hale er det du skal lage nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. februar 2024 #29187 Del Skrevet 4. februar 2024 Lurven skrev (3 timer siden): Åhå? Hvilken hale er det du skal lage nå? Ståhale. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 4. februar 2024 #29188 Del Skrevet 4. februar 2024 Episode 755 Døden på Oslo vest Det var lørdagskveld hjemme i stua hos @Boetica, hun satt som vanlig med godtepose og så på trim for eldre på VHS Plutselig kjente hun at oksygenopptaket ble dårlig, hun hadde satt en stor colasmokk fast i luftrøret, men heldigvis hadde hun hatt store ting nede i halsen før, så hun deepthroatet og den gled ned. Det var da hun fikk ideen om å fake sin egen død Hun ringte @Hoppetaujenta og sa at nå hadde hun dødd av sjokoladehjerteinnfarkt. Hun lå helt musestille da @Polly Ester, @Hoppetaujenta og de andre tantene kom for å gjøre henne klar til begravelsen. Oi, det ligger en lapp her sa @Ford3000. Der står at hun vil ha åpen kiste.... (To be continued...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. februar 2024 #29189 Del Skrevet 4. februar 2024 Lurven skrev (4 timer siden): Åhå? Hvilken hale er det du skal lage nå? 😂😂 Halelaus i dag🤓 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. februar 2024 #29190 Del Skrevet 4. februar 2024 Lurven skrev (33 minutter siden): Episode 755 Døden på Oslo vest Det var lørdagskveld hjemme i stua hos @Boetica, hun satt som vanlig med godtepose og så på trim for eldre på VHS Plutselig kjente hun at oksygenopptaket ble dårlig, hun hadde satt en stor colasmokk fast i luftrøret, men heldigvis hadde hun hatt store ting nede i halsen før, så hun deepthroatet og den gled ned. Det var da hun fikk ideen om å fake sin egen død Hun ringte @Hoppetaujenta og sa at nå hadde hun dødd av sjokoladehjerteinnfarkt. Hun lå helt musestille da @Polly Ester, @Hoppetaujenta og de andre tantene kom for å gjøre henne klar til begravelsen. Oi, det ligger en lapp her sa @Ford3000. Der står at hun vil ha åpen kiste.... (To be continued...) Oioi!! Men kan jeg lage nå? Roter jeg alt til da? 🥹 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 4. februar 2024 #29191 Del Skrevet 4. februar 2024 Lurven skrev (37 minutter siden): Episode 755 Døden på Oslo vest Det var lørdagskveld hjemme i stua hos @Boetica, hun satt som vanlig med godtepose og så på trim for eldre på VHS Plutselig kjente hun at oksygenopptaket ble dårlig, hun hadde satt en stor colasmokk fast i luftrøret, men heldigvis hadde hun hatt store ting nede i halsen før, så hun deepthroatet og den gled ned. Det var da hun fikk ideen om å fake sin egen død Hun ringte @Hoppetaujenta og sa at nå hadde hun dødd av sjokoladehjerteinnfarkt. Hun lå helt musestille da @Polly Ester, @Hoppetaujenta og de andre tantene kom for å gjøre henne klar til begravelsen. Oi, det ligger en lapp her sa @Ford3000. Der står at hun vil ha åpen kiste.... (To be continued...) 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 4. februar 2024 #29192 Del Skrevet 4. februar 2024 Lurven skrev (1 time siden): Episode 755 Døden på Oslo vest Det var lørdagskveld hjemme i stua hos @Boetica, hun satt som vanlig med godtepose og så på trim for eldre på VHS Plutselig kjente hun at oksygenopptaket ble dårlig, hun hadde satt en stor colasmokk fast i luftrøret, men heldigvis hadde hun hatt store ting nede i halsen før, så hun deepthroatet og den gled ned. Det var da hun fikk ideen om å fake sin egen død Hun ringte @Hoppetaujenta og sa at nå hadde hun dødd av sjokoladehjerteinnfarkt. Hun lå helt musestille da @Polly Ester, @Hoppetaujenta og de andre tantene kom for å gjøre henne klar til begravelsen. Oi, det ligger en lapp her sa @Ford3000. Der står at hun vil ha åpen kiste.... (To be continued...) Åpen kiste ja... Spennende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 4. februar 2024 #29193 Del Skrevet 4. februar 2024 Lurven skrev (På 2.2.2024 den 13.04): Ja forventer Episoder fra @Frøkenfryden @Titania @TheHairyToothfairy @jukkapalme @Boetica @Polly Ester @Irak @Helene1982 Og I løpet av året Jeg har startet på en adjektivhistorie jeg håper kan bli artig etterhvert. Det var en artig fritidssyssel i gamle dager når vi satt i stearinlysets lune lys og ikke fant på noe bedre siden kortstokkene var oppbrukt og internett ikke hadde blitt oppfunnet ennå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. februar 2024 #29194 Del Skrevet 4. februar 2024 Det der var en begynnende fryktelig skummel historie. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. februar 2024 #29195 Del Skrevet 4. februar 2024 Lurven skrev (3 timer siden): Episode 755 Døden på Oslo vest Det var lørdagskveld hjemme i stua hos @Boetica, hun satt som vanlig med godtepose og så på trim for eldre på VHS Plutselig kjente hun at oksygenopptaket ble dårlig, hun hadde satt en stor colasmokk fast i luftrøret, men heldigvis hadde hun hatt store ting nede i halsen før, så hun deepthroatet og den gled ned. Det var da hun fikk ideen om å fake sin egen død Hun ringte @Hoppetaujenta og sa at nå hadde hun dødd av sjokoladehjerteinnfarkt. Hun lå helt musestille da @Polly Ester, @Hoppetaujenta og de andre tantene kom for å gjøre henne klar til begravelsen. Oi, det ligger en lapp her sa @Ford3000. Der står at hun vil ha åpen kiste.... (To be continued...) Cassidy Tvillingene synes at det er en bra historie.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 4. februar 2024 #29196 Del Skrevet 4. februar 2024 Frøkenfryden skrev (5 timer siden): Oioi!! Men kan jeg lage nå? Roter jeg alt til da? 🥹 Neida, det er Ingen regler i såpa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 4. februar 2024 #29197 Del Skrevet 4. februar 2024 Polly Ester skrev (4 timer siden): Jeg har startet på en adjektivhistorie jeg håper kan bli artig etterhvert. Det var en artig fritidssyssel i gamle dager når vi satt i stearinlysets lune lys og ikke fant på noe bedre siden kortstokkene var oppbrukt og lyspæren ikke hadde blitt oppfunnet ennå. Så lenge siden ja😲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 4. februar 2024 #29198 Del Skrevet 4. februar 2024 Boetica skrev (5 timer siden): Skal du ha med popcorn i kisten også?😲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. februar 2024 #29199 Del Skrevet 4. februar 2024 Lurven skrev (5 timer siden): Episode 755 Døden på Oslo vest Det var lørdagskveld hjemme i stua hos @Boetica, hun satt som vanlig med godtepose og så på trim for eldre på VHS Plutselig kjente hun at oksygenopptaket ble dårlig, hun hadde satt en stor colasmokk fast i luftrøret, men heldigvis hadde hun hatt store ting nede i halsen før, så hun deepthroatet og den gled ned. Det var da hun fikk ideen om å fake sin egen død Hun ringte @Hoppetaujenta og sa at nå hadde hun dødd av sjokoladehjerteinnfarkt. Hun lå helt musestille da @Polly Ester, @Hoppetaujenta og de andre tantene kom for å gjøre henne klar til begravelsen. Oi, det ligger en lapp her sa @Ford3000. Der står at hun vil ha åpen kiste.... (To be continued...) Hun leker kisten 🏃🏃♀️🏃♂️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. februar 2024 #29200 Del Skrevet 4. februar 2024 Lurven skrev (47 minutter siden): Neida, det er Ingen regler i såpa Lot deg skinne litt..☺️ har ideen klar så kan avlaste deg i morgen. Mandag er jo litt seig😌 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå