Gå til innhold

KG såpeopera

Gjest lurven

Anbefalte innlegg

Athena Freyja skrev (7 timer siden):

En liten historie på en mandags formiddag.

@Hoppetaujenta satt som vanlig å nøt sin frokost nummer to, noe hun hadde begynt med etter å ha sett Ringenes Herre på kino, da det plutselig banket på døren, @Hoppetaujenta skvatt og sølte kaffe over hele seg, heldigvis var den ikke så varm at hun brant seg, hun gikk for å åpne og der stod noen karer , det var @Cid, @Lurven, @Maskinfører og @SVK, de var på langtur og ønsket ett sted å hvile og få i seg litt å spise og drikke og da tenkte de at hos @Hoppetaujenta er det alltid mat å få, selv om det kun er Fjordland og iskrem da. Men mat er mat. Og vist dere lurer på hvor @Hoppetaujenta bor så er det høyt oppe i ett tre mellom dyreparken og Hennig Olsen ett sted. @Hoppetaujenta slapp dem inn og @SVK fortalte at de hadde vært litt uheldige, de hadde nemlig satt seg fast med bilen og brukte over en time for å få bilen løs igjen, så nå var de både kalde og sultne, de fikk alle hver sitt pledd og @Hoppetaujenta varmet kakao og Fjordland havregrøt til dem. Mens de satt der og spiste, ringte det på døren igjen, denne gangen var det @Frøkenfryden som ikke var særlig blid, for hun hadde hørt noen rykter om at fire karer skulle finne på en liten skrøne historie for å få husly og gratis met. @Hoppetaujenta ble skuffet over at gutta hadde lurt henne. Men de ga en oppriktig unnskyldning og de ble tilgitt. 

Ååå vakker! Mellom Dyreparken og Hennig Olsen😂

Jeg er faktisk ganske opptatt av ærlighet og redelighet ja..☺️

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

KnekkeBørre skrev (6 timer siden):

Ikke bare det. Flere har påstått at jeg hverken har ryggrad eller ben i nesa.  

Viktigste er tross alt å  ha en hard peniZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (3 minutter siden):

Elsker skrivefeilen din, gratis meth🥳

😂😂😂 ikke rart jeg var opprørt av det hele😂

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (2 minutter siden):

Og den ser jo hardere ut hvis rygg-grad er helt slapp😁😂

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der kan jeg sprade rundt å deklamere med stolthet i stemmen! 

"Om denne peniz ikke strutter av hardhet baby, så er det din feil!" 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkenfryden skrev (2 minutter siden):

Og den ser jo hardere ut hvis rygg-grad er helt slapp😁😂

Ja, snegler feks, de er fæle sånn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (Akkurat nå):

Her bør noen rappere være på banen og bruke dette som tittel på neste album

Eg kan slå på tråden til Kjartan Lauritzen. My bro med gener frå der halve meg er frå☺️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (1 minutt siden):

Der kan jeg sprade rundt å deklamere med stolthet i stemmen! 

"Om denne peniz ikke strutter av hardhet baby, så er det din feil!" 

Ja prøv, og fortell meg hvordan det går

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

Eg kan slå på tråden til Kjartan Lauritzen. My bro med gener frå der halve meg er frå☺️

Hvilken halvdel er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (Akkurat nå):

Ja prøv, og fortell meg hvordan det går

Det går full fart inn i ensomheten!

Stygge bemerkninger om hvor tåpelig jeg er medfølger.

Pussige greier... 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken halvdel er det?

Jeg holdt på å Si jeg er daddys girl fra halsen og opp men ble liksom litt feil😂

Endret av Frøkenfryden
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KnekkeBørre skrev (2 minutter siden):

Pussige greier... 

jeg fikk sist uke beskjed på Kg om at jeg er skikkelig dårlig på å forklare ting. Bra jeg ikke har valgt et yrke det trengs i da.. eeehhh😳

Endret av Frøkenfryden
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Jeg holdt på å Si jeg vsr daddys girl fra halsen og opp men ble liksom litt feil😂

Ein smula..

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pussige greier... 

Jaja, godt du mistet beinet og ikke høyrehånda da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Frøkenfryden skrev (2 minutter siden):

Jeg holdt på å Si jeg er daddys girl fra halsen og opp men ble liksom litt feil😂

🤐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (14 minutter siden):

jeg fikk sist uke beskjed på Kg om at jeg er skikkelig dårlig på å forklare ting. Bra jeg ikke har valgt et yrke det trengs i da.. eeehhh😳

Jeg hadde betalt ville summer for en psykolog som var noe klønete i sine bemerkninger.. ❤️

"Ikke ta ditt eget liv. Med din personlighet vil noen før eller siden slå deg i hjel.." 

" Ikke hopp!! Du kan ende opp som grønnsak, og bli en større byrde enn hva du allerede er"..  

:skya:

Endret av KnekkeBørre
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde betalt ville summer for en psykolog som var noe klønete i sine bemerkninger.. ❤️

"Ikke t æa ditt eget liv. Med din personlighet vil noen før eller siden slå deg i hjel.." 

" Ikke hopp!! Du kan ende opp som grønnsak, og bli en større byrde enn hva du allerede er"..  

:skya:

😂😂 BOOM! 🥳👍 
Eg blir Petra Kjos med sanninga klar! 😄

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Freyja skrev (7 timer siden):

En liten historie på en mandags formiddag.

@Hoppetaujenta satt som vanlig å nøt sin frokost nummer to, noe hun hadde begynt med etter å ha sett Ringenes Herre på kino, da det plutselig banket på døren, @Hoppetaujenta skvatt og sølte kaffe over hele seg, heldigvis var den ikke så varm at hun brant seg, hun gikk for å åpne og der stod noen karer , det var @Cid, @Lurven, @Maskinfører og @SVK, de var på langtur og ønsket ett sted å hvile og få i seg litt å spise og drikke og da tenkte de at hos @Hoppetaujenta er det alltid mat å få, selv om det kun er Fjordland og iskrem da. Men mat er mat. Og vist dere lurer på hvor @Hoppetaujenta bor så er det høyt oppe i ett tre mellom dyreparken og Hennig Olsen ett sted. @Hoppetaujenta slapp dem inn og @SVK fortalte at de hadde vært litt uheldige, de hadde nemlig satt seg fast med bilen og brukte over en time for å få bilen løs igjen, så nå var de både kalde og sultne, de fikk alle hver sitt pledd og @Hoppetaujenta varmet kakao og Fjordland havregrøt til dem. Mens de satt der og spiste, ringte det på døren igjen, denne gangen var det @Frøkenfryden som ikke var særlig blid, for hun hadde hørt noen rykter om at fire karer skulle finne på en liten skrøne historie for å få husly og gratis met. @Hoppetaujenta ble skuffet over at gutta hadde lurt henne. Men de ga en oppriktig unnskyldning og de ble tilgitt. 

Ja denne var fin takk for at jeg fikk være med i historien det varmer Fjordland og Henning Olsen er det beste jeg vet 😳🥰🥰

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...